Jump to content
FAS Goran
sknezevic09

Peugeot 308 SW 1.6 HDI

Recommended Posts

Hvala :)
Pa realno da sam imao na preporuku hečbek da je u ovakvom stanju on bi bio izbor. Al pošto je ovaj super stanje,zanemario sam što je karavan.

Svakako mi je ovaj 308 sw jako lep karavan. Mnogo lepu liniju ima. Samo eto,malo je za parking teži,posebno za ženu.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti imao samo sa digit klimom,odlicam,preudoban,ukraden sa 117000 na satu 2015.
 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat prvog posta, skinut TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čestitke !

Dobar je to autić. Praktičan, dosta mesta u njemu, a nije previše dug ( 450 cm). Baš takav ( HDI 110 6MT ) sam imao preko 10 godina i 185 kkm i služio me kao "švajcarski sat"  :)

Uživajte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima.
Jeste praktičan je,posebno zadnja sedišta koja se vade svako posebno. Lepo se vozi,udobno,mekano... Potrošnja ok skroz, 6.6l/100km. Za otvoreno još ne znam.

Platio sam ga 4000€.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako...

Prvo što sam zaključio na prvi kilometar vožnje je da je auto jako udoban. Sedišta su lepo oblikovana,mekana a opet dovoljno bočne potpore pružaju.
Položaj za volanom je po mojoj meri. Naslon za ruku je mogao biti mekši,a pošto se pomera napred nazad moglo je malo bolje biti rešeno da ne sklizne napred kad se malo jače nasloniš da se namestiš u sedištu. Panorama skorz kul,jako je svetlo u kabini,meni prija. Komande na dohvat ruke,pregledno i ništa što komplikuje stvari. Tempomat se podešava na 1km,meni je to plus.

Prostora ima poprilično više od astre J karavan, ali je zato duži od Tourana na primer.
Ja vozim sa dosta pomaknutim sedištem nazad i opet iza mene sedi osoba 180-190 komotno. Lepo je i biti suvozač,vozila me žena pre neko veče iz Valjeva.

Ima sitnica koje umeju da zaškripe,pucketaju ali ništa strašno. Moje mišljenje,završna obrada ili kvalitet,jačina,kako god, ispod VW.

Motor jako malo troši. U gradu meni ja mislim da ne ide preko 6.5 a magistrala ide ispod 4 ako se vozi po ograničenjima. Generalno u proseku dođe na 5.5 meni je 5.6 ali može manje,ja vozim auto,ne davim. Mirno radi,lepo vuče. Bio Aleksandar Todorović u pravu, stvarno dohvati 200kmh ako si uporan. Na putu uliva osećaj sigurnosti,jako je miran, al kako i ne bi kad je težak 1600kg. +- . To je 200kg teže od Tourana, iznenadio sam se. Zato preko Divčibara po krivinama ESP divlja. Velika težina tu pokazuje svoje,posebno na nekoliko uzastopnih krivina kraćih i brzih krivina,jednostavno ga ponese. Za moj ukus preosetljiv ali radi posao,stvarno trebaš biti ekspert da izletiš sa puta sa ovim autom. Ako se malo smiri noga na gasu,jednostavno upija put. Lepo je uklopljen motor sa menjačem i jako lepo se vozi.

Što se mene tiče,lepa kupovina za dati novac. Za sad prešao 2500km samo gorivo točim.

Eto...pitaj još nešto konkretno ako te zanima.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se ne varam, visina tog prednjeg oslonca za ruku (izmedju pr. sedišta ) može da se podešava. To i nije tako česta pojava. Kod većine može samo napred-nazad (ako može i to), ali, po visini da se podešava, to je retkost. A to je blagodet.

Koliko se ja sećam, masa tog vozila (bez vozača) je 1.495.

Slažem se sa većinom toga što si napisao. Vozio sam takav deceniju (već to napisah) i meni i porodici je to bio "san snova".

Nadam se da će i ubuduće da te lepo služi.

Ako ti treba, na ovom linku možeš i na srpskom da nadješ originalno upustvo za upotrebu za svaki mogući pežo, pa i za tvoj:

http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naslon se ne podešava po visini nego samo napred nazad,ali nema među položaj nego skroz napred i skroz nazad. Ako je skroz napred kad se povuče ručna udariš ga i katapultiraš ga nazad u početni.Pritom ti krajnji položaji imaju zub,kad dođe do kraja on klikne,ali klik ne drži dovoljno pa se jako lako pomeri u kontra položaj. Ako me razumeš šta sam hteo da kažem. Nije naslon kao na vw , ni blizu.

Takođe sam zamenio sve sijalice,stavio sam LED mislim da su t10 ubodne. Lepo svetli,ali brate,što je krta plastika...u gepeku sam polomio onu što je unutra a ona što je na plafonu je ispala i sada visi 1 cm u vazduhu. Eto,na primer te sitnice...pa da nisu mogli da naprave da lepo ima nosač a ne da se drži zubima za vazduh...

Takođe mi fali rezervni točak i primetio sam da su mi različiti srafovi na prednjim i zadnjim točkovima. Prednje odvrne fabrički ključ dok su zadnji veći,tako je na oba točka.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koji je tvoj paket opreme (vidim da ima manuelnu klimu), moj je bio u paketu Premium (bio je automatska klima, a u centralnom tunelu je imao i otvore klimatizacije za putnike pozadi, što kod tvog ne vidim) i prednji naslon za ruku se kod mene podešavao i po visini (imao je više "zuba"), a po dužini je lepo držao svoj položaj. Sve je to bilo fiksirano kako treba (tamo gde ga ti staviš). Moguće da kod tebe tu nešto nije ispravno (ili je druga vrsta).

 

Što se tiče tog unutrašnjeg osvetljenja (pa i u gepeku), nikada mi se nije desilo to što kažeš.

Rezervni točak bi trebalo da ti "visi" ispod kola (zajedno sa dizalicom) , a drži ga vitlo. Genijalno rešenje (sa više razloga).

Šrafovi točkova (OEM) su za ključ veličine 17, a razni zamenski znaju biti i 19.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa srećom kupovina i vožnja. 

Sećam se kad sam ja kupovao pa mi je bilo interesantno koliko kombinacija opreme ima.

 

Elem, sedište, prostor i preglednost su mi ogroman plus 308ice. 

 

Pošto je i tebi registrovan za 7 mesta, da znaš da su originalna sedišta trećeg reda vrlo retka na oglasima i koštaju 250-300 evra. Različita su od drugog reda (tanja, a šira).  Ali je dobra vest što odgovaraju i sedišta iz drugog reda. Meni je u utorak stiglo jedno sedište, 80 evra, da imam za dodatne putnike kad pravimo izlete. 

 

Prosečna potrošnja će ti se ustaliti na 5.5-6.5, zavisi od kombinacije puta koje voziš. Bord kompjuter lagi potrošnju za pola litre :)

 

Dobra kupovina!  :thumbup:

 

 

P.s. i meni naslon za ruke može da se podešava po visini. Fazon je da se neposredno iznad poluge za otvaranje naslona, povuče ta ivica tapaciranog dela. Ja sam to otkrio potpuno slučajno, tj supruga je promašila otvaranje kasete, i otkrila opciju nagiba naslona :D

Naravno, kao što reče kolega iznad, možda je kod tebe drugi mehanizam, pa nema tu mogućnost 

Edited by djunis82

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, sknezevic09 said:

Takođe mi fali rezervni točak i primetio sam da su mi različiti srafovi na prednjim i zadnjim točkovima. Prednje odvrne fabrički ključ dok su zadnji veći,tako je na oba točka.
 

 

to neko tako stavlja zbog lopova, da se tockovi maznu malo teze ili da lopuže odustanu

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, djunis82 said:

Meni je u utorak stiglo jedno sedište, 80 evra, da imam za dodatne putnike kad pravimo izlete. 

Ja sam ga isto povremeno koristio sa tim šestim sedištem (kad mi nije trebalo, držao sam ga u garaži, mada ono može i lepo da se "podigne" i specijalnom trakom "uhvati" da stoji vertikalno, uz naslon sedišta drugog reda ), a dobra stvar je što i sa tim dodatnim sedištem u funkciji, u gepek (pored tog sedišta ) mogu da stanu (jedan na drugi ) ona dva velika (XL) kofera (ako planiram na vozim krivudavim putem, ja sam ih obično vezao trakom, jer na podu i u krovu imaš one kuke za vezivanje). Čak je na kofere bez problema mogla da stane još jedna sportska torba, a i neki ranac :) Ja sam tako sa 6 osoba u kolima ( i sa stvarima ) obišao "pola ex Jugoslavije"  :) To vozilo je nevidjeno dobar transporter. A tek kada mu se na krov stavi "Thule grobić" ... Ili, dve Thule kutije (mogu jedna pored druge)  :)

Ili, jedna kutija i dva bajsa na krov, a tri bajsa na dupe (jer na dupe/haubu njemu može Thule nosač 9103/9104).

Nikada više neću imati tako dobar porodični transpoter ... Ali, je istina i da mi to više i ne treba. 

Mislim da nema vozila te klase sa većom nosivošću, ako ne grešim, oko 650 kg (može da se vidi na nalepnici na B stubu, razlika masa).

 

 

 

1 hour ago, srdjos said:

to neko tako stavlja zbog lopova, da se tockovi maznu malo teze ili da lopuže odustanu

Kada čovek prvi put probije gumu negde van grada ( a gepek mu bude pun stvari ), shvatiće šta je prednost rezervnog točka (I dizalice u njemu) koji na vitlo vise ispod gepeka. Kao što se "na ručicu" ručno otvaraju prozori, tako se i vitlo odmota i spuste rezervni točak i dizalica ... Fantazija (za tako zao trenutak).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako. Dizajn je stvar ukusa, ali koncepcija automobila je sjajna.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minutes ago, moron said:

shvatiće šta je prednost rezervnog točka (I dizalice u njemu) koji na vitlo vise ispod gepeka

Furaju oni to resenje Bog te pita od kada. U predzadnjoj deceniji proslog veka :D , na Pug 305 rezervni tocak nam je takodje bio u korpi ispod gepeka. Doduse, dizalica i poluga u lezistu, u desnom dzepu gepeka. "Krst" na vrhu poluge se, pored dizalice, koristio i za sraf u gepeku, kojim se spustala korpa sa rezervnim tockom.

A sada gaf apropo tog resenja - matori mi je davno pricao da je jednom prilikom nesto cackao u dvoristu i u brzini nije dobro vratio tu kopcu korpe. Uspeo je da ostane bez rezervnog tocka negde u komsiluku :D , a naravno da je u onoj nesreci 90-ih to neko momentalno maznuo i nestao u vidu lastinog repa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre, mene interesuje karavan u B segmentu. Gledah 207SW, njemu je tocak u gepeku, unutra. S druge strane Reno Clio 3 karavan, njemu je rezervni tocak spolja, odozdo.

Pezo, 307, tocak spolja, 207, tocak unutra
Reno, Clio, tocak spolja, Megane tocak unutra... Ludilo..


Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Sreća pa je tako izgubio rezervni točak u komšiluku i pri maloj brzini, jer je neko (iza) mogao da pogine da se to desilo na magistralnom putu.

Ja sam imao jednu (ne)zgodu oko tog visećeg rez. točka i vitla ... Da li sam maler i koliki, ne znam, ali, točak sam baš često bušio u vozačkoj karijeri. Strahota koliko puta (poslednji put 2019. I to baš na 308 SW).

A sada, oko te (ne)zgode oko vitla za rez. točak. Elem, u BiH, mislim izmedju Dubice i Draksenića, negde 2013. Ili 2014, na magist. putu, ja išao oko 60-70, a motociklista mi je iza prilazio velikom brzinom i kočio je kasno, a veoma jako, proklizao mu je prednji točak i pao je (a motocikl je nastavio da kliže prema meni po asfaltu, a motociklista izgleda otišao malo u levo, srećom).

 Ja sam iza sebe čuo ogromnu buku, grebanje, pogledao u retrovizor i pre nego sam išta shvatio, osetio sam udarac u dupe, a videh istovremeno da se čovek levom trakom otkotrlja pored mene u travu.

On je prošao bez vidljivih povreda (imao je sreću da nije udario u mene, a nije ga ni zgazio neko iz kontra smera).

Motocikl (onaj veliki) mi je „uklizao u dupe“. Gledajući spolja i na oko, nisu to bila neka velika oštećenja na kolima, bila je pocepana samo plastika branika (hauba nije ni najmanje stradala). Posle sam video da mi je „slepio“ gredu/šinu branika, onu aluminijumsku. Kao i da mi je stradala alumijumska termo zaštita visećeg rezervnog točka, koja se nalazi izmedju zadnjeg lonca i rez. točka. Video sam odmah i da je rez. točak dobio udarac (ostao je na njemu trag „šare“ od točka motocikla ) ali tome nisam pridavao značaj. Ali, sve zajedno, sve to je u tom trenu delovalo nekako smešno za uklizavanje motocikla od 200-250 kg.

A onda, posle par meseci od svega toga ( i sanacije svega što se videlo), probijem zadnju levu gumu, na auto putu, srećom kod „Beogradske Arene“, i bila je maltene eksplozija. Nagazio sam šraf kamionske šelne (to sam posle video). Tek, htedoh da skinem taj viseći rezervni točak (i dizalicu), ali, nije hteo „da sidje“. Vitlo nije funkcionisalo. A nije funkcionisalo jer je pri onom udaru motocikla u rez. točak oštećen mehanizam vitla. Sreća, sve se to desilo u gradu, pa sam lako zamenio probijenu gumu (stavio sam moju zimsku, koju sam dono iz garaže).

Radi kasnije zamene vitla, vozilo je otišlo u servis, digli su ga na stubnu dizalicu, majstor se obesio na točak (drugi majstor je gore vrteo vitlo), ali, vitlo nije htelo da popusti sajlu. I rez. točak nije hteo ni da mrdne ka dole.

Tek kada su se dvojica svojom težinom obesila na rez. točak (a treći gore vrteo ), sajla je počela da se odmotava i rez. točak je „sišao“. I zamenjeno je vitlo. A tada se videlo da mi nije stradalo samo vitlo, već  i sama „cev“ na podu od jedno col ili col i po  (iz koje izlazi „oko sajle“ koje hvata točak ) maltene isčupana iz poda ( i bila je kriva ).

Očito, dobar deo enegrije udara je primio viseći rez. točak, a deo energije je pokidao i vitlo, a i iskrivio tu „cev“, koja je čak i malo nagužvala donji deo poda kola, ispod samog rez. toćka.

Tek, mnoge posledice udara/karambola ne mogu uvek da se primete odmah posle nezgode.

 

P.S. izvinjavam se autoru za off topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni fali taj rezervni točak jer ga je neko ukrao prethodnom vlasniku ili ovom pre njega,nisam najbolje razumeo al nije ni bitno. Dao mi je gumu,koja je ok,nju je ostavio da bi kasnije nabavio felnu,međutim ja kupio auto tako da je moram uzeti felnu. Nikako da odem da uzmem to,a može da zatreba,posebno na magistrali negde u sred noći. Takođe ću videti da nabavim i 2 kompleta original srafova,ili ne original,samo da svi budu isti.

Takođe sam auto dobio bez ključa sa komandama pa sam radio nov,nezgodno je stalno otključavati na bravu. Mada to mi nije bilo ulaganje,prethodni vlasnik mi je dao pare za ključ obzirom da sam uzeo auto preko drugog foruma. U moru prevaranata ja i dalje verujem u ljustvo što je i pokazao čovek.

Eto,u principu,autom sam stvarno zadovoljan. O tome govori moj osećaj da svaki put jedva čekam da ga vozim,stvarno je uživanje.

Ako ćemo u sitnice gledati eto,mana je što je malo šaren ali rečeno mi je da je farban,ima zapise i s.knjižici iz inostranstva da je rađena leva strana,valjda vrata vozačeva. Rađeno je i više,ali nisam pridavao značaj jer je auto zdrav. Ne zanima me to,ali vide se odstupanja u boji.

I druga stvar je da hoće da proguta knedlu na malim obrtajima. Tj da trzne. Kao da nešto,prekine gorivo ili tako nešto ali ne dešava se svaki put,samo po nekad. Inače kad se puni pun gas sve top. Ni to me ne tangira,nešto je sitno sigurno,dok ne upali check engine verujem da nije ništa.
Može biti i nosač motora,mada nema vibracija u vožnji niti trese ili tako nešto.

Sve u svemu,meni je lep prevoz. Za 4000 ja bolje nisam znao. Nisam se ni pogađao,kako je rekao cenu na to sam i pristao.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, sknezevic09 said:

I druga stvar je da hoće da proguta knedlu na malim obrtajima. Tj da trzne. Kao da nešto,prekine gorivo ili tako nešto ali ne dešava se svaki put,samo po nekad. Inače kad se puni pun gas sve top. Ni to me ne tangira,nešto je sitno sigurno,dok ne upali check engine verujem da nije ništa.
Može biti i nosač motora,mada nema vibracija u vožnji niti trese ili tako nešto

Može biti EGR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam pojma,svakako ću sačekati vreme za servis pa neka provere rad egr- a itd. Ili možda klapna gasa,mada može i varijabila na turbu,ali nije strašno. Ne dešava se uvek.

Inače,ne kažu đžaba za nas Bosance da smo glupi. Ipak se naslon podešava po visini :)
Kao što je neko napisao,odmah sam povukao kad sam krenuo sa posla kući,i gle čuda ! Tako malo podignut,pomeren napred, idealno! Em top položaj za lakat a ne smeta ručnoj. Hvala Vam što sam prosvetljen :)

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je problem bio do EGR-a. Mehanički problem. Do klapne EGR-a. Otišao jedan ležaj na osovini klapne. I klapna je nekada znala na kratko da se zaglavi. Zamenio sam EGR ( mada mi je majstor-drugar predlagao da samo nadjem ležaj za osovinu klapne).

To mi je bio jedini kvar na tom 308 za 10 godina.

Vozilo je, inače, znalo povremeno pri kretanju tako malo da se na kratko zaguši ili povremeno sitno da "podrhtava" na veoma lakom gasu u četvrtoj ili petoj na oko 1.600-1.700 rpm.

Inače, ako bi bio iole opterećen gasom, sve bi bilo ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...