Jump to content
FAS Goran
vujasin

Fiat Freemont 2.0 16v MJet - zvuk turbine

Recommended Posts

Na Freemontu se cuje kako malo turbina zavija. Danas sam skinuo usisno crevo i ima cca 1mm radijalnog i 1mm aksijajnog lufta. Cini mi se da je to normalno.

Snimio sam zvuk:

 

https://www.dropbox.com/s/l2534s2psp653t3/20.%20svi%2021.11.mp3?dl=0

Evo zvuka


Potpuno isti zvuk ima ova alfa:

 

 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vujasin

Ne valjaju ti linkovi, oba URL si postavio da "gadjaju" ovu stranu foruma ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to normalno, makar ne za ispravnu turbinu.

Uslovno receno je normalno za pohabanu turbinu koja je mnogo presla, a moze jos da se vozi.

Dozvoljeni luft aksijalni i radijalni su maksimalno deseti deo jednog milimetra.

Screenshot_2021-05-21-21-20-08-867_com.google.android.apps.docs.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast. Najbolji post do sad. Taj 0.1mm se pod rukom ne bi smio ni osjetiti koliko je to malo. Turbina ima 240tkm sto i nije nesto puno. Na stilu original turbina ima 560tkm i jos je zdrava i ne zavija, a i ima manje lufta od ove.

 

 

 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vujasin said:

Na stilu original turbina ima 560tkm i jos je zdrava i ne zavija...

Sve i da je taj Stilo bolje vožen i održavan od Freemonta, opet je to prevelika kilometraža da turbina ne bude ni pipnuta tokom svih tih kilometara.

To naravno ne utiče na ovu priču oko Freemonta kome je očigledno potreban jedan pregled turba i dihtunga izduvne grane (mada kad on strada dosta je piskaviji zvuk)...i zavisno od potrošnje ulja spremati pare za remont turba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Stilu turbina sigurno nije dirana jer je kod mene od 130tkm. A na Freemontu bi stavio novu samo da sam siguran da je do nje, da ne bi s drugom bilo opet isto, a i originalna turbina je uvijek bolja od druge reparirane tako da moze i gore biti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina je izuzetno pouzdana i dugotrajna ako se redovno menja ulje i ne przi hladan motor.

Skoda fabia sto je presla 1.3 miliona km sa 1.9tdi motorom je zamenila turbinu na skoro milion km, tj. 991 hiljadu km je izgurala fabricka.

Tako da dokle god da je dobra ja fabricku ne bih dirao dok lepo puni, ne trosi ulje, ne baca u safe mode itd.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vagenovac said:

Turbina je izuzetno pouzdana i dugotrajna ako se redovno menja ulje i ne przi hladan motor.

Skoda fabia sto je presla 1.3 miliona km sa 1.9tdi motorom je zamenila turbinu na skoro milion km, tj. 991 hiljadu km je izgurala fabricka.

Tako da dokle god da je dobra ja fabricku ne bih dirao dok lepo puni, ne trosi ulje, ne baca u safe mode itd.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
 

Slazem se, samo ne mogu trpiti ovaj zvuk zavijanja. Uzeo novi auto a na malim okretajima zavija kao hitna pomoc. Moram nesto po tom pitanju napraviti makar novi turbo stavio.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zameni ili remontuj kod nekog ko moze da garantuje da nece zvizdati.

To je svakako najbolja opcija.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...