Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Fina potrosnja skroz, a reci mi je l planiras da ga isteras na autoput skorije, zivo me interesuje zvucna izolacija i potrosnja u tim uslovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76

Da li svitac (firefly motor) uopšte troši ulje na dosadašnjoj kilometraži?

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/16/2021 at 10:43 PM, Dzimbo said:
Fina potrosnja skroz, a reci mi je l planiras da ga isteras na autoput skorije, zivo me interesuje zvucna izolacija i potrosnja u tim uslovima.

Na AP tempomat na 130, vrti se oko 3000 obrtaja u petoj brzini, kažem Oko jer ima tupavi digitalni obrtomer za kockicama koje broje po 500 obrtaja pa se ne zna dal je 3000 ili 3300 jer prebaci sa 3000 na 3500.
Tada troši od 6.5-7.5 sa uključenom klimom, danas posmatrao.
Vozio sam ga i 150, ide bez problema al ide I potrošnja.
Nema neke prevelike buke, bukvalno nešto šumova od karoserije i dosta je bitna vrsta asfalta, na nekima je nečujan a nekom, onom krupnijem pravi se dosta buke, kad sa vozim 200. Dakle asfalt pravi najveću buku tj gume.

Ranije sam napisao da mi žao što nema šestu brzinu, sad nakon malo upoznavanja, dovoljno mu je 5 brzina. (Mislim da bi sa 6 brzina imao kraće prenose.) Ovako nisu kratke, pa mi se dešava da ga vozim trećom kilometrima 60 na sat, skroz se zaboravim, nema buke od motora, npr u četvrtoj ga vozim od 40-80 bez da šaltam u nižu.

Prešao sam 350km danas sa upaljenom klimom, oseti se minimalno opterećenje klime i to samo u nekim režimima vožnje, npr ima malu zadršku kad potopim gas, da odreaguje. I kad hoću oštrije da ubrzavam, šaltam na malo višim obrtajima nego bez klime.
Uz begaljičko brdo troje u kolima, upaljena klima od dna 130 na vrhu 128 u petoj bez problema, ne ubrzava al I ne gubi na brzini.
Ona uzbrdica ka naplatnoj rampi u Malom Požarevcu u četvrtoj ubrzava, nije udar u leđa, al ubrzava, mislim da sam išao 120-130 dok nisam ubacio u petu.
Najbitnije da nisam osetio umor tokom vožnje. Lagan je za vožnju.

Sam motor je ispunio ono što sam očekivao od njega, nije bučan, nije trom ali nije ni trkač, ima tu snagu na malim obrtajima zahvaljujući trubini pa se lagano vozi i pretiče najnormalnije, još nisam imao potrebu da ga šaltam stepen niže, doduše imao sam normalna preticanja.
Nedostatak snage se oseti u nekim momentima ali to je retko.
Zanimljivo je da sam par puta potpisao nesvesno u prvoj pri uključivanju sa sporednog puta i u drugoj pri penjanju na Bukulju po onim serpentimma poprilično je osetljiv na papučicu gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto, znao da sam trebao otići danas na Bukulju, a dvoumio sam se :)

Što se tiče potrošnje, ili ga mažeš ili baš i nije nešto štedljiviji u odnosu na 1.4 sa 6 brz. 

Al zagledao sam ga juče u servisu, dobar je, bio isti narandžasti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/19/2021 at 11:05 PM, djole81ar said:
Eto, znao da sam trebao otići danas na Bukulju, a dvoumio sam se
Što se tiče potrošnje, ili ga mažeš ili baš i nije nešto štedljiviji u odnosu na 1.4 sa 6 brz. 
Al zagledao sam ga juče u servisu, dobar je, bio isti narandžasti. 

Ako ga uporedim sa 1.4 iz 500l koji sam vozio desetak dana, tu su negde, možda je 1.0 za nijansu štedljiviji ali je 1.0 definitivno agilniji I lakši za vožnju.

PS sad sam našao na fiatovom sajtu da se pri 130km/h vrti na tačno 3200 obrtaja u petom stepenu prenosa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je rekao da je prodao 120D.

Na koliko se 120d vrteo na 130kmh?Mislim na obrtaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/20/2021 at 1:34 PM, Ivan BG said:
Komso, sta bi sa Kecom, jesi li ga prodao?

Jesam, jednom zagriženom alfisti, jbg, nema više 200 uz begaljičko brdo

On 6/20/2021 at 2:54 PM, danijel55 said:
Mislim da je rekao da je prodao 120D.
Na koliko se 120d vrteo na 130kmh?Mislim na obrtaje.

120=2100obrtaja
140=2400obrtaja
Sve u šestoj brzini, koliko se sećam

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, knezevic76 said:

PS sad sam našao na fiatovom sajtu da se pri 130km/h vrti na tačno 3200 obrtaja u petom stepenu prenosa.

Pratio sam razvoj MultiAir tehnologije i pre nego sam kupio takav auto pre par godina. Pisah vec da je steta sto su T3 FireFly (sa trecom generacijom MA) u ovom slucaju limitirali na samo 100 KS i 5 brzina.

S druge strane, razvukli su mu tu 5. brzinu maksimalno. Prenosni odnos je 0.77, final ratio (u diferencijalu) 3.73 i u kombinaciji sa tim motorom se vrti na malo vise obrtaja koje si vec naveo.

Na prvoj generaciji MA kod mene (naravno stari motor i blok sa cilindrom vise i 140 KS), u 6. brzini C635 menjac ima bukvalno identican prenos 0.77 kao kod tebe. Final drive je 4.07 i to kao rezultat daje da se na istih tih 130 km/h vrti na lepih 2700 rpm.

A vidi sta je mene odusevilo. Jeep Compass sa MultiAir 2. generacije, takodje 1368 ccm 140 KS, takodje C635 menjac sa prenosom u 6. od 0.62 i final drive 4.43... Sa tolikom ceonom povrsinom i masom:

 

049.jpg.4dbc16b42a3161c27d460b3f6ad55e6c.thumb.jpg.a36d360bcf540a6240cb8c759d218ff8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu da razvuku 5b koliko hoce, ne moze ona da skroz nadomesti ukupni final drive 6b menjaca i solidno smanji buku u odnosu na 6b. 

 

Za Compass, bas su odradili menjac top. Bukvalno krstarica za AP i pored zaobljena-cigla-style prednjeg dela. 

Da li si malo Cross provozao off road, kako se ponasa van asfalta? Cima li upravljac? (kod npr Sandera Stepway hoce da ga solidno okrene, bas je mekan na upravljacu). 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, ISV_01 said:

Mogu da razvuku 5b koliko hoce, ne moze ona da skroz nadomesti ukupni final drive 6b menjaca i solidno smanji buku u odnosu na 6b.

Ja upravo napisah da je i kod Tipa sa 5 brzina i kod mene na C635 sa 6 brzina prenosni odnos maltene isti - 0.77 ;) . Zato i napisah da je menjac na Tipu lepo razvucen u toj zadnjoj brzini. A obicno slabije motore sabiju sa menjacima, da delom nadoknade manju snagu kracim prenosima i boljim ubrzanjima. Verujem da su ovde zbog turbo motora mogli malo da se igraju i razvuku brzine, takva igranka je daleko manje primetna nego na atmosfercu npr.

(Ono sto se razlikuje je Final drive u diferencijalu i u kombinaciji sa samim motorom se vrti na 600 rpm manje na tih 130 km/h. Kod Compassa je to jos vise izrazeno, ocigledno akcenat nije toliko na medjuubrzanjima vec na nizim obrtajima na putnim brzinama).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srećno koleZa sa novom makinom. :thumbup:Pratim iz prikrajka sve što se piše a sad i naleteh na jedan test o tvom modelu sa pregršt slikai i utisaka. 

Tipo Cross test

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne čini ti se

 

Da dodam jedno zapažanje, kad vozim noću, svako malo mi neko blica iz suprotnog pravca, verovatno zbog farova, ali jbg, podešeni su kako treba, mogu ja da ih spustim, nije problem ali nije onda to to.

Sad nisam siguran dal ih zaslepljujem ili misle da su upaljna duga svetla, bem li ga.

 

 

 

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

A vidi sta je mene odusevilo sto se tice prenosa. Nova fabia, tri cilindra, 90ks turbo. Na autoputu sam imao momente da odem na 170 zato sto sam se zapricao u voznji i nisam obratio paznju na brzinu u par navrata

 

IMG_20210604_160804.jpg

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je, menjac je sa 6 brzina.. Ali mislim da se moj 2.0 tdi u sestoj vrti na vise obrtaja :D nisam siguran, provericu prvom prilikom kad izadjem na autoput

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...