bogdan007 4 Posted August 6, 2021 (edited) Na slici je ocitana greska za dpf ali majstor nema u bazi pod. za sta je tacno. Pa cekamo elektricara. Da li neko zna za sta je ovo konkretno oko dpf? On je brisao gresku vozio ga normalno i posle 2km je opet izbacio istu gresku. Skorije je ciscen egr. I menjan map senzor kvalitetniji... Auto trosi ulje imam temu i za to x'( 5w30 je jeo pa sam zamenio na 10w40 posto je i 10god star i 250000km min predjenih. Pre mesec dana krene da mi izbacuje :oil pressure too low" ali sad ne izbacuje.....nije bilo greske kad je majstoe ocitavao nego samo 2s lampica na tabli i text.... Edited August 7, 2021 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted August 6, 2021 Meni se cini da cementira DPF. Koja indikacija ti je upaljena na tabli, klasican Check engine ili lampica za DPF? (mozda i obe) To za oil pressure too low moze biti i uljna pumpa/los filter/neka blokada ili slicno. 10w40 sigurno nije za taj auto po fabrickoj specifikaciji pogotovu ako ima aktivan DPF (moze ako je softverski gasen i fizicki vadjen) Mislim da ces odgovor naci u DPFu. To sto trosi ulje dosta mogu biti karike, dihtung i drugo. Kako ti trosi ulje? Mesa sa rashladnom, gorivom...? Preveliko sagorevanje ulja direktno ide u DPF, mnogo pepela, krace voznje, ulje koje nije po specifikaciji... Cementiran DPF ako mene pitas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bogdan007 4 Posted August 7, 2021 (edited) Na tabli je check engine i trouglic za elektroniku....Oko potrosnje ulja znam samo da jede oko 1.2 l na 2500km kad sam racunao i da dimi jako pri hladnom startu. Pri norm voznji dim se jedva vidi.......cudi me da je zapusio dpf kad gasiram auto, ne gusim ga nikad....probacu force regen pa cu videti... hvala svakako Edited August 7, 2021 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 7, 2021 19 hours ago, bogdan007 said: Na slici je ocitana greska za dpf ali majstor nema u bazi pod. za sta je tacno. Pa, piše za šta je. Prisustvo čestica čađi i pepela u DPF-u stvara povećanje otpora protoka kroz filter, pa zato komp povremeno pali regeneraciju DPF-a. Tokom regeneracije se spaljuje sav taj otpad u DPF-u. Ali, ne može tako da radi zauvek, nema neograničenog broja regeneracija. Zato krene da se nakuplja čađi i pepela više nego što treba (jer je izostala regeneracija), što stvara veći povratni pritisak na motor (ta greška ti je izašla), i dovodi do problema u radu motora/povećane potrošnje goriva. Tokom životnog veka filtera, čestice pepela postaju značajan deo čestica u filteru i kao rezultat prave veći otpor u DPF-u. 47 minutes ago, bogdan007 said: ...cudi me da je zapusio dpf Da, baš je čudno kad: 19 hours ago, bogdan007 said: ...posto je i 10god star i 250000km min predjenih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted August 7, 2021 5 hours ago, bogdan007 said: elektroniku....Oko potrosnje ulja znam samo da jede oko 1.2 l na 2500km kad sam racunao i da dimi jako pri hladnom startu. Nesto sa samim motorom nije uredu. Mnogo ulja trosi. Znaci ulje direktno sagoreva u motoru, ne mesa je jos sa rashladnom? Verovatno karike ili neke zaptivke (nisam strucnjak), ne bi bilo lose kompresiju proveriti jer ce ti ona dati do znanja u kom su stanju ventili, klipovi, karike. Ako je to lose, racunaj otvaranje motora, tu pomoci druge nema. Ofc dihtung poklopca motora proveriti isto. Dimi zbog: Sagorevanja ulja Mozda je i MAF senzor los Vuce fals vazduh (ako zvizdi negde) MAP senzor zaprljan do boga. Mozda dizne lose 5 hours ago, bogdan007 said: .cudi me da je zapusio dpf kad gasiram auto, ne gusim ga nikad....probacu force regen pa cu videti... Pored gore navedenih simptoma, force regen ti nece mnogo pomoci kada ce se zaprljati opet. Nesa takodje rekao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bogdan007 4 Posted August 7, 2021 52 minutes ago, ISV_01 said: Nesto sa samim motorom nije uredu. Mnogo ulja trosi. Znaci ulje direktno sagoreva u motoru, ne mesa je jos sa rashladnom? Verovatno karike ili neke zaptivke (nisam strucnjak), ne bi bilo lose kompresiju proveriti jer ce ti ona dati do znanja u kom su stanju ventili, klipovi, karike. Ako je to lose, racunaj otvaranje motora, tu pomoci druge nema. Ofc dihtung poklopca motora proveriti isto. Dimi zbog: Sagorevanja ulja Mozda je i MAF senzor los Vuce fals vazduh (ako zvizdi negde) MAP senzor zaprljan do boga. Mozda dizne lose Pored gore navedenih simptoma, force regen ti nece mnogo pomoci kada ce se zaprljati opet. Nesa takodje rekao. Hvala puno svima.... Videcu sta cu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bogdan007 4 Posted August 13, 2021 Update: Obrisana je greska, prikacena mobilna dijagnostika i auto se vozio 2x9km bez ponovnih smetnji a parametri zagusenosti su perfektni, zdrav prohodan.... Zamenjen kablic i vise centralna brava ne zakljucava auto pri otvaranju vrata ALI takodje nema vise ni greske za low oil pressure upozorenja... Nisu mogli ustannoviti sta je prouzrokovalo izbacivanje greskei check engine safe mode . . . . Neko ima ideja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted August 13, 2021 Mozda ce se opet greska pojaviti. Nista, prati stanje, ako nema trenutno nista na dijagnostici mozda je 'zgutao' knedlu pa dok se opet ne pojavi. Bas da vozis non stop sa dijagnostikom nije lose ako imas neku malu i mobilnu cisto da pratis parametre, ako ne, videce se/cuce se. Ne zaboravi malo otvorenog puta zbog DPFa i odgovarajuce ulje. PS uradi li nesto zbog potrosnje istog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
krajo 14 Posted August 25, 2021 On 8/13/2021 at 9:26 PM, bogdan007 said: Update: Obrisana je greska, prikacena mobilna dijagnostika i auto se vozio 2x9km bez ponovnih smetnji a parametri zagusenosti su perfektni, zdrav prohodan.... Zamenjen kablic i vise centralna brava ne zakljucava auto pri otvaranju vrata ALI takodje nema vise ni greske za low oil pressure upozorenja... Nisu mogli ustannoviti sta je prouzrokovalo izbacivanje greskei check engine safe mode . . . . Neko ima ideja? Kako ti se palilo upozorenje za low oil pressure?IKada je hladan motor ili zagrijan? I kako ti se ugasilo upozorenje? Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bogdan007 4 Posted August 25, 2021 1 hour ago, krajo said: Kako ti se palilo upozorenje za low oil pressure?IKada je hladan motor ili zagrijan? I kako ti se ugasilo upozorenje? Hvala. I dalje mi se pali, samo pri hladnom startu 2s gori lampica za ulje, i potom na displayu pise low engine oil pressure ... i posle nema sve do sl hladnog starta.....kontam to je zbog 10w40 ulja koje sam stavio u nadi da mi manje trosi ulje........i dalje ga jede, tako da cu odraditi osvezenje motora, i vratiti 5w30 1 krajo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
krajo 14 Posted August 25, 2021 Meni se upali tek kada se zagrije motor na radnu temperaturu. Kada je u leru gori lampica, čim dodam gas ugasi se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smederevac 0 Posted October 23, 2021 (edited) Postovani,molim vas za Vasa iskustva i savet sa problemom koji mucim vec dva meseca a vezan za DPF. U Smederevu nema majstora koji je kompetentan za ovaj problem,sta uraditi jer je navodno DPF izgoreo ali ja sumnjam u dijagnostiku i kvalitet majstora. Edited October 23, 2021 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 23, 2021 @Smederevac A, kako se pokazuje taj problem - koju grešku izbacuje (čim kažeš da ne veruješ u dijagnostiku), neće da prima gas, diže nivo ulja u motoru...šta se dešava? Šta ti je rekao majstor - ne može da radi regeneraciju, previše je začepljen DPF...šta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smederevac 0 Posted October 23, 2021 (edited) Da, nece da ide preko 3500 obrtaja a inace upali check engine i pojavi se lampica zuti trougao. Majstor kaze da je na dijagnostici prikazao, kao zapusenost filtera a to su mi rekli i u servisu AutoMirkos Pozarevac gde pretpostavljaju da je DPF izgoreo zato sto se to vec ucestalo desava. Edited October 23, 2021 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 23, 2021 @Smederevac Hoće centrala da pogreši jednom, ali neće 100 puta. Koliko vidim, na dva mesta su ti rekli istu stvar, a nakon što su očitali grešku na dijagnostici. Da, kad DPF ode u večna lovišta dešava se baš to da pokušaji regeneracije postaju sve učestaliji baš zato što nisu uspešni u dovoljnoj meri. Voziti auto tako može da izazove ozbiljne probleme jer nema odvoda izduvnih gasova kako treba. Ako hoćeš da proveriš i na još nekom mestu, imaš ovlašćeni na autoputu (kod stanice Laste, na ulazu u BG), ili kod nekog od servisa van mreže ovlašćenih. Suština je da to treba da rešavaš jer se javlja pritisak u izduvnom sistemu koji ne treba da bude tu, i onda eto problema za turbo, katalizator... Rešavanje je ili skidanje DPF-a, ili stavljanje nekog od univerzalnih za taj motor. Najgore je da se tako dodaju i dodaju kilometri...jer će na kraju samo da stane negde uz pitanje koliko još propratne štete (klik gore na ona plava slova). Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted October 23, 2021 14 hours ago, Smederevac said: Da, nece da ide preko 3500 obrtaja a inace upali check engine i pojavi se lampica zuti trougao. Majstor kaze da je na dijagnostici prikazao, kao zapusenost filtera a to su mi rekli i u servisu AutoMirkos Pozarevac gde pretpostavljaju da je DPF izgoreo zato sto se to vec ucestalo desava. Jesi li isao kod "Miće bolida"... Ja sam kod njega iskasapio DPF i posle ga ugasio softverski... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted October 23, 2021 25 minutes ago, alfini0507 said: Jesi li isao kod "Miće bolida"... Ja sam kod njega iskasapio DPF Nisam znao da je @MS PK krenuo sa radi sa tim ? 2 djomla and alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted October 23, 2021 Hahahaaaa Ne taj Mića... Drugi je ovaj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted October 23, 2021 Koji je taj drugi? Možda nekome bude od koristi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted October 24, 2021 10 hours ago, Ivan said: Nisam znao da je [mention=7770]MS PK[/mention] krenuo sa radi sa tim ? Vidis da je covek ugasio softverski. Znaci, nisam ja sigurno 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smederevac 0 Posted October 24, 2021 13 hours ago, neshaoct said: @Smederevac Hoće centrala da pogreši jednom, ali neće 100 puta. Koliko vidim, na dva mesta su ti rekli istu stvar, a nakon što su očitali grešku na dijagnostici. Da, kad DPF ode u večna lovišta dešava se baš to da pokušaji regeneracije postaju sve učestaliji baš zato što nisu uspešni u dovoljnoj meri. Voziti auto tako može da izazove ozbiljne probleme jer nema odvoda izduvnih gasova kako treba. Ako hoćeš da proveriš i na još nekom mestu, imaš ovlašćeni na autoputu (kod stanice Laste, na ulazu u BG), ili kod nekog od servisa van mreže ovlašćenih. Suština je da to treba da rešavaš jer se javlja pritisak u izduvnom sistemu koji ne treba da bude tu, i onda eto problema za turbo, katalizator... Rešavanje je ili skidanje DPF-a, ili stavljanje nekog od univerzalnih za taj motor. Najgore je da se tako dodaju i dodaju kilometri...jer će na kraju samo da stane negde uz pitanje koliko još propratne štete (klik gore na ona plava slova). Hvala 9 hours ago, Ivan said: Nisam znao da je @MS PK krenuo sa radi sa tim ? Pa nije to resenje,iskasapiti ga i iskljuciti softverski..kako proci na tehnickom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted October 24, 2021 Mislim da trenutno prolazi svakako 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 24, 2021 1 hour ago, Smederevac said: Pa nije to resenje,iskasapiti ga i iskljuciti softverski..kako proci na tehnickom. Nema znaka jednakosti između skidanja DPF-a i padanja na tehničkom. Nema padanja po automatizmu čim se skine DPF. Možda izduvni gasovi neće biti u okviru granica, možda će biti. Baci pogled na Skinut DPF i novi strožiji tehnički? Skida se tako što fizički izgleda kao da je i dalje tu, softverski se sredi šta treba, a izduvni gasovi ostanu u granicama...i kako da te obori, na osnovu čega? On 2/10/2021 at 12:57 PM, neshaoct said: Kakvi će biti izduvni gasovi - to zavisi od stanja u kakvom je motor, kakvo mu je sagorevanje, da li je izduvni sistem negde oštećen... 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Noxus 0 Posted June 17, 2022 Zdravo svima! Oterao sam kola na zamenu seta kvacila ali pre nego sto je i dosao do kvacila majstor je imao sta da vidi. Turbina i interkuler prepuni ulja, kaze mora turbina na remont. Takodje mi je rekao da je DPF filter toliko zapusen da je pitanje da li ce uopste moci da se masinski ocisti ili ce morati novi da se kupi. E sad ono sto mene zanima je da li je moguce da se DPF toliko zapusi da moze da se baci, a nije mi se palila nikakva lampica kao upozorenje ili je majstor preuvelicao da mozda nece moci da se ocisti? Regeneracija se palila ali ne cesto vec kao i uvek u zadnje dve godine od kada ga imam. Auto je radio sasvim OK i ja nisam imao nikakve simptome kvara niti je ulazio u safe mod (doduse nikad ne vozim preko 3000 obrtaja). Inace kaze majstor ruke za skidanje su 4000, a ciscenje 10000. Da li je to OK cena? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted June 18, 2022 Da je toliko zapusen izbacio bi gresku. Izgleda da majstor malo filuje. E sad, dpf se nece zapusiti sam od sebe. Ja bih proverio dizne pre toga a ne bih odmah platio majstoru ciscenje jer se vrlo lako moze zapusiti opet brzo (a naravno garanciju nemas). Ja sam prosle godine imao problema na A4. Zapusen dpf. Svaki majstor je hteo da cisti i kao to je to. I ja sam, naravno, izvadio dpf (nisam hteo da cistim). Nakon toga utvrdim da dizne ne valjaju i da su one i ubile dpf. Da sam slusao majstora i ocistio ga bacio bih pare. Tako da, prvo provera sta je dovelo do problema sa dpf-om pa posle ciscenje (ili vadjenje istog i nema vise problema). To naravno proveri kod drugog majstora.Sent from my M2103K19G using Tapatalk 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites