Jump to content
FAS Goran
Doctor NO

Fiat EVO 1.4 77ks 2009

Recommended Posts

Pozdrav, pre neki dan sam kupio EVA sa domaćim tablicama, registrovan još 2 meseca. Ima tng ugrađen pre godinu dana, urađen veliki servis pre 15k km, dobre gume, utegnut maksimalno na trapu i u suštini ovako. Ima ponegde ogrebotinice, najviše na gepeku od mačaka :D.

 

U potrazi sam za tempomatom, moram da sređujem tapacire koji su krenuli da se odlepljuju, potrban mi je naslon za ruku, I za 2-3k imam da radim mali servis.

 

Ne sviđa mi se što je malo nepregledan, i što radi na veoma velikim obrtajima. 50km/h npr u 5toj je na 1600-1700 obrtaja, van pameti :D

 

IMG-20210904-114446.jpg IMG-20210904-114500.jpg IMG-20210904-114508.jpg IMG-20210904-114539.jpg IMG-20210904-114553.jpg IMG-20210904-114645.jpg IMG-20210904-114715.jpg IMG-20210904-114735.jpg IMG-20210904-114855.jpg IMG-20210904-114907.jpg

Edited by Doctor NO
Menjam naslov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš je dobra ta crno crvena kombinacija

sližio te dugo i u zdravlju

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican. Da te dobro sluzi. Nego, reci mi kako je proslo cenkanje, sa koliko na koliko ode cena....

Sent from my SM-A525F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa 4200 na 3700. Ima tu sitnica koje treba da se srede, gazdino je zadnje bilo 3900 ali moj maksimum je bilo 3700 i na kraju su gazde pristale da se otarase puntića :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tražim mesec dana auto, EVO benzinaca i ovako ima manje nego dizela, ugradnja plina je 500e+atest, veliki servis oko 100-150e, gume, kočnice i još ako ima neka sitnica lako se dodje na 800+e na cenu automobila sa placa.

 

Evo trenutno ih benzin + benzin plin ima 42 na PA. 

Od toga najniza cena je neki 2650e sa pokvarenim motorom i cene su uglavnom od 3600-4700.

 

Veliku većinu sam i lično išao da pogledam i kada dođem na lice mesta čudim se i pitam gazdu "Gde je onaj auto sa slika?" :D

Edited by Doctor NO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krenuli su da se odlepljuju svi tapaciri a na dvoja vrata i da se vade iz ležišta, kao da je baš natopljeno i dubinski oprano pa se to desilo:

 

IMG-20210904-135247.thumb.jpg.48b9bc9ab6095e05612826826d90cc64.jpg

 

Edited by Ivan
Slika prebacena na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo bese onaj braon Evo, tj. dvobojni :P , o kome smo pricali na temama u kupovini? Salu na stranu, da te autic dobro sluzi, bani na FLCS druzenje nedeljom popodne da castis :D .

Sto se menjaca tice, jbg, auto u toj slabijoj 1.4 varijanti predvidjen za grad, krace brzine, tj. nedostatak seste.

U pitanju je FPT-ov C514.5 menjac, u 5. brzini ima maltene direktan prenos :blink: (1:1), tacno 0.92.

Poredjenja radi, naslednik 1.4 16v 95 u Puntu Evo je MultiAir 105 (atmo) - a on ima standardni C514.6 menjac i prenosni odnos 0.76 u 6. brzini.

Sto se tapacira tice, bas me cudi. Tako nesto je bilo karakteristicno za Punto Mk2 i Stilo. Enterijeri i Grandea/Eva i Brava su daleko kvalitetnije odradjeni. I sto se tice i materijala i pedantnosti izrade i dizajna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze li da se npr špricem ubrizga lepak, da se ne bi skidalo platno...
 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat i TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moze jer ce platno da upije lepak i videce se fleka

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma rešićemo to sa ovim tapetarima, zanima me još nešto. Šta ovde fali, deo znaka ili ceo znak i gde ima povoljno da se nađe?

 

IMG-20210904-135013.thumb.jpg.e67ae4b498a4528d1a8b6c559631add5.jpg

 

Edited by Ivan
Slika prebacena na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko je te tapacire pokusavao parcijalno da sredjuje na Stilu, samo je napravio sra*e :) . Sto kaze Mica, utacka se, ulepi, pa tek ne lici ni na sta. Najbolje resenje je tada bilo ili naci novi tapacir ili skinuti sve pa prelepiti ljudski.

47 minutes ago, Doctor NO said:

Šta ovde fali, deo znaka ili ceo znak i gde ima povoljno da se nađe?

Klasican problem na Fiatima, koji nisu resili do dan danas, pa su na kraju promenili logo :D .

To se vuce jos od starih plavih znakova. Fali ti plasticni gornji deo bedza, na kome je natpis FIAT. Kvrcne ga kamencic, udje vlaga, prvo postane musavo, pa ako se ne sredi samo otpadne :D . Evo nas drugar Mile je to sredjivao, pa ce ti se sve samo kas'ti sta i kako:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/76043-fiat-bravo-uputstvo-za-zamenu-zadnjeg-znakaprekidača-za-gepek/&do=findComment&comment=1429036

 

Posto ces tesko naci samo tu plastiku da je ocuvana, imas i varijante 3D stikera, koji su neunistivi. Imao sam i napred na Stilu i sad pozadi na Sportu. Naci ces ih po netu koliko hoces, npr. kod nas na forumu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/47933-auto-znakovi-3d-auto-stikeri-nalepnice-za-felne-prednji-ili-zadnji-znak-privesci/&do=findComment&comment=1490532

 

PS: Molba za tebe, ako je izvodljivo. Pri samom kreiranju posta, imas mogucnost da postavis slike direktno na forum (opcija "Choose files"). Em se ti manje mucis kaceci slike na eksterne hostove i kopirajuci linkove ovde. Em je preglednije, jer korisnici imaju mogucnost Thumb prikaza i listanja slika. Em fotke ostaju trajno na forumu, ne zavisimo od tudjih hostova. A i nama smanjujes posao da to prebacujemo. Sredio sam zadnja dva posta sa slikama, sredicu i prvi post predstavljanja. Hvala unapred ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je ovakva antena, pretpostavljam da nije fabrička a i malo slabije mi hvata stanice. Zanima me da li meni ide antena sa jednim ili sa dva džeka?

 

Zanima me i za radio...nisam dobio i nemam nikakav kod za radio za nedaj bože. Da li ovaj radio ima kod i ako ima kako mogu da ga pronađem, kupim itd.

 

 

IMG_20210906_180101.jpg

Edited by Doctor NO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stap antene vidis i sam nije fabricki. A i baza mi deluje da mozda nije fabricka, definitivno nema ni onog gumenog dihtung prstena.

Zasto pricam - Fiati uglavnom koriste tzv. "Phantom power". Tj. pojacavac signala nije u samom radiju ili negde na liniji, nego se nalazi u samoj bazi antene. Koaksijalni kabl istovremeno provodi i radio signal i napon neophodan za funkcionisanje pojacavaca u bazi antene na krovu. Detaljno sam pisao ovde, pa mozes da pogledas: 

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/78861-nuova-bravo-dotezanjezamena-radio-antene-skidanje-obloge-bc-stuba-pragova-neba/

 

Mozes da izvadis i pogledas radio, konektor antene bi trebao da bude klasicni ISO.

Sledeca stvar, pogledaj da li u nekom servisnom meniju radija postoji ocitavanja napona signala stanice koja se hvata. Trebalo bi da bude reda velicine 2-3V za korektan signal. Neke male vrednosti ili otvoreno kolo antene ukazuju na kvar (los kontakt, prekinut kabl, crknut ili pojacavac koga nema u bazi antene, ako je neka aftermarket).

Sto se kodova tice, ako je radio Blaupunkt, mozemo da dekodiramo u ovoj temi:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/42458-kodovi-za-originalne-audio-uređaje/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E jbg, nemam dekoder za taj radio :( , drage volje bih ti pomogao.

Pre nego sto krenes u bilo kakvu kupovinu, pokusaj da vidis ima li taj radio neki servisni meni i proveri status antene i napon stanice koje hvata.

Moguce da ces problem prijema resiti sa duzim stapom (pozajmi od nekoga, nasrafi i probaj, da ne bacas pare bez potrebe). Dalje, moze da bude problem sa bazom (nema pojacavaca ili je crkao) pa ces morati da kupujes komplet OEM antenu. Mozda je i neka glupost oko konekcije... Definitivno deluje da je nesto prckano oko antene, rekoh vec i da fali gornja diht guma (ostao je njen trag na laku). Ispod nje, imas jos jednu prstenastu diht gumu, sa donje strane krova, u kabini.

Sad se setih - pomera li se baza antene kada je prodrmas? I ona mora da je propisno stegnuta, posto ima zube sa donje strane, preko kojih ostvaruje kontakt sa krovom i obezbedjuje masu za rad pojacavaca.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel mozes ti Ivane da nadjes kod za Blaupunkt ali od VW-a? :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posalji, pa da probamo ;) . Treba mi Part Number i Serial Number, prolazilo je za par drugih brandova automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minutes ago, Ivan said:

E jbg, nemam dekoder za taj radio :( , drage volje bih ti pomogao.

Pre nego sto krenes u bilo kakvu kupovinu, pokusaj da vidis ima li taj radio neki servisni meni i proveri status antene i napon stanice koje hvata.

Moguce da ces problem prijema resiti sa duzim stapom (pozajmi od nekoga, nasrafi i probaj, da ne bacas pare bez potrebe). Dalje, moze da bude problem sa bazom (nema pojacavaca ili je crkao) pa ces morati da kupujes komplet OEM antenu. Mozda je i neka glupost oko konekcije... Definitivno deluje da je nesto prckano oko antene, rekoh vec i da fali gornja diht guma (ostao je njen trag na laku). Ispod nje, imas jos jednu prstenastu diht gumu, sa donje strane krova, u kabini.

Sad se setih - pomera li se baza antene kada je prodrmas? I ona mora da je propisno stegnuta, posto ima zube sa donje strane, preko kojih ostvaruje kontakt sa krovom i obezbedjuje masu za rad pojacavaca.

 

Ne pomera se antena, kupiću ovih dana drugu pa ću rešiti valjda problem.

 

A u silnim papirima sam našao i karticu od radija sa kodom, tako da je i to rešeno :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas vožen auto da se montira tempomat, ali za sada neuspešno...majstor nije imao odgovarajuću dijagnostiku da uključi tempomat.

Tempomat je skinut, vraćen privremeno stari ablender i kod drugog majstora "DT-tuning" uključen je preko dijagnostike tempomat koji sutra ponovo montiramo kod prijašnjeg majstora.

Usput me je pitao da li želim da znam koja je stvarna kilometraža, naravno da želim. Igrom slučaja auto ima pravih:

 

IMG_20210904_114952.jpg

 

Sada je to već 135500km sa današnjim danom.  Kaže majstor da garantovano nije vraćana km, nema reseta ili čega već, ne razumem se.

Javljam se sutra ako sve prođe ok sa ugradnjom tempomata.

 

Edited by Ivan
Sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko je sigurna ta "prava kilometraza". Svugde pise, da je nemoguce sa sigurnoscu je utvrditi. A menja se za par €, i par minuta?

Sent from my SM-A525F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Estetski isti kao moj osim crvenog detalja, a cini mi se da je i paket opreme slican. ja sam jurio jedan sa tim crvenim enterijerom ali mi pobegao. Čii mi se da je malo jača cena. Ja sam uzeo u Februaru verziju 105 ks/6brzina, 2010 sa enterijerom SAVRŠENIM bez tragova korišćenja za 3500. Doduše na placu pa sam imao i troskove registracije.

Javi koliko je ispala ugradnja tempomata. Ja se kanim sam sebi to da odradim, ali vidim da ću uraditi nikad :D

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...