Jump to content
FAS Goran
mudri

Grande Punto 1.4 120KS

Recommended Posts

Juce stigla nova masinu u Arandjelovac. U pitanju je Grande punto 1.4 T-JET 120KS iz 2008 god sa dosta dobrom opremom. Imam par sitnica da sredim ( radio ne radi, par sijalica ne radi..)

214286811_342989160888118_1710346920635736734_n.jpg213682373_187683959992257_8741125571307163610_n.jpg

214582163_1469552253380669_2185845197726424603_n.jpg214373330_366045238289427_562156397732181925_n.jpg

215278955_765300814138818_5462454830806896038_n.jpg214532689_248717620100520_2405312593022378687_n.jpg

Edited by mudri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sijalice su najmanji problem. Radio može i polovan a bitno je da je ostalo u korektnom stanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radio je blokiran, pokusacu sam da ga sredim ako ne uspem idem kod drugara na diagnostiku, i onako moramo da resetujem servis na bordu, mislim da na ne moze da se resetuje servisni interval na ovom bordu bez diagnostike.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, shuxx said:

Sređuj to, i gas.

Pobogu kolega, pa necemo valjda i njega u plinadzije? :D

 

Cestitam na 'nadr*anoj kosilici', da te lepo sluzi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni na koji ničin nisam mislio na TNG ! ! !

Već na Gas do daske

S obzirom da je lak auto, sa finom snagom i obrtnim momentom. Lepa zujalica

Neka sluzi dobro, i samo gasssss

Sent from my SM-A525F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, shuxx said:

Sređuj to, i gas....

To se u nasem trkackom zargonu :D kaze "pun gas".

Nas majstor Goran me svaki put nasmeje, kad isteramo auto sa zavrsenog servisa, sa tim pozdravom. Posto sam polako ali sigurno penzija, turbo benzinac sa prosecnom potrosnjom od 7l :D .

@mudri

Sa srecom, puno bezbednih kilometara! Vec sam u drugoj temi konstatovao da je bas lep autic.

PS: Dopisi mi tamo na temi o kodovima SN radija, da probam da ti izgenerisem Code ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkud toliko :blink: , kao da vozis 2.0 dizel?

Pretpostavljam da onda nisi prebacio 1. premijski stepen sa prethodnog vozila? Kod mene je za 1.4 140 papirologija za redovno produzenje nesto oko 20.000 din, za 1. premijski stepen. Na to dodas ove nove cene tehnickog (6-7 soma) i novu saobracajnu/tablice (4 soma) - sve to bi kod tebe trebalo da bude cca 30.000 ?

Pre nego sto su ovi indijanci podigli cene tehnickih, redovna rega mi je bila sve ukupno 23.000 din (tj. toliko platih sad u aprilu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam, ne znam ni kako se to prebacuje. Pre par dana sam registrovan Astru 2009 1.6 115ks ista cena je bila kao i za GP 1.4 120ks.

Edited by mudri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shvatam da im je u interesu da zarade, ali kako nas samo generalno deru, bez da te ista posavetuju... Najmanja poenta je sto sad platis 4-5 soma vise. Nego ako ne daj Boze skrivis udes, padas iz tog default 4. stepena u 7.-8. stepen, pa pogledajte koje je tek tamo dranje za malus. Onda giljas tih 7-8 godina em veceg osiguranja, em da stignes do 1. stepena. A i ovako sada ti treba 3 godine do tog 1. stepena. Hvala Bogu pa su bar taj bonus povecali sa 15 na 25% za 1. premijski stepen.

PS: Ako si za prethodni auto imao 1. premijski stepen, kao savestan vozac "zaradio" si bonus od -25% i da ti redovna registracija za tu kubikazu/snagu bude cca 20.000 din (+tehnicki kako nabodes). Cisto da znas. Jedna slika, 1000 reci:

 

bonus_malus_osiguranje_ukupno.jpg.ec50a7630b421d9ede7a101cad43ab4a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

 

apsolutna sramota, ili narodski rečeno KRAĐA, od osiguravajućih društava je što ne prenose premijski nivo koji ima vlasnik, puno puta vozači promene auto, a oni im rebnu onaj početni nivo, a verovatno imaju neki bonus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A recimo trenutno imam 3 auta na mom imenu. Jel mi bonus vazi na svaki od tri ili na samo jedan koji izaberem? Kako mogu da proverim koji mi je premijumski stepen? Nisam pravio nikakve udese tako da bi trebalo da je 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzaba ti sto nisi pravio udese, ako to papiroloski nisi iskoristio. Mozes da teras godinama u 1. stepenu (inace ti to pise na polisi), promenis auto - i umesto da uz (samo) kopiju kupoprodajnog ugovora i staru polisu prebacis taj stepen (a najpostenije bi bilo da to ide po automatici)... Oni te bez ikakvog obavestenja prebace u default 4. stepen. Naravno da se nadalje vodi tako, ako nista sam ne pokrenes.

Pisalo se na temi o osiguranjima bas to za vise automobila, ali nisam siguran pa da ti ne dajem pogresnu informaciju, procitaj tamo ili se raspitaj u osiguranju. Logicno bi bilo da ti se tvoja "savesnost" vodi za sva vozila u vlasnistvu (udese prave vozaci, a ne vozila), ali vrlo moguce da kod nas nije tako :lol: .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto@Ivan kaze, najpostenije bi bilo da se po automatici, sistem odmah obracunava bonus malus, ali Lopovi, vecina vozaca nema sudare, a menja auto, i Lopovski sistem osiguranja im sa npr 1 stepena, za promenu auta, oplete po pocetnom 4tom stepenu. Cak i kad znas da mozes da preneses 1 stepen, malo vrdaju.

Mada, meni je to bilo dobrodoslo. Jedan auto sam cuknuo, a posle 2 nedelje kupio druga, i krenuo sa 4 stepenom. Izbegao trajno malus... stara prodao...

Sent from my SM-A525F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje ulje da sipam u njega, U servisnioj knjizici sam video da je do sada sipano Liqui moly 5w-40 toptec. Da nastavim sa njim ili da menjam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po fabrici ide 5-40 sintetika, koja ispunjava neophodne zahteve (pozeljno Fiat 9.55535-S2, ACEA C3).

Mozes da nastavis sa tim, fabricka preporuka je (naravno) Selenie KPE 5-40, koja je cca 10 EUR po litru. Licno u MultiAir vec 4. godinu sipam Shell Helix HX-7 ECT 5-40 koji je oko 800-900 kinti po litru, imas i kvalitetna Ravenol VMO za malo jace od 1000 din, Motul 8100 X-Clean oko 1500 din...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam 3 razlicita ulja sa Fiatovom S2 specifikacijom, i najbolje mi se pokazao Mobil1 ESP X3 0w40. Onaj utisani zvuk, sto je poznat nakon sveze zamene ulja, traje mnogo duze nego sa ostalim uljima... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja licno koristim Motul 8100 xcess koji se odlicno pokazao, zvuk mi nije bitan koliko potrosnja i ucinkovitost samog ulja, znam da Xclean ide za euro5 Tjet motor tako da ono sta znam moj savet za Motul 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na savetima, javljam sta sam sipao kad odraidm servis.
 

Juce mi prestao da radi podizac vozackih vrata. Danas sam ga rasturio vidim pukla okrugla plastika preko koje ide sajla. Uzeo sam polovan podizac za 30e. Kasnije treba da ga namontiram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...