Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Jest brate bolje da su mu stavili svuda bull barove da kreira 'licni prostor' od 30 cenata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, ISV_01 said:

Jest brate bolje da su mu stavili svuda bull barove da kreira 'licni prostor' od 30 cenata :)

Turci i njihov, u najmanju ruku cudan, ukus za "kastomizaciju" :D . Protrcao sam i kroz evropski i malim delom kroz azijski deo Turske, a duze boravio u Istanbulu i Antaliji. I nagledao se takvih gedora, da je to blagi uzas, kacio sam i ovde slike. Sasvim normalna pojava, apsolutno nevezano za brend - od malih gradskih autica do skupocenih limuzina, kombija, autobusa, kamiona...

5 hours ago, Zakeralo said:

Po svemu sudeći na Tipu nisko izbočeni branici na ćoškovima su prosto mamac za budale.

Po meni bolje da je tako, cuva limariju i od licnih i od tudjih gresaka, ima mogucnost da istrpi sitniji udarac bez ostecenja drugih delova... Plastiku svakako popravljas pa popravljas u takvim slucajevima, ako ne pukne opet se moze lako ispraviti, srediti... A ako natrci strucnjak bez koordinacije na parkingu, izbegavanju grebanja nece moci da pomogne bilo kakav oblik branika.

Nista mi nije gore nego kada na modernim kolima vidim linije limarije kao prvu "branu" gabarita vozila. Imalo je toga i kod starijih modela, npr. kod Astre G je maltene podrazumevani estetski "dodatak" bilo nagnjecenje gornjeg dela gepeka. Kako drugacije, nego u srebrnoj boji:

 

image.thumb.jpg.da8eae237eb09bff32bdd738b21656b8.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, pa ovo je stub saobraćajnog znaka koji se vešto sakrio od pogleda vozača.

 

Nego, one plastike mi izgledaju kao preveliki mamac za budale što skidaju plastične delove sa kola po parkinzima. Takvi naprave isti ako ne i veći problem.

 

Rešenja nema, ako je čovek osuđen na javni parking.

 

Drugar i njegov matori drže u garaži Q5, Q7 i A6 i za to  plaćaju oko 70e mesečno po autu.

Ja ne budem lenj i pitam da li se isplati to i zašto ne drže bar jedan na ulici (A6 je najstariji).

Kažu da se isplati jer bi veći troškovi popravke bili da drže automobile na javnim površinama!!

Držali su X5 na javnom parkingu i posle 3 meseca bio je izlupan i izgreban sa svih strana.  Nešto nepažnjom stručnjaka a nešto, najviše, namerno.

 

Ko kupuje polovan auto, neka se zapita kako to da su svi besprekorni po pitanju boje i limarije (kad dođu ovde - ko čaša) ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Naravno da je bolje da strada malo plastika nego lim. Međutim ovde lako može da strada zadnja maglenka u koju je upakovan katadiopter. E lom katadioptera nažalost povlači tehničku neispravnost, problem koji mora da reši odmah. Verovatno nije previše skup nov deo, ali le ipak cimanje.

Ako se ne varam neko od kolega je imao baš taj maler, @djole81ar  ako se ne varam. Ne znam kako se to završilo.

A Turci i estetika, uf....

 

Edited by Zakeralo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zakeralo nisam još rešio, hteo da poručim uhvati zima hladno vreme i nikako.... E zato treba odmah rešiti kad nešto i sitno ima jer kad se nakupi 2, 3 5... posle em treba vremena em para...javljam kad budem menjao 

Edited by djole81ar

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, djole81ar said:

nisam još rešio, hteo da poručim uhvati zima hladno vreme i nikako

Imao si jesenas ponudu da ti kupim i dobacim do Arandjelovca kada sam prolazio poslom ;) .

3 hours ago, Zakeralo said:

E lom katadioptera nažalost povlači tehničku neispravnost, problem koji mora da reši odmah. Verovatno nije previše skup nov deo

Cini mi se da coveku tada nadjoh zamensku maglenku u Lucasu, bagatela je, 2 Vajferta. A i zamena je trivijalna, stoji na 3 srafa.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan sve je takooo, al moji su tad bili nešto slinavi, predpostavio sam da neću moći skoknuti po deo, i ispostavilo se posle da je bio covid žena i deca... Da, u lucasu ima, krenuo sam bio jednom i da poručim i odoh negde na drugu stanu.... Moraću sad, čim bude plata :) obećavam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salim se ja malo ;) , a stvarno je najmanji problem ako idem na tu stranu da ti kupim i ponesem. Mada sve redje, sad tek vidim koliko je lepo bilo bez svih ovih VPN-ova, TeamViewera, AnyDesk-ova i sl... I radilo se i uzivalo u putovanjima mnogo vise. A Corona je to samo dotukla.

Najmanje sto mozemo da uradimo jedni za druge. Kada se samo setim zlatnog vremena druzenja na forumu pre par godina - mnogo vise ljudi se i licno poznavalo, druzilo, pomagalo i prakticno i informacijama...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma naravno! Imao sam želju da se tada sretnemo, ali kao što kažeš svi smo smo se stegli u rupu... vidim ja tad deca slinava, kreće temperatura, otkazuj sve... i posle krene i supruga i ispostavi se covid... i tako prođe 2 godine... valjda je sad gotovo, a dal će se vratiti na staro pitanje je, verovatno će neke navike ostati redukovane 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno je dobar, nema sta... Lepo su ga spakovali + catchy boja (asocira me malo na Kiu Sportage).

Steta je sto ne deli malo jace motore sa Renegadom (tipa 2.0 mjet) i sto je u top opremi skup a fali mu ponesto (tipa panorama krov, bolje ozvucenje tipa bose sto su ranije pakovali)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas videh jednog na zrenjaninskom putu, isao sam ka Opovu (Debeljaca konkretno). Bas lep uzivo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda je došlo vreme, bar kod mene, da se izlazi iz ovlašćenog servisa... 3 god, dosta... Udarili svi po džepu mora negde da se seče...  (da ne offujem temu i plin ozbiljno planiram) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, knezevic76 said:
Mali servis, 4l ulja, 3 filtera i ruke 16500 din.
Zvao da pitam upravo.

Koja je cena van ovlašćenih servisa, za ovaj mali servis.

Znaš li cenu delova...

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, djole81ar said:

Izgleda je došlo vreme, bar kod mene, da se izlazi iz ovlašćenog servisa... 3 god, dosta... Udarili svi po džepu mora negde da se seče

Van mreze ovlascenih, da sam proberes kvalitetnije UFI filtere: ulja je 500 kinti, vazduha 900, kabinski UFI takodje oko 900 kinti. Ukupno 2300 kinti (samo polen filter sam vidjao da naplacuju cak skoro 4.000 din :blink:). Da gadjas recimo Helix HX7 ECT 5-40, 3l su tu oko 3000 din. Sve ukupno cca 5300 din, sa nasom clanskom karticom i 10-15% popusta sve ukupno te kosta opusteno ispod 5000 din sa solidnim delovima, ako radis sam.

Znaci mali servis za Tipo atmosferca je 40 evrica (ako ne radis sam, na to dodas i ruke majstora, koliko je vec kod tebe). Ne moze da predje 50 i kusur EUR da je*e oca :) . Kod Gorana me isto to za MultiAir izadje okruglo 58 EUR (uz FLCS karticu). Veliki servis mi je kod njega bio nepunih 200 EUR, kod ovlascenih na dva mesta dobio predracun na oko 60.000 din.

6 hours ago, knezevic76 said:

4l ulja

Da ne znas slucajno, nisam gledao katalog, koliko tacno ulja ide u FireFly trocilindras? On ima i MultiAir razvod pa treba trunku vise.

U stariji 1368 ccm MultiAir cetvorocilindras je islo 3.5l, a u atmosferac iste zapremine 2.8 l.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, knezevic76 said:

Koliko si prešao za 3 godine?
 

30.000km, ako je nešto htelo da 'trefi za garanciju valjda bi' trefilo do sada... A i ozbiljno razmišljam o plinu s obzirom na situaciju sa cenama goriva, opštoj krizi i sl. Svaki mesec ti neko uzme iz džepa  20 il ko zna koliko hiljada više za sve isto kao ranije, zeznuto... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plin je odlična investicija, a kod iole dobrog majstora, ne bi trebalo da ima problema duuugooo..

Ja imam kabal i instaliram free softver, za STAG. Tako da svakih par meseci proverim mapu gasa. Možeš i podešavati temperaturu prelaska za BMB na TNG, koja je od 30 do 50°C...

Sam zamenim filtere, celih 600din za 2 kom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/21/2022 at 8:18 PM, Ivan said:
Da ne znas slucajno, nisam gledao katalog, koliko tacno ulja ide u FireFly trocilindras? On ima i MultiAir razvod pa treba trunku vise.

U stariji 1368 ccm MultiAir cetvorocilindras je islo 3.5l, a u atmosferac iste zapremine 2.8 l.

 

Oko 3.3 litre, al ide neko ulje od 1200-1300 dinara.

 

Kapiram da deru sa cenama filtera i plus ruke, jbg, to je čar novog auta. U principu, očekivao sam oko 12-14000 dinara. Realno, van ovlašćenog oko 10000 din.

 

Baš ću da ih pitam na koliko se radi veliki servis i koliko para.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...