Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
UrosKostic

Lancia Kappa 2.0 - struja, varira voltaža?

Recommended Posts

Napravio sam video, u kome sam proveravao struju na leru i pod gasom, kod ukljucenih i iskljucenih potrosaca.
 

 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@UrosKostic

 

e bog te mazo isto se i na mojoj Lanciji tako dešava sa voltmetrom u kabini-na instrument tabli kad uključim svašta pada napon,poludim zbog toga a ne mogu naći uzrok,a sve je počelo pre par

godina kad sam odlučio da repariram alternator(onako predostrožnosti radi)Do tada je sve bilo ok zakucana kazaljka na 13 v ma što god uključio i akomulator traje.E od kad sam reparirao alternator(majstori)sve ode u onu stvar i kad sam reklamirao da nešto nije u redu te nevalja ti voltmetar u kabini,te negde vuče struju teovo te ono:rant:

Digao sam ruke od svega,sad skidam klemu kad završim vožnju,čim počne napon da pada gasim svetla u vožnji,klimu ne palim,ali kad je kiša i vlažno to mi se ne dešava:cry:

Neki gremlini nešto rade a što nemam pojma.:blink:

 

 

Edited by neshaoct
dodao tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je bivsi vlasnik rekao da je alternator repariran. tako da je verovatno i kod mene isti slucaj. ali ako pogledas do kraja, videces da obican voltmetar koji koristim direktno na akumulatoru, pokazuje 14,3V kad su ukljucena sva svetla (kratko, dugo, i maglenke). kad na to dodam klimu, na ler (600 obrtaja) voltaza na akumulatoru pada na oko 12,9/13v. Ali se podigne na 14v kad obrtaji predju 1000, sa svime ukljucenim. Zasto onda na instrument tabli opada, nije mi jasno. Ranije sam imao Yugo Florida In 1.3 EFI, sa alternatorom od Skode, koji je na leru drzao stabilnih 14v. Kad meris instrumentom na akumulatoru, na leru, upaljena svetla, maglenke i ventilator grejanja, drzi stabilno na 14v. a kad stavis voltmetar u upaljac, opada struja na 12,7-8 ... gde se razdvaja ta struja nije mi jasno. i zasto bi bila dva razlicita merenja u autu, opet mi nije jasno. 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobio sam odgovor jednog Italijanskog majstora za Lancie koji zivi u Americi, kad sam mu predstavio problem 
 

Quote

very simple is called "voltage droppage" the road from the battery to the dashboard is long. There are many electrical connection, over time they loose efficiency in providing a 100% flow of electricity, Impendence is the word describing it. You could remove the dashboard and by using a good multimeter measure the voltage on the volt gauge of the dashboard ,use the ground of the battery. see where the voltage arriving at the gauge is and than compare with the battery voltage, The result represents the droppage if the voltage at the gauge is lower.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno, problem na vecini lancia kappa, ako se moze nazvati problemom. Kod mene se takodje desavalo isto, padne skala voltmetra na tabli. Kappa muku muci sa kontaktima i masama, mislim da ne treba mnogo da te brine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razgovarao sam sa nekoliko ljudi koji imaju Kappe iz Italije, Nemacke i Holandije, i bukvalno imaju istu stvar. Verovatno vecina ljudi ne primecuje sta se desava. ja volim da imam uvid u sve sto mi je na autu. To sam isto proveravao na Floridi, i dosao do zakljucka kao i na Kappa, da puni dobro i da je napon na samom akumulatoru u granicama normale. Videcu da narucim sa aliexpressa one male digitalne voltmetre, sprovedem zice direkt sa akumulatora u kabinu, i uvek imam uvid u napon akumulatora. ono sto sam juce testirao, pokazuje da pod 1500 obrtaja, daje 14v kad je SVE ukljuceno.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/4/2021 at 6:02 PM, UrosKostic said:

Napon akumulatora kad je ugasen auto, oko 2-3 sata posle onog snimanja sa voltazom.

212250153_494971431573728_7906385029742974089_n.jpg

meni je takav akomulator Firacel pojeo za 2 godine i ja izgubim račun i garanciju i ništa-morao kupiti novi.Samo sam ga dva ili tri puta napunio i samo odjednom crče ni a da kaže:rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/8/2021 at 9:34 AM, siki said:

meni je takav akomulator Firacel pojeo za 2 godine i ja izgubim račun i garanciju i ništa-morao kupiti novi.Samo sam ga dva ili tri puta napunio i samo odjednom crče ni a da kaže:rant:

care, nista te nisam razumeo osim da ti crko akumulator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...