Jump to content
FAS Goran
Nuova Delta

Saab 9-3 2.0T Aero - ne pali se turbo?

Recommended Posts

Pozdrav ljudi, vec oko 4 meseca imam jedan problem sa autom (Saab 9-3 2.0T Aero), koji niko ziv ne ume da odgonetne..

Prvi put se "to" desilo u februaru, drugi put tek nakon mesec dana otprilike, u aprilu mozda dva puta i od maja je malo ucestalije..

O cemu se radi, upalim auto prvi put u toku dana, apsolutno najnormalnije vozim od tacke A do tacke B, kada stignem na tacku B, ugasim auto i ako (OVO JE VRLO BITNO !!!) posle KRATKOG vremenskog perioda sednem u auto i krenem sa njim, OD TOG PALJENJA turbo kao da ne radi, zatim parkiram negde sa strane, ugasim ga i upalim i nastavim kao da nista nije ni bilo..

 

1) Desava se samo i iskljucivo kada su velike vrucine.

2) Desava se samo i iskljucivo kad upalim auto, ali posle kratkog vremenskog perioda ugasenog auta (pola sata, sat, dva).

3) Nikad se u voznji nije desavalo da iskljuci turbo.

4) Apsolutno nema nikakvih dimova, trosenja ulja, pistanja (creva), zvizdanja, lupkanja, gresaka na dijagnostici i na tabli.

5) Na dijagnostici su apsolutno svi parametri i brojke odlicni, da ne kazem savrseni.

 

Hvala unapred !

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno / edit naslova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da smo vec nagadjali da imas problem sa wastegate-om, da ti turbina ne drzi pritisak dovoljno dugo.
Ovo jos vise potkrepljuje tu tezu, da ti glavi i ne dozvoljava turbini da se dovoljno zavrsti.
Turbina radi uvek, okrece se, dok god je pokrecu izduvni gasovi. U slucaju loseg wastegate-a to manje izfuvnih gasova je pokrece.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bingodalton Da, ali me cudi da je to, jer se sve to desava samo i iskljucivo kad se auto pali ponovo posle kratkog stajanja, u svim drugim situacijama je sve normalno, a i na dijagnostici je sve u najboljem redu sto se tice pritisaka i svih mogucih parametara.

I takodje kad je napolju jako vruce (koliko god to mozda zvucalo smesno, samo tada se desavalo)..

Evo da dam jos jedan detalj.. Ovaj Saab ima turbo boost kazaljkicu i 3 "polja", prvo je belo, drugo zeleno (cini mi se) i trece crveno, kad je sve u redu (tako je u vecini slucajeva) kazaljkica ide s leva na desno "do kraja" srednjeg/zelenog polja, kad se desi ovo sto sam opisivao kazaljkica se jedva milimetar podigne koliki god gas dodavao i na koliko god obrtaja isao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U sustini ne puno turbina.
Da je do interkulera i creva, bilo bi tako stalno.
Tako da sumnja ide na turbinu, tj ono sto nju kontrolise, ventil.
Posto nemas ni cudnih zvukova, nemas ni blowoff sigurno, pa da je on.
Wastegate polugica ili neko crevo.
Ili ga komp gasi. Nek proveri to neko da radi kako valja.




Evo ti jos tuning stiva
https://www.saabcentral.com/threads/new-here-you-want-more-power-read-here-first.236726/

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bingodalton Ajde bas cu im reci da provere... Samo da se nadje sta je vise.

Hvala !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...