Jump to content
FAS Goran
integralac

Lancia Delta 1.4 Multiair Gold by Integralac

Recommended Posts

Ok, taj filter menjam kakav god da je, ostalo ce ici na proveru

Sutra ce valjda biti auto kod mene, sporo ide carina B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, DelPiero said:

A i cuo sam da mogu da imaju problema i sa ventilom pritiska turbine,taj wastegate.

U tom slucaju osovinica WG na izduvnom delu "zvrci" na oduzimanje gasa i oseti se u vuci pogotovo na vecim brzinama. Zavisi i u kom polozaju glavi. Resenje je ili reparacija u turbo servisu ili da se pokusa da se nadje samo njen izduvni deo (sto je igla u plastu sena jer naravno niko to nece da rasparuje).

Generalno su turbine na benzincima mnogo vise na udaru, zbog dosta vecih temperatura izduva. Na MultiAir su pored ulja, dodatno hladjene i vodom.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

9 hours ago, Ivan said:

...

Generalno su turbine na benzincima mnogo vise na udaru, zbog dosta vecih temperatura izduva. ...

 

IMG_20190503_123051.jpg

 

 

:whistle:

 

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prsavela.

IHI mozda, neke od njih su sklone tome?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, integralac said:

Ja cu onda mojoj da skine, ako je nema ne moze ni da rikne :cry:

:D

Kod tebe bi trebalo da je Garrett, tacnije GT1238.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nego, ne reče kako se poredi s bravom ta delta, koliko bolje povlači, je l' manje bučan motor, i tako to? Za udobnost neću ni da pitam, ne sumnjam da je komforna.

 

U zdravlju da služi,  i da je lako prodaš kad dosadi!  :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rasta

Trebalo bi da je primetna razlika sa MultiAir (ako mislis na poredjenje sa T-Jet 120). Bar je moj utisak bio takav kada sam probao sve njih (ukljucujuci i dizelase). Zato sam se i opredelio za tu verziju, koja me je na prvu voznju kupila lepim performansama za malog benzinca. Naravno, pod uslovom da je sve tip-top, pogotovo turbo (a iz Svice znaju da dodju sa problematicnim).

Bravo je u toj verziji laksi oko 60 kg od Delte i ima trunku manji koeficijent otpora. Ali s druge strane, imas 20 KS i vise i sto je mnogo bitnije, skoro 30 Nm vise. Primetno lepse povlaci, pogotovo iz nizih obrtaja. A ako jos ima Sport mode - razlika je poprilicna, tu je MA 140 na skoro +60 Nm.

Vidi se lako i po medjuubrzanjima i teoretski i u praksi (pogotovo "iz bunara" sa obrtajima), a i sam weight-power za ta dva auta je 10.5 vs 9.4 kg/KS. Takodje, trebalo bi i da je za tih 15%-ak posto stedljiviji.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registrovana, ide, savrsenstvo, sredjuje se polako, zbog nekih obaveza ne stizem da zavrsim pa da poslikam malo

Jedan jedini problem koji ima je

viber_image_2021-07-01_21-25-49.thumb.jpg.b8858aa1db6558157926dd93d7f46fc3.jpg

Znaci treba mi jedna opruga, moze i par, ako neko zna nekoga ko zna gde ima neka ne cuti :)

Edited by integralac

Share this post


Link to post
Share on other sites

U kakvom je stanju turbo, da nisi slucajno kacio na dijagnostiku da ispratis parametre? To generalno na benzincima zna da bude slaba tacka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam jos stigao, uhvatili me da radim neki namestaj pa zurim to da otkacim

Ulje sam zamenio a ne stigoh ni da resetujem, svitka mi kilometraza non stop :cry:

Za par dana cu da joj se posvetim kako treba, bacicu izvestaj ovde, mislim da je dobar poprilicno

Jedino moram ovu oprugu da resim brzo, kaze majstor moze ovako da ide ali zasto rizikovati

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci na Fiat grupaciji opruge pucaju posle 200k kao od sale... Bar sam i ja to preziveo bez posledica. Danas sam se sagnuo ispod golfa 6 2010god uvezen iz nemacke i prizor me je zaprepastio, auto truo odole naopako most od zadnjeg trapa truo kao djavo, tako da pucanje opruge nije strasno 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni isto ovako pukla opruga pre par meseci, bukvalno isto. Nova fabrička opruga, jedna, je 180€. A par Eibacha je 100 €...

 

Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk

 

 

 

584373432742ba3a5c85363de7e9182d.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, integralac said:

Ulje sam zamenio a ne stigoh ni da resetujem, svitka mi kilometraza non stop

Ako nisi - MA filter, MA filter, MA filter :D .

 

unnamed.thumb.jpg.e159dec7be91089b7c79ab95b4d45795.jpg

 

Koje uJe :) si sipao?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Ovih dana, samo da namontiram ovu kuhinju sto radim, gastarbajteri vole to precizno u dan, nema kasnjenja

Oprugu moram brzo da resim, ne znam kako lezi sad u solji, mozda izleti, dal pasuje od Brava?

 

IMG_20210630_112052.thumb.jpg.6810123d11d651fe02783741b3e80dee.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi verovatno i od verzije i motorizacije. Unesi svoj VIN u ePer, pa proveri Compatibility listu za svoje prednje opruge. Da li mozda iste idu na jos neke modele grupacije.

Pogledah upravo cisto informativno da li bi ti pasovalo sa mog MultiAir - ali tamo kaze da su samo za ovu Sport verziju (to su one najnize opruge sa 3 tackice). Tj. fizicki mozda i moze :D , ali u ePer nije navedeno zbog verzija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po ePer je tako, e sad da li budze :) ...

Kaze samo za Deltu T-Jet 120 i MA 140 (bez SDC):

 

Untitled.thumb.png.759ddea40b91261d1f0f42baf451d0bc.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...