Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ova poslednja slika kao sa nekog bojišta gde si gazio preko zombija :D Sooooo BLOOOOOOODYYYYY :D 

 

Fino čisti taj turtle, odstoji malo i samo ispereš ili je bilo malo i trljanja ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da su malo krofnastije gume, 215/55 ? I to je onda specifican detalj za Cross, koji se retko pominje koliko vidim (a ima udeo u nesto visem klirensu vozila). Nepuna 2 cm visi bok gume i 1 cm uza guma (za razliku od standardnih 225/45 za sedan/HB/MW), u skladu sa ostalim dodatim "offroad" karakteristikama.

PS: Da neko slucajno ne pomisli da mracim :D , nego sam po struci inzenjer pa mi sve oko tehnike upada u oko... Prilicno tegica za ganc novu felnu+gumu :huh: (a ne deluje da su ispod 10g po komadu)?

 

23de01eceb1a988b142da4ceb78ec681.thumb.jpg.63eea0fa72033150abe1e28bbbf04d93.jpg

 

Odlicna stvar je sto nema onih standardnih Fiatovih poklopaca alu felni, kao stvorenih za maznjavanje :) . Ako vec nisi, mozda nije lose nabaciti neki set sigurnosnih srafova?

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za dimenzije pneumatika.

Delovalo mi da je ovaj desno sraf sigurnosni, ali nisam bio 100% siguran :D posto su sitne ove slike preko TT (upravo zato i napisah "ako vec nisi").

A gde da pamtim bas sve ko sta pise, vidis koliko nas ima ;) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komso, vidjam ti auto po kraju, lepo mi izgleda boja uzivo, nekako mi je lepsa nego na slikama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prica o kasko osiguranju prebacena je u odgovarajucu temu:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega me baš zagrejao za Cross (keva ima Tipo 1.4 Lounge), ali nema nijednog primerka u Srbiji ni za test vožnju ni za kupovinu do najranije oktobra. Malo me brine motor, ali sudeći po iskustvu kolege sa foruma izgleda da je dovoljno agilan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo utisaka sad kad su jutarnje temperature oko 3 stepena. Digne obrtaje, malo trese i ima grublji zvuk motora, ali treba mu oko 15-20 sekundi da se obori obrtaje i sve se smiri.
Ono što sam u neku ruku i očekivao , od svih benzinaca koje sam ikad vozio, ovaj najteže, tj najsporije dostiže radnu temperaturu,tj temperaturu rashladne tečnosti, nije kao dizel sporo al mogao bi brže.
Temperatura ulja je već nakon 2km skoro pa na radnoj..

Inače sam skoro bio u servisu i pričao sa majstorima tamo, neki modeli motora, dal 120ks ili četvorocilindraši, znam da imaju klapne ispred hladnjaka koje se otvaraju, tj zatvaraju radi bržeg zagrevanja. Video sam konkretno na Renegejdu al zaboravih koja je motorizacija.
Dakle, grejanje sedišta jedino nemam od opreme a mislim da su preko potrebni. :D
Videćemo kad udari debeli minus.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je sa 2km na radnoj temp, to lepo greje, klasičan benzinac. Meni na Z10, i pri - 10C, postigne radnu za oko 4km. Prethodni dizelaš, trebalo mu oko 8km.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, knezevic76 said:


Ono što sam u neku ruku i očekivao , od svih benzinaca koje sam ikad vozio, ovaj najteže, tj najsporije dostiže radnu temperaturu,tj temperaturu rashladne tečnosti, nije kao dizel sporo al mogao bi brže.
Temperatura ulja je već nakon 2km skoro pa na radnoj..

Inače sam skoro bio u servisu i pričao sa majstorima tamo, neki modeli motora, dal 120ks ili četvorocilindraši, znam da imaju klapne ispred hladnjaka koje se otvaraju, tj zatvaraju radi bržeg zagrevanja. Video sam konkretno na Renegejdu al zaboravih koja je motorizacija.
Dakle, grejanje sedišta jedino nemam od opreme a mislim da su preko potrebni. :D
Videćemo kad udari debeli minus.

 

 

 

Takođe i na 1.0 Tce. Ujutru oko 05.30,  nakon 1.5 km vožnje prebaci na plin. Na radnoj temperaturi je nakon 10-15 km.

 

Ja na Dačiji imam klapne ispred hladnjaka, radi bržeg zagrevanja motora. Imam i grejače sedišta i baš prijaju. Nisam jošuvek počeo nositi duge gaće, pa dobro dođu. Čekam da padne temperaturau minus pa ću videti šta ću.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Martin

Aj malo pojasni, jes da vozim prastar auto, i da samo gledam temp rashladne tečnosti. Čim je na cca 90C, može pun gas.

Znam da ima vozila, sa indikacijom temp ulja... Ali da se benzinac zagreje na radnu temp tek za 15km, može ako se spušta sa planine, pa sve vreme ne pipas gas.. Sto se meni dešava u povratku s planinarenja...

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, iskreno sada mi nije ništa jasno sa radnim temperaturama. Ovaj moj matori 1.4 funcioniše ko ekspres-ringla, pisao sam ranije. Neubičajeno brzo leti diže, posle oko 1,5 do 2 km je postignuta radna temperatura "vode" a ulje je vruće oko 3. pređenog kilometra, sada po ovom vremenu diže temperaturu nešto sporije i to više važi za ulje,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...