Jump to content
FAS Goran
Filip MK

Fiat Punto mk2 1,2 16 v 80 ks - Semering na salteru menjaca

Recommended Posts

Radi se o Puntu mk 2 1,2 16 v 80 ks 2003 godiste, auto vozi otac, lani je menjan set kvacila i tad je promenjeno ulje u menjacu (u ovlascenom servisu Fiat). Posle nekog vremena primetio sam kapljice ispod auta, proverili u servisu i rekli su mi da kape iz semeringa na salteru za brzine koji se nalazi napred kod motora gore negde i da od njega sliva. Nisu imali takav semering a i nisu mogli da nabave od Italije zbog korone i sl. Prestalo da kape posle nekoliko meseca. Sad je praven mali servis  i reako sam im da provere nivo ulja u menjacu i falilo oko 0,8 L, skoro pa 1 l. Kazu mi da jos uvek nisu nasli taj semering, da se tesko nalazi samo semering. vec ide u komplet za salterom i menjacem i rekli mi da redovno proveravam nivo ulja u menjacu dok ne nadjemo deo. Dali neko zna o kakvom se semerngu radi, koji je kataloski broj tog dela, dali moze da se nadje u Srbiji, hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene u celoj prici uzasava nesposobnost servisa da u srbiji kupi je@eni semering. Pa ima ih od kineza do kvalitetnih firmi.

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Falilo im 0.8 L od 1.7L. Pajseri

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx Ovo je u Makedoniji, rekli su mi da zbog korone tesko iz Italije, da cekaju nesto iz Srbije ali bez uspeha a proslo godinu dana. Zato trazim kataloski broj tog semeringa da sam pocnem da trazim, dali u Srbiji a mozda ga ima cak i u MK, totalno neozbiljno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj auto (Punto Evo) je trenutno u servisu, isto semering neki otišao, kapljalo ulje iz menjača.

Četiri dana je majsor tražio deo i na kraju našao negde u Zemunu...

 

A pre par godina mi se isto desilo sa Puntom dvojkom, otišao semering, dugo se tako vozilo jer nije curilo nigde. Od ulja stradala lamela.

 

 @Filip MK Može i lamela da ti ode, ako ti ne proklizava kvačilo verovatno je još čitava lamela, pazi dobro. Koji semering je u pitanju ne znam ali probaću da nađem informaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako mi je objasnio covek iz servisa, semering na salteru brzine menjaca, koji stoi negde gore i od njega klizi i kape dole. Ja sam prvo mislio da kape iz jednog semeringa dole levo (kad stois pred motor) koji je kao rebrast malo, ali kako ovaj kaze, ispada nesto drugo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene isto slini sa vozaceve strane, pitao majstora da pogleda, kaze isto taj semering na menjacu.
Reko da zamenimo, kaze ne mora jer ne curi mnogo, proveravao i nivo ulja u menjacu i kaze da je ok.
Pomenuo mi je da bi morao ceo menjac da se rasturi da bi se on zamenio, da li je to tacno?

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li iko oznaku tog semeringa... Strasno me interesuje moze li se naci. Kod ovih "obicnih" su tri dimenzije
Spoljni, unutrasnji precnik i debljina

Npr 80x60x10mm

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista ili slicna tema, ima tu dosta informacija oko dimenzie semeringa, samo dali je bas taj ne znam

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...