Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Tacno, ali je vec i najmanji Tipo HB (Type 357) za Compact klasu odlican po tom pitanju...

Danasnji modeli se najcesce vrte na 370-380l, a Tipo je u vrhu sa 440l.

I prvobitni sedan (Type 356) je imao bukvalno pecinu od 520l (ako se dobro secam). Tako da cak ni Type 358 nije nesto daleko od te cifre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ivan

Ti pricas o standardnoj zapremini.

A kad se obore sedista, pa sve do plafona?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čestitke za novi automobil
Isti kao na reklami
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, italiano said:

@igor0511

Tako je, pod uslovom da svaris izgled ReneGADa :sofa:


Meni se bas mnogo svidja :)

Kao G klasa za sirotinju :D 

 

Doduse samo restyling verzija i iskljucivo sa lepsom maskom i LED prstenovima. Prethodni mi je bio onako, nista posebno

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, igor0511 said:


Meni se bas mnogo svidja :)

Kao G klasa za sirotinju :D 

 

Doduse samo restyling verzija i iskljucivo sa lepsom maskom i LED prstenovima. Prethodni mi je bio onako, nista posebno

Nemo se ljutis, ali meni izgleda ko reno cokula. :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se domacinu za off, ali lose gledate :D 


Ja sam dodao do zakljucka da mi, iz perspektive potreba, treba automobil koji:

 

* Moze koliko-toliko na ivicnjake

* ima mesta za putnike

* moze da se pristupi zadnjoj klupi i montira nosiljka/sediste za dete

* ima pristojno prostora u gepeku

* ima dobru opremu bez da mora 30k da se iskesira

* moze da se parkira u centru BG

 

Poslednja stavka odseca bas mnogo automobila danas. A Renegade sve to ispunjava i lep mi je.

 

Nazalost sad nema mogucnosti za promenom, ali kada se ukaze, verovatno ce biti favorit u izboru

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, Dzimbo said:

Nemo se ljutis, ali meni izgleda ko reno cokula. :rofl:

Cokula? Možda, al' moja (Kneževićeva) cokula ... ;) 

Inače obožavam da ih nosim, al' ovaj par je za moj ukus prekiseo ... i ja volim nerandže, al' trpim ! :D

 

Meni je ovaj Tipo prelep, kao i obična varijanta doduše... Tog sam na kratko imao priliku da probam prošle godine, i nije me se nešto dojmio jer je bio klot sa atmo benzincem.

Ovaj je sigurno sasvim druga priča. Iako možda tih sto konjova ne zvuči obećavajuće, onih 190Nm po meni su više nego dovoljni za opuštenu vožnju. Uvek može bolje, znam, al' ja sam fasciniran iz koje zapremine motora izlaze ...

 

A kakav je stvarno, to će vlasnik da kaže najbolje kad se slegnu utisci. :thumbup:

 

 

 

 

 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, igor0511 said:
Izvinjavam se domacinu za off, ali lose gledate  

Ja sam dodao do zakljucka da mi, iz perspektive potreba, treba automobil koji:
 
* Moze koliko-toliko na ivicnjake
* ima mesta za putnike
* moze da se pristupi zadnjoj klupi i montira nosiljka/sediste za dete
* ima pristojno prostora u gepeku
* ima dobru opremu bez da mora 30k da se iskesira
* moze da se parkira u centru BG
 
Poslednja stavka odseca bas mnogo automobila danas. A Renegade sve to ispunjava i lep mi je.
 
Nazalost sad nema mogucnosti za promenom, ali kada se ukaze, verovatno ce biti favorit u izboru

Slično sam razmišljao, ali i žena se nešto pita I reneged joj je ružnjikav, sa druge strane za iste novce koje sam dao za Tipa mogao sam uzeti I renegejda sa istim motorom od 120ks. A opet oba modela obiluju sa prostorom, s tim što mi je tipo ipak estetski malo lepši.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Rasta said:

onih 190Nm po meni su više nego dovoljni za opuštenu vožnju. Uvek može bolje, znam, al' ja sam fasciniran iz koje zapremine motora izlaze

I prethodne 2 generacije MultiAir (tehnologija od 2010. naovamo, a FireFly je 3. generacija tog sistema) su ti, kad preracunas, izvlacile skoro 70 Njutna po cilindru. T4 FireFly u najjacoj verziji ima 285 Njutna, tako da ti je to otprilike to kao i ranije ;) . Kao i ovih 190 Njutna na T3.

Ovde je vise naglasak na drugim stvarima. Alu blok i glava, razmak izmedju cilindara samo 77 mm, tako da je T3 motor tezak samo 93 kg. Za razliku od prethodnika, ubrizgavanje je direktno, preko injektora sa 6 rupa i pritiskom od navodno 200 Bar. MultiAir sistem varijabilnog otvaranja usisa 3. generacije u nekoliko modova, povecava efikasnost u svim rezimima i smanjuje potrosnju. Ono sto je meni interesantno je na sam motor integrisani Intercooler hladjen vodom (za razliku od MA motora, gde je IC klasicno hladjen vazduhom i pozicioniran iza glavnog hladnjaka). Turbo je Mono scroll, mali, sa laganijim krilcima, kako bi na ovako malom motoru mogao efikasno da se zavrti na niskim obrtajima. I ono sto bi trebalo da bude zabavno - elekticni Westgate (za razliku od prethodnog vakuumskog). FireFly motori su sa GPF.

Sve u svemu - fokus je na tehnologiji, manjoj potrosnji, emisiji gasova i tezini samog motora. A ne na performansama, jer su i prethodni MA opusteno izvlacili po 170 KS i 270 Njutna iz slicne kubikaze, ali je polako pocela da ih priteze emisija i nove norme.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitke na kupovini!
Odlicna oprema, moderan automobil, boja mu super stoji, razbija monotoniju srebrne, sive i crne...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...