Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Da, za sve od obrtaja što je npr u opsegu od 2000-2500 pali onu kockicu iznad 2000. Ali to može biti i 2050 obrtaja, a i 2450. Ja obrtomer odavno ne gledam zbog takve gluposti.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja sluzbena Panda 1.2 VAN (fabricki takva) ima nosivost 370kg, tako da mi se cini da je tih 375kg tacna cifra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caskali smo na temama o platformama upravo apropo njihove nosivosti i ostalih karakteristika... Ne moze i jare i pare, bas je na tapetu bio auto slicnog kocepta u vidu Skode Scale, tj. na broj manjoj platformi za svoj segment.

S druge strane, stvar koja ide u prilog nosivosti - mislim da Tipo sa ovako laganim T3 motorom (od cirka 90 kg) nema sanse da bude tezak ovoliko koliko pise iznad. Daj Boze da ima nesto preko 1250 kg, pre bih rekao da je podatak o tezini mozda za 1.6 MultiJet.

I da se nadovezem na potrosnju - na nekoj temi pominjasmo ne WLTP :) , WLTP i da je to lako ostvarivo... Da se i sa ovakvim novijim benzincem po lokalu i normalnoj guzvi ostvari 6.5l (ne mora ni da bude neka teska kreni-stani voznja) i ukupna kombinovana od 5.2l... Em smem da se kladim u 100 marke, em da pojedem pistolj sa sve crevom na pumpi :D kada se vratimo da cepujemo. Odlican rezultat i napredak u odnosu na prethodnu generaciju je ako bi te cifre bile vec i 1-1.5l vece u realnosti.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni tu sa masama nije nešto najjasnije iskreno govoreći. Deluje je mi kao opasna muljačina sa masama u jednom papiru koji pretanduje da bude zvaničan i referentan. Isti primer kod mog Tipa u tehničkom listu:

 

IMG_20210708_174848.thumb.jpg.faad164bf42951fe066ab29c82339fa6.jpg

 

 

A uputstvo kaže ovo:

 

231130763_Beznaslova.thumb.png.a442beb2105848fe93028fdf46efa720.png

Edited by Zakeralo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad prolazis kraj neke vage, izmeri ga. Ja sam mog morao zarad atesta za TNG da merim. I bio je bitno vise od propisane tezine.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/8/2021 at 8:24 PM, vagenovac said:
Sta kazu saobracajne po pitanju tezine?

Saobraćajna kaže isto što I tehnički list
Masa vozila 1335kg
Dozvoljena masa 1760kg
I ovo su podaci za benzin T3 1.0 a ne za dizel.
Možda težina zavisi I od vrste opreme, ceo rezervni točak u gepeku umesto kita za reparaciju itd.

Ne verujem da bi u tehničkom sertifikovanom listu koji je došao uz njega nešto lagali.

Inače je auto sišao sa proizvodne trake 15.3.2021 g.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BTW previše ste opterećeni tim tehničkim podacima.

Nova šoferka je 51000din, zadnje staklo 32000 dinara.


Mogu vam reći da je ovaj Cross pun pogodak zbog njegovog klirensa. Gde sam se sve pentrao I preko kakvih rupčaga prelazio ovih dana, kao od šale.
Inače, za nas koji smo zadovoljni LED farovima jedna fotka na brzaka. 24011a782e78abc485d79af4ecc6aa9e.jpg

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, knezevic76 said:

Gde sam se sve pentrao I preko kakvih rupčaga prelazio ovih dana, kao od šale.

Pentram se ja po selu i sa običnim al već menjo stailizator :) nije to svakako terensko 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobronamerna (kao i uvek) sugestija, posto si rekao da ti blicaju u susret, pa si naknadno podesavao. Ako ti prednji desni tocak nije na nekoj izbocini, pripazi na ovaj deo snopa desnog fara:

 

24011a782e78abc485d79af4ecc6aa9e.thumb.jpg.b75a5fd22cff116d9c99f35d87095a25.jpg

 

Vidis kako vozacki retrovizor na tom autu sljasti (za razliku od suvozackog), a svetla ima i iznad. Na toj daljini (brojim parking mesta desno) snop bi vec trebao da ima pad od 20 i kusur cm od svoje zize, tj. sredine fara. Ako je ravno, sa padom od 1%, cutoff linija treba da reze gornji deo branika tog auta pravo.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neverujem da blicaju zato što ih zaslepljuje i da far nije naštelovan. Jednostavno je jako svetlo u tom faru takav je led. Kao što su pre ljudi stavljali sijalice od 100w umesto 55w.Ako je far dobro naštelovan nezaslepljuje ali ako direktno pogledas u far da oćoraviš kako svetli.Pa i ova led dnevna fabrička super se vide,nekad bolje nego srednja svetla na većini auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, dach@ said:

Neverujem da blicaju zato što ih zaslepljuje i da far nije naštelovan.

Ako je far dobro naštelovan nezaslepljuje ali ako direktno pogledas u far da oćoraviš kako svetli.

Malo su kontradiktorne ove dve recenice u istom postu ;) .

Ako je far dobar, sa dobrim hotspotom i lepo odsecen odozgo cutoff linijom - moze snop da bude jak koliko hoces (xenon, LED), nece zaslepljivati vozace u susret ako je dobro nastelovan. To svetlo jeste jako, ali licno bez problema mogu da pogledam u far takvom vozilu u susret (bez obzira sto se po pravilu u mimoilazenju gleda u desnu ivicu puta). Jednostavno na kvalitetnom faru nema svetla iznad cutoff linije, pad je cca 1% i tu se prica zavrsava. Takvi dobro nastelovani farovi mogu samo za trenutak da zasmetaju na nekom jacem stosovanju, prelazu preko lezeceg i slicno.

Totalno druga prica su stari reflektorski farovi (pomenute 55 i 100 W sijalice), koji nisu imali tako ostru izrazenu cutoff liniju i koji su uvek bacali po malo refleksije iznad nje. Pa se desavalo da ako se u takav far ubaci jaca sijalica ili xenon (pogotovo neki krs sa promasenom zizom) da zna da zasmeta. Da ne pricam o tipovima koji gledaju samo svoje du*e, pa im ne pada na pamet da bar nasteluju takve farove ili ne daj Boze poprave motorice nivelacije (ako se auto optereti). I po tom pitanju, vozacka kultura nam je na ocajnom nivou, dovoljno je samo nocu izaci na neki otvoren put i sve se samo kaze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čisto da razbijemo famu oko blicanja, poslednjih 5-6 dana vozim isključivo noću, ni jednom se nije desilo da mi blicne neko ko mi je dolazio u susret od kad sam spustio levi far u visinu desnog. Eto, tih pola kruga , krug na šrafu za štelovanje visine je rešilo problem. Nije smak sveta, eto, glupi žabari, pardon, turci su tu napravili propust
Taj isti far je obasjavao I kabinu auta koji je ispred mene, sad nema ni toga.
Vidi se visina cut off linije ,snopa, na autu ispred mene I kako se taj odaljava, tako pada snop.
Ne bih više ovde o tome, ima posebna tema o štelovanju LED farova pa tamo svi koji imaju iskustva sa istima neka podele svoja zapažanja.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon 4000km prvi put oprane felne sa sredstvom za njih. Bez preteranog ribanja, samo sredstvo i puška. Ostala po neka flekica al ok.

 

7c9aa872ed16e892dbf3ca8e37507725.thumb.jpg.7d7d4032683059ea85bc22205df13d83.jpg 61ef9f05230b6da18ec45df73ce230d3.thumb.jpg.25833c120880e3fc077330c61840f932.jpg 09331ef7ddf5bac0e112e7ab22740353.thumb.jpg.0095e77abe41075c9be9d07cbe5bbfda.jpg 23de01eceb1a988b142da4ceb78ec681.thumb.jpg.b0a8cba29e0681d6373a1b633c9788ec.jpg 913f73d39f12b720fdb48c7328bb82a3.thumb.jpg.11e518d94cc18ff036ead694f8a14abe.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike, skinut TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...