Jump to content
FAS Goran
Nuova Delta

Peugeot 407 - mišljenja/iskustva/saveti

Recommended Posts

Cao svima, ljudi, forum je "Fiat Lancia", a ja vec neko vreme unazad postavljam pitanja uporno za druge proizvodjace, sta cu..navikao sam na ovaj forum, pa mi merak da pitam :D

Konkretno me zanima auto iz naslova, 407 2.0 HDI, iskustva i misljenja. Internet je toliko podeljen sa misljenjima, i svakakvi lupetaju sve i svasta, da je to nenormalno, pa bi mi trebalo misljenje i savet nekoga ko je licno imao ili ima dobrog prijatelja, mozda rodbinu, ko ima taj auto, sa tim motorom.

Cena delova je kao za moju bivsu Deltu 1.9 TT, manje vise...pa mi to nije bitno toliko, samo hocu auto sa kojim necu biti u servisu kao sto sam bio sa tom Deltom, svake ili svake druge nedelje (neka ne zamere oni koji voze takvu Deltu, imao i ja, ali auto mi je dusu izeo).

Nasao sam primerak sa izuzetno malom kilometrazom (proverice se i to), sto je dobra stvar, ali mi takodje nije ni neka politika da nakon oko 30.000 Km (toliko otprilike prelazim godisnje) KRENE da se kvari ludacki..

Hvala, kao i uvek, unapred !

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti POMAGAJ !!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam sluzbeni 407 2.0 HDi pre nekih 14 godina, kupljen nov u Veranu. U to vreme sa odlicnom opremom - fabricki xenoni, navigacija i telefon, parking senzori i senzori pritiska u gumama, polukozna sedista, 17'' felne...

Izuzetno udoban auto, prosli sa njim Italiju, celu bivsu Yugu, itd... Naravno da mu to nije prevashodna namena, ali za BG guzve i parkiranje je vec malo gabaritniji, senzori pozadi su od ogromne pomoci. Koliko se secam dugacak oko 4.7 m, sirina je na nivou danasnjih Compacta iz klase ispod, gepek solidan naravno. Secam se da je imao prilican prednji prepust, pa je moralo i o tome da se vodi racuna.

Motor 136 KS sa 320 Njutna, smesan potrosac na otvorenom, sa rezervoarom od 66 l je moglo da se predje prilicno bez obzira na tezinu, zadovoljavajuce ide... Secam se da su u to vreme gume bile egzotika i prilicno skupe, preko 20.000 din po komadu, 215/55/17 (imao sam zadatak da jedne godinu pojurim zimske).

Sto se mana tice, HDi motori su odlicni, ali je konkretno ovaj nas u nekom trenutku imao problem sa turbom i visio je gore u Blue boxu na Trosarini duze vremena. Od stvari koje mi su nisu svidjale je zvuk zatvaranja vrata koji je bio supalj kao da je u pitanju limenka, manjak pregrada za sitnice u enterijeru, slabije pregledan (mada svi moderni automobili su vecinom takvi). Zatim imao je problem sa senzorima pritiska u gumama, non sto je prijavljivao slabiji pritisak ili busnu gumu iako je sve bilo po PS, cini mi se da je brljao i onaj senzor za nivo tecnosti za brisace... Generalno korektan i udoban auto za otvoren put, licni utisak oko dizajna je vec subjektivan. Meni su se svidjale one facelift verzije, sa piano black enterijerom i modifikovanim zadnjim krajem (bele stopaljke i hrom lajsne na zadnjem i prednjem braniku).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Nuova Delta said:

...samo hocu auto sa kojim necu biti u servisu kao sto sam bio sa tom Deltom, svake ili svake druge nedelje (neka ne zamere oni koji voze takvu Deltu, imao i ja, ali auto mi je dusu izeo).

Nasao sam primerak sa izuzetno malom kilometrazom (proverice se i to), sto je dobra stvar, ali mi takodje nije ni neka politika da nakon oko 30.000 Km (toliko otprilike prelazim godisnje) KRENE da se kvari ludacki..

To (hoćeš li sa tom konkretnom 407-com biti po servisima ili ne) ne može niko da ti napiše za bilo kog konkretnog polovnjaka, jer previše je promenljivih od kojih može da zavisi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko može da ti garantuje da nećeš visiti kod majstora svakih 15 dana sa nekim tinejdžerskim autom ili čak i skoro punoletnim?

Ko će znati (ako ga kupuješ od nepoznate osobe) iz kog razloga i sa kojim skrivenim manama ga neko prodaje?

A što se tiče auta k'o auta, Ivan je uglavnom dosta toga napisao. Ja mogu samo da dodam kao manu relativno kratak vek plivajućih kugli (nisu baš jeftine) i displej na centralnoj konzoli je uglavnom za zamenu ukoliko je monohromatski (ni on baš nije jeftin).

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar ga je par godina vozio. Prepravljeni Englez sa dobrano vraćeno kilometražom! 

S obzirom na početno stanje odlično je služio kao tegleća mazga par godina.  Prešao je sa njim oko 200 000 za nepune 4 godine.. kvačilo i zamajac jeftini i to je jedino krupnije ulaganje bilo. Centralni displej je zamenjen navigacijom,  istrulile žice od parking senzora, hladnjak klime, neki senzor valjda od turba, kočione pločice i 12 guma. To su valjda sva ulaganja osim velikog i redovnih servisa na 15 000 km. 

Dakle skoro ništa s obzirom da je kupljen kao našminkani mrtvac!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar ga je imao pre ~10 godina, dosta je visio kod majstora iako je uzeo mlad i dobar primerak, iako je auto uvek bio u voznom stanju, pali radi ide, ali je isao malo malo kod majstora.

 

Ne secam se svega, ali trap, tj. plivajuce kugle, pa plivajuci zamajac, EGR, crevo serva i na kraju motorici automatske klime i tu je popizdeo i resio se auta, uzeo reno lagunu 2010 2.0dci, nije imao neke probleme.

 

Takodje po drugarima i poznanicima rekao bih da je c5 kvalitetniji od puga 407 iako je ista firma u pitanju, mnogo su zadovoljniji ljudi sa c5 u odnosu na 407.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac Imam u nekom uzem izboru takodje i C5 sa full opremom i hidraulikom, takodje sa 2.0 HDI motorom, problem mi je sto je 407 previse lepsi od Citroena, a Citroen znatno udobniji (barem kako sam cuo, Citroena nisam imao priliku da vozim).

@Zvezdo Podseti me na mog fiat Stila sa 1.000.000km predjenih :D 

@totti Misljenja sam da moze da se nadje (jako tesko doduse), auto iz vise-srednje klase ili cak iz najvise klase, sa relativno malo kilometara, za male pare, zato sto smo mi trziste za odredjene marke i modele, pa samim tim zato se Volvo S60 2.4 D5 kod nas prodaje za do 3.000e, iako je 3 klase iznad odredjenih modela automobila koji su presli vise i koji cak i vrede vise kod nas. U sustini trazim takav auto, a pod tim posecivanjem majstora sam najpre mislio na kvalitetan i pouzdan motor, kao sto je upravo taj 2.4 D5.

@neshaoct Ne samo konkretan 407, vec generalno mi treba pouzdan motor, kao sto sam iznad tottiju napisao.

@Ivan Fun Fact- 407-ica je siroka 1811mm, sto je za nijansu sire i od Volvoa S60 :D Btw, Coupe je jos duzi i od karavana cak.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre svega hvala vam mnogo na odgovorima, savetima, iskustvima.. Moram da dopunim ovde moje pocetno pitanje, konkretno o tome sta hocu i sta mi treba, pa mi ne zamerite sto cu se raspisati malo. Vecina vas, da ne kazem svi, znate za moju "bivsu" Deltu 1.9 TT, kao sto sam napisao, auto je svake ili svake druge nedelje bio kod majstora, iako cipovan nije bio veliki potrosac, vrhunska medjuubrzanja, prelep auto, ali plastican mnogo, udoban, komforan, medjutim ostavljanje na putu u vidu antifriza koji se isprskao po celom motoru i slicne stvari, prosto ne zelim takva iskustva vise.

Smatram da je normalno da ono sto je ljudska ruka napravila i crkne s vremena na vreme, ako je jedan deo motora, automobila uopste, skuplji za 100e u odnosu na isti taj deo kod nekog drugog modela, to mi zaista nije problem. Potrosnja mi ne predstavlja neki problem, ali zbog velikih kilometraza radije bih dizela. Zbog toga sto hocu i moram da se vise posvetim poslu u narednom periodu treba mi pouzdan i siguran auto (motor, elektronika i sl.) koji ce u mom vlasnistvu preci minimum 100.000km za oko 2 i po godine recimo.

Zbog velikih bolova u ledjima i nogama treba mi udoban auto (mladosti moja :D ), zato sam nedavno i pokrenuo tu temu ovde.

U uzi izbor automobila usli su: Peugeot 407 2.0 HDI, Citroen C5 Restyling 2.0 HDI i Volvo S60 2.4 D5.

Takodje sam obisao nekoliko Lancia Lybra primeraka, medjutim skoro je nemoguce naci taj auto u pristojnom stanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Nuova Delta said:

Fun Fact- 407-ica je siroka 1811mm, sto je za nijansu sire i od Volvoa S60 :D Btw, Coupe je jos duzi i od karavana cak.

Da, a na oko uopste ne deluje tako :) (slicno kao sto je npr. i GTC bila duza od obicne Astre J). A coupe verzije i 406 i 407 su mi prelepi i vanvremenski automobili.

Pod digresijom oko sirine - mislio sam na to koliko su klase porasle, sirina 407 je maltene standardna sirina nekog danasnjeg Compacta. A DS5 koji sam gledao iz te D klase i znam napamet je npr. sirok 187 cm.

Skromno misljenje mi je da od Lybre komotno mozes da odustanes. Iako uopste ne patim od najnovijih automobila (cak su mi i sve ruzniji, plasticniji i klonovi jedni drugih, pogotovo enterijeri) i iako mi i Lybra ima vanvremenski dizajn i bila je za svoje vreme odlican auto - jednostavno je zgazilo vreme. Auto je konstrukcijski i tehnologijom iz proslog veka, a najmladje sto ces moci da nadjes je maltene punoletno i sigurno preslo Boga oca. Iskljucivo u smislu u kakvom je to stanju, znajuci kako se kod nas uglavnom odrzavaju automobili tog cenovnog ranga. Kada vidim neku retku, lepo ocuvanu da blista na ulici (pogotovo Intensu) uvek mi privuce paznju (kao i sacuvan 3 Porte Stilo sa Abarth optikom, od "nasih"). A obicno u gro slucajeva bude susta suprotnost sa tim modelima - neodrzavani i porazbijani lesevi, iz kojih je izvadjena dusa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Da, za 407 Coupe se slazemo, negde sam i spominjao da sam imao prilike da ga vozim, doduse tromog atmo benzinca, ali osecaj u voznji, udobnost sedista, kvalitet enterijera, dizajn...nemam reci... Cela tabla kozna, vrata, centralni greben, donji deo table, aluminijumske lajsne na tabli, naravno prozori bez ramova, ogromna dugacka vrata, "skrge" na braniku....odusevljenje totalno... Skoro sam imao prilike da vozim Merca E klasu 2013 god...katastrofa...tvrd, plastican, ocaj.

A i od Lybre nisam ocekivao onako dobar enterijer dok nisam seo prvi put u taj auto, sto je bilo pre oko 2 nedelje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Italijanski Mercedes :D , dobar auto za svoje vreme. Meni su svi ti modeli daleko originalniji od danasnje konfekcije i plastikanera sa kloniranim touch panelima - ali ih vreme gazi.

50 minutes ago, Nuova Delta said:

ali osecaj u voznji, udobnost sedista, kvalitet enterijera, dizajn...nemam reci... Cela tabla kozna, vrata, centralni greben, donji deo table, aluminijumske lajsne na tabli, naravno prozori bez ramova, ogromna dugacka vrata, "skrge" na braniku....odusevljenje totalno

Eto, resena trilema :D .

I meni je dan danas Coupe verzija prelep auto. Starija Pininfarinina 406 Coupe verzija takodje.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Nije ni to vreme toliki problem koliko su vlasnici problem.

407 Coupe bih najradije od svih koje sam naveo, medjutim vecina su presli poprilicno mnogo, automatici su, sa ozloglasenim 2.7 V6 dizelima (ono sto kazu neki majstori i forumi). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzet Citroen C5 prve generacije, ALI restyling 2.0 HDI 136ks :D 

Bice nekih slicica sutra.

 

Ps SA HIDRAULIKOM cuvenom :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nek je sa srećom. Drugar je takav vozio 5-6 godina. Kad su počeli problemi, rastali su se. Inače izuzetno zahvalan auto. Navozao se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andreja.micovic Hvala puno drug !!

Nisam imao prilike jos da ga vozim na duze, ali po ovim mojim lokalnim zakrpama i rupama je zaista ladja. Eto bas prvo vece sinoc kako je kod mene i upadoh u dublju rupu, prvo pa musko, zaista nista osetio nisam, osim izuzetno ruznog zvuka od udara tocka.

Sto se tice motora cuo sam jako podeljena misljenje, ali eto..videcemo kako ce se pokazati kod mene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...