MiloshBg 1011 Posted April 3, 2023 AD blue se kristalise kad ga malo ima i ne treba dozvoliti da krene da odbrojava kilometrazu vec ga na svakih par hiljada dolivati, koliko stane. Inace ta francuska smeca imaju i eolis koji isto tako ima svoju pumpu koja ume zajebavati. Na sestrinom pezou je zajebavao (taj eolis je kao smola bio) i drugar mehanicar je raskacio crevo ( pug 2008 1.6 hdi ) i spricao u pumpu direkt brake cleaner i ocigledno ocepio pumpu koja je bila zapekla ili sta vec. Samo nakon toga je uspeo obrisati i ugasiti gresku. Auto od tad pu pu ( da ne ureknem ) sljaka kao satic. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17637 Posted April 3, 2023 1 hour ago, moron said: Ma, ispred reči "AdBlue pump faliure" ukucaj naziv bilo kog brenda i samo čitaj nadjene linkove Resio sam problem tako sto sam AdBlue izbacio iz parametara pretrage u oglasima i jurio klasiku od 163 KS u sto je moguce mladjem godistu. Da budem iskren, interesantniji za probleme mi je bio THP . 2 moron and skile86 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted April 3, 2023 Ne znam samo cemu sluze grejaci u rezervoaru za adblue, ako mrzne na -11. To sam i ja nasao u uputstvu za 3008, ali mi je skroz nelogicno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted April 4, 2023 Evo iz upustva za upotrebu sadašnje Alfe Giulie ( str. 132 ) "Aditiv AdBlue® smrzava se na temperaturama nižim od -11°C ..." https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/AlfaRomeo/Giulia/GIULIA_SRB_pre20-21_KUO.pdf Tako da mnogi ljudi gadno ljudi greše što uglavnom prozivaju samo PSA vozila za SCR probleme, a da uopšte prethodno nisu upoznati sa svojstvima samog AdBlue-a, niti su razmislili o mogućim posledicama smrzavanja ( on širenje zapremine aditiva za 7% pri smrzavanju koje pominje Volvo u svom upustvu ). A piše u upustvu Alfe i ovo: " ... jer ako se AdBlue® smrzne, sistem može da pretrpi oštećenja ..." Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 626 Posted April 5, 2023 Nije mi jasno, zašto cela ta Stelantis grupa koristi PSA motore (i te neke prateće sklopove), kada već imaju Fiat, JTD, proverene, rade ... Ima i Opel fine benzinske motore, Fiat ... Što se tiče zamene ulja na 30000 km ili godinu dana, to nije problem, kvalitetnija su ulja i pretpostavka je da se taj auto više vozi na otvorenom, manje hladnih startova, rada u mestu ... Čak i piše, da se interval smanjuje, ako se vozi u težim uslovima (grad). Druga je priča, što ljudi kupe dizel, da bi ga vozili po gradu, 10 000 km godišnje a jednostavno, nije za to. Začepi se DPF, sipaj taj AD blue... Auto se kupuje prema potrebama i prema mogućnostima, sve ostalo su "iživljavanja", tipa, vozim 200 ks, da osetim adrenalin, kako ubrzava i sl. Budalaština, niti ima gde da se vozi niti ima potrebe za tim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted April 5, 2023 Pa, Stelantis i dalje koristi 1,6 MJ u nizu FCA modela ( Fiat, Alfa, Jeep ). Što se tiče intervala zamene ulje, od fiksnog servisnog intervala, po mom mišljenju mnogo je to (za motor) bolje kada to ECU preračunava - zavisno od uslova vožnje i onih za to bitnih parametara koje ECU prati ( broj hladnih startova, način vožnje ... ). Meni se više dopada taj sistem sa "plivajućim intervalom" ( koji odredjuje ECU ). Honda ga ima. I nekome ( sa isti motorom ) ispadne servisni interval 15.000 km ( pa i 20.000 km ), a nekome samo 6-7.000 km. Meni je do sada uvek pokazao oko 15-16.000 km ( to bi mi u trenutku zamene ulja bio zbir "predjenih" i "preostalih" kilometara za "Oil Lifetime Indicator" ). Jedan moj drugar je dobacio do 19.500. A jedan je pizdeo što mu je samo 7.000 km, a kada ga pitaš kuda i kako vozi, sve ti je jasno ( 99% gradska vožnja i baš veoma kratke deonice ) . 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17637 Posted April 5, 2023 @moron 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted April 5, 2023 Ne shvati me pogrešno, ništa mi Ivane to ne govori da zaista postoji bilo kakav načelan problem sa 2,0 BlueHDI, pri čemu i ne znam šta je tu bio uzrok havarije ni koliko kilometara ima to vozilo ( i koje mu je "poreklo" ). Sada pogledah, na Polovni automobili imaš aktuelnih 3008/5008 ( datiraju počev od 2016. ) sa HDI oko 250 komada, od čega je "kupljen nov u Srbiji" samo 11 komada. A "Savin" nije deo ovlašćene Pežo servisne mreže. I ja bih se kod statistike ( oko navodnog problema o kome je ovde reč ) više držao onih iz Srbije. Jer za one iz uvoza ja ne znam ( neko sigurno zna ) da li je neko konkretno vozilo prešlo onoliko km "koliko mu piše" ( a na oglasima nekima iz pomenute grupe "piše" i oko 250.000 km ). Za 1,5 BlueHDI nemam dileme da je bio potencijalno problematičan do modifikacije lanca i španera, ali, za 2,0 BlueHDi to ne znam. Pitao sam pre par dana i našeg auto novinara iz Pariza ( koji je bio izvor informacije za 1,5 BlueHDI ) za 2,0 BlueHDI i čovek mi kaže da on za 2,0 BlueHDi nije čuo. Tj. za njega francuski mediji nisu pisali da ima problem ( kao što su pisali za 1,5 BlueHDI da je imao problem ili za 1,2 TCe i neke druge ). 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17637 Posted April 5, 2023 5 minutes ago, moron said: Ne shvati me pogrešno, ništa mi Ivane to ne govori da zaista postoji bilo kakav načelan problem sa 2,0 BlueHDI, pri čemu i ne znam šta je tu bio uzrok havarije ni koliko kilometara ima to vozilo ( i koje mu je "poreklo" ). Apsolutno se slazem sa tobom, niti navodim kao bilo kakvo "pravilo", daleko bilo . Nego slucajno natrcah, a caskali smo ovde apropo BlueHDi, pa reko' da podelim i mozda bude interesantno. Nista dalje od toga. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted April 5, 2023 A i onom gore nije pukao blok, niti je nešto u vezi njega radjeno ( barem ne piše ništa na tu temu ), a "blok" ( pucanje bloka ) je kolega pominjao za ona 3 primerka 2,0 BlueHDI. Quote Share this post Link to post Share on other sites