Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Remont Brembo čeljusti

Recommended Posts

Došao sam do dela sredjivanja gde bih trebao da ispeskarim čeljusti i po mogućstvu da ih plastificiram u boju (radije bih plastifikaciju nego farbanje)...

E sad, da li neko zna nekoga ko se bavi time, odnosno da zna da je to neko već radio i da zna šta sme, a šta ne sme...da se lepo zaštiti, da se ne upropasti itd...

Svaka pomoć, pa makar i ono "ej čuo sam za tog i tog" - dobrodošla :) ostatak sam skoro i završio, set za reparaciju - check, pancirna creva - check, pločice - check...samo još ovo da rešim i da šrafim...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono sto sam vidjao po YT jeste da se peskari pre zamene gumica, kako bi ih ove stare zastitile iznutra... 

 

Ali ne znam nikog ko je to radio, a svakako pratim temu, i mene zanima :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Milutinac

Imaš neku sliku sadašnjeg stanja ? 

Da li je peskaranje zaista nužno ?

Zašto misliš da je plastifikacija bolja od farbanja?

Nisam nikada peskario, a ni plastificirao, ali, jesam čistio i neke zardjale čeljusti, pa ih posle farbao. I to je super izgledalo godinama - uz periodično održavanje. Da ih detaljno operem jednom godišnje i možda opet malo ofabam svake 2-3 godine, pa i redje.

A čak i na kolima koja kupim nova, ja odmah ofarbam čeljusti u sivu, kao fabričku (kao i deo diska koji je potencijalno sklon koroziji), a onda to periodično održavam na gore izneti način.

A znao sam to da čistim po prvi put na nekim polovnim kolima i posle par godina.I da sredjujem na takav način. I to posle bude vizuelno kao novo. 

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
53 minutes ago, moron said:

@Milutinac

Imaš neku sliku sadašnjeg stanja ?

 

Trenutno - ovako :D

20210329_165916.thumb.jpg.16d4750162a716c1931034fc38bce378.jpg

 

 

56 minutes ago, moron said:

Da li je peskaranje zaista nužno ?

 

 

Jeste, pošto želim da ih dovedem na fabričko stanje. Ovde ide prvi - fabrički sloj (o njemu cu kasnije), pa onda ide jedan sloj farbe koji je neko opičio nažalost, prefarbani su i šrafovi i sve sto ne treba, izgleda ruzno. I onda iz svega toga ako želim da izgleda kao nov.nov.nov.full. moram da krenem od nule.
Ja sam ovo već mogao da zašrafim i vozim ali nije mi čar u tome, hoću da ih vratim na fabriku...

 

59 minutes ago, moron said:

Zašto misliš da je plastifikacija bolja od farbanja?

 

 

E ovde se vraćam na prvi sloj, odnosno fabričku boju. Brembo ne farba čeljusti, plastificirana izlaze "sa trake". Dugotrajnije je, otpornija su na fizička oštećenja, i lakše se peru, i duže ostaju onako "sveža" da kažem...

 

7 hours ago, horvat said:

Ono sto sam vidjao po YT jeste da se peskari pre zamene gumica, kako bi ih ove stare zastitile iznutra...

 

Lako ja to sve vratim, sve je čitavo, makar za tu namenu, ne bih ih sada vraćao da rade posao, ali za namenu peskarenja će odraditi posao, ako treba, ako mi neko ne kaže "ma nema potrebe, mi to radimo...tako...i...tako..."
Svakako sam morao da ih rastvorim, da vidim stanje klipova, i da gumice i prašnjare imam kod sebe kako bih otišao u radnju, sve stavio na sto i rekao "ovo mi treba" i onda nema mesta grešci da nešto nisam uzeo kako treba...ili da nije kako treba zbog 1mm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvini, od kog vozila su ove čeljusti ? Sigurno si pisao na nekom drugom mestu, ali, nisam ispratio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paaa na kraju se ispostavilo da nisu uopste iz fiat grupacije, isla su na Seat Ibizu Cupru R i na Seat Leona FR.
Manje vise sve je isto, bukvalno se razlikuje spoljasnji izgled samo i u zavisnost od adaptera kompatibilna su sa svim i svacim...bukvalno mogu da nadjem čeljust od Fiat Coupea 2.0 20v - 305mm i njoj će odgovarati moj sada i disk i adapter i pločica, samo se spolja razlikuju...

s-l300.thumb.jpg.fc5c401b02dfadcad09250db5c1cf66d.jpg     Fiat-Coupe-20vt-Four-Pot-Brembo-Front-left.thumb.jpg.939c106bb8393e04c1d56a7846c1172e.jpg
                    SEAT                                            COUPE


Recimo plocice koje idu - pašu na lupam 100 automobila koji su imali brembo i 305mm disk...

Ono što je najbitnije, a to je da sam ih probao, zašrafio sam ih kod sebe, sa diskom koji sam dobio uz njih i čeljust je od diska u deo milimetra i levo i desno potpuno isto udaljena, i to se može rešavati adapterima, ali u mom slučaju je to - to...nema potrebe...a tako ih je dečko i pre mene koji mi ih je prodao vozio na 147-ici...

 

20210409_193432.thumb.jpg.99e2ab2c0073b059b8b4bfa0a67cf964.jpg

 

20210409_193516.thumb.jpg.3dc469fc33f19fc8892e21954984ddd3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da to nije tema, ali, usputi, da pitam, nema opasnosti da "predimenzioniraš kočnice"? Odmah da ti kažem, na razumem se, ali, jedan drugar mi se davno bio uselio na par meseci u garažu sa svojom Floridom 1,4 HDI/TDCI, i hteo je napred da stavi jače kočnice i stavio je neke mnogo veće diskove i jače čeljusti, ali, kasnije je to ipak skinuo, uz obrazloženje da je u praksi primetio da koči prejako. Ili tako nešto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, upgrade kocnica ce propratiti i povecanje snage motora, planiram >200ks, tako da nece biti samo sminka i tek tako eto da se kaze da imam brembo...
I da ne planiram remap, svakako bih stavio brembo, jer kako kaze moj imenjak @MS PK - to mi je fetis :) i uopste mozda i omiljeni sistem kod kola...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto servis Hujik na kamenjaru se bavi reparacijom kocionih celjusti, znam da ih i peskari. Da li usluzno radi samo peskarenje, ne znam. Nemam njegov kontakt, drugar odrzava auto kod njega, pa mogu proveriti za broj i proslediti ti ako ti odgovara. 

 

Edited by Jesha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostavljene celjusti u servisu Hujik. Za sada samo preporuka, nadam se da ce biti odradjeno kako treba, ali za sada sam optimistican :)

 

Peskari covek sve sto treba i bavi se remontom celjusti...pored standardnog servisa

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema.

Zna odmah covek sta i kako treba...bas sam tako nekoga trazio, mislim drug odneo neke standardne celjusti za punta nekom da mu ispeskari, ovaj mu ispeskario i cilindar unutra. Uzeo i bacio...

Ovaj kaze zastitim ja to ovako, onako, ovde cemo to, tamo ono i tako.

Sada krece razmisljanje o boji...90% sam za to da cu ostaviti crvenu bas kako i jeste fabricki, ali mi se muva po glavi neka plava ili tako nesto, ona Polaris Volvo plava recimo, sta znam ... otvoren sam za predloge...

 

 

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, Milutinac said:

Nema.

Zna odmah covek sta i kako treba...bas sam tako nekoga trazio, mislim drug odneo neke standardne celjusti za punta nekom da mu ispeskari, ovaj mu ispeskario i cilindar unutra. Uzeo i bacio...

Ovaj kaze zastitim ja to ovako, onako, ovde cemo to, tamo ono i tako.

Sada krece razmisljanje o boji...90% sam za to da cu ostaviti crvenu bas kako i jeste fabricki, ali mi se muva po glavi neka plava ili tako nesto, ona Polaris Volvo plava recimo, sta znam ... otvoren sam za predloge...

 

 

dobro je nisam mogao da spavam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, knezevic76 said:

Ovi maši što plastificiraju i fabrika što plastificiraju su nebo i zemlja. Imaj na umu da plastificirani deo ne trpi baš najbolje visoke temperature.
 

To je i meni palo na pamet ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radio sam davno plastifikaviju felni i to kod čoveka na glasu. Odlično uradio, trajalo je to neko vreme a onda su se pojavile tačkice od vrele kočione prašine.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76

Da, a razlika u temperaturi čeljusti, koje su bukvalno u direktnom dodiru sa pločicama i diskom, u odnosu na felnu, koja još ima i veću površinu je baš velika.

Moje mišljenje je da ako se uradi dobra priprema, a očigledno hoće, peskarenjem, farba, postojana na visoke temperature bi trebalo da mu reši problem.

Opet, svako radi onako kako misli. 

Videćemo :) kad završi :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si @knezevic76. Dve stvari su mi juce/danas promenile misljenje, a to je...


Prvo bio sam juce do mog majstora limara/farbara, kaze da cemo napraviti sve sto mozemo, od pripreme, podloge, boje, dodatka boji itd...kaze da nista ne brinem

 

A drugo, covek iz ovog servisa danas gde sam bio, sto peskari mi isto preporucuje farbanje, kaze jeste da plastificiranje duze odrzi povrsinu onako svezom, kao novom, ali farbanje je mnogo jednostavnije, lakse za odraditi i bolje pokrije povrsinu, ne tamo gde je glatko, vec gde nije...pritome zaista pitanje kako ce mi to odraditi, i da li ce vrlo brzo poceti da se ljuska

Tako daaa, bice farbanje, peskarenje bi trebalo biti gotovo u ponedeljak i jedva cekam, pa onda idemo dalje :)

 

7 hours ago, Ivan said:

Na tu tvoju boju auta - Ferrari zuta da izbija oci :D :

 

dc8122550a83bcba26f1fc3a511a1ae2.thumb.jpg.b013d13c51ed0c4f87266eacdc399eb6.jpg

 

U tom slucaju bi morao ici crni brembo natpis, videcemo, predlog se usvaja :)

 

7 hours ago, horvat said:

image.thumb.png.b0c345f38812ffc626cc0a3f5f26a19c.png

 

Not my cup of tea :)

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...