Jump to content
FAS Goran
Kopun

Lancia Lybra - reparacija zadnjih kočionih klešta

Recommended Posts

Desilo mi se da se pojeo navoj na kleštima u rupici  gde se šrafi sisica za luftiranje. Odlučim da poručim polovna klešta i kupim novi set za reparaciju. Pogledam brdo tutorijala.Rastavim klešta, zamenim sve gumice, prepakujem sve u novi cilindar iz tog novog(polovnog) i spakujem nazad u klešta.  Sve spakujem i montiram na kola. Izluftiram, sve super, papučica tvrda, nigde ništa ne glavi. Upalim auto napumpam par puta pedalu kad ono stegne disk, neće  da ga popusti skroz. Skinem ponovo da proverim vratim nazad klešta, izlzuftiram i ništa ne glavi. Kako upalim auto napumpam nekoliko puta i on glavi. Ponovo skinem sve pregledam, vratim nazad, izluftiram, ništa ne glavi. Opet upalim auto napumpam par puta on ponovo ga jako stitska i blokira točak. Nije mi jasno šta se događa.

 

Kočiono crevo zamenjeno pre par meseci. Prednja klešta  sam reparirao i  spakovao bez problema. Moram da napomenem da su jedno vreme glavila pa su popustila. Da li je to normalno kada se sve novo spakuje ? Da jedno vreme glavi dok se ne razradi  ?Još mi jedino pada na pamet da probam da prebacim cilindar i starih klešta u ova nova(polovna).  Ili eventualno na kraju ako ništa ne pomogne da probam da narežem navoj u starim kleštima i da stavim novu širu sisicu untra u rupu, mada ne znam koliko je to pametno

 

P.S. kupio sam odgovarajući alat za kočnice i seger klešta. Ovo sam se odlučio da uradim iz prostog razaloga što nisam našao majstora koji je hteo da se pozabavi sa pakovanjem drugih klešta. 

 

 

Edited by neshaoct
prebačena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sa drugarom radio zadnja klesta na stilu i nije blokiralo nista, odmah je radilo kako treba. Ako je sve ok ne znam zasto bi blokirala? Koliko jako ti blokira? Kada stavis tocak jel mozes da okrenes rukom? Bez tocka nije bas merodavno u startu jer je mali prekrat rukom a i hoce kad se pokrene da odblokira sam jos malo
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveravao sam sa montiranim točkom. Levi se okrene recimo 3 kruga dok desni jedva jedan. Zaleteo sam se i izbacio sam ga iz brzine dok sam nije stao, vidno je auto više usporavao nego što treba. A kada sam proverio disk, levi je bio hladan dok je desni bio vreo. Jedino ako nisu klešta loša. Jer malo sam se više namučio dok nisam iščupao cilindar koji je bio u njemu. Mada ja nisam video nikakva oštećenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@werp690

 

Podmazao klizače sa wurthovom silikonskom mašću. Čak su i zamenjeni kao i gumice. Ponovo sam skidao klešta isproveravao sve. Testirao više puta da li cilindar glatko ulazi i izlazi. Tamo gde je opruga pozadi, pritisnuo da vidim da li izlazi cilindar i da li ga vraća kada otpustim, radi. Opet vratio  klešta na kola.Dok ne upalim kola i pritisnem par puta kočnicu nema problema ništa ne blokira, čim ispritiskam par puta papučicuon zablokira. Vratio sam stara klešta, uspeo sam da uglavim širu sisicu koja je bila u setu sa gumicama. Sada je sve ok. Ali voleo bih da znam majku mu u čemu je problem.

 

 

Edited by neshaoct
dodao tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...