nemke43 0 Posted July 1, 2021 (edited) Zdravo drustvo, odmah da predjem na stvar Kao sto se vidi iz naslova, u pitanju je croma 1.9 150ks. Problem je nastao kada je pukao PK kais i deo remenice koja je pukla ( nisam siguran da li je alternatora ili radilice) se zavukao pod zupcasti. Auto je odmah ugasen. Nakon zamene svih delova koji se 'okrecu'(roleri, spaneri, remenice... kompletan veliki servis), auto je poceo da bude poprilicno trom na niskim obrtajima. Kako majsor rece, preskocila je samo 1-2 zuba. Nakon toga nastaju 'problemi'. Proveravali smo par mesta da li je dobro uzupcen, potvrdjeno je da jeste. Takodje, dijagnostika je javljala da je EGR neispravan. EGR je zamenjen drugim, polovnim, od tada se auto ponasa malcice bolje na nizim obrtajima, ali i dalje nije to to. Takodje jos jedan problem koji se javlja, jeste da auto duze vergla (nekad 5-6 sec, nekad skoro pola minuta) kada je hladan. Nakon voznje od recimo 1-2 km, sledece paljenje je kao mina, sto se kaze na pola kljuca. Ono sto bih jos dodatno napomenuo, radi poprilicno mirno, nema cudnih zvukova. Da li imate neku ideju, sta pregledati sledece? Edited July 1, 2021 by nemke43 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted July 1, 2021 Bojim se da je iskrivio ventile i nema dobrog naleganja, samim tim ni dovoljne kompresije. Zato teže pali i tromiji je. Kad je vruć, ti gubici u zaptivanju su manji i motor lakše pali. Ne bih voleo da je to ali mi liči. Skida se glava i radi hidro proba. I najmanje kriva stabljika ventila napravi problem.Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka 1 Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted July 2, 2021 Prvo izmeri kompresiju pre nego sto skines glavu. Tako ces znati da li je do toga ili ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted July 2, 2021 99% da je u pitanju oštećenje ventila ili čak i samih klipova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted July 2, 2021 Prvo izmeri kompresiju pre nego sto skines glavu. Tako ces znati da li je do toga ili ne. Naravno, prvo merenje, nije to ni jeftin zahvat. Dva zuba nije malo a taj motor ima 16 ventila. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted July 2, 2021 Prvo pocni od merenja kompresije kao sto kazu kolege.Sto se tice dugog verglanja kada je hladan drugar je imao isti problem na istom motoru, samo u fiat bravu, ali isto 1.9mjet 150ks.Vergla od 10-30s, a cim upali, mozes momentalno da ugasis i upalice normalno i nastavice da pali normalno dalje u toku dana.Kod njega je problem bio u nekom nepovratnom ventilu koji je popustio i onda je poceo da vraca gorivo ili ne zadrzava gorivo, pa zato dugo vergla dok ne navuce gorivo.Ima par godina otkako je resio taj problem, pa se ne secam vise gde se nalazio, ali je bio neki nepovratno ventil goriva, mozda sam pomogao Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemke43 0 Posted July 2, 2021 Ono sto mene buni, pricao sam sa dosta ljudi ( i majstora i onih koji to nisu), bukvalno pola njih kaze, to je 1.9 16v nema sanse da se stignu klipovi i ventili, drugi kazu suprotno prva sumnja mi je bila da nije dobro uzupcen, ali svakako, trenutno najbezbolnija opcija je merenje kompresije, od cega cu i da krenem. e da, ono sto bih jos dodao sto se tice prvog paljenja. Ako odstoji na kontaktu 10ak sekundi, lepo upali. Jednom se samo desilo da je odstojao na kontaktu 10ak sekundi i da je duze verglao, ali tada nije paljen nekih 2 nedelje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted July 2, 2021 Onda ti je oslabila i pumpa za gorivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted July 2, 2021 Nepovratni ventil, da je pumpa oslabila gasio bi se ili stucao pri punom gasu i palio greske Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted July 3, 2021 18 hours ago, vagenovac said: Nepovratni ventil, da je pumpa oslabila gasio bi se ili stucao pri punom gasu i palio greske Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока Bas tako. Trzao bi na punom gasu. Prvo kreni od ventila pa onda kompresija Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemke43 0 Posted August 26, 2021 Da javim bar neki update.. ipak je malo pokrivio ventile.. cekam da se majstor vrati sa odmora, pa da teram auto da se radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites