Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Još samo da mu staviš neke malo višlje kramponke i može kuda 'oćeš... al verovanto ne možeš da ga gledaš bez ovih felni :)

Moj nije corss al' juče po Aranđelovcu na min 30cm snega, sa Dunlop 15icama ide samo kopa... Sa stilom dizel sam se zaglavljivao, samo legne napred i okači se, pa mu se napravi korito od šus pleha, koliko puta sam ga otkinuo i vezivao, Tipo malo višlji, lakši napred, uleto sam u juče neočišćenu ulicu i uspeo da se izvučem... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo malo I nekih stvari koje su se desile u međuvremenu.
Pojavio se neki zvuk u predelu menjača, neko kao čangrljanje u leru kad je auto hladan a počelo je I sa ovim niskim temperaturama, nestane kad se stisne kvačilo kao I kad se malo zagreje onda zvuka više nema.
Servis je dao dijagnozu da je hidraulični druk ležaj, ja sam tvrdio da nije. Druk poručen I zamenjen, sutradan, tj danas, zvuk je I dalje tu .
Kad sam.uzimao.auto, nije se ništa čulo, ali auto nije bio hladan, tj nije bilo prvo jutarnje paljenje.
Baš me zanima šta će reći na to. Lično sumnjam na neki ležaj u samom menjaču, al videćemo. Ne potresam se uopšte. Za sad su u AK korektni I garancija je tu.

Druga stvar, crkla sirena.
Poručena nova, čekam da stigne.
Druk ležaj sam čekao oko10 dana I još skoro toliko na termin za zamenu.

Eto, malo sam se smorio zbog tog zvuka u menjaču al sam brzo iskulirao a I u servisu su totalno korektni za sad, dešavaju se te neke dečije bolesti , ako ostane na ovome ja ću biti zadovoljan. Npr za zamenu druk ležaja sam auto ostavio popodne, dobio sam auto sutradan u 12.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, knezevic76 said:

crkla sirena

Tja, ja sam zaboravio koliko sam puta vozio sandera mk1 u servis zbog ovoga. Oprave je i rikne posle par dana, a glupljeg mesta za trubu nisam video... Na rucici migavca i uvek ali uvek nabodem airbag kada hocu da trubim.

 

Decije bolesti nadamo se.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/15/2021 at 12:47 PM, PremieRacing said:

Auto ti je prelep. Model, boja, oprema - :thumbsup:

A i vlasnik ga vidi se čuva i glanca, svaka mu čast na tome, ja koliko god puta da rešim da mi bude čist ne izdržim dugo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavljene zimske na ALU felne, nisam stigao da se bavim felnama za zimu.
Što se tiče prostora, ogroman je unutra, baš, baš komotan. Slikaću baš kad je sedište skroz spušteno, koliko ima mesta od glave do plafona, ja sam se iznenadio a imam 180 cm. Znam samo da klinci iza mene planduju kao na livadi.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sedište može još dole, rukom ne mogu da dotaknem suvozačeva vrata, fali par santima, pozadi kad sednem iza vozačevig sedišta podešenog po meni od klena do sedišta ima još 3cm.
Kapiram da je tako kod svih Tipa HB.
Dakle, mesta ima.

yui01.jpg yui02.jpg yui03.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, knezevic76 said:

rukom ne mogu da dotaknem suvozačeva vrata

Da, da konforan je skroz, to do bočnih vrata sam primetio kad sam prešao iz Stila gde sam otvarao suvozačeva vrata veoma lako a sad mora da se protegnem malo više 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjena sirena, pola sata posla, odmah i preuzet auto.
Što se menjača tiče, trenutno je procedura konsultacije sa Fiatom da se vidi šta je sledeći korak.
Iskreno mislim da žele da izboksuju ceo menjač, jer teško da će neko da se cima da rastura ceo sklop pa da utvrđuje koji ležaj ili šta već je u problemu.

Malo i sličica, na poslednjoj je jedan od moja dva buduća auta.
Na prvoj je "pravi auto na zimi, a salon je za pi**e"

 

salon01.jpg salon02.jpg salon03.jpg

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj ili ovaj sivi ili drugi, crveni?

Moj drug hteo 500x , nije stigao na vreme pokupili Munga ispred Nesa uzeo ovog Renegade

 

IMG_20200306_112343_Original.thumb.jpg.98a33340bf471b079f3f253f0d458af5.jpg 2064868181_IMG_20211229_1350422042.thumb.jpg.f33e626df31a61f8eb6d15d212e9a526.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, knezevic76 said:

Što se menjača tiče, trenutno je procedura konsultacije sa Fiatom da se vidi šta je sledeći korak.
Iskreno mislim da žele da izboksuju ceo menjač, jer teško da će neko da se cima da rastura ceo sklop pa da utvrđuje koji ležaj ili šta već je u problemu.

Mislim da je samo to pravo rešenje. Kao i da po opravdanoj reklamaciji niko u garanciji više ne rastura sam menjač, već menja ceo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nekih modela nije ni predviđena popravka, već ceo menjač nosi jedan kataloški broj....tj. predviđeno je da se menja sve. Tako je npr. kod Giulie dizel sa manuelnim menjačem. Sve i da hoće neko da menja pojedinačne delove u tom menjaču, oni ne postoje kao stavka za poručivanje ''iz originala''.

Kako je kod Tipa Cross ne znam. Možda je i tu isto tako, a možda i nije, pa bi se u drugom slučaju menjale pojedinačne komponente čija zamena je i predviđena.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros na onom minusu u 5 ujutro, motor je radio u mestu 20 minuta, pokazivač temperature vode i ulja se nije mrdnuo od nule. Jeste krenulo grejanje , mlako u početku nakon par minuta, a kasnije i toplije, al tek kad sam krenuo u vožnju pokazivač je krenuo da registruje zagrevanje vode i ulja i posle neko kaže da je zagrevanje u mestu ok.
Ja to nikad ne praktikujem al eto, jutros se baš potrefilo da istestiram.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je sasvim normalno za savremene motore. Bez "opterećenja gasom" ( u vožnji ), šanse nema da se zagreje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali moderni automobili sa modernim motorima i automatskim klimama uglavnom imaju elektricni grejac antifriza?

Htedoh reci dodatni grejac, ali nije dodatni ako je standardan.

Bmw recimo pri temperaturama oko 0 za 20m u leru dodje do 80+ temperature ulja i antifriza.

Uvek pri ovakvim temperaturama ostavim minut dva da odradi u leru, jer sa 0 na nekih 30ak stepeni ulja vrlo brzo stigne, pa da ne pocinjem voznju sa fluidima koji su na 0, vec da su tako 30+.

Takodje sam proveravao vise puta istom ili slicnom brzinom se zagreva lagana voznja i rad u mestu.



Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, poenta mog posta je da pri vožnji sve brže ide što se tiče zagrevanja.

Ako je u kabini krenulo nakon par minuta da duva mlako, dakle krenuo je on relativno brzo da se zagreva , ali tek u vožnji je sva zagrejana voda, ulje, krenulo da cirkuliše kako treba.

 

 

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zagrevanje morora se vrši sagorevanjem goriva. Ako lmotor troši npr 1L /h za rad u mestu, a npr 6L u vožnji. Logika kaže da će se brže zagrejati u vožnji.

Skoro smo bili kombijem na planinu, kada smo se vraćali, hladan kombi, i neka zenska kaže vozaču da pusti grejanje, a on joj odgovara, za pola sata, jer sve vreme dok se spuštamo niz planinu, potrošnja je minimalna.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, shuxx said:

Zagrevanje morora se vrši sagorevanjem goriva...

 

E tu si u pravu, ali to može i dok motor ne radi   :rolleyes:

 

Jutros -?, webasto se upalio u 6:15 i dok sam ja izašao iz kuće auto ugrejan i ceo se odledio   :wub:   

Startujem motor a kazaljka temperature skoči na pola skale  :wub:

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...