Jump to content
FAS Goran
moron

Moja prva Honda...

Recommended Posts

Da te dugo sluzi! Boja je veoma zanimljiva, kao da su dva razlicita auta na slikama. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za lepe želje. A ako ova Honda bude pouzdana kao što je to bio pežo koji sam pre nje imao preko decenije ili kao fiat prethodnih šest godina, ja ću tada biti veoma zaodvoljan i "japanskim kvalitetom" :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam na autu! Da vas super sluzi! Izbor motora, menjaca i karoserije kakav bih i ja napravio tj i jesam samo sa manjim budzetom. 
Pisi sto vise, mene bas interesuje, mozda mi bas takav bude sledeci izbor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron

Nisam znao da si postao japanac...:ph34r:.

Puno srecnih km zelim!

Izdvojio bih komentar:

jedna Honda = dva Fiata 500L! :pizza:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep auto. Da dugo i dobro služi :)

Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jednom - hvala svima za lepe želje !

I nemojte da se persiramo, nismo na groblju :)

Ako koga šta bude načelno interesovalo o ovom "japanskom đubru", neka pita i ako budem znao, reći ću.

 

@italiano

Sigurno je da ne vredi kao dva Fiata 500L. Daleko je ovo japansko "čudo" od eventualnog savršenstva u tom segmentu i cenovnom rangu, a i 500L je generalno odlično vozilo. Imali bi Japanci šta veoma pametno da prekopiraju sa tog Fiata, pošto su neke stvari na njemu (na oko) bolje ili (za moj ukus) pametnije uradjene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar autić, fin pazar. čestitke

Samo preterao si sa ove dve slike, jedna je čak previše :)

 

šalim se, daj još malo slika, prikaži malo tu unutrašnjost, nazad, napred, gepek ... da i mi sa jeftinijim ulaznicama vidimo kako to izgleda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, hvala ...

Imam stotine fotografija enterijera raznih vozila, ali veoma malo i moga CRVa, osim dok je čamio na carini i enterijer većim delom bio u najlonima (i nešto malo posle) i eto ih ispod par poluupotrebljivih. Ali, na Google je moguće naći bezbroj slika enterijera (pa i Lifestyle paketa), pa evo i te neke.

Nije to ništa da raspameti, da blješti i šljašti ili da je ultramoderno. Instrument tabla je i dosta jednostavna, neki će reći i arhaična (ali, meni veoma pregledna), slično i “infotainmant” (strašno mrzim tu reč).  Po nekima je on spor (verovatno i jeste od savremenijih, ali, brži je od mene). Mape navigacije nisu baš detaljne kao na Google maps (daleko od toga).

Mi (kao porodica) smo ovo vozilo naviše odabrali zbog oduševljenja ponudom prostora za putnike pozadi (za one napred je uvek lako). Kao malo dete, tamo “70 i neke” godine,  jesam malo čeznuo za hondom civic (prve generacije), ali  nisam kasnije verovao da ću ikada kupiti Hondu. U salon Honde (sa porodicom) i nisam ušao zbog CRVa, već zbog civica (njega sam hteo da im pokažem, jer me jako nerviralo da mi diler Forda za focus (po želji) tražio maltene cenu civica 1,5T Sport sa panoramom). Ali, oni su bili malo razočarani ponudom prostora u civicu (kćerka je sa 182 cm pozadi maltene udarila u oplatu krova, sin je bio nezadovoljan kako je na poziciji vozača sedi nisko, a supruga užasnuta crnim nebom-oplatom krova ) i ja sam “video da od ta posla nema ništa”. Onda sam im “u šali” pokazao CRVa. Oni su se, naravno, raspametili i rekli “da pozadi ima više mesta nego na trosedu u našoj dnevnoj sobi”. I posle višednevnog “češanja po glavi” je pala odluka da se ipak kupi ovaj “kamion”. Pa, što kažu: “Neka ide život …”. Da nam je bio baš nužan - i nije, mogli smo se mi i za manje para veoma lepo smestiti i u focusa karavana (pri čemu je činjenica i da kao porodica nećemo još dugo putovati zajedno, osim izuzetno). A da smo malo savili šije, smestili bi se i u onu Hondu civic, a i u još mnoga vozila (bar privremeno). 500L nam jeste ok, ali, pozadi kćerka odavno bije glavom u nebo (jer je panoramac) i uvek me strah šta bi se desilo sa njenom kičmom i vratom u slučaju da nas udari neko od pozadi, jer bi pri trzaju tela glava zakačila za krov (teško da bi prošla bez teških povreda - ako bi prežvela).

Ono što sam kasnijom upotrebom ovog vozila shvatio/naučio/spoznao, jeste da ovi sistemi aktivne bezbednosti “rade za sve pare”. A ono što me raduje, to danas može da se nadje na sve više i daleko jeftinijih vozila. Kupiš i Tipo Cross imaš sve to (bar je na napiru sve to po sadržaju te vrste opreme tu negde, slično).

 

A ovo vozilo kao vozilo - za krstarenja je prava uživancija. Ako Bog da, nećemo se rastati barem deceniju. Bar je takav bio moj izvorni plan. A videćemo šta će život da kaže.

 

IMG_20200505_101849.jpg IMG_20200505_101901.jpg IMG_20200505_102035.jpg

 

IMG_20200515_192843.jpg Kop.jpg enterijer pozadi.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/2/2021 at 1:36 PM, djomla said:


 

 


Ono vas se odnosilo na porodicu emoji2.png


Sent from my 3310 using Tapatalk
 

 

Tako je! :) 
A sto se tice bezbednosti, apsolutno se slazem i podrzavam! Sve sto se ustedi malim kolima i slabim motorima u zivotu, moze da se skupo plati eventualno nekada... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drug koji ima "Zafiru" prethodne generacije mi je jednom uslikao deo upustva za upotrebu, deo oko podešavanja položaja sedišta ( po visini, dužini i nagibu naslona), gde ima i upozorenje da sedište treba podesiti tako da se sedi bezbedno, a to znači i na način da kada sednete, da izmedju vaše glave i krova vozila mora da može da slobodno stane vaša šaka. To je minimalna bezbedna udaljenost glave od oplate krova (vertikalno, ka gore ili gore ukoso ).

Drugim rečima, ako u nekim kolima ne možete da podesite sedište tako da svuda oko glave (prema krovu ili B ili C stubu ) može slobodno da "prodje" i vaša šaka, to prosto nije bezbedno vozilo i za vas. Suviše ste visoki za ta kola. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne "šaka" pošto onda neko može i vodoravno da je ugura između glave i krova i da kaže da je ok, već stisnuta pesnica. A to je pravilo koje je meni još instruktor na obuci za vožnju rekao, bez da gledam uputstvo nekih tamo zi džrmans... Mada sam i u srednjoj to čitao i gledao crteže pravilnog sedenja u knjigama "škola sportske vožnje" i sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Drug koji ima "Zafiru" prethodne generacije mi je jednom uslikao deo upustva za upotrebu, deo oko podešavanja položaja sedišta ( po visini, dužini i nagibu naslona), gde ima i upozorenje da sedište treba podesiti tako da se sedi bezbedno, a to znači i na način da kada sednete, da izmedju vaše glave i krova vozila mora da može da slobodno stane vaša šaka. To je minimalna bezbedna udaljenost glave od oplate krova (vertikalno, ka gore ili gore ukoso ).

Drugim rečima, ako u nekim kolima ne možete da podesite sedište tako da svuda oko glave (prema krovu ili B ili C stubu ) može slobodno da "prodje" i vaša šaka, to prosto nije bezbedno vozilo i za vas. Suviše ste visoki za ta kola. 

Da, kolena blago povijena, tri tačke oslonca i razmak od oko 7 do 10tak cm između glave i krova (pesnica). default_).gif

 

E sad u Zafiri sigurno ima mesta na pretek i u tom tipu vozila. Ali da ne idemo u off....

 

 

 

Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/2/2021 at 11:41 AM, moron said:

Hvala, hvala ...

Ali, na Google je moguće naći bezbroj slika enterijera (pa i Lifestyle paketa), pa evo i te neke.

 

ne bas bezbroj i uglavnom su u vecim paketima opreme i razlikuju se. 

Jako fin autic, s ovim mozes 'ladno do peMzije a i duze :)

 

Jel tajna koliko je plaćen?

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PremieRacing & @Jug

Ja sam oduvek (i to "samouk" :) ) bio mišljenja da bezbednost zahteva da u kolima "oko glave" (prema krovu ili bilo kom stubu), mora da bude slobodan neki odgovarajući prostor (barem oko 5 cm ) i užasavam se kola kod kojih to ne mogu da ostvarim, pri čemu me je Bog dao naopako gradjenog, kao psa jazavičara, dugotrupnog. I mada imam (samo) 192 cm, postoji dosta vozila u koja ja ne mogu lepo da sednem ni napred, mada u ta kola bez problema sednu i viši ljudi od mene, ali, ljudi normalnih proporcija tela. Kada sam prvi put seo u 500L (napred) i video da iznad moje glave ima slobodnih 10 cm, odmah sam sebi rekao : "Ja ovo kupujem" :) Tada su mi deca bila mladja (6 godina mladja) i niža i manja i nisam očekivao da za par godina sin nikako neće moći sesti pozadi, a da će i kćerka udariti pozadi u krov kod 500L. Da sam znao, uzeo bih tada nepanoramski 500L, kod koga je i pozadi veći "Headroom".

Ovako kako sam ja naopako gradjen, ja ne mogu pozadi da sednem u 80-90% karavana C i D segmenta, a ništa bolje nije (za mene) ni u SUV C ili SUV D segmentu. Nisko mi je :) Jer sam "naopak". A bitno mi je (želja mi je) da mogu povremeno sesti i pozadi, jer nekada vozi sin, a kćerka sedi pored njega, a ja da se "izvalim pozadi".

 

@srdjos

Nije probem, uslikaću enterijer, ali, nemoj posle da bude kuknjava da su fotografije loše.

Slažem se da bi ovo verovatno moglo da se tera „do peMzije“ (ako Honda "ne zariba" :) ). Ali, videćemo šta će život doneti.

Što se tiče (realizovane) cene, sve i da „smem“, ne bih mogao da ti kažem koliko sam tačno platio sama kola, jer sam ponudio i platio samo jednu (zbirnu) cenu za kola+drugi set OEM felni sa zimskim gumama, a od njih sam dobio na poklon OEM krovne nosače, dva seta OEM patosnica (kao i gumenu za gepek), sigurnosne šrafove i obaveznu opremu. I sve to u zbiru je koštalo manje nego tadašnja akcijska cena. Zašto sam dobio tako nisku cenu i sve te benefite, pojma nemam, bio je to splet raznih okolnosti, pa delom i nepredvidjenih okolnosti. Čak je i oko tog OEM zimskog seta ispala cela „španska serija“ i kada smo se „pogadjali“ oko svega (u januaru 2020, za kola koja bi bila „iz proizvodnje“, a isporučena u aprilu. ), uopšte nisam imao u vidu takve felne, već običnije i jetinije (ali, tražio sam sa Michelin zimskim gumama), koje felne su u tom trenu nudjene kao zimski setovi za sezonu 2019/20, a onda je došla korona, sve se poremetilo (pa je i vozilo kasnilo malo i dobio sam ga u maju, jer je zbog vanrednog stanja najpre čamilo na carini, a posle nije mogao ni brzo da se registruje u MUP-u,jer su se zahtevi za prvu registraciju slali poštom ) i na jesen 2020 (kada je bio dogovor da mi se isporuči zimski set) više nisu uopšte postojele u ponudi te felne, već samo neke koje mi se nisu dopadale. Ali, oni su ispali veoma korektni, rekli su „Biraj koje hoćeš, bez doplate“ i ja izabrao one koje sa izabrao. A kada sam im posle video cenu na jednom ino sajtu, smrzao sam se. Tako da, kažem, bili su veoma korektni, a ne verujem da će više ikada da me posluži takav splet okolnosti i svih tih silnih „benefita“. I njihova takva dobrota ...  :)

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neku noć po kiši dodjoh iz BG do CG, i nije mi se dopao domet kratkih farova u tim uslovima. Neverovatno mi je da sam prešao već oko 20 kkm, a da do sada nisam imao baš dužih noćnih vožnji "po mrklom mraku" i kiši ( osim auto putem ), u kojim uslovima bih ovo primetio. I mislim da ću se po povratku kući malo poigrati podešavanjem dometa.

1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Redovna vikend pešačka tura po Fruškoj gori :) Mislim da ću uskoro zatvorenih očiju moći mapu mojih staza Fruškaća nacrtati ...

Juče kiša i magla, a danas sneg ... Ali, tamo je (meni) svaki dan lep :) 

Inače, jutros je na odometru pisalo 22.222 km ...

 

A.jpg

B.jpg

C.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

D.jpg

E.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas odradjen drugi redovan servis na oko 25.300 km.

Došao sam uslovno rečeno "pre roka" ( po indikatoru je postojeće ulje moglo još 2.400 km, a prešlo je oko 11.500 km ).

Želeo sam i da danas "ukrstim" i felne sa setova točkova ( da stavim "zimske felne" na letnje gume i obrnuto ), ali, svi termini za vulkanizerske usluge su (naravno) bili zauzeti, tako da to ostaje za neku drugu priliku ... :)

 

Cena ovog ( drugog) redovnog servisa ista kao i prvog servisa prošle godine - 17.050 dinara, a treći redovan servis bi trebalo da bude uz popust od 50%. Ako "budemo živi" :) 

OIL lifetime.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se ovaj auto veeeoma dopada.

Doduse,nista na njemu mi nije 'wow'..spoljasnost nije takva da bih bas "ostavio oci na autu"..unutrasnjost..nije dosadna,ali nije bas ni inspirativna.. Medjutim,ceo auto kao paket mi je bomba. Prostoran,praktican..odlicno je sve sastavljeno,jako prijatni materijali..sve na svom mestu. Motorizacija veoma zanimljiva..nisi skoro nista napisao o voznim karakteristikama (osim dela u kojem opisujes preticanje na magistrali)..navodno ima izuzetnu zvucnu izolaciju koja u kabini daje utisak potpune tisine..

Inace slabo pises na ovoj temi..pretpostavljam jer ga mnogo manje vozis..Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...