Jump to content
FAS Goran
Nikola031

Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport

Recommended Posts

@Ivan, tehnicki je bio 6000 u Dunavu u Uzicu. Tamo je i prebacen premijski stepen sa Yuga na Punta i zavrsena ostala papirologija.

Osiguranje je bilo negde oko 14k ali nemoj me drzati tacno za rec posto mi je polisa kuci a ja na poslu :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Nikola031 said:

Osiguranje je bilo negde oko 14k ali nemoj me drzati tacno za rec

14.300 tacno, registrujem vec 5. put za tu kubikazu i snagu :) (1.4 140 KS).

A 20.600 je kompletna papirologija. Plus, tehnicki naravno, kako ko od nas iskopa.

2 hours ago, Nikola031 said:

tehnicki je bio 6000 u Dunavu u Uzicu

Ovde su ranije (pre ovih novih pravila), u Dunavu omogucavali besplatni tehnicki ako uzmes njihovu polisu obaveznog auto osiguranja.

Godinama sam registrovao bivsi auto upravo u Dunavu, kod hotela Juge.

Sada "saram", kada natrcim negde povoljno mesec dana pred istek registracije, samo skrenem :D .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, Ivan said:

Ovde su ranije (pre ovih novih pravila), u Dunavu omogucavali besplatni tehnicki ako uzmes njihovu polisu obaveznog auto osiguranja.

 

 

Nekad je tako bilo i kod nas, ali u zadnjih 3-4 godine je 5 ili 6 hiljada, kako se naleti.

 

Ovde u Kragujevcu ima nekih tehničkih gde je cena 3100, ali nisam proveravao kakva je situacija sa gužvom kod njih. Pošto često idem na vikend kući u Užice onda tamo i završavam oko registracije, pošto rade i SUP i tehnički subotom. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

U petak uradjen mali servis i zamenjena manzetna na poluosovini posto je propala. Ovaj put za ulje sam uzeo da probam Shell Helix HX8 ECT 5w40. Prethodno je kod Brane sipan Liqui Moly ali ne znam tacno koja varijanta i za ~10 hiljada nisam primetio da je ista potrosio, gledano po sipci. Usput prekontrolisano i sve ostalo na autu i utvrdjeno da treba jedan nosac motora da se zameni (tzv "reket"), porucen i cekam u toku nedelje da stigne. :D

 

IMG_20220819_171745802.thumb.jpg.d7f495cc449d514250474803d5b59153.jpg

 

Inace jedan mali kuriozitet, 5 litara Shella sam platio 3850 din kod Orbico partnera u KG (hteo sam da kupim 4 litra ali nisu imali trenutno u radnji a mene je mrzelo da cekam :D). Isto ulje na Shellovoj pumpi u KG je 6200 din :shock: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bagatela, ne znam tacno zasto ali taj HX-8 je uvek bio jeftiniji. A po nekim karakteristikama i osnovom bi trebalo da bude blizu Helix Ultra.

Vec par godina u MultiAir sipam HX-7 ECT 5-40, mislim da sada ovde po BG sigurno nije ispod 1000-1200 din za litarku (jer vece pakovanje cesto nemaju).

3 hours ago, Nikola031 said:

za ~10 hiljada nisam primetio da je ista potrosio, gledano po sipci.

Meni MultiAir 140 svuce oko 4 dl na 10.000 km, pa me ovde zaje*avaju kako slabo ja to gazim... Pa ti vidi sta ces, mozda i bolje po tebe sto licno ne poznajes ove moje forumske indijance :D .

Jesi li donji nosac narucio iz originala ili zamenski, koliko izadje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan, bile su opcije ili HX7 ili HX8, ali HX7 ECT nije bilo u KG po radnjama u petak, a pa sam uzeo HX8 (gledao sam i na Oil Selectoru na Shellovom sajtu, izbacuje HX8 kao preporuceno). 

 

Za potrosnju ulja cemo videti sad kako ce biti, i ja sam se iznenadio da je ceo interval izgurao bez potrosnje jer uglavnom sam citao da trosi ulje ali da nema potrebe za dolivanjem. Kontao sam da ce pred kraj intervala poceti malo da troska zbog degradacije ulja ali sam se (na moju srecu) prevario. Pre ovog je ulje menjano na nekih ~4 hiljade jer je tad menjana MultiAir jedinica, ali u tom intervalu nisam ni mogao da ispratim realno potrosnju zbog problema koje sam imao sa MA. 

 

37 minutes ago, Ivan said:

Meni MultiAir 140 svuce oko 4 dl na 10.000 km, pa me ovde zaje*avaju kako slabo ja to gazim... Pa ti vidi sta ces, mozda i bolje po tebe sto licno ne poznajes ove moje forumske indijance :D .

 

Morace da se da malo po gasu :lol: Ili da dodjem na neko okupljanje da vidim trikove za povecanje potrosnje :lol:

 

Za nosac trenutno nemam informacije jer je majstor porucio. Znam da mi je rekao da ima neki kinez koji nista ne valja i neki drugi, ali ne mogu da se setim proizvodjaca. Cim stigne, javljam marku i cenu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Nikola031 said:

jer uglavnom sam citao da trosi ulje ali da nema potrebe za dolivanjem

Takvo je i moje iskustvo u 5. godini - rekoh ti, nekih 0.4l na 10.000 km. A svasta su mi, kao i za druge stvari, napricali oko te motorizacije. Srecom sam se (za sada, da ne ureknem) uzdao u ono sto sam izbunarim i svoj osecaj. Pa tako i za ulje, to mora da je rezervni litar uvek u gepeku, te ovo, te ono... I ja sve od kupovine i velikog servisa, kao kupicu taj litar - i evo tako do dan danas. Sto se sipa na zameni, sa tim i odlazi opet u servis, nisam dolio ni kap svo vreme.

20 minutes ago, Nikola031 said:

pa sam uzeo HX8 (gledao sam i na Oil Selectoru na Shellovom sajtu, izbacuje HX8 kao preporuceno)

Tacno tako. Svojevremeno sam gledao sa IK imenjakom, HX-8 bi trebalo da je solidno ulje (u okviru Shella, a naravno da ima boljih), cak bazama vrlo blizu Helix Ultra.

Sta je razlog za uvek primetno nize cene, nije mi jasno.

Secam se i kad sam vozio JTD, sipao sam Helix Ultra 5-40, a HX-8 je takodje bilo na listi preporucenih, sa primetno nizom cenom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minutes ago, Ivan said:

Pa tako i za ulje, to mora da je rezervni litar uvek u gepeku, te ovo, te ono... I ja sve od kupovine i velikog servisa, kao kupicu taj litar - i evo tako do dan danas.

 

Preko godinu dana vucem po gepeku ono sto mi je ostalo od prvog malog servisa (300 - 400 ml Selenie u kantici) i samo mi zauzima prostor u gepeku, mada vise ga nosim za ne daj Boze, nisam imao prilike da ga koristim u redovnoj eksploataciji :D. Isto tako i nekih pola litra antifriza, uz ostalu opremu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto je najsmesnije, taj litar ulja "za dolivanje" sam skoro deceniju uvek vukao u JTD Stilu :D . Naravno da tek na tom motoru nikada nije zatrebalo.

A svakako je pametno imati, bas za ne daj Boze. Uz malo destilovane, kocionog ulja i ostale dzidza bidze u gepeku...

Kako kod Gorana sipamo koliko treba ulja u motor (i ne kupujem sam na litar kao ranije, pa da ostane viska), nekako sam izbacio tu naviku. Ne kazem da je pametno :) , naprotiv. Da zlo ne cuje, do sada nikada nije trebalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oduzi se moje menjanje nosaca :D Nisam nikako mogao da se uklopim sa majstorom, i danas sam konacno i to zavrsio. Stavljen je Swag, pa cemo videti koliko ce izdrzati.

Krivo mi je sto nisam slikao stari nosac, guma se toliko raspala da se bukvalno drzala na 1cm.

 

Ukupan ceh za nosac + ruke = 4000 dinkica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja baš volim te felne iako ih nisam montirao i neću još dugo :D Kako ti se cakli auto, vidi se da ne živiš u Beogradu. Ja kad uporedim slike sa prvog posta na mojoj temi ne mogu da prepoznam auto:wacko::wacko:

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stex_pb zezamo se mi za te felne, jesu lepse one od letnjeg seta ali nisu ni ove lose :)

 

Meni je spas sto mi je u Kragujevcu auto u garazi. U Uzicu mi je ispred zgrade haos sa parkingom, ali tamo sam uglavnom svega par dana mesecno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/9/2022 at 7:26 PM, Nikola031 said:

@Old school verovatno je skinuto kod prethodnog vlasnika.

Meni se svidelo ovako i ne bih sad ni vracao oznake :)

Teorija zavere  - auto ti bio slupan, pa ga peglali :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao Golf 2 GTI kao prvi auto, videlo se da je bio čukan. Kada sam jednom otišao da mu zamenim pragove, limar je tvrdio da je auto  sastavljen od dva, videlo se mesto spoja.  Takođe nije nazad imao ništa od obeležja :D  :D 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekspanziona posuda kaput, krenula da pusta na onoj lulici gde ide crevce za preliv u posudu i antifriz kapao tacno po crevu interkulera. Kako sam skinuo selnu i povukao crevo da ga skinem kako bih utvrdio da li je do creva ili do posude, tako mi je cela lulica ostala u ruci. :lol:

 

Nova posuda (nervira me sto nema nalepnicu Paraflu :D) + litar antifriza + ruke = 3500 dinkica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogao si ti sam zameniti, da ne placas ruke :(

Ja sam tu lulicu na Golfu 2 reparirao tako što sam uvrnuo metalnu lulicu u bocu umesto slomljene plastične :D Tj to mi je uradio plinadžija koji je imao takve delove u kompletima za plin. Trajalo 7 godina i tako prodao auto :D

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stex_pb jbg, trebao mi je auto, a ovo mi je bas ispalo brzinsko resenje (juce zvao majstora, jutros doterao auto i preuzeo posle 2h :D ). U UE imam garazu i alat ali u KG sam malo tanji sa tim.

 

Iskreno nisam razmisljao o reparaciji mada je moglo i tako nesto da se improvizuje. Svakako mu ne bi falilo nista ako bi imalo dovoljno "mesa" na boci da se drzi cvrsto kad se uvrne :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trap popustio pod udarom nasih vajnih ulica (ako se ulicama mogu nazvati). Epilog - nova letva i gumice balans stangle.

Uradjena i reglaza posle toga, sad moze ponovo :scooter: (kad se sneg otopi, posto je stavljen letnji set u nedelju :D).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...