Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek retro: 1982. Lancia Zagato

 

Najveća izmena na Zagato varijanti je targa krov, čiji se prednji deo skida i od čvrstog materijala je, dok se zadnji deo ručno skuplja (kao kod klasičnog kabrioleta) i od platna je. Suštinski, ovo je Lancia Beta koju je Zagato pravio da bude sa sklopivim i skidajućim krovom. U Evropi se prodavala kao Spider, a u Americi pod imenom Zagato.

 

Ipak, dizajn automobila je uradio studio Pininfarina, a samo proizvodnja je bila pod krovom Zagato. Ustvari, prvo Pininfarina preradi Coupe (kraću) varijantu Lancia Beta i takvu karoseriju pošalje u Zagato. Tu joj onda prerade krov, pa je pošalju u Lancia fabriku da se uradi antikorozivna zaštita. Onda je auto opet išao u Zagato na farbanje i ubacivanje unutrašnjosti, pa onda opet pod krov Lancia fabrike da se ubaci motor i završi sklapanje auta u celosti. Naravno da ovako komplikovan proizvodni put nije mogao da učini auto posebno profitabilnim, pa je pitanje da li su uopšte zarađene pare na nekom. Svejedno, napravljeno ih je 9.390 komada:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...