Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Uvoznik Honde za Srbiju "Delta automoto" je na svom sajtu objavio cene za novu generaciju jazz-a, koji je u Evropi dostupan isključivo sa hibridnim 1,5 motorom, ukupne snage hibridnog sklopa od 109 ks. Novi Jazz se nudi u ukupno 4 različita paketa opreme, a ispod su navedene cene bez uračunatih eventualnih subvencija (u iznosu od EUR 2.500,00 )

 

Comfort  23.990

Elegance 25.490

Executive 26.790

Executive Crosstar 28.290.

 

Detaljnije na linku:

https://www.honda-srbija.rs/automobili/nova_vozila/novi_jazz/pregled_modela.603.html

 

Evo i link do "Marekovog" testa novog jazz-a

 

 

 

 

Edited by neshaoct
update naslova

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^

 

Nova Honda Jazz u Srbiji od 23.990 evra

 

honda jazz 2022 4.jpg

 

Hondina misija o elektrifikicaji dobila je još jedan oblik - Honda Jazz sa dvomotornim hibridnim pogonskim sistemom donosi dinamičnu, sigurnu i efikasnu vožnju. Srce potpuno novog Jazz modela je hibridnog pogonskog sklopa sa besprekornom isporukom energije. Upotrebom najnovije tehnologije za postizanje niskih emisija i ekonomičnosti, Honda Jazz postiže vrhunsku efikasnost. Potpuno novi Jazz i Jazz Crosstar imaju isti hibridni pogonski sistem, ali individualne pojedinosti. 

 

honda jazz 2022 3.jpg

 

Novi Honda Connect dolazi sa ekranom od 9 inča osetljivim na dodir, DAB digitalnim radiom, Apple CarPlay i Android Auto. Ukoliko vam to nije dovoljno Moja Honda+ aplikacija na Vašem pametnom telefonu može poslati vaše uobičajene tačke interesa na satelitsku navigaciju, a može imati i funkciju daljinskog zaključavanja i otključavanja vozila.

Potpuno nova Honda Jazz i Jazz Crosstar dolaze sa najnovijom generacijom Honda Sensing sigurnosnog sistema. Ovaj napredni sistem standardan je za sve nivoe opreme i uključuje: CMBS koji predstavlja sistem za prevencije sudara, sistem koji detektuje i prati kolovozne trake, sistem za praćenje mrtvog ugla, kao i druge sisteme koji doprinose bezbednosti vas vaših najbližih.

 

honda jazz 2022 2.jpg

 

Potpuno novi Jazz i Jazz Crosstar pruža vozaču panoramski pogled na put tako da imate iskustvo da se nalazite ispred širokog ekrana sa pogledom na put. Ova vidljivost ne samo da poboljšava vidljivost, već je i položaj vozača takav da podstiče na sigurnost i samopouzdanje u vožnji. Sveobuhvatna instrument tabla dizajnirana je tako da možete videti najvažnije informacije za volanom. Horizontalni 7-inčni TFT ekran zamenjuje staromodne merače jednostavnom funkcionalnošću i doprinosi prostranom i kvalitetnom ambijentu.

 

honda jazz 2022 1.jpg

 

Prednja sedišta su dizajnirana tako da imaju širok spektar funkcija koja su u rangu sa automobilima premium klase. Udobna sedišta koja odgovaraju pravilnom položaju vašeg tela i dodatni prostor za noge samo su neke od funkcionalost kod nove Honde Jazz. Zadnja sedišta omogućavaju vam da konfigurišete određena podešavanja za smeštaj dodatnog prtljaga. Na Jazz Crosstar-u presvlake su vodootporne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, "cena" ... Kao da je "cena" vozila neka pomena vredna činjenica ...

Imaju li ta dva vozila koje pominješ, recimo, nosivost krova do 35kg ? Ako nemaju, onda zaista nisu za poredjenje sa jazz-om. Jer tada nisu ista klasa :)

 

https://honda.si/wp-content/uploads/2020/06/brochure-jazz-2020-web.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neki tvrde da su ga već provozali u Srbiji ... U salonima će navodno biti dostupan za oko nedelju dana.

Jedva čekam da ga vidim uživo, da saznam kako u naravi izgleda vozilo po cenama iz cenovnika :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Honda Jazz Crosstar

 

Posle punih 10 godina urbani model Honda Jazz u Crosstar izdanju vratio se na tržište Srbije. Da li je vredelo čekati, ispunjava li očekivanja?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, "moj Piroški" ...

1. Ako čovek ne zna kako u Hondi funkcionišu sistemi asistencije, pa i, primera radi, "LKAS" ( sistem za centriranje vozila u sredini saobraćajne trake ), mada to godinama ima u aktuelni civic, onda se pre testa Jazza pročita upustvo za upotrebu, pa i kako se uključuje LKAS ( i pri kojim brzinama kretanja on može da funkcioniše). A ne da se kaže glupost ( u šestom minutu ) u stilu da sistem asistencije navodno ne radi dobro i da vozilo, kada se u gradu pusti volan, ide levo-desno. Ide tako jer gospodin Piroški NE ZNA da uključi LKAS. Bruka.

2. da li je ubrzanje od 9 sekundi ( koliko treba ovom jazzu do "stotke" ) dobro ili loše, to je stvar lične percepcije. Ali, isti Piroški je pre mesec-dva bio dosta zadovoljan ubrzanjem od 12 sekundi koliko treba corolli sedan sa 3-cilindričnim 1,5 iz yarisa. A sada mu je ovih 9 sekundi kod jazz-a "loše" ???

3. što se tiče pitanja potrošnje, ja sam ubedjen da ovaj hibridni jazz ( od manje od 1.300 kg) u istim uslovima vožnje troši manje od hibridnog CRVa "od dve tone". Mislim da bi testeri pri testu trebalo da testna kola voze kao da su njihova lična, onako kako inače privatno voze. Divljanje nikada ne može dati (gledaocima/čiatocima) korisne podatke, kao ni kada kola voziš kao tudja i sa gorivom koje je za testera džabe. Inače, u jednoj sceni testa se vidi podatak bord računara, da je ovo vozilo na prethodnih 2.456 km ostvarilo prosek potrošnje od 5,9. Zar je to toliko loš rezultat za testna kola ?

4. da ne nabrajam dalje. Mislim da se Piroški "nalupao za sve pare". Za ukus oko boje se slažem. Što se tiče cene, da visoka je (oko 5-6% viša nego za yaris hibrid), ali, ovo je Jazz "na štiklama" ( Crosstar ). Vrlo brzo će u Srbiji da se pojavi novi "yaris na štiklama" - Yaris Cross, pa, kada vidite cenu za njega, na dupe ćete da padnete (imate već cene u SLO, pa pogledajte). Ko zna, možda je tačno da je ovaj Jazz sa ubrzanjem od 9 sekundi loš, ali, možda Piroškom Yaris Cross bude veoma startan i u varijanti u kojoj ubrzava za oko 11,5 sekundi ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: Honda Jazz Crosstar

 

Od sada isključivo kao hibrid, Jazz i dalje predstavlja pravi primer dobro promišljene konstrukcije automobila čija je namena da bude, pre svega, vrhunski praktičan prevoz. Prvi pogled na tehničke karakteristike SUS i elektromotora jasno pokazuje da prednost ima pogon na struju. ''Mala, a velika'' Honda nudi mnogo zanimljivih rešenja...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Lepa reč i gvozdena vrata otvara", kažu.

Upitah i "Delta" mi dade na vikend vožnju Jazz Crosstar. 

Moram da priznam da su mi prvi utisci veoma pozitivni. Mada sam opšte poznati telesni degenerik, skladan koliko i pas jazavičar, napred za mene ima mesta kao u bajci. Ne bih to potencirao (to bi trebalo da se podrazumeva), da nema i savremenih vozila u koja maltene ne mogu napred da sednem, jer mi je nisko i kada je sedište vozača do kraja spušteno ( novi Yaris ).

Naravno, ja pozadi sesti ne mogu, nisko mi je, ali sam za "test normalnih", iskoristio sina od 190 cm i on pozadi (iza sebe) stane knap. No, kako i on sam reče, za bezbedno sedenje (da iznad glave može šaka da stane), ono je pozadi ipak za ljude do oko 185 cm. Jer, "ovako", za slučaj nezgode, sa 190 cm pozadi, ko zna da li bi glava udarila u krov iznutra i šta bi se tu desilo.

"Autić" je baš udoban, prostrano je napred ( a i pozadi za "normalne" ), dobro pegla gradske rupe.

U normalnom režimu vožnje ( normalna gradska ili vangradska ubrzanja ) e veoma tih, pa i na auto putu (nisam išao brže od 130 km/h ).

Ako se gas potopi do daske, za forsirana ubrzanja, čuje se uobičajeno "skuter arlaukanje" (dok se gas malo ne popusti). Onako kako ja uobičajeno ubrzavam i sa drugim vozilima, "arlaukanja" nema.

A baš subjektivno deluje startno, u svetu mojih vrednosti i vozačkih navika. Objektivno, tu je, nešto ispod 10 sekundi ( zavisno od paketa opreme i veličine točkova, 9,4 do 9,9 ).

Što se tiče potrošnje, posle oko 80 km mešovitog režima ( od N.BG preko Jajinaca do vrha Avale, a u povratku auto putem, pa do Aerodroma i nazad ), u mom uobičajenom ritmu, stabilizovalo se na 3,6.

Vidim da je neko pre mene na oko 500 km imao prosek oko 4,5, kao i da je na prvih oko 3.600 km ( kada su ga vozile sve domaće auto redakcije ) ostalo zapisano na 5,6.

Čuo sam od mnogih da su hvalili "infotainmant". Do danas nisam razumeo zašto i šta tu uopšte ima da se hvali. Ali, prosto, kada sam probao, baš sam se oduševio i čini mi se da u odnosu na ovaj, ono iz aktuelnog civica ili CRVa deluje kao iz kamenog doba :)

Uh, moram da pohvalim i klima uredjaj. Ne da lepo hladi, nego "ubija" koliko je efikasan. Moguće da to ima veze i sa zapreminom kabinskog prostora. Ali, svaka pohvala.

I tako ... Dobro vozilo. I "malo skupo" :) 

viber_image_2021-09-04_16-17-33-141.jpg

1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle predjenih oko 340 km mogu da kažem da je ( meni ) ovo odlično vozilo, po više parametara. A i još jednom se pokazalo koliko sam pun pogrešnih (negativnih) predrasuda. Ovaj put u odnosu na hibride. Načelno volim klasiku, a hibrid to nije. Ali, dobar je. Zaista.

 

Jer, ako se "ne divlja" ( a najčešče nisam takav ), hibrid omogućava neforsirana ubrzanja i krstaranje u izuzetnoj tišini i opuštenoj atmosferi. Jedna za mene sasvim nova dimenzija, koja može i da prija, sve zavisno od karaktera (a možda i godina ). Čak mi se čini da se kod Jazz-a SUS motor, nakon što se aktivira, neprimetnije javlja u odnosu na SUS kod CRVa hibrida.

 

Na auto putu bez problema drži putnu brzinu od 130 km/h u relativnoj tišini.

 

Sistemi aktivne bezbednosti rade savršeno, čak i bolje nego na civicu i CRVu ( komande tih sistema na volanu su svakako drugačije postavke, ali, sve intuitivno ).

Saobraćajnu traku prati savršeno.

Čak bih rekao (dileme nema) da ovde ima nekih naprednih sistema koje CRV i civic nemaju, jer se tokom vožnje Grebenskim putem po FG ( gde nikada i ne držim uključen "Line Assistant", pa i nema načina da sistem bude aktivan i da sam upravlja levo desno i prati saobraćajnu traku ) u par navrata desilo da sam na potezu od Zmajevca ka izletištu Letenka naišao na neku "prepreku" ( sa boka, npr, vegetacija koja ulazi u putni pojas, zbog neodržavanja puta ) i da je on sam skrenuo i to izbegao !!!

Bile su meni, naravno, ruke na volanu, upravljao sam, ali, osetio sam da tu u tim trenucima upravlja još neko i bio sam najpre u neverici i šokiran. Uplašen.

Onda sam primetio da se u tim situacijama na instrument tabli pali veliki signal upozorenja u obliku (belog) volana.

Namerno kažem "belog" ( volana ), jer mi je signal "naradžasti" (volan) poznat ( iz CRVa i civica) i znači nešto sasvim drugo ( upozorava da vratite ruke na  volan, da "ne spavate" ).

Ovaj "beli" još nisam video, ni imao prilike da to doživim ( CRV i civic to nemaju ), a danas mi se desilo 5-6 puta, samo na tom delu puta.

Tek, očito je da je Honda kod Jazz-a otišla korak dalje sa ovim sistemima aktivne bezbednosti u odnosu na ono što se nalazi u aktuelnom CRVu i odlazećem civicu. I da je ovo tzv. "Honda Sensing 2".

 

Inače, moram da kažem da su mi današnji putnici (članovi porodice) bili šokirani kada sam im rekao da ovaj Jazz ima 10 air bagova ( bilo je: "Ne razumemo, gde su, kako 10, nemoguće ?" ).

 

Za kraj, onaj detalj oko "energetske efikasnosti".

 

Posle oko 340 km ( od čega je auto put bio oko pola, ne brže nigde od 130 ) ukupan prosek potrošnje je bio 3,9.

 

Dok sam se vozio Grebenskim putem, po vrhu grebena Fruške gore i stalno gore-dole ( ako je nekada išao biciklom tuda, zna koja je to "robija" i koja energija i kondicija za to treba ), prosek potrošnje je uvek bio u rasponu 2,5 do 3 litra (jer takvi uslovi vožnje omogućavaju dobro punjenje baterije).

 

Uveče sam se malo i provozao gradom (bez forsiranja i gužve ) i u tri odvojene vožnje prosek mi je bio sramotno mali. "Oko" 3 ( 3,1, pa 2,5 i tako ... ).

 

Totalno nadrealno... Tek, odlično vozilo.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka lepa priča ima svoj kraj, pa je i tako ovak lepa "vikend avantura" jutros završila. Vratio sam im Jazz-a. Mada sam svega oko 2 km od salona "Delte", pre toga sam u jutarnjem špicu odlučio "da pregazim Savu" i napravio krug do Centra grada i nazad, a tokom tih 10-ak km ( bez korišćenja Gazele i auto puta) je "blesimetar" napisao prosek potrošnje od samo 3,2 ... :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje praktičnog tipa, obzirom da si sina ubacio pozadi, kako je on ušao na zadnja vrata ? Pitam zbog dimenzija i oblika vrata, podsećaju me na npr Meriva (istina, kontra otvaranje, ali zbog istog se i koliko toliko lakše ulazi) ili na Captur ? Ja sam probao u novi QQ / Kadjar, brate onaj bok kod vrata mi otkine karlicu ili se isprljam kao svinja dok uđem kao putnik :( 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veruj mi da se ovde na zadnju klupu lako ulazi, pa je i moj sin sa 190 cm lako ušao ( nije ni kćerka mnogo niža, ima 183 ).

A "iza mene", i ja lako sednem pozadi što se tiče kolena. Samo ta prokleta glava, ali, pripišimo to naopakim dimenzijama moga tela.

Što se tiče "praktičnosti", u kolima, u ostavama za sitnice, ima prostora za 7 flaša po 0,75 ( 4 kom u vrata, plus 2 kom napred na armaturu (kod spoljnih duvaljki ventilacije) i 1 kom ispred prednjeg naslona  za ruke izmedju sedišta (koji je ogroman za tu klasu kola )), mada tu ima i još jedna ostava (može čaša ili niža flaša), a i u donju kasetu (a ima i gornju, kao 500L ) mogu da stanu 2 flaše od po 1 litar ( npr, one kao za Donat Mg ).

Pozadi, u naslonima prednjih sedišta, osim onih donjih ogromnih džepova, imaš i po jedan mali ( odmah ispod prednjeg naslona za glavu), za mobilne telefone.

Napred ima posebna ostava za telefone ( mislim da je to i onaj bežični punjač, morao bih da proverim ).

Ako sam dobro video, ima 4 USB priključka ( po 2 napred i pozadi ). I tako ...

Kada sam jutros vratio vozilo i ispričao prodavcu moje amaterske utiske, mislim da mu na najviše pažnje privukao detalj oko onoga kada je automobil počeo maltene sam "da predlaže putanju" u cilju izbegavanja prepreke ( nabujale šumske vegetacije koja je debelo ušla u putni pojas zbog neodržavanja puta ). Čudan je osećaj, liči kao na ono kada ti se kod prednje vuče "otima volan iz ruku" (kada su ti u stanju mirovanja točkovi skrenuti, pa naglo kreneš kao divljak i u fazi ubrzanja on jako silom sam pokušava da ispravi volan), sa tom razlikom što on meni nije pokušavao da ispravi volan, već me je "skretao" ( osećala se jaka sila na volanu u tom smislu ), da ne bih prošao suviše blizu žbuna, maltene mu očešao grane ( po putanji kojom bih ja to možda uradio, jer sam vozio "u sunce" i ništa se nije videlo kada uletim u hladovinu ). Zaista neobičan sistem aktivne bezbednosti (imao sam utisak da je to i za prodavca bilo saznanje, a možda me je i samo pustio "da lajem" :) ). Apsolutno nisam upoznat sa tehničkim detaljima tog sistema, ali, mislim da ću morati da to sagledam :) Jer, nema dileme da su im kod Jazz-a ti sistemi napredniji nego kod aktuelne generacije.

 

 

4.jpg

2.jpg

3.jpg

1.jpg

Istine radi, moja krećra ke rekla da je pozadi klasutrofobično u odnosu na 500L ili CRV-a, ali, to je stvar (njene) navike, pri čemu je 500L panoramac, a CRV zaista ima nenormalno velik kabinski prostor i pozadi i prosto u oba vozila se ima osećaj velikog prostora. Trebalo je (porodičnog testa radi) da je ubacim pozadi u neka druga savremena kola te klase , gde bi "vrištala kao Damjanov Zelenko" i kopala rukama i nogama da pobegde iz tih kola. Ne bih sada da ih nabrajam, da se ne shvati kao hejt, ali, dosta aktulenih vozila sam premerio svojim telom mislim i znam šta je teskoba. Prosto je neverovatno kakva se sve kola danas nude, kao da su dvosedi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, svet oko nas i jeste prepun morona ... Eto, primer iz najbliže okoline, moja supruga svom mužu godinama govori da je on pravi moron ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Honda Jazz

 

Honda Jazz, kao nov automobil, nikada nije bila popularna na našem tržištu. Bila je slabo dostupna, skupa i nerazmljiva. Jazz se ovde ''odomaćio'' tek kada je postao polovnjak, odnosno kada je postao razuman sa cenom. Nažalost, izgleda će tako biti i sa novom generacijom modela Jazz. Postoji običan Jazz i ovakav Crosstar koji liči na SUV model, ima 3 cm veći klirens...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...