shortee 243 Posted September 13, 2021 (edited) Drugovi dal je moguce znaci na sluzbenoj Insigniji koju vozim samo dva meseca i presao 4k km jutros se upali tupavi check engine tj kaze engine power is reduced sto znaci mozes da vozis max do 60 posle toga nece ni da cuje...znaci popizd uzela firma 20 tih kola i jos planiraju a nema koja se nije sjebala do prvih 20k km...sramota za Opel. Inace u pitanju je grand sport 2.0 model ...pre toga sam vozio Skodu Oktaviu kao i Rapida..pa onda Golfa 7 i bre isao po Albanijama i svuda i nista a ovo djubre me u sred Beograda ostavi da se vucem ko moj punto kad se vracam od taste ...opel pederi Edited September 14, 2021 by neshaoct formatiranje / naslov teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted September 13, 2021 1 minute ago, shortee said: 4k km jutros se upali tupavi check engine tj kaze engine power is reduced sto znaci mozes da vozis max do 60 posle toga nece ni da cuje Cini mi se da ovo nema veze sa DPFom. Nije iskljuceno da ima, ali ako ne gori DPF lampica (sigurno postoji kao posebna) sumnjam da je on cementirao tako kratko. Koliko je ukupno presla? (kontam da je nova uzeta) Pre bih rekao da je usla u 'Safe mode' iz nekog razloga. Treba to na dijagnostiku da se vide kodovi, ovako mozemo da nagadjamo, pogotovu sto je nov auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shortee 243 Posted September 13, 2021 (edited) Auto uzet nov sa 00 na km satu...ja presao tacno 4300km i ovo se desilo..nista nije izaslo od gresaka niti je auto stucao i ponasao se cudno samo eto jutros to se desilo i nisam mogao 60 da predjem..a kad sam kretao da ga zamenim za drugo vozilo trebalo mi je 10 pokusaja da upalim kola i da krenem...naime upalim sacekam 5 sekundi i ubacim u rikverc recimo on krene da trokira i ugasi...i tako 10 puta dok nije prezupcio i oterao sam ga nekako na servis...e da evo i slike mada se vidi samo check engine lampica Edited September 14, 2021 by neshaoct prebacio sliku na FLCS server Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted September 13, 2021 Nema to veze druze sa DPFom vec neki drugi kvar je u pitanju. Moraju da se iscitaju greske u servisu da se vidi sta je ali DPF ne bi trebao biti. Moz biti i fabricka falinka, ko zna. Dijagnostika zna vise od naseg nagadjanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted September 14, 2021 Nigde on nije ni rekao da sumnja na DPF Da nisi sipao benzin? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shortee 243 Posted September 14, 2021 (edited) Hehe nisam naravno...sipam dizel posto iskljucivo vozimo dizelase..nem pojma eno ga u servisu a sad sam dovio pasata 2.0 koja je ovo razlika u klasi pa bre ovaj je udobbiji i bolji 6 puta Edited September 14, 2021 by neshaoct prebacio sliku na FLCS server 1 vagenovac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted September 14, 2021 Cudi me da taj motor pravi probleme, posto je to i dalje Fijatov 2.0 motor. Mozda ga je Opel nesto "doradio". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted September 14, 2021 2 hours ago, Milutinac said: Nigde on nije ni rekao da sumnja na DPF Aaaaaaaaaaaaaaa, naslov teme previd... 1 shortee reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Šajbi 43 Posted September 14, 2021 Da li gorivo u vozila sipate na standardnim pumpama ili imate sopstvenog dobavljača za firmu? Jedini zajednički činilac za 20 istih vozila je gorivo, ukoliko sipate na istom izvoru... Malo mi je verovatno da je fabrički propust... Quote Share this post Link to post Share on other sites
shortee 243 Posted September 14, 2021 Potvrdjeno da je fabricki zajeb ...doduse neformalno jel nece niko zvanicno to da ti kaze..sipamo na Eko pumpama posto imamo ugovor a isto se sipa i u Skode i u pezoe i u audije i bmw dakle samo Opeli imaju problem ...kolega ima Insigniu iz 2020te maj i evo do sad je vec 4 puta isao da.mu ciste DPF , resetuju greske i ostala sranja i evo upravo mu se opet desilo pa i on dobio pasata ...takodje ja vozim manuelnce ceo zivot i ovo mi je prvi automatik i mislio sam da treba tako da se cuje zvuk motora ko avion kad ono medjutim udjes u pasat i vidis da je to auto svemirski da to ide ko puter da se to necuje a ide da je to zmaj a Opel je.. Pa dodajte sami zakljucak....e da i moja pametna nabavka znajuci sve ovo je porucila jos 7 istih ko moj da stignu...znaci bice veselo Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted September 14, 2021 Opel 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted September 14, 2021 18 hours ago, shortee said: Drugovi dal je moguce znaci na sluzbenoj Insigniji koju vozim samo dva meseca i presao 4k km jutros se upali tupavi check engine tj kaze engine power is reduced sto znaci mozes da vozis max do 60 posle toga nece ni da cuje...znaci popizd uzela firma 20 tih kola i jos planiraju a nema koja se nije sjebala do prvih 20k km...sramota za Opel. Inace u pitanju je grand sport 2.0 model ...pre toga sam vozio Skodu Oktaviu kao i Rapida..pa onda Golfa 7 i bre isao po Albanijama i svuda i nista a ovo djubre me u sred Beograda ostavi da se vucem ko moj punto kad se vracam od taste ...opel pederi Koji ti je odnos gradske i vangradske vožnje? Da ti se pre pojave problema nije palila ona signalna sijalica za zasićenost DPF-a i onu regeneraciju koju ne bi trebalo prekidati ? A, što se tiče škode, sve ti je to isto, drugar od prvog dana vozi Oktaviju A7 TSI 150 ( imaju dva komada u firmi ), na obe menjane glave motora , troše ulje kao sumanute, a po isteku garancije ( 4 godine) na jednoj zveknula turbina na jedva oko 110 kkm ( 2.000e), a na drugoj je sada na oko 100 kkm počela da curi ekspanziona posuda, antifriz se slivao na ECU i napravio je haos. Uz besplatne ruke i 20% popusta na ECU, opravak košta 1.800e. Da ne bude zabune, vozim i ja poslovno škodu i još nije napravila toliku štetu (a za par meseci izlazi iz garancije). 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted September 14, 2021 Citam ovo i samo konstatujem da cu svog Bravka u auspuh da ljubim.. Ovo se bre kvari kao da su od lego kockica pravljeni 3 alfini0507, moron and Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shortee 243 Posted September 14, 2021 Ja sam mog punta oplakao kad sam ga prodao...em nije imao elektroniku a nije imao nikakve velike kvarove sto nije mogla metoda otvorim haubu, cuknem nesto i on proradi...ovo bre ima 7 kompjutera i milion dugmica a stane posle par iljada km..sramota Punto 4 life 2 hours ago, moron said: Koji ti je odnos gradske i vangradske vožnje? Da ti se pre pojave problema nije palila ona signalna sijalica za zasićenost DPF-a i onu regeneraciju koju ne bi trebalo prekidati ? A, što se tiče škode, sve ti je to isto, drugar od prvog dana vozi Oktaviju A7 TSI 150 ( imaju dva komada u firmi ), na obe menjane glave motora , troše ulje kao sumanute, a po isteku garancije ( 4 godine) na jednoj zveknula turbina na jedva oko 110 kkm ( 2.000e), a na drugoj je sada na oko 100 kkm počela da curi ekspanziona posuda, antifriz se slivao na ECU i napravio je haos. Uz besplatne ruke i 20% popusta na ECU, opravak košta 1.800e. Da ne bude zabune, vozim i ja poslovno škodu i još nije napravila toliku štetu (a za par meseci izlazi iz garancije). Cao druze...nista se nije palilo niti trazilo..od 4k km predjenih pola je autoput van grada tipa makedonija itd a pola BG ujutru gazela...al novo vozilo bi trebalo da je novo a ne Opelo 3 Novi član, moron and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted September 14, 2021 Onda nemam ideju gde je "zajeb". Izvini. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted September 14, 2021 (edited) 3 hours ago, skile86 said: Cudi me da taj motor pravi probleme, posto je to i dalje Fijatov 2.0 motor Zar nema Opel neki svoj 2.0 dizel isto? Ako je kolega od skille-ta isao 4x da cisti dpf i gasi razne lampice, moguce da je zapekao dpf cim je njega prijavljivao na bordu ili imao problem sa ciscenjem, bar kod njega... U duhu da srede nesto po pitanju dizelgejta, al im izgleda ne ide pa pale lampice Najgore je da vam 'oprave' vozni park pa opet isto i dok ne izadju vremenski iz garancije pa ih bole cose. Stvarno sramota za nov auto, ciji god da je, posebno na tako mizernoj kilometrazi. Edited September 14, 2021 by ISV_01 Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted September 14, 2021 Rešiće se taj problem iz ove teme. Siguran sam. I to vrlo brzo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted September 14, 2021 Svakako nista od internetskog gledanja u kuglu. Napisi sta je bilo kad ti vrate auto 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 923 Posted September 14, 2021 4 hours ago, skile86 said: Cudi me da taj motor pravi probleme, posto je to i dalje Fijatov 2.0 motor. Mozda ga je Opel nesto "doradio". Fiatov u osnovi ali je sam Opel lio blok i uradio par prepravki, naravno na gore. Zato se i češće kod Opela javlja problem sa gumicom uljne pumpe nego kod Fiata/Alfe/Lancie. 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted September 14, 2021 27 minutes ago, TheWickerMan said: Fiatov u osnovi ali je sam Opel lio blok i uradio par prepravki Eh, kad hoce kopiju mjeta.. Pa ne mre svabo, ne mre Sto kaze horvat i mene interesuje dalji tok razvoja dogadjaja 2 TheWickerMan and Jug reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted September 17, 2021 Insignia je najpouzdanija u onom restajlingu kod starog modela. Dakle, od 2014. do kraja proizvodnje tog modela i iskreno meni taj dizajn i izgleda bolje nego ove baš nove. Vanvremenski je. U tom periodu, broj problema kod Insignie se sveo na minimum, u proseku onoga što može da vas strefi i kod drugih automobila. Za ove nove, pojavi se po koja ovakva tvrdnja s razlogom koja se pre svega tiče elektronike i tog zaglupa (videh i na ino forumima), ali se dešavaju bagovi i za druge marke/modele. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shortee 243 Posted September 18, 2021 Sto se mene tice nek mi ostave Pasata ili jos bolje nekog SuperB da mi daju i zatvaram temu Evo 5 dana i nema ni reci iz servisa a ovi iz Europcara kazu da je neki problem i posto nam se dosta vozila isto ponasa da hoce da rese ovo da im ne dolazim vise...oce Q al ajde cekacemo..ide passat za sve pare.. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted September 19, 2021 Meni se čini da bi ti više voleo Passata da voziš generalno. I razumem te I po meni u tom rangu/godištu Passat b8 je najbolje odradjen auto, drugi pik bi mi bio neki napucan Mondeo. Ipak, ako govorimo o sedmici stvari nisu baš takve (da ne govorim b6), a i Insignia nije baš toliko loš auto. Ovde je očigledno neki opasan bag. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shortee 243 Posted September 21, 2021 evo 8 dan i nista, zvao servis kazu rade na kolima bice bice , e sad kad i sta je kvar znacemo kad uzmem auto, mada cisto sumnjam da ce da mi kazu bilo sta.. do tad soferiram ovog nemca i cudim se cudom kako to lepo dihtuje i ide , al da ne smaram pisao sam vise puta gore... 2 Jug and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shortee 243 Posted September 22, 2021 (edited) Upravo preuzeo insigniu...problem nije resen zvace me za 20 dana ponovo u servis kad stgne deo..objasnjenje sta je bilo je da je jedan od dva EGR ventila se pokvario i da mora da se menja i da su samo elektronski blokirali u kompjuteru to i da vozim al da ne putujem nigde...inace svetli check engine lampica non stop sad a auto ide ko da mu fali nesto i eto...a da i ovo me je sacekalo u gepeku sa slike...cela poenta je da je njima izgleda trebao passat pa su me zvali i vratili polusredjen auto...ceracemo se jos izgleda Edited September 22, 2021 by neshaoct prebacio sliku na FLCS server 1 1 neshaoct and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites