Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Dacia Jogger

Recommended Posts

Osim što se oslanja na samu čvrstinu konstrukcije, A-begova, par elektronskih sistema (ABS+BAS i recimo automatsko kočenje u svrhu prevencije čeonog sudara), doslovno ništa ni nema od elektronske opreme, izuzev senzora mrtvog ugla i kamere za rikverc (tempomat i limiter ne ubrajam, to je po defaultu prisutno). 

Okej, nekome zaista to nije neophodno (ADAS sistemi) ali da su se potrudili da sama konstrukcija/školjka automobila bude sigurnija...jbg ne možeš platformu Clia da razdužuješ u nedogled (generalno bilo kog auta) a da ne poradiš na sigurnosti iste. 60% sigurnosti sa sve airbag-ovima mi je ono...baš razočaravajuće, posebno što će biti vrlo dostupan u smislu cenovnog ranga. 

Ako se pogleda Crash test novog Sandera Stepway (na osnovu kojeg se i Jogger boduje, zbog iste platforme) deo sa npr bočnim udarom u stub, lepo se vidi izletanje okvira prozora i koliko "uđe" stub na mesto vozača.

 

Mogli su bar da uštede negde druge, ne na sigurnosnim sistemima, auto možeš da zakrpiš i promeniš, život i zdravlje teško...

 

Da se razumemo, Jogger mi je bio auto koji bi svakako razmatrao za posedovanje zbog prostora, cenovnog ranga i "svega što meni kao nezahtevnom korisniku treba" ali sam tip koji prevashodno gleda sigurnost auta.

1.jpg

2.jpg

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je ovaj ok.To nije auto za rizične saobraćajne situacije,a i motor mu je relativno slab(110ks/200Nm) za 1300kg...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, neshtry said:

auto za rizične saobraćajne situacije

Nisam siguran da postoji tako nešto, a da se ne zove tenk ili da nije auto više klase (po defaultu bolje opremljeni i čvršći).  

Da se razumemo, nisam mislio da se olupava o bandere, stubove i bude zamorče za testiranje već da pruža izvesnu sigurnost kod putnika.

Motor mu je ok, obzirom da je turbo, 6b i dovoljno Nm za poneti....dok ga ne natovariš do krova, bilo ljudima ili stvarima. Da se razumemo, bilo koji auto sa "osnovnim" ili bolje da kažem najslabijim motorom u ponudi će se mučiti kada se taj isti auto natovari dupke.

U odnosu na Tipo atmosa, svakako bolji izbor, ako ne zbog krajnje brzine, onda zbog međuubrzanja u situacijama za preticanje. To je ok, konja nikad dosta, zna se. 

 

Što se tiče izgleda (spoljnog), ponude prostora, nema trenutno konkurenciju u tom cenovnom rangu. Možda bi bio Tipo SW ali sa 1,4 atmosem koji više nije u ponudi. Tipo turbak ne znam da li je u tom cenovnom rangu, iskreno, nisam se time bavio.

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je Sandero stepvej extra...
Doterao moj komšija Tipo SW 1.6 mjet lanundz ,prelep auto,ali meni dizel ne treba...a Tipo SW je i jako veliki auto, Sandero je taman

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, moron said:

Mark Sas, potpredsednik Dacije za inženjering, potvrdio je da su rezultati očekivani. „To je bio deo naših izbora. Nismo postavili upozorenje za vezivanje pojaseva u poslednjem redu jer bi onda prilikom vađenja šestog i sedmog sedišta moralo biti otkopčavanja pojedinih elektronskih priključaka“, kaže Sas.

 

Ne mislim da je to realan bezbednosti problem Joggera ( njegovi bezbednosni problemi su drugačiji ), ali, čovek nema pojma šta priča. To što je sedište „modularno“ ( pa i „vadi se“ lako, na „klik-klak“ sistem ), ne znači da treba da postoje neki vidljivi kablovi i džekovi koji bi se „prikopčavali“ ili „otkopčavali“ svaki put kada stavljaš i vadiš modularno sedište, a da bi funkcionisao sistem koji detektuje da je neko seo na to sedište i/ili da bi detektovao da je onaj ko sedi zavezao ili odvezao pojas.

Pa, pežo 308 SW mk1 je imao i u drugom redu „modularna sedišta“ ( tri odvojena sedišta, a svako je moglo samostalno da se „kliže“ i/ili izvadi ili stavi „za jedan sekund“), a imao je i upozorenje za nevezani pojas i za taj drugi red, za svako sedište posebno. I sistem signalizacije za nevezan pojas je za svako to modularno sedište funkcionisao savršeno, a da nigde nikakovg vidljivog kabla ili džeka nije bilo.
Moja je pretpostavka da je sistem potreban „kontakt“ sa sedište ( sa senzorima u sedištu i u samoj kopči za vezivanje pojasa, koja kopča je bila fiksirana za modularno sedište ( pri čemu je svako sedište imalo dve kopče pojasa, i levo i desno, da bi svako sedište mogao da postaviš bukvalno staviš gde hoćeš ) ostvarivao preko samih „klik-klak stopa“ ( 4 komada) putem kojih se modularno sedište pričvršćivalo za karoseriju.

Siguran sam da i drugi brendovi imaju slično ili neko svoje rešenje za taj „problem“ kada se radi o modularnim sedištima. I niko to ne povezuje kablovima i džekovima, kao za sedište suvozača.

Dakle, to što je Dačija „škrtica“, ne znači da treba da potcenjuje zdrav razum u pokušaju da objasni zašto treći red sedišta Joggera nema sistem detekcije za nevezani pojas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ćemo po načelu "da ono čega nema, ne može ni da se pokvari", ekonomski najcelishodnije za vlasnike kola bi bilo da vozimo kola "u opremi" koja je bila pre 30 ili 40 godina :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, moron said:

Ako ćemo po načelu "da ono čega nema, ne može ni da se pokvari", ekonomski najcelishodnije za vlasnike kola bi bilo da vozimo kola "u opremi" koja je bila pre 30 ili 40 godina :) 

Takvi bi se u svetu kupovali i šakom i kapom…

Renaullt 4 stil.Skroz bu bio udoban u dobro očuvanoj četvorci…

Potrošačko društvo se pravi tako što te nauče da ti nešto treba,pa ti ga onda naplate…a mi srbi smo potrošačko društvo kuku u lele

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: Dacia Jogger

 

Nema ni blizu jeftinijeg novog auta sa 7 sedišta na tržištu, tako da su mu konkurencija ustvari samo polovnjaci.

Treći red sedišta može da se obori i tako dobije veći gepek, jer kad su podignuta gepek je malo manji nego u Fiatu 500. Ali, ta sedišta mogu i da se izvade komplet napolje, tj. da se dobije konfiguracija kao u nekom karavanu. 

 

 

 

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto je Dacia jeftina?

Pogledajte gde Rumuni štede na primeru Joggera

 

Dacia Jogger 07.jpg

 

Iako su novi automobili poskupeli, Dacia i dalje spada u najpovoljniji brend na mnogim tržištima. Kako oni uspevaju da kontrolišu cene svojih vozila, na primeru novog Joggera otkrio je član razvojnog tima rumunske kompanije za švajcarski Blick.ch.

Kao prvo proizvodnja se već u startu odvija jeftino u dva pogona u matičnoj zemlji Rumuniji gde plate nisu visoke, kaže Marc Struss iz Dačije. Kao deo Renaulta, oslanjaju se na tehnologiju Francuza i koriste njihove pogone i druge tehnologije. Recimo ''jezgro'' Dustera još uvek se temelji na istoj tehnologiji kao i treća generacija Renault Clia lansirana 2005. godine.

 

Dacia Jogger 3.jpg

 

Ali, evo detaljno primera uštede na novom sedmosedu kompanije - Joggeru.

Mala masa vozila je jedan od ključnih odgovora. Lagani automobil znači i manje sirovina i manji motor. I jedno i drugo pojeftinjuje proizvodnju, a time i vozilo. Dacia Jogger u Srbiji startuje od 14.690 evra za verziju sa pet sedišta i benzinskim motorom u Essential paketu opreme, dok je za ECO-G 100 potrebno izdvojiti 200 evra više. Verzija sa sedam sedišta je doplata od 900 evra.

Boja za zaštitu podvozja već je ugrađena u plastiku tokom proizvodnje. Dakle, ne mora posebno da se farba. To štedi jedan radni korak i čini štitnik podvozja izdržljivijim. Pukotine od kamena ili druge ogrebotine nisu vidljive i ne mogu oštetiti lak koji se tada mora obnoviti. Umesto plastičnih bočnih zaštita na vratima Joggera su nalepnice - povoljnije su, a i plastične obloge u ovom cenovnom rangu bile bi previše jeftine i brzo bi izgledale istrošeno. Prednji deo do B-stupa Joggera je od Sandero Stepwaya, što takođe smanjuje troškove. Dalje, Jogger nema izduvne cevi, čak ni lažne. Završetak izduvnog sistema negde je na sredini automobila, što takođe štedi materijal i novac. Nijedna lampa nije na vratima prtljažnika, pa su vrata ''oslobođena'' ovih električnih instalacija, ali i njihov otvor za prtljag je veći.

 

Dacia Jogger 5.jpg

 

Dacia nije razvila nova sedišta za treći red u Joggeru već je nastavila da koristi ona iz prethodnika Lodgyja. Sedišta su teška samo 10 kg. Šine za pomeranje sedišta su izostavljene zbog troškova i težine. Dok kupci realno mogu bez električnih vrata prtljažnika ili kliznih zadnjih sedišta, čak im se i krovni nosač nudi skoro besplatno.

Koliko je Dacia Jogger bezbedan auto pročitajte klikom OVDE.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Dacia Jogger ECO G 100

 

Njegov 1.0 trocilindraš Ide i na benzin i na plin:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Požalila mi se dva dosta „krakata“ drugara ( oba su oko 190 cm ) da su se razočarali ponudom prostora za kolena u Joggeru u drugom redu sedišta. Jedan koji je ranije dugo govorio da ima nameru da ga kupi mi razočarano kaže: „Pa, pozadi nema ništa više mesta za kolena nego u Sanderu !!! “
Odem do salona, pogledam i Sandera i Joggera, sednem u oba napred, pa iza sebe pozadi. Jeste neočekivano. Jogger ima 29 cm veće medjusovinsko rastojanje od Sandera ( 289 / 260 cm ) ali se to u drugom redu sedišta uopšte ne oseti.
Pogledam posle na „Carwow“ testove za Joggera i Sandera, pa i deo kada Mat Watson seda pozadi, iza sebe. Pogledajte i vi, ono kada ( da bi dočarao raspoloživ slobodan prostor ) stavlja dlanove izmedju svojih kolena i naslona prednjih sedišta.
Vidite li vi neku razliku u ponudi prostora za smeštaj kolena pozadi ?
Praktično, Jogger je u drugom redu sedišta dobio daleko veći prostor za smeštaj trupa i glava visokih ljudi, ali ne i za kolena u drugom redu. A medjusovinsko rastojanje 2,9 metara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Dacia Jogger

 

Jura je testirao sve porodične aspekte novog Joggera. Od gepeka, zadnje klupe do ubrzanja! 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

km77youtubelogo.jpg km77.com: Dacia Jogger na testu ''severnog jelena''

 

Sa ENG prevodom, nakon klika na CC:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: Dacia Jogger

 

Jogger menja dva stara Dacia modela - Lodgy i Logan karavan.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: Dacia Jogger & Mercedes EQB

 

Ne, nisu rivali i svako ko misli da ova dva auta mogu da se uporede nema pojma o automobilima.

Jedan je skoro 4 puta skuplji od drugog, i niko ko gleda EQB nikada se neće predomisliti i uzeti Jogger, a svako ko gleda Jogger rado bi pogledao EQB ali... Ono što imaju zajedničko i zbog čega jesu u istom videu - 7 sedišta i približno su istih dimenzija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Dacia Jogger

 

Dacia Jogger ili ''džoger'' je i karavan i sedmosed. On je, donekle, naslednik modela Lodgy, ali i vozilo koje nema nikakve veze sa njim. Pre svega je svestran i to mu je najveća vrlina.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: Dacia Jogger

 

Dacia Jogger se ne pretvara da je nešto što nije. Naravno, postoji kod njega poneki detalj inspirisan SUV-om, ali Jogger je porodični automobil koji daje prednost prostoru nad svemu ostalom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. Dacia Jogger

 

Karavan i multifunkcionalno vozilo sa 7 sedišta, u kompaktnom pakovanju koje dizajnom podseća na SUV... i sve to po pristupačnoj ceni - tako je izgledao cilj koji ovaj auto treba da ispuni:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotvyoutubelogonovi.jpg MobilAutoTV: 2022. Dacia Jogger

 

Sa 1.0 benzinskim TCe motorom i 110 konja, uz 6-stepeni ručni menjač, i sa 7 sedišta u ograničenoj seriji ''Extreme'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Jogger Hybrid 140 u proizvodnji

 

dacia jogger 140.jpg

 

Dacia je u fabrici Mioveni u Rumuniji i zvanično počela sa serijskom proizvodnjom Joggera Hybrid koji raspolaže sa kombinovanom snagom od 140 konja. Prvi primerak je inače verzija sa sedam sedišta, u sivoj boji i sa paketom opreme Extreme+.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: Dacia Jogger

 

''Kompaktni MPV sa Karpata.'' Dacia je ovim autom ponudila rešenje ako tražite pristupačnu opciju za prevoz porodice koja voli da putuje sa mnogo prtljaga, ili imate velikog psa, malu radnju koji često valja dopuniti robom, ili ste možda taksista.

Ekonomičan, prostran i praktičan automobil koji ima jednu od najpristupačnijih cena na tržištu, naravno mora biti izrađen uz dosta ušteda u materijalima. Ipak, na polju voznih karakteristika i praktičnosti on će zadovoljiti većinu korisnika. Kako se vozi i šta mu zameramo pogledajte u najnovijem testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...