Jump to content
FAS Goran
moron

''Ne dao Ti Bog rata i Fiata''?

Recommended Posts

Meni su na parkinzima A bloka u poslednjih godinu dana masakrirali sva vrata. Barem deceniju nisam nigde video nove, a uže parkinge nego tamo. Ono je sramota.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li svaki automobil ima te drenazne otvore na vratima.

Skoro videh tipa, pere auto, a izmedju prednjih prozora i one zaptivke u dnu prozora mu ulazi voda u vrata u nevidjenim kolicinama

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ćaskamo sin i ja juče, ponovo ista tema, po milioniti put, da li malo podmladiti naš vozni park.

Pri tome sam, naravno, uvek mislio na likvidaciju Fiata. I da na mesto njega dodje nešto drugo.

A sin na to sada kaže: “Ma, ne, nikako. Fiata ostavljamo, a prodamo CRV-a. Koji će nam on … ? A Fiat može još 10 godina ”

Šta ti je “dete” …

‘ebo ga Fiat... :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tvoj FIAT je vise nego NOV NOV NOV, ali bukvalno. Znam da je najstariji auto u kuci, ali zaista nemas razloga za prodaju.

Spucaj te pare koje te zuljaju na neku drugu avanturu....

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, shuxx said:

Tvoj FIAT je vise nego NOV NOV NOV, ali bukvalno. Znam da je najstariji auto u kuci, ali zaista nemas razloga za prodaju.

Spucaj te pare koje te zuljaju na neku drugu avanturu....

Sent from my SM-A536B using Tapatalk
 

Nije problem u tom Fiatu, on "na satu" ima smešnih 59 hiljada km, on radi i ide savršeno ( po mnogo čemu bolje od svega ostalog što vozim privatno i poslovno ), pri čemu nikada nisam imao kola koja su tako povoljna i zahvalna za održavanje, ali ... :) 

"Ali", kako vreme ide, ponuda aktuelnih tržišnih modela je (u svetu mojih želja i traženih parametara ) sve "gluplja i gluplja" ( i biće još gluplja, meni manje poželjna ), pri čemu su nova kola sve skuplja i skuplja.

Ja bih njima oprostio to što su sve skuplja ( jbg, što ne bi i kola poskupela kada sve poskupljuje ), ali, ne znam kako da predjem preko onog zaglupljivanja ponude.

I što više budem odlagao, biće samo gore. Na kraju ću da kupim ne samo skupo, već i nešto totalno glupo. I da se onda lagano češem godinama :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razumem te, i slažem se sa time da u auto industriji razum sve manje ide, a trendovi ( nerazumni ) sve više... tako da ... nema ti druge, svoje mišljenje imaš, još da ubediš ostale članove domaćinstva.

 

Mada, i sam znaš kako si prošao sa prethodnom kupovinom...:whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas je "đubromobil" napokon "okrenuo" 60.000 km.

Bruka. Tek posle 7 godina i 4 meseca. U životu nisam imao kola koja su godišnje gazila manje kilometara.

Ali, tako je to, sve zavisi od sudbine. A njega od rodjenja prati zla kob :)

 

A1.jpg

A2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguće da će uskoro doći do "rastanka" sa "đubromobilom".

Supruga je napokon "dala blagoslov" da se uzme nešto drugo ( u pregovorima sam oko negog polovnjaka i ostalo je još malo do finalizacije ), tako da će ovo da se "likvidira", a bojim se da bi me supruga bukvalno "preklala" da uzmem to "drugo", a zadržim i 500L, mada bih to najradije i uradio, jer više nikada neću imati neka kola i nalik ovom 500L.

No, šta je - tu je.

Ko zna, možda supruga tog prodavca ( na koju se vode ta druga kola ) "zajebe stvar" u poslednji tren i tako spasi ovaj nesrećni 500L :) 

Znaćemo najkasnije za par dana ...  :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta ćeš, očito je isto stanje u kući i kod prodavca tog polovnjaka, a i kod mene - vladaju samo naše supruge :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, ona je više bila u stilu "Ma, teraj se više u 3PM, goni se ... ", ali, ja to razumem kao "saglasnost" da se krene u proceduru :) A pošto je 500L registrovan na nju, a i ova buduća kola planiram da budu na njeno ime, nadam se samo da neće ujedati sve okos ebe kod notara, kada do toga dodje ...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, moron said:

Šta ćeš, očito je isto stanje u kući i kod prodavca tog polovnjaka, a i kod mene - vladaju samo naše supruge :)

 

Bitno je da je tvoja zadnja! Ona kaze kako cete, a ti lupis rukom o astal i kazes "Tako je!" 
Salim se, bitno je da se vi slazete i da vam je lepo :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 A ovo je dogovoreni naslednik oko koga sam se (valjda) dogovorio sa drugom stranom.

Registrovan je pre oko pola godine i ima oko 4.000 km "na satu".

1.jpg

 

Nadam se samo da ću za nekoliko godina moći (bez laži) da kažem da je i Honda bila jednako dobar automobil kao što je to bio ovaj 500L. Jer ja za ovih preko tri decenije vozačkog i vlasničkog staža boljih, kvalitetnijih i pouzdanijih kola od njega nisam imao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prokletstvo novih kola je i da ti dosade pre nego sto im treba realna zamena :) pricam iz licnog iskustva.

 

@moron neka je sa srecom Japanac :) htedoh da te pitam koliko je tih kola doslo kod tebe novo? Bez namere da kudim ili hvalim Fiata, ali da vozis svoje i za sebe mnogo utice na ocuvanost kola. Vidim i na licnom primeru gde Leonu za preko 6godina imam sad prvo “ulaganje” van redovnih tecnosti u patosnice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, kao što sam i očekivao, supruga prodavca kao da malo koči stvar. U pravu je ona, jer znam koliko često njen suprug kupuje nova kola, mnogo češće nego ja i bicikle, ali, nije baš morala sada da "izigrava pravednika" :) 

Ali, nadajmo se da će da ga "pusti na miru" još samo sada i ovaj put :)  Jer - "Nada umire poslednja" :) 


 

 

1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

@Dzimbo

Ponekada pomislim da će AR da objavi sve - samo da objavi ... :) 

 

@shuxx

Postavljaš slična pitanja kao i moja supruga  :) Naravno da bi ekonomski bilo najcelishodnije voziti ovaj 500L bar još 7-8 godina i ne verujem da bi on pravio neke probleme.

Ali, ima nešto i u neekonomskim pobudama  :) Jer, pasivna i aktivna bezbednost je na strani novijih ( kasnije konstruisanih) automobila. 500L je bio na NCAP-u davne 2012 ( kada je osvojio 5* ), ali, realno, njega je bezbednosno "pregazilo vreme". Ne u smislu da je on "loš", već prosto, novija kola (kasnije konstruisana ) su pasivno bezbednija i verujem da je danas pasivno bezbedniji novi Sandero nego li ovaj 500L (čak bih mogao lako da objasnim i rezultatima sa NCAP-a pokažem i zašto je taj Sandero pasivno bezbedniji čak i od novog pežoa 308 ili 408).

 

@igor0511

 

Možda sam se ja nesrećno izrazio u svom prethodnom postu. Ne kažem ja da je 500L najkvalitetnije i najpouzdanije vozilo na svetu, već da od onoga što sam ja privatno kupio novo (Vitara, 307, 308, 500L i CRV) ili od onoga što sam sa partnerima uzeo poslovno kao novo (fabia i dva yarisa),  on je jedini koji nikada nije imao ni jedan garantni ili kasniji kvar.

I nadam se ( ako uzmem ovog polovnog Jazz-a ), da će makar ta Honda pouzdanoću i opštim kvalitetom ići putem ovog Fiata :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...