Jump to content
FAS Goran
mudri

Grande Punto 1.4 120KS

Recommended Posts

U servisu podizača, na Vračaru, od 2000 - 3500rsd, servis podizača. I meni pukao plastični roler. Dok sam popio kafu, gotovo.
 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat i TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam da na KP ima nov roler za 800din ali me mrzelo da ga budzim pa sam uzeo kompletan ispravan. Kazu da nije lako sajlu namestiti da lepo otvara zatvara.

https://www.kupujemprodajem.com/automobili-delovi-i-alati/auto-auto-stakla/podizaci-stakla-za-fiat-grande-punto/oglas/93658776?filter_id=1400250838#photoBig

 

Untitled.thumb.png.2dc2e8bc1799f6a66a17be7c3d31e275.png

 

Inace kod mene u Arandjelovcu, lik na otpadu ti za 30e i zameni. Neko ga sam odradio vec pola posla pa cu sam i zavrisiti :D

 

Edited by Ivan
Dodat PrintScreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne radi se o tome, roleri i plastike nakon više sezona toplo-hladno, izgube svojstva i postaju krti. Ja sam menjao kad je, onomad, temperatira bila "38"°C, zapravo oko 50°. Servis ne može da se namenja tih rolera.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podizac namesten, radio namesten, mp3 sa usb u kaseti funkiconise bez greske, samo treba fles formatirati u fat32. Povezao sam mobiline preko bluetooth-a.

 

Malo sam provalio da mi ne radi otvaranje gepeka iz auta, preko kljuca radi, da li je neko imao slican problem?

241562286_653374655624792_7849886338148183439_n.jpg

Edited by mudri

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minutes ago, mudri said:

mp3 sa usb

mobilini preko bluetooth-a

Iliti "Blue&Me" :) , od korisnih stvari imas jos i glasovne komande ;) . Proveri samo je li ti Setup na engleskom (ako ne parlas jos neki jezik).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo sto treba ti da pricas njemu ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, mudri said:

Malo sam provalio da mi ne radi otvaranje gepeka iz auta, preko kljuca radi, da li je neko imao slican problem?

 

Cini mi se da na ypsilon ima podesavanje otvaranja gepeka u meniju. Ja sam mislio da ne radi dok nisam promenio nesto u podesavanju. Nesto kao "independent boot open". Mislim da ovde nije htelo od spolja na prekidacu gepeka, a htelo je na kljuc. Posle promene u meniju, radilo je i na dugme i na kljuc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce sredio problem za zmigavcima koji sam imao od pocetka. Cak su radili cas ne. Mislio sam da je problem bio u ablenderu ali ipak ne, kod mene je bio problem u kablu, gubio kontakt kod dzeka.

1.jpg

 

Sada bukvalno svaki prekidac, lampica radi u GP.

Edited by mudri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas prodat Grande. Naleteo mi jeftino 500L sa 0.9 Twinair Turbo motorom, ima li ko iskustva sa njim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vala ako je , nesto naucismo. A sad cemo oko 500L a da ucimo. I tog cuvenog 0.9 L turbaka.

Neka je srecna kupovina

Sent from my SM-A525F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas ih malo ima sa tim motorem, zato se i plastim. Ovaj mogu da uzmem za ispod 5000e i to na rate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican motor, kao sto sam vec pisao negde. U servisu odrzavamo neke sa preko 250 i 300 k na satu i odlicni su. 

Potrosnja ulja jedva primetna. Jedino sto im se desava je da kad crkne zamajac ( ako se zapusti ) osteti zvono menjaca. 

Inace motor kao motor odlican, redovna zamena ulja i pun gas! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MiloshBg

Pricas za turbaka dvocilindrasa, tj. TwinAir Turbo 105?

Svasta sam i cuo od par majstora, a i citao - em sto je na 2 cilindra, em sto takodje nosi MultiAir tehnlogiju varijabilnog usisa.

Doduse, svasta sam cuo i za MultiAir :D, dok sam se raspitivao. Pa sam ga kupio i slatko vozim vec 4. godinu.

Klasika za te egzoticnije motore svih proizvodjaca - npr. Fiatov 1.4 MA je bio motor godine 2010., a 0.9 TA najbolji novi motor 2011. godine. Pa kako se koji pokazivao u praksi, ima i neslavnih primera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za TwinAir turbo od 105 konja, konkretno 500l. Uopste vezano za multiair smo imali samo 1 problem i taj problem je resen pranjem multiair filtera. 

Inace, radili smo i zamenu lanca, jer u ovoj firmi se bas arce i teraju, godisnje prelaze i 100.000km a ne izadju iz Srbije. :D 

Zamena lanca je uzasna, traje skoro pa duplo duze nego na 1.3 mjet.

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...