Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Da, ono Eco2, samo nisam znao koliko ide u trocilindras. Hvala obojici ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sa "novim" autom ne bih isao bez produzene garancije, mislim da se taj trosak isplati.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/2/2022 at 10:28 AM, knezevic76 said:

Još traju konsultacije, skoro su me zvali da pitaju kako sam zadovoljan uslugom i komunikacijom sa njima pa sam između ostalog napomenuo menjač, odgovor je da je procedura u toku. Mada ću svratiti ovih dana do njih da vidim konkretno dokle se stiglo.

Šta bi za ovaj raniji problem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobili su odgovor od FIATa da je TO normalno!
Elem, ja se nisam složio sa tim. Čak sam napravio i malu frku na prijemnom odeljenju itd itd. Što je rezultiralo time da će čovek sa prijema, vrlo OK momak, isprati sutradan celu priču oko servisa i tog problema sa zvukom iz menjača. U međuvremenu sam snimio novi snimak u HD rezoluciji videa i zvuka i prosledio im na više adresa u okviru njihove auto kuće.
Kad se završi servis i ako ponovo dođu sa argumentima da je to normalan zvuk, tražio sam da mi taj isti zvuk pokažu na bilo kojem drugom vozilu sa istim motorom i menjačem. Ako budu našli, ja ću se pomiriti sa činjenicom da to tako mora.
Ali ako se i dalje budu pravili pametni, tj FIAT Srbija i FIAT Italija Turska i ostali, koji su aminovali da je TO ok zvuk, onda ćemo preći na drugačiji vid komunikacije koji im se neće svideti.
Ja sam maksimalno korektan i imam baš visok prag tolerancije, ovde nije samo pitanje menjača, isto bi se postavio i za običnu sijalicu.
Elem, da ponovim, ja sam ubeđen da taj zvuk ne sme da postoji, mislim da su i oni svesni toga i da idu na varijantu, ako radi i ne pravi druge probleme, voziti dok je u garanciji pa ako crkne, popraviće, ako ne crkne, njima ekstra.
Otvarali su menjač, menjali hidro druk ležaj, i ako sam im rekao da nije do njega, dakle videli su da je sa elementima, korpa, lamela, druk, sve ok, a to sve nije u garanciji jer su potrošni delovi. Ali ovaj zvuk dolazi iz ili kućišta menjača ili negde drugde, a nije potrošni deo, dakle podleže garanciji. Dakle, ako je do menjača ne gine im ceo nov menjač.
Na kraju krajeva, ne plaća taj menjač AK , ali treba ubediti tamo nekoga da to nije normalno.
Za hidro druk su odmah dobili odgovor da se zameni i poslat novi iz Italije ili odakle već. A to je potrošni deo i ne podleže garanciji ali pošto se javio problem nakon par hiljada kilometara , ipak su zamenili o svom trošku.
Znači, majstori nisu locirali pravi uzrok i postavili pravu dijagnozu, to je njihov problem.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U petak dolazi neki stručnjak iz Kragujevca, što znači da AK kontaktiraju sa FIAT Kragujevac, da se lično upozna sa problemom zvuka u menjaču.
Videćemo, za sad je dobro jer se mrdnula priča sa teze "to je normalan zvuk"!
Čekamo dijagnozu stručnjaka
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali servis je urađen 15000 i koji dinar, sutra ću znati tačno.

Menjač će morati da se skida , to ću sutra precizirati kad, ostaće kod njih par dana, dobiću zamenski auto.

 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da zamene ulje i stave filtere im treba 1,1 sat...moj majstor zameni za 30 min,može u f1 tim po tome....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, neshtry said:

Da zamene ulje i stave filtere im treba 1,1 sat...moj majstor zameni za 30 min,može u f1 tim po tome....

Može svaki van ovlašćenog

2 hours ago, spaad said:
To je minimum u svim ovlašćenim servisima.

Pusti ga, troluje .

 

Fiat je zakon. Ako uzmemo u obzir na je za daciu kolega , sa filterom za plin, platio 24000 dinara, ovo je ultra povoljno.

Gledao sam i kod ostalih cene servisa, nema jeftinije.

 

1 hour ago, ISV_01 said:
Zanimljiva gradacija ulja, 0w-20. 

Litar 1440 dinara, malo li je.

To ulje ide na ove nove motore sa EURO6D final emisionom klasom

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, knezevic76 said:

Litar 1440 dinara, malo li je.

Pitam se jel to inace cena ili cena u ovlascenom. Skoro kao Motul kad uzimam :D

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista je cena u ovlašćenom i u slobodnoj prodaji.

 

Taman ću sad da ispratim potrošnju ulja, mada za ovih 12000km pređenih, nisam dolivao. Bilo je negde na sred šipke.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, neshtry said:

Da zamene ulje i stave filtere im treba 1,1 sat...moj majstor zameni za 30 min,može u f1 tim po tome....

Svaki ovlašćeni servis (bilo kog brenda) ima normirane radne sate za skoro sve intervencije. Ako je normirano npr. 1.1 sat za neki posao toliko sme da naplati...bez obzira da li je u praksi radio kraće ili duže od toga.

Ne naplaćuje se po sistemu koliko je stvarno radio, već koliko je sati normirano za taj posao.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogami, volan mu je bas izlizan, kao da mu je Boza Derikoza najbolji drug. Ajd ova koza oko menjaca se vrati i deluje zapusteno (citaj ne perem ga jerbo nemam kad). 

 

Pretpostavljam taxi vozilo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj primerak je zamenski auto i rentacar. Tako da ovo sa slika su jedine mane. Sedišta su i dalje čvrsta, nisu pohabana , sem ovog vozačkog.
E sad, auto ima pravih 155000km, i odlično je utegnut. Nema cvrčaka, škripanja, u vožnji je sve na svom mestu, dobri amortizeri, dobar na volanu, menjač bez greške.
S obzirom da sam skoro gledao jednog polovnjaka sa "pravih" 150000km iz inostranstva, ulickanog i sređenog, što bi neki ovde rekli ne gledaj kilometražu, gledaj stanje, u vožnji su nebo i zemlja u korist ovog Tipa. I kad bi morao da biram između ova dva, izabrao bih ovog Tipa, jer volan i ta estetika se srede.

Sent from my DN2103 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, mala nadrdana kosilica na steroidima... Odlican izbor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...