Jump to content
FAS Goran
sigma

Fiat Punto 1.2 - ručno prebacivanje sa benzina na plin?

Recommended Posts

Pozdrav

Zna li neko kako da rucno prebacim sa benzina na gas

postoji li ta mogucnost kod sekventa da se  napravi neki prekidac.

Zahvaljujem

 

 

Edited by neshaoct
split Topic / update naslova

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sigma

 

Neće uopšte da prebacuje na plin...ili ne želiš da sačekaš da se podigne temperatura već i tih par minuta želiš da voziš na plin?

Koji je auto (pitao si istu stvari i u temi za Punta i za Bravo)?

 

@Mijailović P.

 

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jevta

 

probao onda iskljuci ceo sistem

sve lampice na prekidacu se iskljuce

ovo funkcionise kad je postignuta radna temperatura,mene zanima kako da prebacim rucno pre te temperature

 

 

u pitanju punto

hoce on da prebaci  kad radi u leru bez problema

ja ujutro zurim na posao i veoma rano iden kad nema saobracaja tako da kad krenem prakticno ni ne stustim obrtaje ispod 2500

do posla nekih 7 km

i tek kod skretanja na parking na poslu moram da stanem ,onda i motor  padne na ler i on prebaci,

mislim netreba mi ni tada

prakticno cello vreme vozim na benzin

Edited by neshaoct
dodao tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sigma

 

Ne voziš auto valjda na samo toj jednoj relaciji? :D

 

Svejedno, ne može to da se uradi (da automatski prebaci ranije na plin) bez da odeš kod plinadžije koji radi taj TNG uređaj koji imaš, i da ti u mapi smanji temperaturu koju isparivač treba da dostigne da bi prebacio na plin (nek' ti smanji na 20 stepeni). Tako će ranije automatski prebacivati na plin. To će raditi u ovakvim vremenskim uslovima kao danas (i još toplijim koji nam slede), ali ćeš zimi opet paliti na benzin i duže morati da voziš na benzin. Neki softveri imaju opciju da se podesi prebacivanje posle npr. 20 ili 30 sekundi bez obzira na postignutu temperaturu. A, neki imaju opciju sa brojem obrtaja (tvoj to izgleda nema, ili nije podešeno jer voziš na oko 2.500 obrtaja i ipak ostaje na benzinu).

 

Inače, postoje tehnički razlozi zašto auto treba da radi prvo na benzinu, a onda na plinu kad se zagreje. Nije to hir, nego potreba. Koliko šteti motoru je verovatno nemoguće precizno utvrditi, ali membranama na isparivaču sigurno ne prija kad nije dovoljno zagejan, kao ni čitavom benzinskom sistemu kad nimalo (ili vrlo malo) radi koristeći benzin.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

sve to razumem na leru prebaci  kad temperatura motora dodje do prve crtice (nekih 30 tak stepeni)

ali ako ne  smanjujete obrtaje na ler  on ce postici radnu temperaturu motora i nece da prebaci dok ne dodje na ler obrtaje

mija ideja je da kad postigne  tu temperaturu  30 stepeni rucno prebacim na gas ,ne pre te temperature

ne znam zasto hoce da prebaci samo kad je na ler obrtajima

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sigma

 

A, ko ti brani da, kad auto dođe do tih neophodnih stepeni ugrejanosti, prebaciš u ler? 

Ideš u...ne znam, npr. četvrtoj 60 km/h ili 70 km/h, postignuta je dovoljna temperatura...i prebaci iz četvrte u ler. Drži tako 3 ili 5 sekundi (to je valjda dovoljno vremena da prebaci na plin), i onda samo iz lera opet u četvrtu (ili treću jer će malo da ti opadne brzina tokom tih par sekundi) i nastavi da voziš. Dakle, sve bez zaustavljanja, a obrtaji ipak budu u ler vrednostima dovoljno vremena da prebaci na plin. Jesi li probao tako?

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sigma

 

Onda ne vidim drugo rešenje osim da:

- staneš negde sa strane (pre tog skretanja za parking na poslu koje pominješ) i sačekaš da prebaci na plin kad je već postignuta temperatura.

- odeš do plinadžije koji ima čime da radi tvoj TNG uređaj, i da zatražiš da ti podesi da prebacuje na plin nakon određenog broja obrtaja (npr. kad pređeš 1.500 ili 2.000 obrtaja). Ali, da bi on to podesio prethodno tvoja TNG instalacija (komp) mora tu opciju da podržava, što će on opet znati da ti kaže da li podržava ili ne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema šta posebno da se doda na ove Nešine savete. :thumbup:

Definitivno treba da se prešteluje uređaj kako bi prebaciovao na gas na povćanje obrtaja a ne suprotno.

Imao sam takve slučajeve i greška može da se krije u senzorima ili u samom podešavanju .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok zahvaljujem

shvatio sam nemoze rucno da se prebacuje,sto mu je to mu je

ovde to niko nezna podesiti,kazu to je uredu...

pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...