Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

Recommended Posts

Direttore... Kakve su šansone da se ta zanosna plavojka vidi i opipa uživo u petak 23.07. :)

Biću u BG posle 16h toga dana, a uveče trebam da sačekam nekog na aerodromu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Quadrifoglio Verde said:

Direttore... Kakve su šansone da se ta zanosna plavojka vidi i opipa uživo u petak 23.07. :)

Biću u BG posle 16h toga dana, a uveče trebam da sačekam nekog na aerodromu. 

to pipanje, da se snima, nemo takva ženska posle 20 es godina da vas tuži za neprimerno ponašanje :rolleyes:

 

hoću da kažem, da se prenesu utisci, i fotke :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da lajkujem i ovde posle FB i Instagrama :D

nego dajte neki utisak vas dvoje i opis, dosta je bilo nemog filma :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa malo o 4x4, medjuubrzanjima, da li ima smisla manuelno saltati, potrosnji… za sta god da se uhvatis ima sta da se prica :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo se kasno pridruzujem cestitkama, ali dobro. :) Sta reci za ovakav auto, forumski san :thumbup: Da uzivate u njemu, da vas lepo sluzi pa kad izadje neki dostojan naslednik da ga zamenite. :wub:

Mora da je bilo uzivanje voziti ga do GrckeeeB) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, igor0511 said:

Pa malo o 4x4, medjuubrzanjima, da li ima smisla manuelno saltati, potrosnji… za sta god da se uhvatis ima sta da se prica :D 

Ima, biće kasnije o svemu... :D osim o 4x4 jer ima pogon pozadi. B)

 

Ona jača 2,0T sa 280 konja je do prošle godine imala jedino pogon na svim točkovima kao opciju, dok sada i ona može da se poruči sa pogonom samo pozadi. To su uveli jer su ljudi po Evropi više voleli da plate manje (kupe varijantu sa 200 konja), onda je lako podignu na barem 280, a nemaju veću težinu zbog pogona na svim točkovima, i nemaju veću visinu zbog pogona na svim točkovima...i tako za manje para dobiju malo brži auto i zabavniji za vožnju nego da su u startu platili više za varijantu sa 280 konja. Samo za ITA tržište (zbog njihovog ''super poreza'' za sve što ima preko 250 konja) postoji i varijanta Giulie 2.0T baš sa 250 konja i pogonom pozadi.

 

A, oko potrošnje...paaaaaaa, počeli smo sa 15.6 isključivo po gradu u prvih 160 pređenih kilometara sa non-stop klimom... :D ali, kako i treba da bude počelo je to da pada. I to je bilo 15.6 sa ne preko 2.500 obrtaja i 90 km/h u tih prvih 160 kilometara. U prvih 500 km se vozilo do 125 km/h i ne preko 3.500 obrtaja, u prvih 800 km ne preko 145 km/h i 5.500 obrtaja.

Počela je da se vrti po gradu oko 12-13 pre polaska u Grčku, tako da videćemo posle....realno je da bude oko 11 litara čisto gradske vožnje, sa non-stop klimom naravno.

 

Ima smisla manuelno šaltati u ''d'' modu pre svega, jer se tada ionako želi voziti sa više angažovanosti, a realno je i sa više uživanja šaltati preko pedala iza volana. B) Ne mora se manuelno ni u ''d'' modu u smislu potrebe jer ionako će menjač pustiti motor da se zavrti...već čisto ono zbog većeg užitka. U ''n'' modu realno nema potrebe.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...