Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ferrari F171 = Ferrari 296 GTB / Ferrari 296 GTS

Recommended Posts

Hibridni Ferrari F171

 

ferrari f171 02.jpg

 

U Ferrariju pripremaju još jedan hibridni sportski model koji je trenutno poznat pod fabričkom kodnom oznakom F171. Kako stvari sada stoje, F171 bi mogao da se pojavi već krajem 2021. godine, po ceni od oko 230.000 evra. Njegov mogući izgled pokazuju ovi nezvanični renderi iz britanskog CAR magazina.

 

ferrari f171 01.jpg

 

Za sada je poznato da bi F171 trebalo da kombinuje potpuno novi 3.0 twin-turbo V6 benzinac i jedan elektromotor, sa ukupno oko 700KS (elektromotor će imati nekih 110KS). Takođe, biće moguća i kraća vožnja samo u elektro modu, i to 24-32 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update naslova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Ferrari F171

 

ferrari f171 11.jpg

 

U Ferrariju pripremaju još jedan hibridni sportski model koji je trenutno poznat pod fabričkom kodnom oznakom F171. Kako stvari sada stoje, F171 bi mogao da se pojavi već krajem 2021. godine (kao MY2022), po ceni od oko 230.000 evra. Kao najava stižu i nove špijunske slike maskiranog test primerka. Za sada je poznato da bi F171 trebalo da kombinuje 2.9 ili 3.0 twin-turbo V6 benzinac i jedan elektromotor, sa ukupno oko 700KS (neki izvori pominju 723KS/1.085 Nm), dok je pogon samo na zadnje točkove. Takođe, biće moguća i vožnja samo u elektro modu i to do 32 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari F171 na novom renderu

 

ferrar f171 ac.jpg

 

U Ferrariju pripremaju još jedan hibridni sportski model koji je trenutno poznat pod fabričkom kodnom oznakom F171. Kako stvari sada stoje, F171 bi premijeru mogao da ima već krajem 2021. godine, mada bi prodaja trebalo da startuje tokom 2022. po ceni od oko 230.000 evra. Kao najava stiže i novi nezvanični render iz britanskog magazina Autocar.

 

Za sada je poznato da bi F171 trebalo da kombinuje 3.0 twin-turbo V6 benzinac i jedan elektromotor, sa ukupno oko 700KS (neki izvori pominju 723KS i 1.085 Nm), dok je pogon samo na zadnje točkove.

Takođe, biće moguća i vožnja samo u elektro modu, i to do 32 km. Sličan pogonski sistem bi navodno mogao da dobije i SUV model Purosangue.

 

Inače, Ferrari će lansirati svoj prvi potpuno električni model 2025. godine, a iz kompanije su nedavno obećali da će taj automobil ''doneti jedinstvenost i strast'' marke ''novim generacijama''. Dodaje se da će 2022. ''takođe biti godina važnih lansiranja novih proizvoda, a posebno Purosanguea (Ferrarijevog prvog SUV-a), koji se pokazao kao nešto zaista posebno''. Ferrari je prodao 9.119 automobila tokom 2020. godine, što je oko 10% manje u poređenju sa 2019. godinom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari za kraj juna najavio novi revolucionarni sportski automobil

 

Bilo je to krajem aprila kada je Ferrari predstavio model 812 Competizione u dve verzije, sa V12 motorom, a sada se kompanija sprema da održi premijeru novog sportskog automobila sa upola manje cilindara. Najavni video koji nagoveštava skori dolazak novog ''revolucionarnog'' modela ne otkriva mnogo, osim datuma premijere - 24. juna. Kakav će to automobil biti, saznaćemo već sledeće sedmice, ali upotreba reči ''revolucionarno'' sugeriše da je u pitanju sasvim druga vrsta Ferrarija.

 

 

Članovi FerrariChat foruma se slažu da će italijanski brend predstaviti svoj novi bazični model projektovan za V6 motor, koji je prvobitno najavljen još septembra 2018. Slično kao i SF90 Stradale, priča se da će novi model imati plug-in hibridni pogonski sklop. Postoje kontradiktorni izveštaji o motoru sa unutrašnjim sagorevanjem, jer neki kažu da će to biti čist Ferrarijev V6, dok drugi misle da cagregat ima veze sa Maseratijevim tvin-turbo 3.0 Nettunom. Taj motor u Maseratiju MC20 proizvodi 630 KS, ali očekuje se da će duhovni naslednik Ferrarija Dino uz elektromotor isporučivati više konja.

 

Šifriranog imena F171, priča se da će novi Ferrari nuditi preko 700 konjskih snaga kako bi se suprotstavio McLarenu Artura, koji takođe kombinuje V6 sa e-motorom ukupne snage 671 ks. Paket baterija će navodno biti prenesen sa SF90 Stradale i obezbeđivaće skroman domet u vožnji na struju, ali to i nije prioritet za vlasnike Ferrarija...

 

preuzeto sa - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 296 GTB

 

ferrari 296 09.jpg

 

Kao što je bilo i najavljeno prošle nedelje, Ferrari je danas predstavio novi sportski model 296 GTB, najavljen kao ''revolucionarni propeti konjić''.

 

ferrari 296 08.jpg

 

Očekivano, 296 GTB je još jedan hibridni sportski model, a koji je do sada bio poznat pod fabričkom kodnom oznakom F171.

 

ferrari 296 07.jpg

 

Za početak pogon, 296 GTB kombinuje 2.9 turbo V6 benzinac sa 663KS, elektromotor i baterije od 7.45 kWh (sa ukupno 830KS i 740 Nm obrtnog momenta), u paru sa 8-stepenim DCT menjačem. Za poređenje, to je više u odnosu na Ferrari F8 Tributo (710KS) i McLaren Artura (671KS).

 

ferrari 296 06.jpg

 

Vozaču na raspolaganju stoje modovi vožnje eDrive, Hybrid, Performance i Qualify, pri čemu vožnja u elektro modu iznosi do 25 km.

 

ferrari 296 05.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2.9 sekundi, do 200 km/h stiže za 7.3 sekundi, a može do maksimalnih 330 km/h.

 

ferrari 296 04.jpg

 

Automobil je dugačak 456 cm, širok 196 cm, visok 119 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 260 cm.

 

ferrari 296 03.jpg

 

Ferrari navodi da je ovaj dosed težak samo 1.470 kg, kao i da je stazu Fiorano prešao za 1:21 minuta (vreme za Ferrari SF90 Stradale tamo iznosi 1;19 minuta a za Ferrari 812 Competizione je 1;20 minuta).

 

ferrari 296 02.jpg

 

Cena za 296 GTB iznosi 269.000 evra, a isporuke se najavljuju za početak sledeće godine.

 

ferrari 296 01.jpg

 

Inače, Ferrari će lansirati svoj prvi potpuno električni model 2025. godine, a iz kompanije su nedavno obećali da će taj automobil ''doneti jedinstvenost i strast marke novim generacijama''. Dodaje se da će 2022. ''takođe biti godina važnih lansiranja novih proizvoda, a posebno Purosanguea (Ferrarijevog prvog SUV-a), koji će se pokazati kao nešto zaista posebno''.

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Ferrari 296 GTB

 

Dobrodošli u potpuno novi Ferrari 296 GTB. On nije napravljen da zameni F8 Tributo, već ''dopunjuje'' Ferrari ponudu.

Neverovatno zvuči, ali snaga sa kojom raspolaže se poklapa sa 812 Competizione koji ima V12 atmosferac. Njegov 2.9 motor sa 6 cilindara i dva turba, plus elektromotor, zajedno daju 820 konja. Sve to ide samo na zadnje točkove. Auto uhvati stotku za 2.9 sekundi, iz mesta do 200 km/h mu treba 7.3 sekundi, a može sve do maksimalnih 330 km/h. Koliko je ovo brz auto još bolje pokazuju njegovi rezultati na Ferrari test stazi Fiorano - ima isto vreme kruga kao Ferrari F12tdf, i samo 1 sekundu je sporiji od modela LaFerrari:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Ferrari 296 GTS

 

U pitanju je buduća Spider verzija modela 296 GTB, što znači da će kombinovati 2.9 V6 turbo-benzinac sa 663KS, elektromotor i baterije od 7.45 kWh (sa ukupno 830KS i 740 Nm obrtnog momenta), u paru sa 8-stepenim DCT menjačem. Zbog nešto veće težine ubrzanje od 0 do 100 km/h će biti nešto slabije od modela 296 GTB (koji do stotke stiže za 2.9 sekundi, do 200 km/h stiže za 7.3 sekundi, a može do maksimalnih 330 km/h). Automobil je dugačak 456 cm, širok 196 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 260 cm.

Cena za 296 GTS će biti veća u odnosu na 296 GTB, koji inače košta od 269.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 296 GTB ''Squalo'' by DMC

 

221868-dmc 01.jpg

 

Nemački DMC ovu godinu započinje tjuniranim modelom Ferrari 296 GTB, nazvanim ''Squalo'' (Ajkula). Kao i kod ranijih kreacija ovog tjunera, i ovde se ističu aero body kit od ugljeničnih vlakana, set novih točkova i više snage u odnosu na standardni model.

 

221869-dmc 02.jpg

 

Paket od ugljeničnih vlakana između ostalog sadrži set pragova, zadnji difuzor i spojler na prtljažniku, a tu su i komplet novih PUR Wheels točkova od 21 i 22 inča, nove opruge (auto je niži za 35 mm), kao i koža i alkantara u enterijeru. Fabrički 296 GTB kombinuje 2.9 turbo V6 benzinac, elektromotor i baterije od 7.45 kWh, sa ukupno 830KS, dok ova DMC verzija raspolaže sa 888KS. Takođe, ubrzanje od 0 do 100 km/h je smanjeno sa fabričkih 2.9na 2.8 sekundi.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro Ferrari 296 GTS

 

ferrari 296 gts.jpg

 

U pitanju je buduća Spider verzija modela 296 GTB što znači da će kombinovati 2.9 turbo V6 benzinac sa 663KS, elektromotor i baterije od 7.45 kWh (sa ukupno 830KS i 740Nm obrtnog momenta), u paru sa 8-stepenim DCT menjačem. Zbog nešto veće težine (uz el. hardtop), ubrzanje od 0 do 100 km/h će biti nešto slabije od modela 296 GTB (koji do 100 km/h stiže za 2.9 sekundi, do 200 km/h stiže za 7.3 sekunde, a može do maksimalnih 330 km/h). Automobil je dugačak 456 cm, širok 196 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 260 cm. Premijera se očekuje u narednim mesecima, a cena za 296 GTS će naravno biti veća u odnosu na 296 GTB.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Ferrari 296 GTB

 

Henry Catchpole vozi novi 296 GTB da bi nam otkrio koliko dobro balansira superautomobil i svakodnevni automobil.

Za početak tog balansiranja evo dva podatka - hibrid je sa el. motorom i baterijom od 7.45 kWh, može da pređe do 25 kilometara samo na struju. Al' ima V6 sa 663KS, plus snaga od elektromotora tako da auto ukupno raspolaže sa 830 konja...i sve to spakovano u samo 1.470 kilograma:

 

 

 

evoyoutube.jpg EVO: 

 

 

 

autotrader.jpg AutoTrader:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: Ferrari 296 GTB

 

Ferrari superautomobili sa centralno postavljenim motorom više nemaju V8, nego V6. To je prvi put da neki Ferrari ima V6. Nekadašnji model Dino ne broje u Ferrari već u Fiat koji je napravio Ferrari...zato taj auto nigde na sebi nije ni imao Cavallino Rampante.

U njegovoj sredini je 3.0 V6 motor sa dva turba punjača koji proizvodi 663 konja, plus elektromotor 162 KS, čime ukupna snaga sistema iznosi 830 konja. Oni pokreću zadnje točkove kroz automatski menjač sa dvostrukim kvačilom (8 brzina), i imaju dovoljno snage i obrtnog momenta (740Nm) da pokrenu 296 GTB do stotke za 2.9 sekundi, sve do najveće brzine od 330 km/h. I možete ga uključiti u struju:

 

 

 

autocar.jpg Autocar:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen trkački Ferrari 296 GT3

 

ferrari 296 gt02.jpg

 

Ferrari najavljuje novi trkački model 296 GT3, i to sa nekoliko zvaničnih crteža koji otkrivaju njegov izgled.

Standardni Ferrari 296 GTB kombinuje 2.9 V6 benzinac, elektromotor i baterije od 7.45 kWh (sa ukupno 830KS i 740 Nm obrtnog momenta), ali će zbog trkačkih propisa 296 GT3 ovde ostati bez hibridnog pogona pa će automobil pokretati samo V6 motor. Međutim, Italijani za sada nisu saopštili konkretne specifikacije.

 

ferrari 296 gt01.jpg

 

296 GT3 će zameniti trkačke modele 488 GT3 i 488 GT3 Evo, a crteži pokazuju da će automobil odlikovati veći prednji spliter, revidirani prednji branik, otvori za vazduh na prednjim blatobranima, kao i veliki zadnji spojler. Kako stvari sada stoje, trkački debi će se desiti tokom sezone 2023.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

caryoutuberoze.jpg Car: Ferrari 296 GTB

 

Ferrarijev odgovor na moderne superautomobile koji popunjavaju prostor između klasičnih modela SUS prošlosti i potpuno električnih budućnosti... pa tako umesto V8 ima lakši V6, ali sa hibridnom snagom zbog još jednog električnog motora:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari najavljuje iznenađenje

 

ferrari 296 s.jpg

 

Ferrari je kratkim saopštenjem i slikom najavio iznenađenje, pri čemu pojedini mediji smatraju da se radi o Ferrariju 296 GTS.

 

Ako je ta pretpostavka tačna, u pitanju je buduća Spider verzija modela 296 GTB što znači da će kombinovati 2.9 turbo V6 benzinac sa 663KS, elektromotor i baterije od 7.45 kWh (sa ukupno 830KS i 740 Nm obrtnog momenta), u paru sa 8-stepenim DCT menjačem. Zbog nešto veće težine (uz el. hardtop), ubrzanje od 0 do 100 km/h će kod 296 GTS biti nešto slabije od modela 296 GTB (koji do 100 km/h stiže za 2.9 sekundi, do 200 km/h za 7.3 sekundi a može do maksimalnih 330 km/h). Što se dimenzija tiče, autombil je dugačak 456 cm, širok 196 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 260 cm. Cena za 296 GTS će naravno biti veća u odnosu na 296 GTB, ali još nije poznato za koliko.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 296 GTS zvanično

 

224100-ferrari 296 gts 06.jpg

 

Ferrari je nedavno najavio iznenađenje, a kako se i pretpostavljalo radi se o Ferrariju 296 GTS.

 

224103-ferrari gts 296 05.jpg

 

U pitanju je Spider verzija modela 296 GTB što znači da i novi 296 GTS kombinuje 2.9 turbo V6 benzinac sa 663KS, elektromotor i baterije od 7.45 kWh (sa ukupno 830KS i 740 Nm obrtnog momenta), u paru sa 8-stepenim DCT menjačem. Moguća je i vožnja u elektro modu, i to oko 25 km.

 

ferrari gts 296 04.jpg

 

Sa svojih 1.540 kg, 296 GTS je 70 kg teži od 296 GTB coupea, pri čemu se tvrdi krov otvara za 14 sekundi (pri brzinama do 45 km/h). To znači da odnos težina/snaga iznosi 1.86 kg po KS.

 

224101-ferrari 296 gts 03.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h kod 296 GTS iznosi 2.9 sekundi, do 200 km/h stiže za 7.6 sekundi a može do maksimalnih 330 km/h.

 

224102-ferrari 296 gts 02.jpg

 

Za zaustavljanje se brine kočioni sistem sa diskovima 398x223x38 mm napred i 360x233x32 mm pozadi.

 

ferrari 296 gts 2022 01.jpg

 

Točkovi su od 20 inča, sa gumama 245/35 ZR 20 napred i 305/35 ZR 20 pozadi. Što se dimenzija tiče, automobil je dugačak 4.565 mm, širok 1.958 mm, visok 1.191 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.600 mm.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

caranddriveryoutubelogo.jpg CarAndDriver: Ferrari 296 GTB

 

Ferrari 296GTB predstavlja novu eru za italijanskog proizvođača automobila. Iako sumnjamo da su Ferari entuzijasti tražili V6 hibridni motor, njegovih kombinovanih 819 konja sigurno će ih impresionirati:
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trkački Ferrari 296 GT3

 

226876-ferrari gt3 296 04.jpg

 

Ferrari je promovisao 296 GT3, za koji se kaže da predstavlja budućnost GT trka za ovu marku, a takođe je i naslednik trkačkog Ferrarija 488 GT3. Označavajući Ferrarijev povratak u moto sport sa srednje postavljenim šestocilindričnim motorom, 296 GT3 ima V6 turbo pogon. Napravljen da zadovolji potrebe ''timova, profesionalnih vozača i gospode vozača'', automobil je dizajniran u skladu sa FIA-inim novim GT3 propisima.

 

226877-ferrari gt3 296 03.jpg

 

Srce 296 GT3 je trkački motor baziran na agregatu koji pokreće drumski model. To je V6 sa turbo punjačima, pri čemu je pogonski sklop podešen da smanji potrošnju goriva što je više moguće bez žrtvovanja performansi - jedna takva mera je alternator koji je pričvršćen za menjač radi poboljšane kompaktnosti.

 

ferrari gt3 296 02.jpg

 

Motor je uparen sa novim menjačem razvijenim posebno za ovaj trkački automobil. Ručice menjača postavljene na volanu pružaju novu metodu promene stepena prenosa u poređenju sa prethodnikom modela 296 GT3.

 

ferrari gt3 296 01.jpg

 

Veliki trud je uložen u aerodinamiku automobila. Ispunjavajući FIA GT3 propise, karoserija generiše 20% više potisne sile u odnosu na prethodnu generaciju GT3 trkačkog automobila iz Ferarija. Još jedan vrhunac novog takmičarskog automobila je njegov kokpit, koji nudi poboljšanu intuitivnost, vidljivost i pristupačnost za vozače. Unutrašnjost je dizajnirana od nule na osnovu doprinosa fabričkih pilota i kupaca sa scene motosporta. Konceptni projekat za trkački automobil 296 GT3 se prvi put pojavio u Ferarijevom centru za istraživanje i razvoj 2020. godine kada su objavljene prve CFD simulacije. Sada u završnoj fazi testiranja, mašina je već prešla desetine hiljada milja. Zvaničan debi u motosportu je zakazan za trku 24 sata Dejtone 2023. godine.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: Ferrari 296 GTS

 

Ferrari je rizikovao kada je odlučio da ovaj model opremi sa hibridnim V6 pogonom, ali se to svakako isplatilo - danas je 296 GTB etalon za sve druge automobile u klasi.

Pa, sada postoji kabriolet verzija - GTS. Ima istih 819 konja kao i coupe, a Ferrari kaže da je i jednako brz. Međutim, kabrio superautomobili mogu biti ili ozbiljan uspeh ili ozbiljni promašaj - uglavnom nema sredine. Nedostatak čvrstog krova znači da vam je potrebno dodatno ojačanje, što može dodati prilično veliki deo težine, i zato iskustvo vožnje može biti ozbiljno kompromitovano u poređenju sa svojim kolegom sa tvrdim krovom. Dakle, da li je Ferrari uspeo da napravio 296 kabriolet koji se vozi jednako dobro kao i coupe?

 

 

 

autoexpress.jpg AutoExpress:

 

 

 

carmagazinerozeyoutube.jpg CarMagazine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazinerozeyoutube.jpg CarMagazine: Ferrari 296 GTB vs McLaren Artura

 

Iako su se super-automobili dosta promenili u poslednjih 20-tak godina, način na koji se oni isprobavaju nije - pravac na stazu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

collectingcarsyoutubelogo.jpg CollectingCars: Ferrari 296 GTB

 

Chris Harris seda za volan novog Ferarija 296 GTB na Anglesey stazi u Velsu. Da li je budućnost najstrastvenijeg proizvođača superautomobila hibridno/električna?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarsdriveryoutubelogo.jpg SupercarDriver: Ferrari 296 GTB

 

Posle skoro 50 godina Ferrari je opet napravio auto sa V6 motorom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...