Nuova Delta 421 Posted June 8, 2021 (edited) Pozdrav ljudi, vec oko 4 meseca imam jedan problem sa autom (Saab 9-3 2.0T Aero), koji niko ziv ne ume da odgonetne.. Prvi put se "to" desilo u februaru, drugi put tek nakon mesec dana otprilike, u aprilu mozda dva puta i od maja je malo ucestalije.. O cemu se radi, upalim auto prvi put u toku dana, apsolutno najnormalnije vozim od tacke A do tacke B, kada stignem na tacku B, ugasim auto i ako (OVO JE VRLO BITNO !!!) posle KRATKOG vremenskog perioda sednem u auto i krenem sa njim, OD TOG PALJENJA turbo kao da ne radi, zatim parkiram negde sa strane, ugasim ga i upalim i nastavim kao da nista nije ni bilo.. 1) Desava se samo i iskljucivo kada su velike vrucine. 2) Desava se samo i iskljucivo kad upalim auto, ali posle kratkog vremenskog perioda ugasenog auta (pola sata, sat, dva). 3) Nikad se u voznji nije desavalo da iskljuci turbo. 4) Apsolutno nema nikakvih dimova, trosenja ulja, pistanja (creva), zvizdanja, lupkanja, gresaka na dijagnostici i na tabli. 5) Na dijagnostici su apsolutno svi parametri i brojke odlicni, da ne kazem savrseni. Hvala unapred ! Edited June 8, 2021 by neshaoct prebačeno / edit naslova Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 8, 2021 @knezevic76 @PuntoAbart @simpson_H Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 734 Posted June 8, 2021 Mislim da smo vec nagadjali da imas problem sa wastegate-om, da ti turbina ne drzi pritisak dovoljno dugo.Ovo jos vise potkrepljuje tu tezu, da ti glavi i ne dozvoljava turbini da se dovoljno zavrsti.Turbina radi uvek, okrece se, dok god je pokrecu izduvni gasovi. U slucaju loseg wastegate-a to manje izfuvnih gasova je pokrece.Sent from my SM-G960F using Tapatalk 1 Nuova Delta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuova Delta 421 Posted June 8, 2021 @Bingodalton Da, ali me cudi da je to, jer se sve to desava samo i iskljucivo kad se auto pali ponovo posle kratkog stajanja, u svim drugim situacijama je sve normalno, a i na dijagnostici je sve u najboljem redu sto se tice pritisaka i svih mogucih parametara. I takodje kad je napolju jako vruce (koliko god to mozda zvucalo smesno, samo tada se desavalo).. Evo da dam jos jedan detalj.. Ovaj Saab ima turbo boost kazaljkicu i 3 "polja", prvo je belo, drugo zeleno (cini mi se) i trece crveno, kad je sve u redu (tako je u vecini slucajeva) kazaljkica ide s leva na desno "do kraja" srednjeg/zelenog polja, kad se desi ovo sto sam opisivao kazaljkica se jedva milimetar podigne koliki god gas dodavao i na koliko god obrtaja isao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 734 Posted June 9, 2021 U sustini ne puno turbina. Da je do interkulera i creva, bilo bi tako stalno.Tako da sumnja ide na turbinu, tj ono sto nju kontrolise, ventil. Posto nemas ni cudnih zvukova, nemas ni blowoff sigurno, pa da je on.Wastegate polugica ili neko crevo.Ili ga komp gasi. Nek proveri to neko da radi kako valja.Evo ti jos tuning stivahttps://www.saabcentral.com/threads/new-here-you-want-more-power-read-here-first.236726/Sent from my SM-G960F using Tapatalk 1 Nuova Delta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuova Delta 421 Posted June 9, 2021 @Bingodalton Ajde bas cu im reci da provere... Samo da se nadje sta je vise. Hvala !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites