Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

vrelegume.jpg VreleGume: Jaguar I-Pace

 

Počela je elektrifikacija i segmenta luksuznih SUV-ova. Očekujete vrthunski stil, perfmanse, tehnologiju, ali nemojte misliti da će biti jeftino:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2022. Jaguar I-Pace

 

jaguar i-pace 4.jpg

 

Jaguar je za modelsku godinu 2022. blago modifikovao električni model I-Pace, uz najavu da će njegova prodaja startovati kasnije ove godine. Estetske izmene se tiču Atlas Grey prednje maske i Noble Chrome okvira, opcionog Bright Pack paketa, Atlas Grey retrovizora i zadnjeg difuzora, kao i Satin Chrome okvira stakala.

 

jaguar i-pace 3.jpg

 

Promene su i u unutrašnjosti. Tu je novi Pivi Pro infotainment sistem, a ističu se i 10-inčni ekran osetljiv na dodir, 12.3-inčni digitalni instrumenti, opcioni bežični punjač, Apple CarPlay i Android Auto, kamera sistem od 360 stepeni, ClearSight digitalni retrovizor koji koristi širokougaonu kameru, kao i opcioni Meridian sound sistem sa 16 zvučnika i 1 sabvuferom.

 

jaguar i-pace 2.jpg

 

U ponudi su i punjač od 11 kW, gloss black finiš na zadnjim oznakama, šira paleta boja (Caldera Red, Portofino Blue i Eiger Grey) i veći izbor alu točkova.

 

jaguar i-pace 1.jpg

 

Takođe, u gami se nedavno pojavio i specijalni I-Pace Black koji se bazira na verziji I-Pace HSE, ali uz dodatak opreme koja je obično dostupna kao opcija. To između ostalog podrazumeva Black Pack koji uključuje gloss black elemente (kućišta retrovizora, prednja maska, okviri stakala, oznake pozadi), kao i petokrake 20-inčne alu točkove (takođe u gloss black izdanju), panoramski krov i zatamnjena zadnja stakla. U Jaguaru navode da će sa Black verzijom ovaj model biti još dinamičniji i poželjniji, a biće na raspolaganju sa izborom više boja, uključujući Aruba i Farallon Pearl black premium metalik boje. Za unutrašnjost su ovde previđena Ebony kožna sportska sedišta i gloss black detalji.

 

Standardni I-Pace HSE u opremi inače ima kožna sedišta (napred sa grejanjem i hlađenjem), adaptivna LED svetla, el. otvaranje vrata prtljažnika, 20-inčne alu točkove... Jaguar I-Pace pokreću dva elektromotora sa ukupno 400KS i 696 Nm, dok autonomija sa jednim punjenjem baterija od 90 kWh iznosi do 470 km (po WLTP-u).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse: 2022. Jaguar I-Pace

 

Potpuno električni SUV sa pogonom na sve točkove sa 394 konjske snage i 695 Nm obrtnog momenta. Sa procenjenim dometom (EPA) 377 km i prostranim enterijerom, Tomas i Džejms su radoznali da saznaju koliko Jaguar I-Pace može biti dobar kao svakodnevni EV:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgoreo još jedan Jaguar I-Pace

 

jaguar i pace.jpg

 

Vlasnik električnog Jaguara I-Pace (iz 2019. godine) Gonzalo Salazar je 17. juna ove godine čuo pucketanje iz njegove garaže. Kada je otvorio vrata dočekao ga je gust zid dima i odmah je krenuo da vadi auto iz garaže. Nedugo nakon toga Jaguar je planuo na ulici. Vatra je gorela toliko jako i dugo da je ostao prepoznatljiv samo prednji kraj vozila.

 

Prema Electreku, ovo je četvrti poznati incident da je I-Pace izgoreo na isti način. To je primetno najviše zbog toga što su ove vrste ničim izazvanog požara među najopasnijim za vlasnike električnih vozila. Pored toga, I-Pace u svojoj konstrukciji koristi LG Chem baterije. LG je takođe napravio ćelije korišćene u Chevroletu Bolt EV čija proizvodnja je prekinuta nekoliko meseci prošle godine, jer je brend radio na otklanjanju problema jer je baterija mogla da se zapali i izazove požar. Najmanje 17 Bolt EV-a se zapalilo, što jeste više od poznatih požara I-Pace-a, ali kako Electrek ističe, Jaguar je prodao daleko manje električnih vozila od Chevroletovog Bolta.

 

Za sada, sve što Salazar želi je da Jaguar preuzme odgovornost za uništenje automobila. ''Moja osiguravajuća kompanija je poslala forenzičara, izvršila istragu i proglasila auto kao potpuni gubitak'', rekao je on. ''Jaguar, sa druge strane, uopšte nije od pomoći, navodeći da treba da završe sopstvenu istragu, ali zbog rizika da ponovo izazovu vatru ne mogu da nađu mesto gde mogu da podignu automobil, pa je zato njihova 'istraga' na čekanju i oni ne preuzimaju nikakvu odgovornost za ono što se dogodilo.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar I-Pace restajling

 

231023-jaguar i 04.jpg

 

Jaguar je počeo da isporučuje model I-Pace kupcima u Severnoj Americi i Evropi 2018. godine, a sada električni crossover ulazi u novu modelsku godinu sa suptilnim vizuelnim promenama, ali i značajnim tehnološkim poboljšanjima.

Osveženi I-Pace definitivno izgleda bolje iako se ne radi o velikim promenama, ali ih ipak ima. Automobil je dobio novu prednju masku as nešto elegantnijom formom, koja je ofarbana u Atlas sivu boju. Ovaj jednostavniji zatvoreni dizajn rešetke je zamenio prethodnu mrežastu rešetku da bi se dobio ''čistiji'' ukupni izgled. Pomenuta Atlas siva boja odlikuje i vertikalne ''oštrice'' na spoljašnjoj strani prednjih usisnika vazduha integrisanih u branik. Poboljšana verzija Jaguarovog logotipa je u crnoj i srebrnoj boji i nalazi se u centru prednje maske.

 

231024-jaguar i 03.jpg

 

Oni koji odaberu 400 Sport model mogu da računaju i na novi suptilni zadnji spojler. U ponudi su i nove lagane felne veličine do 22 inča, koje se mogu naručiti sa samogrejućim all-season gumama. Jaguar takođe nudi panoramski krov s opcijom crne završne obrade za zadnji deo.

 

231026-jaguar i 02.jpg

 

Električni I-Pace i dalje pokreću dva motora koji isporučuju 394 KS, dok je za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno 4.8 sekundi. Opciono je dostupno vazdušno vešanje s elektronskom kontrolom, koji je standardan za 400 Sport model.

 

231025-jaguar i 01.jpg

 

Informacija o promeni baterije nema, što znači da je tu i dalje baterija kapaciteta 90 kWh, koja pruža domet od 470 kilometara po evropskom WLTP ciklusu. Podržava 100 kW punjenje, a kod kuće se može puniti snagom do 11 kW putem trofaznog zidnog punjača. Noviteti u unutrašnjosti uključuju standardni Pivi Pro infotaniment sistem sa bežičnim Apple CarPlay i Android Auto povezivanjem, kao i integrisanom Alexa glasnovnom kontrolom, Spotifyjem i what3words navigacijskim sistemom. Over-the-air softverske nadogradnje su takođe podržane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...