Jump to content
FAS Goran
srdjos

Mazda 6 (GH)

Recommended Posts

Prelepa je.

Neka je sa srećom ! Da Vas lepo služi.

 

p.s. I da predstaviš ovde i tog Colta (ako već nisi ), obožavam taj autić :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ukljucujuci potpuno novu mazgu u razmatranje, ovaj fejslift model mi se oduvek svidjao. Druga mazda koju sam nekad imao u razmatranju kao MPV je mazga 5. No to kad budem imao vise klinaca :D

 

Iscekujem dalje utiske, lepo se navozao! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sretno i puno predjenih km. Jako lepa boja :)

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala svima na cestitkama

evo, našao sam juče da ne mogu da je parkiram na taštinu ćupriju, predugačka :D.

 

@moron biće i Colt predstavljen, samo da opalim koju sliku

 

@Dale kao sto je Totti rekao, dizlo je u pitanju

 

Elem, subjektivni osećaj je da ima više km od onoga što piše ali je u dosta dobrom stanju kako motor, tako i unutrašnjost. No, to još moram proveriti, još samo da provalim kako

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo malo japanske postavke displey-a i info centra:

- Mazga ima 3 displey-a. Multimediju, displey iznad multimedie i displey na instrument tabli koji pokazuje kilometre, greške, pokazivače itd,. Ekran iznad multimedije je vezan za auto, pokazuje temperaturu u kolima, sat, radio stanicu koju slušaš, prosečna, trenutna potrošnja, sat, resetuješ itd. Dok su spoljašnju temperaturu ugurali na displey instrument table, pored pređenih kilometara tj na treći displey (skroz drugo mesto). Valjda im je tu bila rupa pa da popune. E da, na multimediji, koju svi gledaju u autu, ni nema informacije o vanjskoj temperaturi. ali zato opet pokazuje radio stanicu koju slušaš (dakle, na dva mesta). 

 

- Mazga ima dva sata, jedan da kažem za auto a drugi se nalazi na multimediji. Kad se namesti sat na autu, onaj na multimediji se mora posebno nameštati inače pokazuju dva različita vremena!!!  

 

Niđe logike....

 

- U uglovima instrument table ima potenciometar za svetlo instrument table i isti takav oblik potenciometra sa druge strane a koje je u stvari dugme  za reset trip A i trip B

 

Podešavanja se nalaze na 5 različitih mesta!! Debilana.

 

- Oborena svetla, kad su upaljena, na tabli ništa ne svetli. Kad ugasiš auto, ne gase se, nego pišti kad otvoriš vrata.

 

Ne znam kakvi su novi Fiati po ovom pitanju, ali oni stariji su za mene apsolutni pobednici po ovom što sam naveo gore a u odnosu na šta sam do sada vozio.

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_01  

 

što se ponašanja na putu, tu nema promašaja, u krivinama drži čvrsto, nema ni naznake da će te izdati koliko god uletao u neke krivine, motor vuče kao lud, snage ima napretek za svoju težinu/veličinu. Danak tome je udobnost, tvrđa je i osetiš rupe. Jednom rečju, sportski nastrojen auto. Ako te interesuje nešto posebno, pitaj

 

čiščenje DPF-a preko dijagnostike, nije trajalo kao sto pise ali smo sabili po 'ladna dva piva dok nije zavrsio , cirka 30-40min 

 

https://streamable.com/f0qq0w

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/2/2021 at 12:17 AM, srdjos said:

Evo malo japanske postavke...:

- Mazga ima 3 displey-a. 

- Mazga ima dva sata, ... inače pokazuju dva različita vremena!!!  

Niđe logike....

- U uglovima instrument table ima potenciometar za svetlo instrument table i isti takav sa druge strane a koji je u stvari dugme  za reset trip A i trip B

Podešavanja se nalaze na 5 različitih mesta!! Debilana.

- Oborena svetla, kad su upaljena, na tabli ništa ne svetli. Kad ugasiš auto, ne gase se, nego pišti kad otvoriš vrata.

 

 

Tipičan japanac   :D

 

 

Nego, daj napiši koju o webastu. Kako radi, kako izgleda, hoćeš li ga koristiti uopšte...

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, PremieRacing said:

Nego, daj napiši koju o webastu. Kako radi, kako izgleda, hoćeš li ga koristiti uopšte...

 

Da budemo precizniji kod Webasta, SVAKA Mazda 6 ima webasto za motor, to vidiš jer jaaako brzo diže temperaturu motora!

Kao dodatna oprema ide webasto za kabinu.

 

Webasto za motor ću stalno koristiti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, znam za to... svaka DIZEL Mazda 6 tih godina ima webasto za motor. Dobra opcija. 

 

Ja imam webasto kabine u Sedici-ju i baš ovih dana nestrpljivo čekam hladno vreme da ga testiram. Možda nađem i neki pouzdani servis da ga pregledamo pošto baš duuuuugo nije korišćen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Mazda 5 2.0 dizel zimi zagreje motor na radnu za nekoliko minuta, a stara Mazda 3 1.6 dizel '05 već posle minut počne da duva toplo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas je bila akcija menjanje špulne, naime, auto sam kupio sa lampicom da je vozački airbag neispravan. Zbog toga je cena autu išla malo dole. Pošto sam pregledao auto, video sam da nije zbomban, krenuo sam logikom da je riknulo nešto slično kao što sam imao na Stilu (senzor prisutnosti). Očitana greška je bila "B0001 Driver Frontal Stage 1 Deployment Control". Uzeo sam "na crtu" polovni airbag i špulnu pa krenuo redom. Žice ispod sedišta su bile ok, ali je i dalje bacao grešku. Stavim rezervni airbag, opet ista greška, zamenio špulnu, greška nestala, vratio moj airbag, greške nema, divno. Trošak 50e za špulnu.

 

I da, sistem skidanja airbaga, volana, plastika oko volana i špulne kod ove Mazge zaslužuje svaku pohvalu. Jednostavan i pristupačan.

 

688b7330667810d67f4b7c35d3e6b88c.jpg

 

 

I Mazda 5 2.0 dizel zimi zagreje motor na radnu za nekoliko minuta, a stara Mazda 3 1.6 dizel '05 već posle minut počne da duva toplo.

 

 

Da, i na Fordu je bilo slično, taj 1.6 hdi počne da duva toplo ali temperaturu motora diže sporije od 1.9, 2.0 dizela fiata bez ikakvih dodataka. Zašto, kako, ne znam ali dobra stvar.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/29/2021 at 5:36 PM, totti said:

Dizel, Hdi/Tdci emoji846.png

 

 

e ovde ću morati da te ispravim, i ja sam isto tako mislio ali ovo nije HDi niti TDCi nego Mazdin motor, to mi je juče majstor rekao. A može se i ovde procitati https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine#RF_2007_(2.0_MZR-CD) što i nisam srećan jer Mazdini dizel motori nisu baš na dobrom glasu, pogotovo onaj 2.2. Ovaj se dosta bolje pokazao ali i on ima svoje boljke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krenuo sam dalje u čačkanje po Mazgi, rešio sam da zamenim podloške dizni, jel to treba redovno menjati. Kad smo otvorili, ne baš lepo iznenađenje, dve podloške su počele da puštaju! Prolazilo je kroz njih ko zna koliko dugo ... Elem, te dve dizne su morale da se čupaju ali sva sreća nisu se čupale na stolu nego sa nekom viljuškom u garaži, išlo je lagano i  brzo. Sad ću vam u slikama dočarati šta te male podloške naprave, gde sve četiri koštaju 160 din.

 

Ovo je slika kad smo skinuli deklu (da ne napominjem da je sa unutrašnje strane dekle bilo i mrtvih miševa za čišćenje)

 

1_prljavaa.thumb.jpg.e03f0972f20973a51d37422054be30cf.jpg

 

Ovo je slika negde posle dosta čišćenja, ostalo je još malo posle ovoga

 

2_ocisceno.thumb.jpg.39a40fd53af90e470cac4c5a19e30b96.jpg

 

A ovo je slika dve podloške koje su počele da puštaju (taj crni deo na rubovima)

 

3_podloske_small.thumb.jpg.d7dd6eb62d2cf135df3053027c3d3f52.jpg

 

Skinut je i karter da sve to iscuri dole pa će kasnije biti i produvavanje kompresorom.  Usput se menjaju i semerinzi dizni, i gore i na cevima dizni. Ovo je fin posao za obaviti i ajd sad ti kad kupuješ ovako neki auto proceni da li su podloške zamenjene ili nisu i kakav su krš napravile iznutra!

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...