Jump to content
FAS Goran
sknezevic09

Peugeot 308 SW 1.6 HDI

Recommended Posts

2 hours ago, Ivan said:

Ima li na tih 80-90 km/h (kada vec krecu problemi) razlike kada je auto u brzini ili izbaci u ler?

Ako je u brzini (stepenu prenosa), ima li razlike da li je konstantna voznja ili se desava samo na dodavanje gasa?

Vidim da niko ne pominje, a prilicno moze da usmeri potragu (motor/prenos ili sami tockovi).

Pa kad ga ugasim skroz a on ostane u 4toj brzini isto trese na toj brzini i kad je ugasen. To sam isto probao. Dok je u leru nista možda mrvicu.

Konstantna voznja je u pitanju kad trese . Kad dodam gas do 110 sve glatko ide. 

Kad vozim uz brdo 80-90 jos malo više poveća podrhtavanje.

Mozda motor ili prenos , ali mijenjao sam set kvačila fiksni je zamajac.

Felne i gume su nove a i njih sam probao sa drugog automobila isto sve se desava i reglazu trapa lasersku sam uradio.

Provjerio poluosovinu i homokineticki zglob ili tripling sto ga zovu.

Auto vuče kad pritisnem gas ravnomjerno i radi lijepo , nikad sa gasom problem nije bio. 

Da li je " EGR" ili "motor - mjenjač " nešto izmedju toga . Bas ne znam. bas sam u problemu sta da provjerim dalje....

Onda dijagnostika ne pokazuje nista ni diznu niti šta drugo. Neka je mahanika u pitanju ili taj veseli EGR mada vuče ravnomjerno kao sat

20 hours ago, danijel55 said:

Gume.Pozajmi druge od nekog da probas i mislim da ces resiti problem. 

Probao nista sve isto. Nove su mi gume i felne nove imam 

5 hours ago, sknezevic09 said:

Ja mislim da glavi egr. To se i meni dešava. Mada je meni skoro u svakoj brzini neka knedlica na 1200-300 rpm posle ne. Takođe se dešava neravnomeran rad recimo u 4 na 50kmh trza. Ugasim,upalim,nestane.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
 

Mozda egr ali meni bas precizno podrhtava i trese izmedju 70-90 km/h.

Fiksni je zamajac i set kvacila novi .

4 hours ago, moron said:

Probaj možda još jednom najpre da proveriš balansiranost točkova. Da najpre njih pouzdano isključiš kao mogući uzrok.

Ja bih krenuo tim putem.

Tri puta kod različitih vulkanizera sam provjerio. Uradio lasersku reglažu i nove gume i felne stavio . Sve isto podrhtava izmedju 70-90km/h. Ispod te i preko te brzine sve ok.

 

Edited by Jovo123

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, danijel55 said:

Imao sam slican problem na libri pre x godina.Sve je bilo ok,ali sara na gumama je postala testerasta (tako je rekao vulkanizer) zamenio sam gume i problem resen.

Imam nove felne i gume i reglazu lasersku i opet problem sa podrhtavanjem izmedju 70-90km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, srdjos said:

na Fiatu je u dosta tih slucajeva bio problem "krst" poluosovine ili trostrani zglob poluosovine.

Da li si to proveravao?

Jesam u odlicnom je stanju .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj da krenes od osnovnih pravila, pa sistemom eliminacije barem suzi krug u kojem trazis problem. Vidim da te je Ivan vec pitao pravo pitanje, ali ja nekako nisam na kraju razumeo tvoj odgovor. Sve u svemu: 

 

 - Tresenje koje dolazi od tockova, ne bi trebalo da zavisi od toga da li se vozi na tempomatu, manjem gasu, vecem gasu, leru itd, nego zavisi iskljucivo od brzine kretanja auta. 

 - Tresenje koje dolazi od pogonskog sklopa (motor, menjac, zamajac, poluosovine itd) - tresu iskljucivo na gasu.

 - Tresenje koje dolazi od kocionog sistema, logicno trese samo kad se koci. 

 

Iako postoje neki slucajevi koji su izuzeci od ovih pravila, trebalo bi ipak krenuti od ovog. Pokusaj npr. da zaletis auto na vecu brzinu od one na kojoj trese, izbaci menjac iz brzine i pusti da sam spadne na brzinu na kojoj trese i vidi da li ce tako izbacen iz brzine tresti. Ako hoce - tockovi 100%. Tockovi mogu da tresu i zbog glavcina, loseg balansa, krive felne, ali i mozda najteze za skontati - KRIVE GUME! I to je moguce da se desi sa skroz novim gumama. Tu je jedino Hunter masina od pomoci. 

 

Vidim da si pisao da si menjao felne i gume, da si probao i druge, ali moze da se potkrade greska i tako. Desavalo mi se da stavim felne od drugarove 159, njemu ne trese, meni tresu i njegove :D Sto se tice probavanja u tom opsegu brzine, a izbacen menjac u ler, to nekako nisam razumeo da li si probao ili ne? To bi trebalo da odgovori... 

 

Ako je do tockova - SAMO HUNTER I NISTA DRUGO :D 

 

Ako je nesto oko pogonskog sklopa i/ili kocnica, tu ne mogu da pomognem... :)  

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo,

 

Da li su ova tri posebna sedista pozadi iste velicine?

Pomera li se svako zasebno - napred, nazad, nasloni?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/2/2021 at 3:13 PM, horvat said:

Probaj da krenes od osnovnih pravila, pa sistemom eliminacije barem suzi krug u kojem trazis problem. Vidim da te je Ivan vec pitao pravo pitanje, ali ja nekako nisam na kraju razumeo tvoj odgovor. Sve u svemu: 

 

 - Tresenje koje dolazi od tockova, ne bi trebalo da zavisi od toga da li se vozi na tempomatu, manjem gasu, vecem gasu, leru itd, nego zavisi iskljucivo od brzine kretanja auta. 

 - Tresenje koje dolazi od pogonskog sklopa (motor, menjac, zamajac, poluosovine itd) - tresu iskljucivo na gasu.

 - Tresenje koje dolazi od kocionog sistema, logicno trese samo kad se koci. 

 

Iako postoje neki slucajevi koji su izuzeci od ovih pravila, trebalo bi ipak krenuti od ovog. Pokusaj npr. da zaletis auto na vecu brzinu od one na kojoj trese, izbaci menjac iz brzine i pusti da sam spadne na brzinu na kojoj trese i vidi da li ce tako izbacen iz brzine tresti. Ako hoce - tockovi 100%. Tockovi mogu da tresu i zbog glavcina, loseg balansa, krive felne, ali i mozda najteze za skontati - KRIVE GUME! I to je moguce da se desi sa skroz novim gumama. Tu je jedino Hunter masina od pomoci. 

 

Vidim da si pisao da si menjao felne i gume, da si probao i druge, ali moze da se potkrade greska i tako. Desavalo mi se da stavim felne od drugarove 159, njemu ne trese, meni tresu i njegove :D Sto se tice probavanja u tom opsegu brzine, a izbacen menjac u ler, to nekako nisam razumeo da li si probao ili ne? To bi trebalo da odgovori... 

 

Ako je do tockova - SAMO HUNTER I NISTA DRUGO :D 

 

Ako je nesto oko pogonskog sklopa i/ili kocnica, tu ne mogu da pomognem... :)  

Evo probao sam opet i došao do sledećeg zakljucka .

Vozim na 90km/h  na magistrali tek naliven asfalt i izbacim iz brzine i ugasim automobil. Počinje da trese kad padne brzina otprilike 70km/h. Podrhtava i dalje. Ali radio sam balansiranje na 3 mjesta i felne sam nove uzeo i gume su dobre. Imam zimske i ljetnje. 

Uradio sam lasersku reglažu. Provjerio homokinetički zglob (ili tripling sto su ga ranije zvali) i poluosovinu i sve je ok. Sta sad brate mili...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/1/2021 at 7:02 PM, Ivan said:

Ima li na tih 80-90 km/h (kada vec krecu problemi) razlike kada je auto u brzini ili izbaci u ler?

Ako je u brzini (stepenu prenosa), ima li razlike da li je konstantna voznja ili se desava samo na dodavanje gasa?

Vidim da niko ne pominje, a prilicno moze da usmeri potragu (motor/prenos ili sami tockovi).

Evo probao sam opet i došao do sledećeg zakljucka .

Vozim na 90km/h  na magistrali tek naliven asfalt i izbacim iz brzine i ugasim automobil. Počinje da trese kad padne brzina otprilike 70km/h. Podrhtava i dalje. Ali radio sam balansiranje na 3 mjesta i felne sam nove uzeo i gume su dobre. Imam zimske i ljetnje. 

Uradio sam lasersku reglažu. Provjerio homokinetički zglob (ili tripling sto su ga ranije zvali) i poluosovinu i sve je ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je auto rasterecen u leru, nema sile na poluosovinama, nema kocenja, meni bar ovako daljinski deluje da je do tockova/guma...

Davno sam sa, kod nas omiljenim zimskim modelom guma, imao sva 4 tocka u nuli na balanserci - a pocinjalo da trese negde na 80-ak km/h jer se djubre od guma pokrivilo.

Sto kaze @horvat , najmanje "bolno" je da se ode na Hunter masinu, provere i eliminisu tockovi.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Ivan said:

Ako je auto rasterecen u leru, nema sile na poluosovinama, nema kocenja, meni bar ovako daljinski deluje da je do tockova/guma...

Davno sam sa, kod nas omiljenim zimskim modelom guma, imao sva 4 tocka u nuli na balanserci - a pocinjalo da trese negde na 80-ak km/h jer se djubre od guma pokrivilo.

Sto kaze @horvat , najmanje "bolno" je da se ode na Hunter masinu, provere i eliminisu tockovi.

 

U redu hvala puno i svako dobro. Pošto živim u Crnoj Gori probaću da pronadjem tu mašinu dal ima neko. 

37 minutes ago, horvat said:

Hunter masina ce ti reci :) 

Hvala puno ! Probaću mašinu da pronadjem u Crnoj Gori . Sve najbolje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...