Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

On 3/29/2022 at 3:18 PM, knezevic76 said:

Dobili su odgovor od FIATa da je TO normalno!
Elem, ja se nisam složio sa tim. Čak sam napravio i malu frku na prijemnom odeljenju itd itd. Što je rezultiralo time da će čovek sa prijema, vrlo OK momak, isprati sutradan celu priču oko servisa i tog problema sa zvukom iz menjača. U međuvremenu sam snimio novi snimak u HD rezoluciji videa i zvuka i prosledio im na više adresa u okviru njihove auto kuće.
Kad se završi servis i ako ponovo dođu sa argumentima da je to normalan zvuk, tražio sam da mi taj isti zvuk pokažu na bilo kojem drugom vozilu sa istim motorom i menjačem. Ako budu našli, ja ću se pomiriti sa činjenicom da to tako mora.
Ali ako se i dalje budu pravili pametni, tj FIAT Srbija i FIAT Italija Turska i ostali, koji su aminovali da je TO ok zvuk, onda ćemo preći na drugačiji vid komunikacije koji im se neće svideti.
Ja sam maksimalno korektan i imam baš visok prag tolerancije, ovde nije samo pitanje menjača, isto bi se postavio i za običnu sijalicu.
Elem, da ponovim, ja sam ubeđen da taj zvuk ne sme da postoji, mislim da su i oni svesni toga i da idu na varijantu, ako radi i ne pravi druge probleme, voziti dok je u garanciji pa ako crkne, popraviće, ako ne crkne, njima ekstra.
Otvarali su menjač, menjali hidro druk ležaj, i ako sam im rekao da nije do njega, dakle videli su da je sa elementima, korpa, lamela, druk, sve ok, a to sve nije u garanciji jer su potrošni delovi. Ali ovaj zvuk dolazi iz ili kućišta menjača ili negde drugde, a nije potrošni deo, dakle podleže garanciji. Dakle, ako je do menjača ne gine im ceo nov menjač.
Na kraju krajeva, ne plaća taj menjač AK , ali treba ubediti tamo nekoga da to nije normalno.
Za hidro druk su odmah dobili odgovor da se zameni i poslat novi iz Italije ili odakle već. A to je potrošni deo i ne podleže garanciji ali pošto se javio problem nakon par hiljada kilometara , ipak su zamenili o svom trošku.
Znači, majstori nisu locirali pravi uzrok i postavili pravu dijagnozu, to je njihov problem.
 

E, pozdrav, prvo da čestitam na super novom autiću ;) A, što se tog zvuka tiče, mislim da ga imam i ja, ali kod mene je 1.4 16v motor. Kod mene se čuje vrlo blaga promjena zvuka kad pustim kvačilo u leru. Teško može da se primjeti ako je automobil na otvorenom, ali kada je u garaži sa otvorenim prozorom, onda se čuje promjena zvuka. Išao sam u servis, šef servisa je isto sumnjao na druk ležaj, zapisali su zapažanje i obavijestili Fiat o tome, za slučaj da šta rikne, ali nismo ništa dirali. Moguće da je takva neznatna promjena zvuka (ako je i kod tebe tako) možda stvarno i normalna, šta znam... Mene je brinulo da nije ležaj izlaznog vratila mjenjača.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega, to kod mene nije bilo malo a kad se zagreje menjač, nije moglo nikako da se čuje, sve i da nasloniš uvo na njega.
Čak mislim da je kao i motor tako i menjač skroz drugačiji od tog što ide u 1.4.
Kad bi vam okačio klip kako se čuje, krstili bi se i levom i desnom rukom ;)

A evo i malo novosti. Menjač je poručen NOV i trebalo bi da stigne za dva dana i auto kuću, sad sam dobio informaciju. Konačno da im vratim ovaj zamenski traktor.

Sent from my DN2103 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veoma su oni korektni kada su ti na tako izuzetno dug period dali zamensko vozilo. To mi ne liči na uobičajene uslove garancije, odnosno, na "garanciju mobilnosti" (jer je ona obično ograničena na svega par dana - u smislu besplatnog korišćenja zamenskog vozila ).

Tako da svaka čast Fiatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako to ide , barem što se zamenskog vozila tiče, to zavisi od auto kuće do auto kuće, obično je par dana plus neradni dani besplatno a nakon toga se vodi kao renta kar.
Možda i meni ovi naplate kad auto vratim, otkud znam, ništa mi nisu rekli .
Znam da kad sam im ostavio BMWa na sređivanju da sam uzeo Fiat 500l kod njih kao rentacar dok nisam kupio Crossa. Nije bilo nešto mnogo ni skupo tada. A možda su me obrađivali da kupim nov auto pa mi se šlihtali, ko zna .
U svakom slučaju, videću, do sad su bili korektni za sve, sem malo natezanja oko menjača, al eto, poručen je komplet nov.
Nisam neko ko će da hvali auto kuće ali su ovi poprilično korektni, čak sam dva puta prisustvovao kad su ljudi došli da rade servis za svoje nove automobile ali kupljene kod drugih, ne bih navodio kod kojih.
Sve u svemu, tri nedelje je prošlo od kad je auto ostavljen.


Sent from my DN2103 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, moron said:

o mi ne liči na uobičajene uslove garancije

Normalno, pa kupio čovek serijski test auto pa zaslužuje poseban tretman :) Zarad svih grešaka kupljenih sa autom izlaze mu u susret :D 

 

Šalu na stranu, lepo oni rešavaju probleme sa vozilom ali mora da se malo nagaze...inače bude "sve je to normalno".

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kad bude izašao novi model, prvo će mene da kontaktiraju i ponude specijalne uslove. :)

Jedna anegdota, pre nekih desetak dana idem na posao i prolazim pored AK kad mi se na zamenskom vozilu upalio check engine i alarm za start-stop. Svratim ja do njih da vide šta je, izlazim iz kola, dajem im ključeve uz konstataciju
"Evo, crko vam i ovaj!"
Ljudi popadaše od smeha.
"Mene da pošaljete u Fiatovu fabriku da radim kao test vozač.'

PS, greška lambda sonde je bila

Sent from my DN2103 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/2/2022 at 11:23 AM, neshtry said:

Da zamene ulje i stave filtere im treba 1,1 sat...moj majstor zameni za 30 min,može u f1 tim po tome....

 

To je norma koju je Fiat odredio. Svaka operacija ima unapred odredjenu satnicu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Veoma su oni korektni kada su ti na tako izuzetno dug period dali zamensko vozilo. To mi ne liči na uobičajene uslove garancije, odnosno, na "garanciju mobilnosti" (jer je ona obično ograničena na svega par dana - u smislu besplatnog korišćenja zamenskog vozila ).

Tako da svaka čast Fiatu.

Vratio sam zamensko vozilo, konačno. Ništa mi nije naplaćeno za ovih mesec dana korišćenja.

 

Iz onog 1.3mjet kad sam seo u ovaj moj, kao da sam seo u auto sa elektropogonom, ne čuje se!

 

Menjač zamenjen, urađeno ažuriranje mapa navigacije, inače 3 godine imam pravo na besplatno ažuriranje mapa.

Naravno odmah opran i sređen, kako dolikuje.

 

У међувремену и регистробан, 19500 дин ако се добро сећам, без техничког и 4 премијски степен.

 

PS bio je i jedan Tipo karavan, u full opremi sa kožnim sedištima, prvi put sam video u toj opremi tipa. Odlično izgleda

Vidim u salonu ima i jedan Tipo CROSS , prelep, razlika u odnosu na mog zadnja kamera, pušački paket i još neke sitnice, na prednjim krilima iznad bočnih migavaca ima natpis CROSS, mislim da ima bukvalno sve od opreme al nema cenu, nisam smeo ni da pitam default_).gifdc4faa02cb2d831e8bba3d03db6cd65f.jpg

 

Sent from my DN2103 using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super što je problem napokon rešen, zamenom menjača. I nadam se da je to trajno rešenje.

Jer, ako se ne varam, o problemu si pisao još u decembru i to tek nakon što su ti nakon reklamacije najpre zamenili druk ležaj (jer su mislili da je problem do njega), a posle su te dugo ubedjivali da je taj sporni zvuk navodno "normalan". I da nisi bio baš uporan, reklamacija ti ne bi bila priznata i od novog menjača ne bi bilo ništa. 

Po meni je sve što se desilo daleko od onoga što je trebalo biti, jer nije u redu da je trebalo da izgubiš više od šest meseci da bi napokon bio pravilno dijagnostikovan problem i sve sanirano. Veliki je to minus za servis, dijagnostiku i garantnu podršku Fiata. Pri čemu ja i sam vozim Fiata i ne bi trebalo da sam maliciozan prema njemu.

Edited by moron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teško da bi bilo koja AK na prvu zamenila sporan sklop, pogoto jedan od većih, na prvu loptu. Najveći problem je bio što je menjač bio totalno funkcionalan. Da je otkazao, to bi bila druga priča.

Sent from my DN2103 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dodam, što se tiče nedostatka čepa na rezervoaru, sistem se zove Capless Fuel i primenjuje se već godinama u nazad i sve je prisutniji. Prvenstveno je osmišljen da vlasnik vozila ne bi prljao ruke sa čepom i ostajao miris benzina na rukama.
Vrlo je bitno, tako piše i u uputstvu, da se nakon sipanja zadrži pištolj oko 10 sekundi u položaju punjena pa onda izvuče. Time se sprečava kapanje goriva iz pištolja.
Što se tiče krađe goriva, to je skoro pa nemoguće, pogotovo ako se koriste stare metode sa crevom itd.
Kao prvo, teško se savladava sistem otvaranja, ja prstom nisam mogao da pomerim klapnicu na ulazu. Kao drugo, ne može ni svaki pištolj da otvori klapnicu, to sam skoro skapirao na pumpi, jednostavno jedan pištolj nije hteo i onda mi reče pumpadžija da pređem na drugi i uspelo je. Kao treće, zavisno od sistema i brenda, na kraju creva , cevi, koja vodi ka rezervoaru postoji plovak, loptica, klapnica, koja sprečava da se bilo kakvo crevo gurne u rezervoar.
Vrlo je bitno da se ne izgubi plastični nastavak koji se dobija u kompletu uz auto, za dolivanje goriva iz kanistera, jer bez njega, teško da će moći da izvede dolivanje sa nastavcima a koji idu uz one male kanistera.

Sent from my DN2103 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ove mreze si kupio. Gde, koliko. Ima ih na Aliju. Kakav je kvalitet

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mreže su sa Alija, imam ima već nekoliko godina. Kvalitet odličan, čičak traka je baš jaka i široka, nisam se nadao da će biti tako izdržljive. Imam i one male sa plastičnim okvirima u obliku slova "U" koje na okviru imaju 3M lepljivu traku , lepe se na plastiku, veličine 10x5 cm, isto odlične.

Ova desno se malo razvukla jer je držala teže stvari.
Za prsluk, krpe, male bočice, kese, itd, odlična.
Ostalo mi da nađem još jednu veliku mrežu za pod gepeka i to je to, možda stavim i neke pak tregere ako nađem lepe.

Sent from my DN2103 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno nemam pojma kojih su dimenzija, jedino da premerim , mada možeš i sam da premeriš te otvore u gepeku.

 

PS, meni su svi predhodni automobili bili čisti, fabrika bukvalno. modusa i BMWa kad su ljudi kupovali, prvo su me pitali dal su bili na dubinskom.

 

Sent from my DN2103 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ok, premeriću ja onda otvor u gepeku, mislio sam da znaš iz glave hteo da poručim sinoć, pošto viidm na Aliju sve su visine 25cm, dužine su 30,40,50..... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova pena pored rez.točka je pojela pričino mesta. Tu bi veroatno sa nekim tanjim materijalima mogla da se napravi dobra ostava za stvari... Dosta mesta ima i ''ispred'' pene tj. između kraja pene i naslona sedišta, velika praznina kojoj se ne može prići zato što je tamo dno prikačeno, pa sam ga ja otkačio, i tja zadnji deo se preklapa tako da sam tamo svašta zabacio npr. mali pp aparat trokut, sprej za unutrašnjoj, tčenosti neke... i sl.. tako da gore u gepeku nemam ništa, od opreme, samo tekući krš :)

 

Jedno vreme sam mislio da izbacim penu i da stavi tanji rez.točak, jer je tako na verzijama koji nemaju pun točak, i dosta je veći gepek, al sam shvatio da će onda sve to što sam nagurao dole da dođe u gepek i odustao... 

Edited by djole81ar

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djole81ar , izbacis tocak, ubacis u rupu set za reparaciju i ostali lom i imas veliki gepek :)

Salim se ja. Meni je fabricki ravno dno gepeka u tiguanu i standardno dolazi set za reparaciju pa sam ipak kupio copavac za svaki sl. Ima tiguana i sa rez tockom, malo redje, ali u tom slucaju ode skoro cetvrtina gepeka jer oko tocka idu i stiropori i poklopac preko. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...