sich 3 Posted August 9, 2021 (edited) Nemam na sta posebno da se zalim.Za 3 god. sam presao 45000 bez nekih problema.Auto je svaki dan u upotrebi i poceo je pomalo da dimi kad ga bezobrazno nagazim.Ulje je na istom nivou od zamene do zamene.Rezim voznje je 90-130kmh a i potrosnja je izmedju 4,5-5l,na cep,ne po bordu!Kad sam ga kupio bile su 083 dizne sa nekim istim kodom na sve cetiri dizne.Video sam da ih je "NEKO" radio a naravno nije dao IMA kodove.Na dijagnostici se sve vidi i moze da se analizira ali korekcije su 0.00mm.Tad na to nisam mnogo obracao paznju.Pre par dana sam uzeo 183 dizne sa garancijom od 6 meseci i montirao ih.Naravno promenio sam IMA kodove i auto je odmah upalio.Malo sam se provozao,nema dima,na bordu je poceo da pokazuje,tu i tamo realnu potrosnju.Pre mi je pokazivao max. 3.5l na 100 a sad po gradu sa prosecnih 21kmh oko 6.5l sto je normalno.I dalje je nenormalno da od svih parametara ne vidim samo korekcije dizni!!!!!Probao sam i sa drugom dijagnostikom ali nista.Zna li neko iskusniji i pametniji sta se desava?!Hocu da znam kakve su korekcije zbog mene a i sutra ako neka dizna otkaze,kako coveku obrazlozim reklamaciju. Pomaziteeee Edited August 9, 2021 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 9, 2021 @sich A, šta piše, koji je Bosch EDC na tom autu? Da mooožda nije Marelli? Mada, em bi trebalo da je 16 (mogu da se očitaju korekcije), a i kada ne može onda stoji merna jedinica i sve nule...dok kod tebe sada stoji drugačije. Baci pogled ovde, pominje se provera: When finished entering the code ALWAYS check the value reported in Parameters section. If the code is entered/stored incorrectly, repeat the procedure. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sich 3 Posted August 9, 2021 Marelli 6F3 EOBD Diesel Injection ECU ISO code: 68 07 89 04 51 FIAT drawing number: 51792925 Hardware number: MJD6F3HW03P Hardware version: 00 Software number: 2944P484 Software version: 0000 Homologation number: 6F3.P4 Functioning time (EEPROM): 336669 Operating time: 336669 READING PARAMETERS: Atmospheric pressure: 1007 mbar Boost pressure: 1099 mbar Desired boost pressure: 1008 mbar Boost pressure signal: 1.7741 V EGR valve opening: 30.91 % Inj. correction Cyl. 1: 0.00 mm³/i Inj. correction Cyl. 2: 0.00 mm³/i Inj. correction Cyl. 3: 0.00 mm³/i Inj. correction Cyl. 4: 0.00 mm³/i Total fuel quantity: 8.271 mm³/i Desired fuel quantity: 8.313 mm³/i Injector code Cyl. 1: 81HUBFCAR Injector code Cyl. 2: AAACAKB8S Injector code Cyl. 3: AIAEBFCCR Injector code Cyl. 4: AAH5AFAAS Ovo je iz FESLog Ne znam,jedino da probam da ponovo ukucam kodove kao sto kazu na onom forumu. Auto je inace miran kao benzinac i bolesno dobro poteze i ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 9, 2021 @sich Procedura kodiranja dizni za Grande 1.3 MJet izgleda ovako, koliko sam razumeo ovde je primer za treću diznu: Klik na Connect ili na F10 na tastaturi: Nakon što se poveže treba da prikazuje ovako: Ide se na Adjustments preko F7: Bira se treća dizna i opet na F10. Sistem te pita da li si pročitao sav onaj tekst desno: Kada izabereš Y, otvoriće se novi prozor sa trenutnim IMA kodom: Ukucaš novi kod, klikneš Enter ili OK dugme. Onda te pita da potvrdiš da li si ukucao kod koji si hteo da ukucaš: Kada pritisneš Y, onda čekaš malo da učita taj novi kod: Kad je govoto izbaci: Ako novi (ukucani kod) nije dobar, nećeš dobiti ovo Completed. Ako je sve ok, u Parameters tabu (F4) će pisati taj unešen kod: Quote Share this post Link to post Share on other sites
sich 3 Posted August 9, 2021 Da to je to samo ides po redu i posle proveris u parametrima.Ako nije uspelo ponovis a kod mene je sve na svom mestu kao sto vidis i FESlog jer su pre bile kodirane sve sa istim kodom,ona slika sto sam okacio.Najgore sto mnogi majstori,bes uvrede,kazu "Ma sta ce mu kodiranje,ide auto i bez toga"! 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sich 3 Posted August 14, 2021 Ima li pomoci?Zna li neko sta se desava posto lagano pocnjem da .Upravo sam probao sa AlfaOBDII ,ima u listi GP 1.3 sa 6F3 centralom,ali ocitavanje 0.00 .Probacu na examiner-u kod drugara ali .... U principu trebalo bi da pokaze na svakoj dijagnostici,ali nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 15, 2021 @sich Siguran si da nove/kodirane dizne moraju da pokazuju korekcije? Pitam to jer i na onom MES uputstvu kako da se kodiraju dizne, kad je prebačeno na ''Parameters'' tab nisu pisale korekcije, nego samo taj novoukucani kod... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sich 3 Posted August 16, 2021 Da, u MES-u 4.6R1, u Parameters su izasli novi kodovi ali ocitavanja u mm/3l su 0.00.Svi ostali parametri se vide: ukupan protok goriva,zadata/osvarena kolicina vazduha(atm pritizak,trazeni/ostvareni pritisak,temp....).Zadati/ostvareni pritisak goriva,pozicija pedale gasa,otvorenost EGR-a itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sich 3 Posted January 14, 2022 (edited) Nisam se duze vremena javljao pa da kazem sta se desilo!Moj drugar je radio "remap" ,ugasio DPF,iskljucio EGR i kad je isljucio lambda sondu,jer je izvadio katalizator,korekcije dizni su NESTALE.E sad,ili mapa ne valja,ili je to ustvari problem posto se ECU oslanja na lambda sondu i vrsi korekciju ubrizgavanja.Mislim da i kod mene nije bilo katalizatora,a auto sam kupio od prijatelja!Ja sam u medjuvremenu prodao mog GP i kupio EVO 85hp sa dosta opreme. Edited January 14, 2022 by neshaoct formatiranje 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites