Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Dacia Jogger

Recommended Posts

Dacia Jogger 07.jpg

 

Novi model rumunske automobilske kompanije pod patronatom Renaulta je kombinacija karavana i crossovera u koju se može smestiti sedam osoba.

 

Dacia Jogger 0.jpg

 

Nastavak priče koji je započet sa Sanderom Stepway nove generacije se krije iza naziva Jogger, a praktična kombinacija karavana i crossovera može se smatrati naslednikom modela Lodgy Stepway koji više nije u ponudi rumunske automobilske kompanije iza koje stoji Renault.

 

Dacia Jogger 06.jpg

 

Dacia će 4.55 metara dugački Jogger nuditi u kombinaciji sa pet ili sedam sedišta, a u kompaniji koja se poslednjih godina može pohvaliti sa izuzetnim rezultatima prodaje širom sveta obećavaju da će i robusni i praktični Jogger imati najbolji odnos na temu uloženo/dobijeno.

 

Dacia Jogger 05.jpg

 

U kombinaciji sa pet sedišta prtljažnik može ''progutati'' 708 litara, a s oborenim naslonima sedišta u drugom redu zapremina tovarnog prostora iznosi 1.819 litara. Mnogobrojni otvoreni i zatvoreni pretinci su zaduženi za dodatnih 24 litra.

 

Dacia Jogger 04.jpg Dacia Jogger 03.jpg

 

Jogger pokreće poznati turbo-benzinski 1.0 trocilindarski motor koji je Dacia ranije predstavila uz aktuelni Sandero i Sandero Stepway.

 

Dacia Jogger 02.jpg Dacia Jogger 01.jpg

 

Na vrhu ponude (za sada) je turbo-benzinac sa 110KS kombinovan sa ručnim 6-stepenim menjačem, a dizelski motor i integralni pogon se neće nuditi uz Jogger. U ponudi je i štedljiva opcija Eco-G koju pokreće autogas.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar?: Dacia Jogger

 

Ovaj auto je prvi hibrid koji Dacia nudi, ali i trenutno najjeftiniji nov auto sa 7 sedišta koji može da se kupi.

Pre nego što pomislite da će se ovo zato odlično prodavati treba podsetiti da je Dacia već nudila jeftin auto sa 7 sedišta (Dacia Lodgy od 2012. godine)...i da taj model na tržištu nije uspeo da se probije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia objavila cene za model Jogger na nemačkom tržištu

 

dacia jogger 1.jpg

 

Kako saznaje nemački ADAC cena mu ostaje jak adut. Podsetimo, Jogger je novi MPV model koji kombinuje karakteristike crossovera i monovolumena, a moći će da se podiči izuzetnom ponudom prostora. Dugačak preko 4.5 metara mogao bi da bude optimum za porodicu, ali i sve koji traže vozilo za posao. Do 7 sedišta i do 1.8 ''kubika'' tovarnog prostora zvuče odlično, baš kao i domet od 1.000 km u kombinaciji sa plinskom instalacijom.

 

dacia jogger 2.jpg

 

Međutim, ona važna novost je da će Jogger ostati povoljan.

Tako nemački ADAC saznaje da će start biti na 13.990 evra za bazni Essential nivo koji u standardnoj opremi nema klima-uređaj. Ako želite klimu, moraćete da doplatite ili da izaberete Comfort nivo opreme koja kreće od 15.690 evra. U tom slučaju možete računati i na infotainment sistem sa 8-inčnim ekranom, kao i tempomat.

 

Dacia Jogger 3.jpg

 

Top izdanje Extreme donosi automatsku klimu, ali i aluminijumske felne, kameru za vožnju unazad i keyless sistem, a kreće od 16.990 evra. Ako želite verziju sa sedam sedišta, moraćete doplatiti još 800 evra. 

 

Dacia Jogger 5.jpg

 

Lista narudžbina se otvara početkom decembra, a prve isporuke se očekuju početkom marta 2022. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobre perfomanse za petosed verziju 1,0 TCe 110. Ubrzanje 10,5 i Vmax 180.

Kada se top petosed sa tim motorom opremi dostupnim opcionalima (navigacija, naslon za ruku, boja, rez. točak ... ), cena dobaci skoro do 18 hiljada evra.

I malo, i puno za takvo vozilo od 455 cm. 

Činjenica je da kod nas imate koliko hoćete na oglasima salonskih karavan Focusa iz 2021. u ST-Line opremi 1,0 Ecoboost od 125 ks za 19.990.

Imate oglašen i prelep FL i30 karavan 1,5 sa 109 za oko 18.700.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbga, ne mozes u Focusa turiti 7 sedista, a EcoBoost je dosta kraci. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, lepo sam napisao da poredim karavanski focus sa Joggerom u petosed varijanti. To je veoma uporedivo u funkcionalnom smislu.

:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dpccars.jpg DPCcars: 2022. Dacia Jogger

 

Ideja Dacie je da ovo bude najjeftiniji auto, koji može imati 7 sedišta, na tržištu: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrele Gume test: Dacia Jogger

 

jogger015.jpg

 

Prva stvar koju će Vam u Dačiji reći za novi Jogger je da je to ''ponovo osmišljen porodični automobil sa 7 sedišta''. Evo prave prilike da ekskluzivno proverimo ove tvrdnje: jug Francuske, grad Nica, skoro idealno mesto da sa malo sunca presečemo zimu na pola  i proverimo šta su to u Dačiji zapravo želeli da kažu. Ipak, krenimo od samog početka i neverovatne činjenice da je Dacia za manje od dve godine potpuno obnovila gamu. Ovim potezom, Dacia osvaja Evropu sa najmlađom flotom na tržištu.

 

jogger014.jpg

 

Jogger smo prvi put sreli na sajmu automobila u Minhenu prošle jeseni. Bio je u posebnoj hali van glavnog kompleksa sajma, pomalo izopšten. Nije ni čudoJogger je možda najveća NEelektrična premijera cele Minhenske (prilično besmislene) fešte na baterije.

 

jogger013.jpg

 

Ispod haube je novi trocilindarski turbo-benzinac TCe 110. Ime sve govori: 110 konja spakovano je u aluminijumski blok zapremine 999 kubnih centimetara. Največi obrtni moment je 200Nm. Menjač je manuelni šestostepeni. Maksimalna brzina iznosi 183 km/h ubzanje do stotke 10.5 sekundi za verziju sa pet sedišta, odnosno 11.2 sekunde za verziju sa sedam sedišta. Potrošnja goriva u WLTP ciklusu vožnje kreće se od 5.7 litara.

 

jogger012.jpg

 

A da ''Anti Rio Tintaši'' ne zaigraju i ispred Dačijine fabrike tu je ekološki korektnija verzija istog motora oznake ECO-G 100 sa pogonom na benzin ili tečni naftni gas. Na delu su nešto skromniji obrtni mometi od 170Nm na gas, i 160Nm na benzin uz 90 konja. Ukoliko je pogon na TNG a može se računati sa društvo veselo raspoloženih 100 KS. Sa pogonom na gas maksimalna brzina iznosi 175 km/h, a na benzin 172 km/h. U WLTP ciklusu prosečna potrošnja goriva kreće se od 7.4 litra. Uz 40 litara rezervoara za TNG i 50 litara za benzin autonomija ovog modela iznosi i do 1.000 kilometara. Brojke ubrzanja takodje određuje broj sedišta. Sa pogonom na gas taj odnos je 12.3/13, a sa pogonom na benzin tu je kombinacija 12.5/13.2 sekundi do stotke. Obe verzije motorizacije podležu Euro 6D full strandardu.

Još u Minhenu smo dobili obećanje da 2023. stiže hibridno izdanje. Biće to prvi Dačijin model sa ovakvom pogonskom tehnologijom. Prema dostupnim informacijama osnovu će činiti 1.6 benzinac (ugrađuje se i u Clio, Captur i Megane Conquest) podržan sa dva elektromotora i automatskim menjačem. Hibridnu celinu zaokružiće baterija od 1.2 kWh 230V. To će omogućiti potpuno električni polazak iz mesta kao i povremenu deaktivaciju benzinskog motora zarad čisto eletričnog kretanja. Uz regenerativno kočenje, Jogger Hybrid 80% vremena u gradskoj vožnji provešće u električnom režimu. Ušteda goriva  iznosiće i do 40% u poređenju sa benzinskim ekvivalentom.

 

jogger011.jpg

 

Sa  4.547 mm  dužine Jogger je naduži model u ponudi Dačije. To se dalje uklapa sa 1.784 mm širine (bez retrovizora), 1.674 mm visine i 2.897 mm međuosovinskog razmaka. Upravo međuosovinski razmak je za 221 mm duži nego kod modela Duster ili 87 mm duži u odnosu na odlazeći model Lodgy. U odnosu na Lodgy Jogger je porastao na planu svih ključnih milimetara, osim što je niži za 8 mm. Pojavu zaokružuju 16-inčne felne..

 

jogger010.jpg

 

Na bazi CMF-B platforme na kojoj se radi Clio, Dačijini inženjeri napravili su automobil C  segmenta, i to ne bilo koji već sa 7 sedišta. Specifičan izgled Joggera dodatno ističu farovi sa svetlosnim potpisom u obliku slova ipsilon, pri čemu su prednja dnevna i kratka svetla izvedena u LED tehnologiji. Jogger je dostupan u tri nivoa opreme (Essential, Comfort i Extreme Special Edition). U ponudi je  pet boja karoserije: bela Glacier - idealna za brendiranje reklamnim folijama kao i četiri metalik boje: smedja Terracota, Comete siva, Moonston siva i biserno crna. Na promociji u Nici, da se novinari ne zabune, TCe 110 modeli bili su oni u Teracotta smedjoj boji, a ECO-G 100 u Moonston sivoj. Na početku komercijalizacije Dacia će lansirati limitiranu seriju sa ''Extreme'' specifikacijama, koju će definisati specifični off-road stajling. Ova serija dobija u crnoj boji  krovne nosače, spoljne retrovizore, antenu u vidu ''ajkulinog peraja'' i felne, u kontrastu sa prednjom i zadnjom zaštitom šasije Megalith sivoj boji. Naravno, neće izostati ni oznaka sa natpisom ''Extreme''.

 

jogger09.jpg

 

Zapremina prtljažnika u modelu sa pet sedišta iznosi 708 litra do police, odnosno 829 litara do krova. U verziji sa tri reda sedišta najbolje je angažovati modularne krovne nosače za dodatni prtljažnik. Iza trećeg reda sedišta zapremin prtljažnika je znatno skromnija i iznosi od 160–212 litara. 

 

jogger08.jpg

 

Krovni nosači obezbedju prevoz od 80 kg tereta bilo to bicikli, skije ili krovni kofer. Ako vam sve to nije dovoljno, imajte na umu da najveća masa nekočene prikolice iznosi 625 kg, a najveća masa kočene prikolice 1.200 kilograma.

 

jogger07.jpg

 

Zadnja svetla su izbačena na bokove - time je dobijena ''mišićavija'' pojava i omogućeno je da peta vrata budu šira.

 

Kabina za bekstvo

U zvaničnom press materijalu provlače se pojmovi  ''porodica'' i ''bekstvo od svega''. OK, nije loše pobeći iz svakodnevne rutine, a nadamo se da će prekogranični road tripovi sa ekipom ponovo postati oblik turističke zabave. Već društvo znači bolja zabava, a 7 je definitvno bolje nego 5. Neko je izračunao da je na delu više od 60 mogućih konfiguracija kabine.

 

jogger06.jpg

 

Dobra dizajnerska rešenja sa Sandera Stepway našla su svoje mesto na Joggeru, počev od tekstilne trake na armaturnoj tabli. Pojedine verzije imaju sklopive stolčiće sa držačem za čaše za putnike u drugom redu sedišta. Ovi stolčići mogu se izvući dodatnih 70mm. Predviđeni su Isofix priključi za dva dečija sedišta.

 

jogger05.jpg

 

Prostor iznad glave iznosi  855 mm, a radijus za kolena od 127 mm je među najboljima u klasi. Sedišta u trećem redu su individualna a treće bočno staklo ima koso otvaranje radi bolje ventilacije.

 

jogger04.jpg

 

Linija krova diskretno je za 40 mm povišena u odnosu na prve nacrte. Time je olakšan ulazak na drugi i treći red sedišta. Takođe povišenje kriva omogućuje tzv. ''teatarski raspored'' - svaki red sedišta je nešto više postavljen od prethodnog.

 

jogger03.jpg

 

Sve u svemu, u kabini ima  ukupno 24 litra dodatnog prostora u bojnim pregradama. U vrata mogu da se smeste flaše od jednog litra.

 

Konektivnost bez koje se više ništa ne može

Sve počinje od kompleta Media Control i ležišta za mobilni telefon, integrisanog u armaturnu tablu. Komade na volanu se podrazumevaju, a informacije sa plasiraju na 3.5 inčanom TFT ekranu. Tri priključka za 12V neće ostati neiskorišćeni.

 

jogger02.jpg

 

Media Display na viši nivo podiže mogućnosti audio sistema sa četiri zvučnika i 8-inčnim displejem postavljenim visoko na armaturnu tablu, zakošenim ka vozaču. Ovaj sistem poseduje Bluetooth konektivnost i kompatibilan je sa Android Auto i Apple CarPlay funkcijama. Preko novog prozora ''Automobil'' pristupa se postavkama sistema za pomoć u vožnji. Vrhunsku ponudu čini Media Nav sistem, koji dodaje Wi-Fi konekciju za Android i Apple korisnike, kompletnu navigaciju i unapređen audio sistem sa šest zvučnika i dva USB priključka.

 

Bezbednost

Rigidna struktura osnova je pasivne bezbednosti, a sezori pritiska na vratima detektuju udar i obezbedjuju raniju aktivaciju vazdušnih zavesa i bočnih vazdušnih jastuka. Asistencija kočenja u vanrednim slučajevima aktivna je pri brzinama od 7 km/h. Tu je i sada već uobačajeno upozoravanje vozila u tzv. mrtvom uglu paljnjem led diode u retrovizoru. Dimenzije Joggera na treba da budu otežavajući faktor za gradsku upotrebu. Četiri radarska senzora napred i pozadi, kamera za vožnju unazad i dinamičke linije za navođenje, zvučna i vizuelna upozorenja pretvoriće manevrisanje na parkingu u dečiju igru.

 

jogger01.jpg

 

Menjač je precizan, motor je u bilo kojoj varijanti elastičan, ali mogao bi biti tiši kao i što bi zvučna izolacija kabine mogla biti bolja. Preglednost je odlična, čak i prema nazad.

Poručivanje Dačia Jogger već je krenulo za tržište Srbije, a u prodajnim salonima očekuje se početkom aprila. Cena za model sa pet sedišta formira se od 13.390 evra, dok izdanje sa sedam sedišta statuje od 14.090 evra.

 

Ekskluzivno iz Nice: Miroslav Šosberger

 

preuzeto sa - vrelegume.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

" ...Uz regenerativno kočenje, Jogger Hybrid 80% vremena u gradskoj vožnji provešće u električnom režimu. Ušteda goriva  iznosiće i do 40% u poređenju sa benzinskim ekvivalentom..."

 

Mogao bi PR Toyote da dosta nauči od PR-a Dačije ... Jer, Toyota reklamira hibridni yaris da će on po gradu provesti i 50% u električnom režimu. A Jogger, eto, do 80%. Toyota, kao pionir hibridne tehnologije, može slobodno da se "ubije" :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da je domaći uvoznik Dačije odlučio da "dodatno vrednuje" visoku ekološku svest kupaca TNG verzija Joggera.

 

Jer, ne samo da se u Srbiji kod npr. Sandera 1,0 TCE više doplaćuje za TNG verziju nego u FR ( kod nas 700, u FR 200 ), već je kod Joggera, kod koga je "do juče" ECO-G 100 u Srbiji bio za 300 evra jeftiniji od TCE 110 ( što ima i logike, jer je slabiji motor ), sada je "preko noći" u Srbiji ECO-G verzija skuplja za 200 evra od one TCE 110 ( u FR je ECO-G jeftinija 500 evra).

 

Bravo za (našeg) uvoznika !!!

 

:) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: Dacia Jogger

 

Na tržištu ne postoji jeftiniji auto sa 7 sedišta. Ali, obično nije dobro ako je to jedini, ili najvažniji kvalitet auta...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2022. Dacia Jogger

 

Novi Jogger je zasnovan na Sanderu, ali Dacia je napravila ozbiljne promene kako bi stvorila dovoljno prostora za sedam ljudi, tako da je od Sandera ostao prednji deo i karakteristična svetla, dok je sve ostalo drugačije (duži je mnogo i širi mu je zadnji deo):

 

 

 

autotrader.jpg AutoTrader:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Jogger predstavljen u Srbiji

 

dacia jogger 05.jpg

 

Dacia je osvežila svoj porodični model Jogger, opremila ga sa sedam sedišta i učinila dostupnim svima. U Srbiji će se prodavati od 14.690 do 18.290 evra u zavisnosti od agregata, kao i nivoa opreme.

 

dacia jogger 04.jpg

 

Ovaj svestrani porodični automobil objedinjuje najbolje delove različitih vrsta automobile - dužinu karavana, prostranost monovolumena i izgled SUV-a. Možemo reći da je klasa za sebe. Dacia Jogger je zaokruženo i svestrano vozilo koje nudi najbolji odnos cene i prostranosti. Za upravljačem donosi užitak u vožnji kakav očekujete od vozila C-segmenta. Međuosovinski razmak od 2,9 metara čini ga stabilnim, a 16-inčni naplaci mu daju dobar stav na drumu. Osim toga, njegova kruta karoserija ga čini izdržljivim.

 

dacia jogger 03.jpg

 

Putnici u trećem redu će uživati u udobnosti, zvučnoj izolaciji i obilju prostora za glavu. Dacia Jogger je vozilo za svakodnevne potrebe porodice, ali i one koji žele da pobegnu od svega i uživaju u otvorenim prostranstvima. Ovo punokrvno vozilo marke Dacia je opremljeno samo neophodnom opremom, ali time ne ugrožava putnika. Bilo da je reč o verziji sa 5 ili 7 sedišta, Dacia Jogger je dostupan u tri nivoa opreme (Essential, Comfort i Extreme Special Edition) i šest boja karoserije: običnoj beloj Glacier kao i četiri metalik boja: smeđoj Terracota, Comete sivoj, sivoj Moonstone, biserno crnoj i plavoj Irone.

 

dacia jogger 02.jpg dacia jogger 01.jpg

 

Dacia Jogger će u početku biti dostupan sa dve verzije motora kombinovanim sa 6-stepenim ručnim menjačem - novim benzinskim motorom TCe 110 i benzinsko-plinskim motorom ECO-G 100. Dacia će 2023. obogatiti svoju ponudu hibridnim motorom. U Srbiji će se prodavati od 14.690 do 18.290 evra u zavisnosti od agregata ispod haube, kao i nivoa opreme.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Dacia Jogger

 

Najuža Dacia objedinila je prostranost monovolumena, siluetu karavana i filozofiju SUV-a. Uz konkurentnu cenu, pogledajte utisike o automobilu koji je defitivno bestseler u Srbiji za 2022. godinu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj "Sandero LWB" je koncpecijski odlično vozilo.

 

Ali, gospodin Piroški ( kao i mnogi iz njegove branše ) gube svaku meru u hvalospevima. Čisto potcenjivanje zdravoga razuma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia MCV ali u mnogo boljem ruhu, srecom i naprednijem. Doduse voziti auto sa nazivom Dzoger me asocira na brisanje poda..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kome je imperativ sedmosed, pravo vozilo. Ili, ako želi ogroman karavan za uslovno rečeno male pare, takodje. Verujem da će za taksi da bude pun pogodak.
Šteta što kao Duster nije dostupan i sa 1,3 Tce i 1,5 DCI, a one koji ipak žele i malo živosti. 
Jer, jedno je staviti 1,0 Tce ECO-G sa 160/170 Nm u Sandera, a sasvim drugo to isto staviti u Jogger-a. 1,0 Tce 110 sa 200 Nm malo stvari čini boljim, ali, ipak je to daleko od 1,3 Tce ili 1,5 Dci.
Takodje, umesto što nude opciono „dvostepeno grejanje prednjih sedišta“, možda bi opciono za slične pare mogli ponuditi neke dodatne sisteme aktivne bezbednosti (kao što to rade neki drugi ).
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Jogger osvojila samo jednu zvezdicu na Euro NCAP crash testu

 

dacia jogger 1.jpg

 

Dacia Jogger je još jedan moderan automobil koji je dobio samo jednu zvezdicu na Euro NCAP testovima. Da li to znači da auto nije bezbedan?

 

Rezultati Euro NCAP testa za nedavno predstavljenu Daciu Jogger mogu da budu zastrašujući. U eri kada se ocena s četiri zvezdice čini lošom, automobil namenjen uglavnom porodicama je osvojio samo jednu. Zaštita putnika je procenjena na 70%, zaštita dece na 69%, zaštita pešaka na 41%, a sigurnosni sistemi na 39%. Ovo je najniži rezultat od svih automobila koje je Euro NCAP testirao 2022.

Postoji samo mala začkoljica - Euro NCAP nije testirao Joggera. Uverite se sami:

 

 

Ustvari, Euro NCAP nije testirao Dacia Jogger kao što se obično radi. Pasivna bezbednost je procenjena na bazi Sandera Stepway i rezultata testa sudara. Jer Sandero i Jogger su tehnički povezani. U međuvremenu, Dacia Sandero koju je Euro NCAP testirao 2021. godine dobila je dve zvezdice. Bezbednost pešaka i aktivna bezbednost odnosno sistemi za sprečavanje nesreće, ocenjeni su veoma nisko. I ovde je Jogger pao, ne zato što Dacia ne može da napravi bezbedan automobil, već zbog... cene. Barem delimično, jer ako automobil treba da bude jeftin, a to je ono što Jogger želi, mora da ima ograničenu osnovnu opremu. U međuvremenu, bezbednosni sistemi su jedna od skupljih opcija. Euro NCAP, sa druge strane, ocenjuje broj sistema i njihov rad, dok ih Jogger ima malo. Upravo u ovoj kategoriji je Jogger dobio jednu zvezdicu.

 

Dacia Jogger 01.jpg

 

Da stvar bude gora, verzija Joggera sa sedam sedišta je stavljena pod lupu Euro NCAP-a, što znači da je organizacija procenila i bezbednost ljudi koji sede u trećem redu. Tu, kao i u gotovo svakom automobilu ovog i sličnih segmenata, nema ISOFIX priključaka (obično se ugrađuju samo u kombije pune veličine i velike monovolume). Takođe nema signalizacije o nevezanim pojasevima. U trećem redu, kao u gotovo svakom takvom automobilu, nema ISOFIX priključaka. Ipak, nekoliko proizvođača šalje takve verzije za Euro NCAP testiranja. Pa kako je moguće da automobili poput Volvoa XC90 ili Audija Q7 dobiju pet zvezdica, a imaju verzije sa sedam sedišta? Jednostavno - proizvođači na testiranje šalju verzije za pet osoba.

 

Šta je sa kombijima?

Ovde može da bude drugačije. Što se tiče onih u punoj veličini, obično se testiraju samo kombiji, ali čak i ako test ide na putničku varijantu (npr. Mercedes V-Klasa sa osam sedišta), takvi automobili su opremljeni isofixima u trećem redu. Slično je i sa velikim monovolumenima - ili se odustaje od testa sa sedam sedišta, ili je treći red opremljen isofix priključcima (npr. u VW Sharanu). Ovde treba pomenuti da kupci Dacie ne mare za mnoge ''nepotrebne'' stvari, uključujući bezbednosne sisteme. Auto mora da bude jeftin i dostupan. Ljudi koji ciljaju na ovu marku automobila su čisto racionalni, počev od cene, odnosno odnosa cene i veličine automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekst kaže:

Quote

Ovde treba pomenuti da kupci Dacie ne mare za mnoge ''nepotrebne'' stvari, uključujući bezbednosne sisteme. Auto mora da bude jeftin i dostupan. Ljudi koji ciljaju na ovu marku automobila su čisto racionalni, počev od cene, odnosno odnosa cene i veličine automobila.

 

Da li prednje želi reći da su "racionalni" samo kupci dačije, a da su "neracionalni":

1/ svi ljudi koji ne žele dačiju; 

2/ svi ljudi koji ne gledaju prvenstveno odnos cene i veličine, kao i

3/ svi oni koji žele automobil koji je opremljen i bezbednosnim sistemima ?

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron

 

Realno, tekst je ''damage control'' forme.

Iako nije potpisan kao PR, očigledno da ga je pisao PR Dacie sa tog tržišta, a sve sa ciljem da se tržištu opravda loš rezultat. Po sistemu bolje da im odmah damo i informaciju i opravdanje, nego da sami dođu do informacije o rezultatu na testu bez pravdanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia ne mari za jednu zvezdicu Joggera na EuroNCAP testu


„Jogger je naš najbezbedniji automobil do sada“, tvrde rukovodioci rumunske marke. 

Mark Sas, potpredsednik Dacije za inženjering, potvrdio je da su rezultati očekivani. „To je bio deo naših izbora. Nismo postavili upozorenje za vezivanje pojaseva u poslednjem redu jer bi onda prilikom vađenja šestog i sedmog sedišta moralo biti otkopčavanja pojedinih elektronskih priključaka“, kaže Sas.

„Želeli smo da održimo stvari jednostavnim. Jogger je vrlo bezbedan automobil, zapravo to je najbezbednija Dacia do sada“, navodi menadžer rumunskog brenda. On je dodao i da Dacia nudi bezbednosne sisteme koji su do nedavno bili van domašaja niskobudžetnih vozila i pripadali klasama iznad.

„Jogger je daleko bezbedniji automobil od recimo Logana“, tvrdi Mark Sas, uz napomenu da kupci nemaju razloga za brigu. Iako je jedna zvezdica na EuroNCAP testu izuzetno loš rezultat, čini se da ovo neće imati preveliki uticaj na prodajne uspehe Joggera u Evropi.

Dacijin unikatini MPV već je bio na skeneru AutoRepublike. Naš kolega, Perica Rajković, imao je priliku da testira varijantu sa pet sedišta, ali i onu u koju se može smestiti sedam putnika."

 

AutoRepublika 

 

https://autorepublika.com/2022/04/20/dacia-ne-mari-za-jednu-zvezdicu-joggera-na-euroncap-testu/

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je i Fiat Punto mk3 nastradao zbog nedostatka ADAS ,a pre toga imao 5 zvezdica... Hebeš ADAS!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...