Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Hyundai Ioniq 5 / Ioniq 6

Recommended Posts

Hyundai najavio IONIQ 5

 

hyundai 5.jpg

 

Južnokorejski gigant Hyundai svojevremeno je potvrdio da će Ioniq postati poseban ogranak vozila na električni pogon, a prvi iz najavljene serije, model IONIQ 5, stiže uskoro.

Prvi Hyundaijev model koji je krenuo ''zelenim'' putem bio je model IONIQ, kojeg je južnokorejski proizvođač nudio u tri verzije - kao hibrid, plug-in hibrid (PHEV) i čisto električni automobil (EV), što je po prvi put da se kupcima jedan model nudio u tri pomenuta izdanja.

 

Ohrabren uspehom IONIQ-a, Hyundai je nedavno najavio osnivanje posebnog brenda električnih vozila koji će ime poneti upravo po ovom ''pioniru'', a prvi u nizu automobila koji bi trebalo da debituju, i to vrlo skoro, već početkom naredne godine, umesto u oktobru 2021. jeste kompaktni krosover IONIQ 5. Za sada je dostupno veoma malo informacija, osim podatka da će vozilo koristiti potpuno novu modularnu EGMP platformu (Electric Global Modular Platform), namenjenu električnim automobilima, koja će imati relativno veliko međuosovinsko rastojanje i gotovo u potpunosti ravan pod. Neki izvori tvrde da je serijska verzija IONIQ 5 umnogome inspirisana konceptom Hyundai 45 EV, koji je 2019. godine predstavljen na Salonu automobila u Frankfurtu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen električni Ioniq 5

 

Ioniq 5 03.jpg

 

Hyundai je već najavio da će u narednih nekoliko godina predstaviti više novih električnih modela, i to pod brendom Ioniq.

Tačnije, za početak su najavljena tri modela, a prvi će biti Ioniq 5 čija premijera je zakazana za sledeći mesec. Ioniq 5 će biti kompaktni crossover-coupe, inpirisan Hyundai 45 conceptom sa sajma automobila u Frankfurtu 2019. godine, dok će kao baza poslužiti modularna EGMP platforma. U vesti se navodi i podatak da će Ioniq 5 imati točkove od 20 inča.

 

Ioniq 5 02.jpg

 

Neke nezvanične informacije kažu da će vozilo pokretati dva elektromotora sa ukupno 313 konja(imaće pogon na sva četiri točka), kao i da će ubrzanje od 0 do 100 km/h iznositi 5.2 sekunde.

 

Ioniq 5 01.jpg

 

Na početku će biti dostupan Ioniq 5 First Edition sa baterijama od 58 kWh i autonomijom od 450 km (po WLTP-u), ali se već najavljuje i varijanta sa baterijama od 82 kWh i autonomijom od 550 km. Pored toga, pominju se i 800V sistem punjenja, kao i podatak da je za punjenje 20% do 80% kapaciteta baterija potrebno samo 15 minuta. Prve isporuke Ioniqa 5 First Edition se u Evropi očekuju u junu ili julu, ali za sada nije poznato po kojoj ceni (jedino se najavljuje da će ''biti konkurentna'').

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Ioniq 5 najavljen za 23. februar

 

Ioniq 5 03.jpg

 

Hyundai je već najavio da će u narednih nekoliko godina predstaviti više novih električnih modela, i to pod brendom Ioniq. Tačnije, za početak su najavljena tri modela a prvi će biti Ioniq 5 čija premijera je sada potvrđena za 23. februar.

 

Ioniq 5 02.jpg

 

Ioniq 5 će biti kompaktni crossover-coupe, inpirisan Hyundai 45 conceptom sa sajma automobila u Frankfurtu 2019. godine, dok će kao baza poslužiti modularna E_GMP platforma. U vesti se navodi i podatak da će Ioniq 5 imati točkove od 20 inča.

 

Ioniq 5 01.jpg

 

Neke nezvanične informacije kažu da će vozilo pokretati dva elektromotora sa ukupno 313KS (imaće pogon na sva četiri točka), kao i da će ubrzanje od 0 do 100 km/h iznositi 5.2 sekundi.

 

ioniq 5 2022 01.jpg

 

Na početku će biti dostupan Ioniq 5 First Edition sa baterijama od 58 kWh i autonomijom od 450 km (po WLTP-u), ali se već najavljuje i varijanta sa baterijama od 82 kWh i autonomijom od 550 km. Osim toga, pominju se i 800V sistem punjenja, kao i podatak da je za punjenje 20% do 80% kapaciteta baterija potrebno samo 15 minuta. Prve isporuke Ioniqa 5 First Edition se u Evropi očekuju u junu ili julu, ali za sada nije poznato po kojoj ceni (jedino se najavljuje da će biti konkurentna).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ioniq 5 - Svetska premijera

 

Ioniq 5 03.jpg

 

Dobrodošli na svetsku premijeru Hyundai Ioniq 5. Najnoviji potpuno električni auto koji redefiniše način života u električnoj mobilnosti i omogućava vam da pokrenete svoj svet.

 

Ioniq 5 02.jpg

 

Ioniq 5 zadovoljava različite stilove života bez ograničenja u vašem svakodnevnom životu. EV kombinuje prilagodljivi prostor i ekološke materijale sa izvanrednom tehnologijom i dizajnom.

 

ioniq 5 2022 01.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Ioniq 5

 

ioniq 5 2022 y6.jpg

 

Prizivajući duh Hyundaijevog prvog produkcijskog automobila, modela Pony iz 1975. godine, Ioniq 5 konačno je stigao u produkcijskoj formi. Ipak, ne radi se o malom hatchbacku sa Mitsubishijevim motorima iz prvih dana južnokorejskog brenda, nego o potpuno novom SUV-u srednje veličine sa električnim pogonom.

 

ioniq 5 2022 y5.jpg

 

Ioniq 5 je baziran na E-GMP platformi i predstavlja produkcijsku verziju koncepta 45 predstavljenog na Sajmu automobila u Frankfurtu 2019. godine. Model je uveliko zadržao dizajn koncepta uključujući njegove oštre linije, pop-out ručice vrata, a na nekim tržištima će biti dostupne i kamere umesto standardnih bočnih retrovizora. Međutim, na tržištima gde nisu legalne, automobil će imati standardne retrovizore. Upravo zbog toga je na većini zvaničnih fotografija prikazan automobil sa takvim retrovizorima.

 

ioniq 5 2022 y4.jpg

 

Hyundai je za Ioniq 5 izabrao 20-inčne aerodinamički optimizovane felne, najveće koje je ikad dobio jedan električni automobil južnokorejske kompanije, a apred i nazad su LED svetla nalik pikselima u obliku pravougaonika.

 

ioniq 5 2022 y3.jpg

 

Novi Ioniq 5 je dugačak 4.635 mm, njegovo međosovinsko rastojanje iznosi 3.000 mm, visok je 1.605 i širok 1.890 mm, a te dimenzije mu omogućavaju prostor u unutrašnjosti koji odgovara vozilima u većem segmentu.

 

ioniq 5 2022 y2.jpg

 

Platforma za električna vozila je maksimalno iskorišćena u unutrašnjosti, pod je ravan, putnici imaju više prostora za noge, a centralna konzola dolazi s kliznim mehanizmom pa se može pomeriti unazad do 140 mm. To bi moglo da bude posebno korisno prilikom parkiranja u uskom prostoru za parking tako da vozač može lako da izađe iz vozila i na vrata suvozača ili obrnuto. Zapremina prtljažnika iznosi 531 litar i povećava se na 1.600 litara obaranjem zadnjiih sedišta.

 

S obzirom da se radi o električnom automobilu, Ioniq 5 ima i prostor za prtljag ispod prednjeg poklopca, a njegov kapacitet zavisi da li se radi o verziji s pogonom na zadnje ili na sva četiri točka. Ako je reč o zadnjem pogonu, zapremina iznosi 57 litara, a u slučaju modela sa pogonom na sva četiri točka se smanjuje na 24 litra. Na armaturnoj ploči dominiraju dva 12-inčna ekrana, jedan služi kao displej za vozača, a drugi za infotainment sistem. Oba su smeštena u jedan veći deo stakla. Ručica menjača je iza upravljača, a vozaču je na raspolaganju i HUD ekran sa AR podrškom. Prostor za noge putnika na zadnjim sedištima je veći zahvaljujući tome što su prednja sedišta za 30% tanja u odnosu na standardna. Sva sedišta mogu da se pomeraju napred i nazad. Mnoge površine u unutrašnjosti su napravljene od recikliranih materijala uključujući plastične boce.

 

ioniq 5 2022 y1.jpg

 

Vredan pomena je i solarni krov koji dodatno povećava efikasnost prikupljajući sunčevu energiju i puneći bateriju za povećanje dometa. Kupcima će na raspolaganju biti baterije kapaciteta 58 i 72.6 kWh. Osnovni model ima jedan motor na zadnjoj osovini, dok skuplji model ima motor napred i nazad pa samim tim i pogon na sva četiri točka. Obe verzije dostižu maksimalnu brzinu od 185 km/h. Model sa jednim motorom  razvija 168 KS i 350 Nm obrtnog momenta, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 8.5 sekundi. Model sa dva motora i slabijom baterijom isporučuje ukupno 232 KS i 605 Nm obrtnog momenta te ubrzava do stotke za 6.1 sekundu. U slučaju modela sa zadnjim pogonom i većom baterijom snaga iznosi 215 KS i 350 Nm, a ubrzanje od 0 do 100 se ostvaruje za 7.4 sekunde. Najsnažnija verzija dolazi sa dva motora koji ukupno nude 302 KS i 650 Nm obrtnog momenta, a ima i veću bateriju. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h su potrebne 5.2 sekunde.

 

Baterija se može napuniti od 10 do 80 posto kapaciteta za 19 minuta zahvaljujući 800V punjenju i 350kW punjaču. Petominutno punjenje je dovoljno za 100 km dometa. Model sa zadnjim pogonom i većom baterijom može preći 480 km. Ioniq 5 stiže na tržište nešto kasnije ove godine, a biće dostupan u devet boja eksterijera, odnosno četiri boje unutrašnjosti. Sledeće godine se očekuje Ioniq 6 kao produkcijska verzija koncepta Prophecy. SUV pod nazivom Ioniq 7 se očekuje početkom 2024. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ioniq 5

 

Ioniq 5 je baziran na E-GMP platformi i predstavlja produkcijsku verziju koncepta 45 predstavljenog na Sajmu automobila u Frankfurtu 2019. godine. Model je uveliko zadržao dizajn koncepta uključujući njegove oštre linije, pop-out ručice vrata, a na nekim tržištima će biti dostupne i kamere umesto standardnih bočnih retrovizora. Hyundai je za Ioniq 5 izabrao 20-inčne aerodinamički optimizovane felne, najveće koje je ikad dobio jedan električni automobil južnokorejske kompanije, a apred i nazad su LED svetla nalik pikselima u obliku pravougaonika. Novi Ioniq 5 je dugačak 4.635 mm, njegovo međosovinsko rastojanje iznosi 3.000 mm, visok je 1.605 i širok 1.890 mm, a te dimenzije mu omogućavaju prostor u unutrašnjosti koji odgovara vozilima u većem segmentu.

 

Kupcima će na raspolaganju biti baterije kapaciteta 58 i 72.6 kWh. Osnovni model ima jedan motor na zadnjoj osovini, dok skuplji model ima motor napred i nazad pa samim tim i pogon na sva četiri točka. Obe verzije dostižu maksimalnu brzinu od 185 km/h. Model sa jednim motorom razvija 168 KS i 350 Nm obrtnog momenta a od 0 do 100 km/h ubrzava za 8.5 sekundi. Model sa dva motora i slabijom baterijom isporučuje ukupno 232 KS i 605 Nm obrtnog momenta te ubrzava do stotke za 6.1 sekundu.

 

U slučaju modela sa zadnjim pogonom i većom baterijom snaga iznosi 215 KS i 350 Nm, a ubrzanje od 0 do 100 se ostvaruje za 7.4 sekunde. Najsnažnija verzija dolazi sa dva motora koji ukupno nude 302 KS i 650 Nm obrtnog momenta, a ima i veću bateriju. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h su potrebne 5.2 sekunde. Baterija se može napuniti od 10% do 80% kapaciteta za 19 minuta zahvaljujući 800V punjenju i 350kW punjaču. Petominutno punjenje je dovoljno za 100 km dometa. Model sa zadnjim pogonom i većom baterijom može preći 480 km.

Ioniq 5 stiže na tržište nešto kasnije ove godine, a biće dostupan u devet boja eksterijera, odnosno četiri boje unutrašnjosti.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: 2022. Hyundai Ioniq 5

 

Ioniq 5 je baziran na E-GMP platformi i predstavlja produkcijsku verziju koncepta 45 predstavljenog na Sajmu automobila u Frankfurtu 2019. godine. Model je uveliko zadržao dizajn koncepta uključujući njegove oštre linije, pop-out ručice vrata, a na nekim tržištima će biti dostupne i kamere umesto standardnih bočnih retrovizora. Hyundai je za Ioniq 5 izabrao 20-inčne aerodinamički optimizovane felne, najveće koje je ikad dobio jedan električni automobil južnokorejske kompanije, a apred i nazad su LED svetla nalik pikselima u obliku pravougaonika.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: Hyundai Ioniq 5

 

Izgleda kao da je i dalje koncept i da samo najavljuje kakvi će tek biti automobili - ali nije više koncept, već serijski model napravljen na novoj Hyundai platformi (E-GMP) za potpuno električna vozila. Na prvi pogled je kao kompaktni hatchback, ali je to samo optička iluzija jer pomenuta platforma omogućava da točkovi odu skoro na same krajeve vozila, pa se njegovih nepunih 4.6 metara dužine i 3 metra rastojanja između prednjih i zadnjih točkova ne primeti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviewyoutubelogonew.jpg RedlineReviews: 2022. Hyundai Ioniq 5

 

Lako je bilo Tesli proteklih godina da pravi i prodaje potpuno električne automobile jer etablirani, veliki proizvođači nisu jednako brzo ušli u svet automobila na struju.

Ali, sada jako ulaze jedan za drugim, ređaju se njihovi modeli i ovo je jedan od takvih - prvi Hyundai auto skroz na struju, pravljen od starta da bude takav na posebnoj novoj platformi samo za električna vozila:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

alexonautos.jpg AlexOnAutos: Hyundai Ioniq 5

 

Pogledajte zašto je ovaj potpuno električni Hyundai jedan od najzanimljivijih automobila godine koji dolazi na mnoga tržišta u narednih par meseci:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: Hyundai Ioniq 5

 

Novi Ioniq 5 je prvi model Hyundaijeve električne marke. Predstavlja prelomni trenutak u Hyundaijevoj električnoj budućnosti, sa retro-modernim dizajnerskim stilom koji obiluje oštrim linijama, visokotehnološkim enterijerom, impresivnim performansama i dometom do 480 kilometara. Budući da tržište električnih vozila počinje da biva preplavljeno modelima poput VW ID.4 ili Audi Q4 e-tron, da li je ''8-bitni'' stil Ioniqa 5 dovoljan da se istakne?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai Ioniq 5 Robotaxi sa tehnologijom autonomne vožnje nivoa 4

 

hyundai lyft 04.jpg

 

Motional je predstavio svoju novu generaciju robotaksija, baziranog na električnom Hyundaiju Ioniq 5. Planiran da prevozi putnike od 2023. godine u Lyft ponudi, Ioniq 5 Robotaxi je autonomno vozilo nivoa 4, što znači da može da radi potpuno autonomno u određenim okolnostima (ali zadržava i kontrole kojima može da upravlja čovek).

 

hyundai lyft 03.jpg

 

Sa više od 30 senzora, kombinacijom kamera, radara i LiDAR-a, Ioniq 5 Robotaxi je dizajniran tako da ima senzore vidljive spolja kako bi drugim učesnicima u saobraćaju bilo jasno da je to autonomno vozilo. Ti podaci senzora biće uneti u Motionalovu tehnologiju, koja koristi mašinsko učenje kako bi omogućila vozilu da se kreće u nezgodnim situacijama u vožnji.

 

hyundai lyft 02.jpg

 

U unutrašnjosti je paket interfejsa fokusiranih na vozača koji olakšavaju interakciju sa vozilom. Preko njega, vozači će moći da zatraže ekstra zaustavljanje i postave druge takve zahteve.

 

hyundai lyft 01.jpg

 

Motional je sarađivao sa Hyundaijem tokom celog procesa razvoja kako bi se osiguralo da je njegova tehnologija potpuno integrisana u platformu Ioniqa 5. Saradnja ne samo da znači da će Ioniq 5 Robotaxi biti pouzdan, već znači i da će biti jeftiniji za proizvodnju, što bi trebalo da omogući Motionalu da brže proširi svoje usluge, kada za to bude spreman. Daljinski asistencija vozila će takođe omogućiti operateru da kontroliše robotaksi izvan vozila u slučaju da dođe do neočekivanog ili neobičnog scenarija. ''Ovaj robotaksi predstavlja Motionalovu viziju da budućnost bez vozača postane stvarnost'', rekao je predsednik i izvršni direktor Motional-a Karl Iagnemma. ''Kroz naše strateško partnerstvo sa Hyundai Motor Group i Aptivom, imamo neprevaziđenu automobilsku i softversku ekspertizu u čitavom našem procesu razvoja vozila.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland: Tesla Model 3 vs Hyundai Ioniq 5

 

Jedan od najnovijih modela potpuno na struju protiv ''veterana'' u tom svetu - Teslinog Modela 3:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai Ioniq 6 odložen zbog redizajna

 

ioniq 6.jpg

 

Hyundaijev novi električni automobil Ioniq 6, prvi put je viđen na putu ali izveštaji iz Koreje sugerišu da će se konačni dizajn značajno promeniti. Prema korejskom ekonomskom dnevniku, lansiranje Ioniqa 6 je pomereno na sredinu 2022. godine da bi se omogućilo produženje tela za 20 mm, branici i svetla restilizovali, a baterija povećala sa 72.6 kWh na 77.4 kWh. Promene dizajna bi trebalo da znače da električni salon više liči upečatljivom konceptu Prophecy, koji je svoj javni nastup imao na nedavnom sajmu automobila u Minhenu.

 

Ovde uočeni prototip ima mnogo konvencionalnija prednja svetla i uspravniju siluetu od koncepta, iako praznine u kamuflaži pokazuju sličan dizajn zadnje svetlosne trake u stilu piksela. Zakasnelo lansiranje EV-a se takođe pripisuje odloženom remontu fabrike Asean u kojoj će se proizvoditi. To mesto trenutno pravi limuzinu Sonata i potrebno ga je preurediti za izradu automobila baziranih na platformi E-GMP. Tehnički, Ioniq 6 će biti uglavnom identičan Ioniqu 5, sa kojim deli novu arhitekturu E-GMP-a. To znači da će se pojaviti hardver za punjenje od 800V, a limuzina će se verovatno nuditi sa izborom jednomotornih i dvomotornih pogonskih sklopova.

 

Međutim, kapacitet baterije od 77.4 kWh samo bi nadmašio paket od 73 kWh 5-ice, koji će, uz otvoreniji fokus 6-ice na aerodinamičkoj efikasnosti, verovatno pogurati maksimalni domet preko 480 kilometara. Ostaje nepotvrđeno da li će manja baterija od 58 kWh biti opcija. Baterija od 77 kWh je već dostupna u novom crossoveru EV6 marke Kia, što sugeriše da bi Ioniq 6 mogao da bude tehnički bliže povezan s tim automobilom. To znači da će verzija sa pogonom na zadnje točkove verovatno koristiti motor od 226KS, dok će automobili sa pogonom na sva četiri točka proizvoditi 321KS ili-u vrhunskoj N varijanti-odgovarati EV6 GT sa 577KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Hyundai Ioniq 5

 

Nije iznenađenje što su ljudi uzbuđeni zbog ovog automobila s obzirom da izgleda apsolutno zapanjujuće! Jedinstveni dizajn prednjih i zadnjih svetala je odličan, a alufelne izgledaju sjajno. Ali, odličan dizajn tu ne staje - minimalistički enterijer izgleda zaista moderno, a u kabini ćete pronaći visokokvalitetne materijale. Dakle, sve je u redu sa izgledom. A, ni performanse nisu loše - u varijanti sa najvećim dometom ima dva elektromotora koji zajedno prave 305 konja, uz bateriju od 73 kWh. Reklamirani domet te varijante se može i u praksi potvrditi - do 480 kilometara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2021. Hyundai Ioniq 5

 

Ioniq 5 ne samo da izgleda kao da je napravljen od materijala iz svemirskog doba već i ide tako. Može da pređe do 480 kilometara koristeći punjenje od čak 350 kW. To je delimično zahvaljujući platformi od 800V na kojoj je napravljen, a što je danas najskuplja stvar u svetu električnih automobila. Koristeći takvu električnu arhitekturu (istu tehnologiju) npr. Porsche je napravio Taycan:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: Hyundai Ioniq 5

 

Potpuno električni auto sa retro izgledom, kojim Hyundai diže kvalitet svojim modelima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide: Hyundai Ioniq 5

 

Hyundai želi da ga svet vidi kao lidera u eri elektrifikacije, a njegov najnoviji model Ioniq 5 je prvi korak u tom smeru. Može li Hyundai transformisati iz konkurenta u lidera?

 

 

 

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cenovnik za Hyundai Ioniq 5 u Srbiji

 

ioniq 5 2022 y5.jpg

 

Uvoznik Hyundaija za Srbiju je objavio kompletan cenovnik za novi električni model Ioniq 5.

Hyundai Ioniq 5 po cenovniku u Srbiji startuje po ceni od 43.990 evra, koliko košta verzija Premium sa 170KS. Kompletan cenovnik, kao i spisak serijske opreme za Ioniq 5 možete pogledati klikom OVDE.

 

ioniq5 01.jpg

ioniq5 02.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: Hyundai Ioniq 5 vs Mercedes EQA

 

Ioniq 5 je jedan od najimpresivnijih električnih automobila koji se danas prodaju, ali da li je dovoljno dobar da odvrati kupce od premium SUV-a kao što je Mercedes EQA?

Što se tiče cena, Hyundai počinje sa malo ispod 44.000 evra za početni model sa 58 kWh baterijom i zvaničnim WLTP dometom do 384 km kombinovane vožnje. Ali, većina kupaca će verovatno izabrati veću bateriju, tj. model od 73 kWh kakav je i u ovom videu, koji kreće sa 47k evra i preći će do 480 kilometara kombinovane vožnje između punjenja. To nije daleko od početne cene Mercedes EQA 250 od 50k evra. Za te pare EQA nudi do 420 kilometara dometa iz svoje baterije od 66.5 kWh:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/11/2021 at 12:16 PM, neshaoct said:

Cenovnik za Hyundai Ioniq 5 u Srbiji

Uvoznik Hyundaija za Srbiju je objavio kompletan cenovnik za novi električni model Ioniq 5.

Hyundai Ioniq 5 po cenovniku u Srbiji startuje po ceni od 43.990 evra, koliko košta verzija Premium sa 170KS. Kompletan cenovnik, kao i spisak serijske opreme za Ioniq 5 možete pogledati klikom OVDE.

 

Prvi i jedini koji je stigao u Srbiju, i nalazi(o) se u salonu u BG je već prodat kupcu koji je insistirao na kupovini 'sad i odmah!!!'. 

Čak se svesno odrekao i subvencije od 5.000,00eur pošto nije želeo da čeka odobrenje...

 

Lud neki svet   :rolleyes:

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotraderyoutubelogonovi.jpg AutoTrader: Hyundai Ioniq 5 vs Kia EV6

 

Kia EV6 i Hyundai Ioniq 5 dele istu platformu i imaju mnogo zajedničkih stvari. Ali, oni nisu potpuno isti jer nemaju istu bateriju, nemaju iste performanse i nemaju istu cenu.

Rory ih upoređuje analizirajući domet, performanse, brzinu punjenja, dizajn enterijera i praktičnost da bi video koji je vredniji novca koliko košta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar?: Hyundai Ioniq 5 vs Tesla Model 3

 

Pa, kad već skoro svi pričaju da je Ioniq 5 odličan električn auto, evo onda poređenja sa teškašem, sa etalonom u tom segmentu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide: 2022. Hyundai Ioniq 5

 

Za kupce porodičnih električnih automobila sa ograničenim budžetom vlada nestašica značajnih električnih SUV-ova po pristupačnijim cenama. Vremenom će se to sigurno promeniti, ali 2021. godine predstavljen je električni crossover SUV Hyundai Ioniq 5, koji nudi veličinu prilagođenu porodici, pristojan električni domet vožnje, puno tehnologije i bezbednosti, i veliki enterijer sa promišljenim dodacima i pametnim materijalima. Na testu je njegova jeftinija verzija sa pogonom samo na zadnjim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...