Jump to content
FAS Euroauto Goran
luka78

Volvo S60 D2 - savjeti/mišljenja/iskustva pri kupovini

Recommended Posts

Posted (edited)

Pozdrav,

Uskoro idem da pogledam za kupovinu jedan S60 D2, 2015. godište, 150k na satu. Motor 1.6, summum paket opreme. Imam uvid u servisnu knjižicu, svi servisi su jednom godišnje rađeni u instranstvu na 20+k.
Na šta da obratim pažnju, šta je mana i tokom kontrole na što da se fokusiram pri pregledu u servisu (npr zupčasti kada se mijenja, zamajac da li je problematičan i sl).

Kakav je ovaj motor, trom? Ako jeste može li se uraditi tuning?

Hvala

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 dizlo je motor PSA grupe, ugradjuje se i u Citroen. Kakav je kod njih, takav je i u volvou. U principu nosi karoseriju sa 115ks, malo je trom na tezinu S60tke (oko 1600 kila), ali zavrsava posao. 

Ako moze neko dijagnostiku da ubode bilo bi dobro. 

DPF videti ofc. Ne znam da li Volvo ima pametni interfejs za pregled stanja doticnog, kao npr Ford. 

Izgleda da je maltene izasao iz garancije, ako je odrzavan u ovlascenom (zavisno od trzista, daju 3-5g). Odakle je auto, mozda mozes po tablicama videti bar odokativnu kilometrazu ako postoji u sistemu. 

Klasika - menjac, zamajac da vidis, lupanja i slicno. Za to godiste ne bi trebalo biti vecih problema, mlad je auto, ali nikad dosta predstroznosti. 

 

Za tuning ne znam, iako moze, iz 1.6 ne ocekuj cudo. 

 

Ako imas svog majstora to je dobro, Volvo je statusni simbol pa se tako i placa u servisu ali zato je tenk. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru,

 

Odvešću ga u oficijelni servis na pregled. Imam slike servisne knjige kao i VIN, tamo piše da se na svakih 20k+, tj. jednom godišnje radio servis. Ne piše šta se radilo, samo seriski broj odrađenog posla.

Uvoz je iz Luksemburga, prva ruka.

Negdje mi rekoše da dizne mogu biti problem isto?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih najviše gledao da li su mu sve plastike, rešetke, lajsne, štopaljke... cele i na broju

Otrov je koliko je sve to skupo za Volvo.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Haha, vidiš i to je dobar prijedlog. Samo me čudi kako tako servise rade sa više pređenih kilometara? Ja to sve radim dosta prije...

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
21 minutes ago, luka78 said:

Samo me čudi kako tako servise rade sa više pređenih kilometara? Ja to sve radim dosta prije.

Bolje gorivo, delovi, standard, uslovi garancije i preporuke servisa, a mozda je tako i u servisnom uputstvu za odrzavanje, posebno imajuci u vidu da je verovatno do skoro bio u garanciji pa je odrzavan i ovlascenom. Jbg nekad je i novi Bravo imao garanciju od 500.000 km u svabiji. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pa zadnji servis mu je odrađen sa oko 145k. Pitaću da li mu je rađen veliki servis ako ne budem imao uslove da to utvrdim drugačije. Ne znam može li ovlašteni servis to utvrditi?

A moj Novi Bravo je i dan danas u mom posjedu, već 6 godina sa 220k na satu (ako ne i više). Sada me već malo zeza kvačilo, nosači motora i seleni...Al ću rješavati, neću prodavati, ženi je idealan za vožnju.

 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
34 minutes ago, luka78 said:

Ne znam može li ovlašteni servis to utvrditi?

Nisam siguran imaju li elektronsku istoriju, tj da li su servisi umrezeni. Kontam Volvo ozbiljna firma trebalo bi. Ako nisi siguran, veliki servis na tom motoru (sa sve malim) nije mnogo jer je u pitanju hdi motor, cisto da budes siguran... Osim ako ne radis u ovlascenom ili bas specijalizovanom za Volvo. Nije dranje, ali kosta. Znacka. 

Ako mogu da utvrde i imaju podatke, korak si blizi nekom sveobuhvatnom stanju auta. 

 

U principu, 20 hiljada km servisni interval je dosta visok, neki bas auto guraju do te granice jer je il servis skup ili su jednostavno takvi ljudi..a mozda i servisi nece ranije da menjaju (ako ne platis). 

Sa druge strane i taj interval nije babaroga ako je auto skoro non stop na otvorenom (prakticno je presao mnogo izmedju 2 servisa ali je i motor i ulje i ostalo u boljem stanju nego da je isto toliko presao u gradu). 

 

Znaci prosek po godini voznje tog Volvoa je oko 22-24k km godisnje. 

Vidi broj servisa i kilometraze kako se poklapaju. Takodje ako su 'svrljani' razni servisi moze biti da mu je 'kupljena' servisna. Ovo je ofc ako nije i info iz prve ruke o vlasnistvu i odrzavanju auta. 

 

Svakako bez pregleda u servisu i misljenja ne uzimati, moz bit dobar na oko, a sigurno je i cena jaka. Tamo gore svakako bacaju soli, ne kao u Svedskoj naravno, ali pregledaj i limariju. Za tako mlad auto u to najmanje sumnjam da ima, posebno sto je Volvo, ali... Nikad se ne zna. 

 

Meni je pusta zelja jedan V90 ili V60... 

 

Srecno pa javi. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to previse km za mali servis.

Preporuka za VW je 30kkm u inostranstvu, a kod nas do 15 :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj ga je baš vozio, i do 30k u toku godine. Servisna izgleda uredna, jednom godišnje.

I još jedno pitanje, da li se preko Volvo dijagnostike može utvrditi stanje DPFa, dizni...Da stanje tražim u ovlaštenom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozeljno, napisah u pp-u. Preko dijagnostike se mogu ocitati parametri. Prvi znak losih dizni je los rad motora, ali mozda su 'tek nacete' pa ce DPF prvi stradati a posle... Posle ququ. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam danas vožnju i nisam razočaran. Ide lijepo. Manuelni mjenjač je fantastičan.
Mali servis urađen je prije 2000 km u ovlaštenom servisu i tom prilikom odrađen je "pregled vozila po ček listi Vida". Sve uredno. Ne znam da li bi pokazao grešku sa diznama na ovom pregledu?
Ima summum paket opreme.
Na pragu smo dogovora  :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako valja kupuj. Na dijagnostici ne bi izbacivao gresku za dizne vec bi mogli da se vide parametri sve 4 dizne tj odstupanja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ako valja kupuj. Na dijagnostici ne bi izbacivao gresku za dizne vec bi mogli da se vide parametri sve 4 dizne tj odstupanja. 
Ok. Zvaću sutra servis pa provjeriti to i da li daju garanciju na ovaj rad tj. račun.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...