Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ah, da. Ima jedna mana koju je prećutala.

Jazz nema rezervni točak (pa ni rupu u podu gepeka za smeštaj istog). I to je po meni veliki minus, bez obzira šta statistike govore o tome koliko se često ili retko buše gume.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Decak Iz Vode said:

Koje trikove bi joj pokazao..sa Jazzom,razume se

Ponosno bi joj pokazao svoje telo jazavicara :P . Naravno, samo za uzimanje mera za prostor na zadnjoj klupi Jazz-a, razume se.

 

:stuart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda Jazz Crosstar Hybrid Review | Honest Car Review UK

Tek da vidimo kako Jazz-a vide "dečaci" visokoga čela  ... :) 

 

 

A, evo kako Jazz-a vide neki "dečaci" sa malo jačim korenom kose :) 

 

Harry's Reviews / NEW Honda Jazz Crosstar e:HEV Review | Can This Facelift Attract Younger Buyers? 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron
Da li si provozao Jazz druge generacije ili imao prilike da ga pogledaš,sedneš u njega itd? I generalno šta misliš o mk2 Jazzu? Posebno mislim na 1.4 benzinca sa 99ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojma nemam da ti kažem bilo šta na temu kakav je danas to polovnjak.
Nedavno je na Honda forumu neki novi član postavio pitanje baš za Jazz te generacije (da li ga ima smisla danas kupiti kao polovnjaka ) , na šta je usledio veći broj do te mere afirmativnih komentara starijih članova, da je meni to na neki način bilo prosto nenormalno. A sećam se da je preporučen bio baš taj motor.
Pre par dana se neki vlasnik takvog primerka “požalio” da mu je puštao ulje negde na spoju PCV ventila, a kada je skinuo to (i još nešto), da bi video o čemu je uopšte reč, da se totalno raspao dihtung. Pa je čekao na deo (dihtung) mesec dana. I onda svi kažu, otprilike, da je to prosto “normalno za kola tih godina”, ma koji brend da je. Svakako mislim da treba voditi računa o kojim godinama vozila pričamo. I po mom mišljenju ni te “decenijske” Honde (pa čak ni one mladje) uopšte nisu imune na kvarove, pa ni na one koji se sreću i kod drugih brendova.
Ja sam samo jednom ( baš dosta davno ) kratko provozao Jazz te generacije, ali nisam siguran ni koji je motor bio u njemu.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam moron, al mogu pogledati.... Rodjena sestra i zet su uzeli letos Jazz mk2 bas sa tim motorom. Ja sam odusevljen autom. Mali spolja, fino prostora iznutra, motor se bukvalno ne cuje. Enterijer mi deluje kvalitetno. Jos je njihov primerak sa malo bogatijom opremom. I spolje deluje lepse od standardnog, ima pragove (rekao bih fabricke), alu felne 16, fabricki zatamljen iz B stuba. Sve u svemu, ne bih se bunio za jedan takav za po gradu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ono sto sam primetio kod tih hondi gledajuci ih preko po oglasima da prilicno trule, pogotovo oko cepa zezervoara i zadnji rubovi, mada to je slucaj i sa prethodnom generacijom, druga mana su plasticni volani koji se bas pojedu cak i na manjim km.....juce sam dogovorio jednu 2010. god sa 200k km volan izguljen sto je i ocekivano ali vidjao sam ih i sa 100k i slicnim stanjem volana, ova doduse nije trula a sto moze po slikama da se vidi, medjutim jos nisam siguran da li cu je uzeti jer mi se malo ne uklapa u kalkulaciju.

 

evo npr. ova ima 100k km.

635683185.jpg?w=1920&q=90

a ova samo 58k

371911620.jpeg?w=1920&q=90

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo neko prstenje ovako ogulilo volan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ja pitao za utiske i mišljenja o Jazzu mk2 iz dosade. Razmišljam u tom pravcu za eventualnu kopovinu.
Moj GP je 5 godina kod mene i iskreno polako mi je dosadio..nemam para za ono što bih ja želeo (treba tu možda 10-12 hiljada eura za neki povonjak star oko 10 godina),pa gledam nešto što bi moglo biti oko 2010-2011 godišta..a ako već nemam da dam pomenutu cifru,neću da dajem ni 7-8-9 hiljada za nešto što mi opet neće ispuniti srce.

Pa ,kad je već tako,onda mi Jazz ispunjava neke kriterijume. Mislim da može da se nađe za 5-6 hiljada eura.

Možda grešim,ali tako razmišljam.

Neka moderacija prebaci post na topik Večita dilema ako misli da je prikladnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pa ne nose svi prstenje pa da ono guli volane, jednostavno kod nekih kola su takvi volani loseg kvaliteta tj plastike. mada ja bih svakako taj plasticni volan odradio u kozu.

Jazz je dobar auto u to nema sumnje, sad vizuelno je stvar ukusa, meni je recimo 2. serija ok, 3. mi nekako cudna vise vuce na minivan a prva mi se ne svidja tj ne bih je kupio, ali svakako dobra kupovina kao auto samo da se naleti na dobar primerak da ga nije uhvatila korozija.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

To što se tiče pomena korozije, ja i inače nemam neke vere u japansku antikorozivnu zaštitu (od malih nogu), ali me "moj" farbar/limar često ubedjuje da to nije problem samo do Japanaca, pa kaže i da ti možeš vrlo lako naći i potpuno trulog poda golf 6 ili Audi A3 te generacije (dosta ih je on "krpio", pa i iz uvoza), koji su savremenici pomentuog Jazz-a. Da ne kažem koliki je meni bio šok kada sam saznao da je "moj" biviši 308 iz 2009. prošle godine dobio baš veliku rupu od korozije u desnoj sajtni (pa je to radjeno).

 

Zna se nrp. da je civic 8 generacije kao sedan bio baš sklon koroziji (ali ne i HB), pa čak i accord iz tog doba ima neke delove karoserije koji su češće ugroženi potencijalnom korozijom (gledao sam ih i ja na placu sa jednim drugarom, na podu pozadi (blizu zadnjih točkova bukvalbo rupe).

 

Za Jazz te generacije sam primetio da postoji neko potencijalno podozrenje u pitanje korozije, pa i u odnosu na neke primerke uvezene iz CH. Ali su neki koji su nedavno kupili postavljali na forumu i detaljne slike podvozja nakon kupovine i pranja podvozja i nije delovalo ništa očajno.

 

Dakle, rizik korozije sigurno postoji pa i kod Jazz-a starog 15 godna i svaka kola treba dobro pregledati.

 

Za ostalo zaista ne znam. Ako je volan i pocepan, nije to danas tako skupo da se presvuče. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno korozija napada i druga vozila ali ovo sam pomenuo jer se prica o konkretnom modelu. Mi imamo u firmi golf 6 iz 2012. kome su vec menjanje sajtne a vagen je poznat po koriziji imamo i 5icu koja je pocela da zuti svuda.

U zadnje vreme mi izlazilo par povoljnih jazz u CH ali svi su imali vidnu koroziju oko poklopca rezevoara i na zadnjim rubovima, fino nabubrela boja sto ne mora da znaci da su rupe ispod ali nisam hteo da ulazim u rizik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, vidi, ako je mene nečeg strah na vozilu (ma kog brenda), to je korozija, jer je to kao tumor.

 

Na ovoj temi na Honda forumu ima opisan jedan Jazz uvežen iz CH, iz 2008, a i inače ima dosta vlasničkih tema za Jazz-a.

A ovo je jedna od slika posle uvoza i "rastavljanja".

 

Koliko se sećam, bilo je dosta korozije na kočionim elementima.

 

20230207_203305.jpg.80a8797c2bf1a1feaf94341998b1e9e5.jpg

 

https://www.hondaclub.rs/forum/topic/14423-sakura-jazz-gd1-14/

 

Naravno, treba se prvo registrovati na forum radi čitanja, ali, banalno je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jao kako mrzim da vidim ovu lila boju na jazz-u :)  ne znam tacno koja mesta su simptomaticna za jazz sem pomenutih zadnjih rubova i oko cepa rezervoara, to je ono sto se vidi ovako spolja a odozdo sigurno ima jos takvih mesta 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...