Jump to content
FAS Goran
moron

''Ne dao Ti Bog rata i Fiata''?

Recommended Posts

20 hours ago, moron said:

Gotovo :)

20221226_211254.jpg

Pridruzujem se čestitkama,svaka cast,odlicno izgleda,al meni je ovaj jazz lep,al 500L mi je mnogo bolji i lepsi.E sad zanm da su Honde veoma kvalitetni automobili.

U zdravlju i sreći ga vozio

Edited by silenci

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gotovo
20221226_211254.thumb.jpg.053227a2ebf6dafb064617d8f3edbd39.jpg
Neka je srecna prinova! Jos mi je lepsi iz ovog ugla.. :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, silenci said:

odlicno izgleda,al meni je ovaj jazz lep,al 500L mi je mnogo bolji i leps

Šta je lepše, to je stvar ukusa. Meni je lično Jazz dosta "buljav".

Ja sam prošlog septembra imao prilike porodično provozati isti takav primerak tokom jednog vikenda i za to vreme preći oko 350 km. I mada to "na prvu" može zvučati apsurdno ( jer je Jazz kraći oko 10 cm od 500L i ima za oko 8 cm manji WB od njega ), u Jazzu ima više mesta za putnike (ali, ne i u gepeku) i to:

- više je prostora za noge dugačkog suvozača ( a i veći je hod sedišta na šinama );

- više je prostora za kolena pozadi ( ja bez i namanje problema sednem pozadi iza sebe )

- veći je "Headroom" pozadi ( jer je kod 500L zadnja klupa dosta izdignuta ).

Moj sin sa oko 190 cm ne može sesti pozadi u 500L ( nisko mu je ), ali, može pozadi u Jazz.

Na mestu suvozača u 500L stalno kuka da mu je tesno za levo koleno ( a u Jazz-u mu je skroz OK ).

Naravno, 500L napred ima neverovatan "Headroom". Ja mogu sedeti napred "sa šeširom" :) 

I ima veći gepek ( oko 50 litara ).

Tako da će nama Jazz ( porodično posmatrano ) doneti malo više mesta unutra. Za one retke prilike kada će se desiti da svi u njega sednemo. Kao što smo se provozali i prvo veče :) 

Kćerka će njime "dobiti" ono za čime je "plakala" - automatski menjač. ( ako ga hibrid uopšte ima).

Sin će "dobiti" ... hibrid. Njemu se jako dopao tokom testne vožnje, a imao je kasnije prilike u sličnoj meri vikendom provozati još tri Hondina hibrida.

I moram da priznam da se i meni jako dopada alogoritam rada hibrida. Ne mislim da su nehibridi loši. Daleko od toga. Da tako mislim, prodao bih i druga kola.

Ali, ako upotreba vozila porazumeva i učešće gradske vožnje ( a kako sam ja koristio i 500L ), hibrid je (meni) prava uživancija. Čista nirvana.

 :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da...ima Jazzić velikih prednosti za sve vas u porodici i apsolutno opravdava kupovinu. 

 

Čestitam od srca i ja, iako mi se autić, cena, i cela priča oko kupovine uopšte ne sviđaju. Al' to su ukusi o kojima ne treba raspravljati. A za verovanje u kvalitet (jap Vs europe) svi zaboravljate da je to kreirano pre jako puno godina kad je imalo smisla za razliku od danas, ali je ostalo u narodu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazz koji sam uzeo je klasičan hibrid. U Evropi je jedino tako dostupan ( a u Aziji i kao običan 1,5 atmosferac ).

Predstaviću ga, ali, nisam načisto "kako" :) Hibrid je :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da, kvazi terenac, sa nadnaravnih 16 mm dodatnog klirensa i brdom dodatnih plastika, komercijalno nazvan "Crosstar".

Evo, pišem mu uvodni post u temi za njega :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Decak Iz Vode said:

Ostavljam te da pises na miru..cekam temu.

Ostavim te da pises pa cu da te pitam posle sve iz pocetka... :D 
Svi odgovori su vec na prethodnim stranicama, ali je ljubazni domacim ispostovao i goste koji kasne :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za promenu, danas sam na Fruškać otišao sa Fiatom. I baš ide lepo, sve mu ... :) 

 

A neki dan supruga, vozeći se u Jazz-u pozadi, kaže kako je pozadi nekako uže nego u 500L. Rekoh joj "da joj se to samo čini" i da "ne brine".

 

A razmišljam posle, 500L je širok 1.784 mm ( sadašnja corolla sedan npr. ima 178 cm ), dok "običan" Jazz ima samo 1.694 mm ( Crossstar jeste širi 30 mm, ali, tu su samo dodatne plastike spolja ).

 

Jazz je realno uži čak 9 cm i to se unutra jasno primeti. Za četiri osobe on je skroz OK, ali, onaj središnji pojas pozadi mu je realno čisti višak :) 

500L.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne staj mi na muku ... Srce me za Fiatom boli. Odličan je on.

Sinoć posle pešačke ture Crveni čot-Andrevlje odem na Zmajevac ( mrak je već bio ), da se nadjem sa jednim drugaram iz NS, da popijemo piće.

Pošto sam malo kasnio na "sastanak", onih par km od Crvenog čota do Zmajevca, Fiat je bukvalno leteo kao F1. A sve je išao "na vrhu gasa".

Jazz bi tako nešto mogao samo da sanja na onoj konfiguraciji, a u tom divljačkom ritmu njegov e-CVT bi mu ispuštao neartikulisane zvuke kao da ga neko kolje :) 

 

Drugar došao svojom Musom 1,3MJ 90 ks sa onim Easytronic menjačem ( nedavno ju je kupio, mislim da reče da je 2008. ).

Kaže on meni: "Hajde, sedi, probaj!" 

Sednem i odemo Musom Grebenskim putem do Iriškog venca i nazad.

 

Lepo ona ide, sve je tu OK, menjač šalta korektno ( mada se nešto "zablesio" kada sam ga prvi put palio, nije htela automatika da "ubaci u prvu" ), ali, po onim naizmeničnim uzbrdicama od 11-12%, tačno se oseti koliko je taj motor nejak u odnosu na 1,6 MJ. 

 

Ranije je imao Musu 1,9 dizel (valjda JTD se zvala?) sa 101 ks i baš je primetno bolje išla. Ali je i bila u teškom raspadu, po svim parametrima.

 

Tek, bolje bih se osećao da se sa njim nisam sreo i da tu Musu nisam probao. Ne zato što je ona eventualno loša ( naprotiv, veoma korektna za svoje godine i namenu ), već što mi se posle nje baš dodatno slošilo od planirane prodaje 500L. Jer je on "avion". A po mnogo čemu, "avion" je i za Jazz-a. Neće meni Jazz biti korak unazad generalno, ali, prosto, u nekim stvarima nikada neće biti "ni prineti" ovom Fiatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I na našem 500L je menjač počeo da blesavi sa istim simptomima. Plus što se ponekad javlja ono čuveno "lepljenje" volana.
Šta znam, ja što ga duže vozim više mi smetaju neke stvari. Znam samo da bez naslona za ruku nema šanse da bi bio u mom posedu. Makar da imam gde desni lakat da oslonim na dužem putu, kad već nemam gde levi.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta je "lepljenje volana" ?

 

Ja sam tu Musu tri puta palio, gasio i "čekao" izmedju dva paljenja dok onaj Easytronic "nije došao sebi" ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepljenje volana je nešto što je dosta vlasnika 500L imalo, koliko vidim po forumu.

Volan se kao "zamrzne" na određenim brzinama, pa mu treba malo veća sila od uobičajene da ga pomeriš iz tog "nultog" položaja. A onda se ne vraća sam u taj "nulti" položaj.

Mislim da su zamenom letve volana rešavali taj problem. Možda je moglo i neko jednostavnije rešenje, parcijalnom zamenom neke komponente u sklopu letve.

 

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je cela serija 500 dizajnerski veoma uspela, Svaki model na svoj način. 

A onako "dečački", iz cele te "zle familije", najviše bih voleo .. Recimo, "neki" Fiat 595 :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vozio davno, davno,...baš davno, fiću 750, pa fiću 850 (poslednja serija iz 1985. godine):respect: idi, .....ništa slađe, posebno u tim beogradskim godinama i u mojim ličnim godinama :unworthy:

 

Jbt, 'ajde da pitam, nisam valjda najstariji ovde na forumu,...da li je neko polagao na fići? Ja sam položio u novembru 1980., čim sam napunio 18; ljudi, tada je npr. jedan od poligona bio na platou pod žestokim nagibom u svim koordinatama - to je plato na kojem je kasnije izgrađena ledena hala pored hale Pionir. Ja srećom nisam dobio taj, već poligon u Šumicama...Bio je OK poligon i na Karaburmi, a banja je bio poligon u Zemunu u naselju "Sava Kovačević"...A posle poligona, ako prođeš, sednu iza dva pandura od ukupno jedno 200 kg i teraj kao gradsku vožnju sa obaveznim kretanjem na uzbrdici pod ručnom,....prva pomoć se polagala pred tročlanom lekarskom komisijom u Durmitorskoj, sa sve praktičnim delom. Teorija se polagala u "Crvenom signalu" u Južnom Bulevaru, testovi u učionici, sve full,....Lepe naše osamdesete....eh, ....jebiga - što bi rekli najstariji Srbi.

Edited by nebojsa zvezdara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...