Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Nova Opel Mokka na novim renderima

 

Vauxhall Mokka 02.jpg

 

U Opelu i Vauxhallu su još prošle godine prestali sa proizvodnjom manjeg crossovera Mokka X, koji je od početka prodaje 2012. prodat u oko 900.000 primeraka (od čega samo na britanskom tržištu više od 200.000 primeraka). Naslednik će se po pisanju medija u prodaji pojaviti u narednih 12 meseci, a njegov mogući izgled je prikazan na novim renderima koje je objavio britanski magazin Auto Express. Takođe, moguće je da će se novi model zvati jednostavno Mokka, dakle bez X u nazivu.

 

Vauxhall Mokka 01.jpg

 

Uz 1.2 PureTech trocilindrični benzinac i 1.5 četvorocilindrični dizelaš, kupcima nove Mokke će se nuditi i potpuno električna varijanta (verovatno elektromotor sa 136KS, baterije od 50 kWh i autonomija od oko 320 km), a biće napravljen na PSA platformi bratskih modela Peugeot 2008 i DS3 Crossoback. Bez obzira na motor, sve verzije će imati prednji pogon. Uz novu platformu i motore, značajno moderniji stajling i nove tehnologije, nova Mokka će biti i veća i prostranija, uz unapređenu unutrašnjost (novi prednji panel, volan sa zaravnjenim donjim delom, novi infotainment sistem i digitalna instrument tabla).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svetska premijera nove Opel Mokke

 

Opel-Mokka 2021 04.jpg

 

Opelov izvršni direktor Michael Lohscheller prvi put je javnosti predstavio novu Opel Mokku u sedištu kompanije u Russelsheimu. Automobil dizajniran da pobudi emocije i pokaže dalji put brenda, nova Opel Mokka je prva ponela novo lice brenda, Opel Vizor. Isto važi i za redizajnirani amblem Opel munje i centralno postavljeno ime modela pozadi. Nova Mokka je ujedno i prvi Opel sa čistom pločom i potpuno digitalizovanim kokpitom. Pored toga, to je prvi Opel dostupan na početku prodaje sa električnim pogonom, kao i visoko efikasnim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. Nova Opel Mokka sada se može naručiti po atraktivnoj početnoj ceni od 19.990 evra (sa PDV-om u Nemačkoj).

 

Opel-Mokka 2021 03.jpg

 

''Sa novom Mokkom smo praktično ponovo izmislili Opel. Dizajnirali smo i razvili automobil od nule ovde u Russelsheimu. Čitav tim radio je sa neviđenom strašću i nepokolebljivom posvećenošću da odvede Opel u blistavu i uzbudljivu budućnost. Na početku narudžbi, nova Mokka je dostupna kao benzinsko, dizel ili čisto električno vozilo - kupac ima izbor'', kaže Opelov izvršni direktor Michael Lohscheller.

 

Opel-Mokka 2021 02.jpg

 

Za cenu od 32.990 evra (sa PDV-om u Nemačkoj), nova Mokka-e vozi se bez emisije štetnih gasova. Uz primenu lokalnih podsticaja, cena se spušta na 23.420 €. Moćni, gotovo nečujni električni pogon od samog početka proizvodi 136 konja i 260Nm maksimalnog obrtnog momenta. U WLTP ciklusu, 50kWh baterija omogućava domet do 324 kilometara pre nego što je potrebno punjenje.

 

opel mokka 2021 01.jpg

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Opel Mokka

 

Nova Mokka izgleda potpuno drugačije od prethodnika i zapravo pokazuje novi dizajnerski jezik Opela.

Za njen volan smestio se Jura :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irmscher Opel Mokka

 

215678-irmscher mokka 04.jpg

 

Ni najnovija generacija Opelove Mokke nije izbegla doterivanje u nemačkoj tjuning kući Irmscher.

 

215679-irmscher mokka 03.jpg

 

Ovaj specijalista za Opelov program je za Mokku predvideo izmenjeni prednji branik, set pragova, zadnji branik sa difuzorom, zadnji krovni spojler, komplet novih alu točkova od 19 inča i modifikovano oslanjanje (auto je niži za 30 mm).

 

irmscher mokka 02.jpg

 

Takođe, tu je i motor pojačan sa 130KS na 150KS, kao i doterani enterijer (elementi od nerđajućeg čelika, nove patosnice i pragovi).

 

irmscher mokka 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Opel Mokka

 

Još jedan urbani, fancy SUV, ovde u varijanti sa 1.2 motorom uz automatik sa 8 brzina, u paketu opreme GS Line:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Marek Drives" uopšte nije bio preterano oduševljen ovim vozilom.

"Gledao" sam ga u salonu ( primerak 1,2T 130 AT 8, koji je sa popustom od oko 2.500, imao cenu od 26.990 ) i veoma sam razočaran kako vozilo te klase ( SUV B segment, dužine oko 415 cm ) može biti onako teskobno pozadi, da ni kolena nemaš gde da smestiš, a izlazak iz kola ( izvlačenje stopala ispod sedišta podseća na nemoguću misiju kao kod Nissan Juke-a prve generacije). "Za medalju" kako je uradjen. Može slobodno "ruku pod ruku" sa Capturom.

I sada, kada poredim pežo 2008, i ovu Mokku iz iste PSA kuće, to je prosto "nebo i zemlja", a po bitno sličnoj ceni. Bruka, u svetu mojih vrednosti ...

 

1.jpg 2.jpg

3.jpg 4.jpg 5.jpg

6.jpg 7.jpg

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ide mi pre neki dan jedna crna, nova Mokka u susret - gledam sta je ovo ovako grdno i propeto :D , sa dva ravna DRL? Bar za moj ukus, uke*ase dizajn za medalju, kao i na novoj Astri L.

A za ovaj zaokruzeni deo enterijera nemam reci, deluje mi kao da si na radnom mestu vozaca autobusa ili kamiona... Nikakve lepote i emocije, virtuoznosti dizajna, ususkanosti, originalnih detalja i uklapanja istih... Samo "rokaj" i slazi ekrane, najlakse je tako. Sa druge strane, svidja mi se centralna konzola okrenuta ka vozacu.

 

2.jpg.6d28c651aff55d5e22284ac0e9887460.thumb.jpg.82799c4e15bd28b69c859eb6080498e9.jpg

 

Sam sebi sve vise delujem kao Statler i Waldorf, na balkonu u Mapetovcima :D - ali bukvalno na prste jedne ruke mogu da nabrojim modele koji mi se svidjaju u danasnjoj modernoj auto industriji. Za razliku od ranije, gde sam zeljno iscekivao i "gutao" nove modele i divio se njihovoj lepoti. Deluje mi da je zadnje sto moj zeludac vari :) , neka druga polovina prosle decenije.

A funkcionalnost, motorizacije, tek cene - no comment, apsolutno se slazemo.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledajući mnoge nove modele, ja sve češće imam utisak da sam žrtva skrivene kamere, pri čemu taj osećaj nemam samo zbog cene, već su novi modeli prepuni nekih krajnje debilnih rešenja. Užas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, moron said:

kada poredim pežo 2008, i ovu Mokku iz iste PSA kuće

Jesu iz iste kuće i ista platforma ali nisu za poređenje. Mokka je u klasi sa Tcorss-om, Juke-om...

2008 je 15 cm duži i to se itekako primeti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije baš da nisu za poredjenje 2008 i Mokka. Npr, sa motorom 1,2T od 130 ks i AT 8 u top paketu ( koji ide uz tu kombinaciju motora i menjača) razlika "redovne cene" je manje od 1.500 evra ( oko 29,5 i 28k ).  Istina, 2008 dolazi i sa 1,2T od 155 ks, što Mokka ne nudi.

 

Oba su SUV B segment i to iste visine ( oko 153-154 cm ), ali, neuporediv im je "Headroom".

 

Ja sa 192 cm visine mogu da sednem knap pozadi u 2008 ( a moja porodica sa dvoje tek punoletne "dece" od 190 i 183 cm ) bi sa 2008 mogla i "na kraj sveta", dok u Mokku pozadi ne bi selo ni ono moje niže "dete". Sa Mokkom ne bi mogli porodično "ni do Kvantaša" i ne bi nam poslužila ni kao "drugo" ( gradsko ) vozilo, dok bi nam 2008 mogao da bude i jedino porodično vozilo.

 

Mokka je prosto bezobrazno preskupa za onu teskobu koju nudi na zadnjoj klupi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije Mokka zamišljena da bude porodični auto već da pokrije segment kupaca kojima treba gradski auto a imaju novca da priušte sebi nešto više od auta iz B segmenta (kraća je od prethodne Mokke 12 cm). Auto za mlađu populaciju, žene, samce... i za to je sasvim dovoljna (ko još ide porodično do kvantaša :D). Nemaju svi visoku decu pa da im ne odgovara :) 

2008 je bolji auto od Mokke ali po dimenzijama može da se poredi samo sa Crosslandom koji je nešto duži od Mokke ali opet kraći od 2008. Ne znam kako zamišljaš drugi auto u porodici, moja percepcija je da to treba da bude upravo B segment (Clio, polo i slični).

I vezano za cenu, ako uporediš top pakete jednog i drugog (sa istim motorm, snagom i menjačem), cena po cenovniku je gotovo ista (GT vs Ultimate). Međutim, oprema nije ista, više se dobija kod Mokke. GT Pack je osetno skuplji, doduše sa jačim motorom. Tih 25 KS više vredi maks. 600-700 €. I sve te cene su standardne po kojima se ti automobili ne prodaju, akcijske su niže, plus ima mogućnosti za dosta dodatne opreme kod oba modela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve i nekako (bilo bi za diskusiiju), ali, jedan deo nikako :) 

Napisao si: "Tih 25 KS više vredi maks. 600-700 €" u vezi "prelaza" sa 1,2T od 130 na 1,2T od 155 ks. Zanemario si jedan detalj - onaj od 155 ks je MHEV.

Koliko Ford kod Pume naplati da sa običnih 125 ks predješ na istih 125 ks, ali, MHEV? Naplati 530 evra a da ti je snaga motora ostala potpuno ista ( 19.180 € - 18.550 € ), a ako bi želeo čak i dodatnih 30 ks, to je još dodatnih 1.080 ( jer je baznjak sa tim motorom 20.260 € ), pa imaš 1.610 evra razlike od običnih 125 do MHEV 155.

Onda ni doplata koju PSA traži za prelaz sa običnih 130 na MHEV 155 ( 1.400e) nije neuobičajena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siguran sam da sam gledao ili čitao neki test PSA vozila sa tim motorom, ali, ne isključujem mogućnost da je moja greška.

Izvini ako jeste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland: Opel Mokka vs Ford Puma

 

Za one koji hoće SUV, ali ne baš one skupe i ne baš one velike:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Opel Mokka

 

Urbani SUV blizak svojim koncept korenima - dizajnerko preterivanje ili budućnost koja je upravo stigla?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin: Opel Mokka

 

GSI line paket opreme (veoma visok paket za Mokku, iako nije najskuplja u ponudi):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Opel Mokka

 

Novom generacijom Mokka kompanija Opel počinje novo poglavlje. Njen adut je nastao na poznatoj CMP platformi PSA grupacije, a već na pri pogled privlači stilom koji je napadan svojim odsečnim i drskim linijama, kao i visokim bočnim stranama:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je veoma interesantno da je sa sajta svih dilera Opela u Srbiji uklonjen cenovnik za sve modele Opela, pa i za Mokku.

A tako je i u Bosni i Hercegovini.

Vidim da cenovnik postoji u Sloveniji i Hrvatskoj.

Zašto su zvanične cene Opela u Srbiji postale tajna i sve što postoji jeste samo opcija na sajtu "Zatražite ponudu".

Kako ja da zatražim "ponudu", ako npr uopšte ne postoji više ni dostupan spisak opcionala, a koji je bio sastavni deo cenovnika ( koji je "nestao" )?

Jako neobična poslovna politika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, moron said:

Jako neobična poslovna politika.

Pod uslovom da nije samo trenutno stanje zbog možda kreiranja novih cenovnika koji će uskoro opet biti dostupni svima, jedino što može da posluži kao objašnjenje je marketinška strategija.

 

Pre nekoliko godina, lik iz jedne marketinške agencije mi je rekao da se ovo sa cenovnicima radi kako bi se razdvojili ozbiljni potencijalni kupci od onih koji su samo radoznali.

Logika im je da će ozbiljni svakako kliknuti i zatražiti cenovnik (ostaviti Email i/ili fon prilikom tog klika jer se obično traži da se ostavi nešto od toga), dok oni koji su samo radoznali obično neće kliknuti i njima se onda ne moraju ni baviti jer svakako oni nisu u tom trenutku stvarno zainteresovani.

 

Hvala Bogu pa sve manje dilera mogu da ubede u takvu budalaštinu od strategije, ali eto...

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to stanje sa cenovnicima Opela trenutno. Ima tome i više od mesec dana (znam da sam nešto gledao dok je još bilo lepo vreme i granje drveća zeleno), a sinoć me za cenu Mokke u Srbiji upitao Perica Rajković (piše test), jer on to iz FR (zbog lokalizacije rezultata pretrage) teže pretraži za Srbiju. 
A to što navodiš kao nečiju navodnu ideju prodajne prakse, to je debilno (za mene). Da, ja često pretražujem i cenovnike (a i salone), a nekada i kupim nešto od toga. Ali, vrlo je bitno to sticanje prvih informacija, pa i o zvaničnoj ceni, kao preduslov da bih se ja uopšte obratio nekom dileru i zatražio ponudu. Svako zna svoj cenovni rang. I na osnovu cenovnika zna unapred gde kao kupac načelno pripada. 
Ako neko misli da ću ja kao potencijalni kupac da kao prvi korak ka saznanju moguće cene da trošim svoje vreme „tražeći ponude“ ( i onda čekati X-Y dana za prvi odgovor), taj gadno greši.
Pri čemu i fizičko obraćanje (sa ozbiljnim namerama) prodavcima nije garancija da će prodavac uopšte da vam se kasnije javi ( pre nego ga na to podsetite još par puta) i dostavi vam traženu ponudu.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. Opel Mokka

 

Možda se sećate Mokke, jednog od prvih malih krosovera koji je predstavljen još 2012. godine, a zatim ažuriran i ponovo lansiran 2016. godine kao Mokka X 2016. godine, koji je onda nestao 2019. godine pošto je njegovo mesto u asortimanu postalo premalo između (manjeg) Crosslanda X i (većeg) Grandland X.

Poput ova dva automobila - ali za razliku od originalne Mokke - ova njena druga generacija je zasnovana na inženjeringu matične PSA grupe. To znači da je u osnovi ista ispod lima kao aktuelni Peugeot 2008 i DS 3 Crossback. To takođe znači da postoji i potpuno električna verzija, Mokka-e:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Opel Mokka 1.2 GS line AT8

 

Nije ništa iznenađujuće da se Opel upravo kroz ovaj model odlučio predstaviti novi dizajn koji će krasiti njegova vozila u godinama koje dolaze:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opel Mokka Electric sa dužim dometom

 

opel mokka e01.jpg

 

Stellantis ima plan da proizvodi samo potpuno električne automobile nakon tekuće decenije, a deo tog plana je privlačenje kupaca postepenim ''lečenjem'' napetosti izazvane dometom.

Peugeot E-308 je predstavljen u septembru, dok je u novembru stigla Astra Electric, a oba modela imaju bateriju kapaciteta 54 kWh. S iskoristivim kapacitetom od 51 kWh, litijum-jonska baterija je sada deo i Mokke Electric za modelsku godinu 2023. Zahvaljujući većoj bateriji, domet subkompaktnog električnog crossovera je povećan sa 338 km na 406 kilometara (po WLTP-u), odnosno za 20%. Da bi se baterija napunila do 80% kapaciteta potrebno je oko pola sata, ali pod uslovom da se koristi 100kW DC punjač. Potrošnja energije je smanjena na 15.2 kWh na 100 pređenih kilometara.

 

opel mokka e02.jpg

 

Mokku Electric pokreće snažniji napred postavljeni električni motor sa 156KS i 260 Nm obrtnog momenta, a koji omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 10 sekundi i maksimalnu elektronski ograničenu brzinu od 150 km/h. Treba reći da je Opel promenio ime svog modela, tako da se sada zove Mokka Electric, a ne Mokka-e.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opel Mokka Black

 

opel mokka black.jpg

 

Opel Mokka je sada na nemačkom tržištu dostupna i kao specijalni Black model koji se pored više standardne opreme odlikuje i doteranim izgledom.

 

Vulkansko siva metalik boja, crni krov i retrovizori, zatamnjena zadnja stakla i specijalne 18-inčne aluminijumske felne u crnoj boji karakterišu spoljašnjost, dok je unutrašnjost u crnoj boji i sa srebrnim i sivim akcentima. Multimedia-Radio Pro sa ekranom do 12 inča je deo standardne opreme, kao i brojne druge bezbednosne i komforne funkcije. Ovo uključuje i pomoć pri parkiranju, upozorenje na mrtvi ugao, LED farove, automatski klima uređaj, kao i ''Keyless Open & Start'' sistem. Tako bogato opremljena, nova Opel Mokka Black u Nemačkoj startuje od 30.760 evra. U ponudi su benzinski motori sa 100 KS i 130 KS, pa ubrzanje do 100 km/h traje oko 9 do 10 sekundi dok je najveća brzina do 200 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...