Jump to content
FAS Goran
becauseman

Fiat Grande Punto 1.3 MJet 75 - greška P0001

Recommended Posts

Dobar dan poštovani članovi foruma,

Rešio sam da vam se obratim sa problemom koji me muči već neko vreme, naime, na kontrolnoj tabli mi svetli check engine...

Poveže se majstor putem OBD porta isčita se greška P0001...

Automobil pali najnormalni, ide, vuče... nema nekih anomalija u radu bar da ja primetim...

Dijagnostika dozvoli da se ugasi greška... nakon nekog vremena greška se opet sama pojavi...

Dešava se da se parikram ispred kuće sa upaljenom greškom, ujutru da upalim auto, nema greške...

Može li neko da mi pomogne oko rešavanja ovog problema?
Hvala najlepše svima unapred :)

U pitanju je FIat Grande Punto 2005. godište 1.3 mjet 75 konja

 

 

Edited by neshaoct
precizirao naslov teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

@becauseman

 

Ima i ovde isto to, malo još detaljnije:

 

Greška sa kodom P0001 u vezi je sa električnom instalacijom kojom se povezuje regulator pritiska goriva. To je opšti OBD-II kod greške kojim se opisuje problem sa strujnim kolom koji prolazi od računara vašeg motora (ECM) do regulatora pritiska goriva, na šini za ubrizgavanje goriva na motoru.

 

ECM reguliše pritisak goriva iz pumpe za gorivo do vašeg motora kroz ovaj krug. Kada računar otkrije kvar u kolu, upaliće check engine lampicu (MIL). Postojanje greške će uticati na ekonomičnost potrošnje goriva i možda oštetiti motor.

 

Sistem za gorivo za automobile sastoji se od mnogih komponenti: rezervoara za gorivo, pumpe za gorivo, filtera, vodova, dizni, itd. Jedna komponenta u sistemima za gorivo je pumpa visokog pritiska. Zadatak joj je povećati pritisak goriva na veoma visoku vrednost potrebnu na razvodniku goriva (''rejlu'') za dizne. Pumpa visokog pritiska ima stranu niskog pritiska i stranu visokog pritiska, kao i regulator zapremine goriva koji kontroliše pritisak. Ova greška ukazuje na problem baš sa tim regulatorom, i samim tim za pumpu visokog pritiska.

 

Paljenje ove greške, tj. ovog koda (za regulator zapremine goriva) može imati nekoliko uzroka:

  • Odspojen/loše/labavo spojen priključak na regulatoru goriva.
  • Moguća korozija u konektoru senzora.
  • Oštećenje žice senzora na ECM-u.
  • Curi regulator pritiska goriva.
  • Oštećena pumpa za gorivo.
  • ECM je oštećen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve ti lepo pise, a ako se dboumis idi kod boljeg dijagnosticara jer ovaj tvoj ocito veze nema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...