Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Mercedes EQS / EQS SUV

Recommended Posts

Najavljen električni Mercedes EQS

 

mercedes eqs 02.jpg

 

Mercedes je u septembru prošle godine na sajmu automobila u Frankfurtu prikazao koncept vozilo Vision EQS, koji je deo njihovog EQ podbrenda električnih vozila. To je u stvari bila najava za luksuzni EQS čija serijska verzija će po najnovijim informacijama startovati u prvoj polovini sledeće godine. Kako bilo, EQS će biti napravljen na potpuno novoj, modularnoj EV platformi. U konstrukciji će biti upotrebljeni čelik, aluminijum i ugljenična vlakna, a pored EQS-a ovu platformu će koristiti i drugi električni modeli sa znakom trokrake zvezde.

 

mercedes eqs 01.jpg

 

EQS će se praviti u Mercedesovoj fabrici Sindelfingen u Nemačkoj, a jedan od rivala će mu biti električni Porsche Taycan. Za sada je poznato da će budući serijski EQS imati dva elektromotora, kao i pogon na sva četiri točka. Koncept je inače raspolagao sa 476KS i 760 Nm. I serijski model će sa jednim punjenjem baterija moći da pređe 700 km (po WLTP-u), a 80% kapaciteta baterija će moći da se napuni za manje od 20 minuta. Mercedes je još ranije zaštitio oznake EQS 350 do EQS 600, što znači da će se u gami ove buduće električne limuzine nalaziti više različitih verzija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi električni Mercedes će imati najčistiji kabinski vazduh

 

209887-mercedes eqs 11.jpg

 

Sa planom da predstavi šest novih električnih modela do 2022. godine, čini se da će Mercedes započeti svoj ''elektro napad'' i da će povesti revoluciju u ovom segmentu. Glavni vodeći električni automobil nemačkog proizvođača automobila trebalo bi da debituje u prvom kvartalu 2021. godine, a marka je već počela da zadirkuje svoje dizajnerske elemente i inovativne karakteristike kako bi stvorila uzbuđenje oko električne luksuzne limuzine.

 

209886-mercedes eqs.jpg

 

U roku od nedelju dana, Mercedes je objavio dve zanimljive najave koje na neki način započinju  poređenje sa Teslinim modelom S. Prema najnovijim informacijama koje je kompanija objavila, novo E vozilo će imati opcioni sistem za filtraciju vazduha HEPA. S obzirom na trenutnu pandemiju Covid-19 i pogoršanje situacije sa kvalitetom vazduha u velikim gradovima širom sveta, sistem za filtriranje vazduha zvuči kao odlična karakteristika. Mercedes kaže da ovaj HEPA filter čini unutrašnjost vozila čistom poput operacione sale. Tvrdi se da je to prvi sistem u automobilskom sektoru koji ima sertifikat DIN EN 1822. Mercedes je takođe izjavio da će automobil biti isporučen sa ultratehničkim informativno-zabavnim softverom koji sadrži revolucionarnu veštačku inteligenciju. Ovo će biti prvi model koji će biti izgrađen na novoj platformi Mercedes Electric Vehicle Architecture (EVA) koja će biti podeljena sa najmanje četiri nadolazeća automobila. EQS će biti naziv ovog novog vozila, koje treba da se pojavi u prodaji do kraja 2021. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes protiv Tesle

 

mercedes eqs5.jpg

 

Mercedes priprema novi električni model, koji bi trebalo da debituje 15. aprila, a očekuje se da preuzme tron od Tesle kao potpuno električno vozilo sa najvećim dometom.

 

mercedes eqs 2021 4.jpg

 

Model EQS, koji će biti prvi predstavljen, jedno je od osam električnih vozila koje nemačka kompanija namerava da proizvodi od 2022. godine na tri kontinenta, rekao je generalni direktor Mercedesa Markus Šefer za Blumberg. Mercedes je do sada bio često kritikovan zbog svog konzervativnog pristupa, jer do sada nisu prihvatili tehnologiju električnih automobila.

 

mercedes eqs3.jpg

 

''Povećali smo fleksibilnost svih fabrika širom sveta kako bismo mogli da u svim proizvodimo i električna i hibridna vozila, pored onih sa klasičnim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. Na taj način pratimo zahteve naših kupaca i razvoj tržišta. Trebalo nam je vremena da se pripremimo, ali sada smo spremni'', rekao je Šefer. Nemačka kompanija namerava da proizvodi model EQS, koji je u laboratorijskim uslovima dostigao autonomiju veću od 700 kilometara sa jednim punjenjem. To bi daleko nadmašilo dosadašnjeg rekordera, najluksuzniju varijantu Tesle Model S, koji, prema podacima američkih regulatora, ima autonomiju od 407 milja, odnosno 655 kilometara.

 

 

Pored modela EQS, Mercedes planira i da u 2021. predstavi još jedan sedan EQE, ali i kompaktne modele EQA i EQB. Takođe, u planu su i terenske verzije modela EQS i EQE, koje bi se proizvodile u SAD. U međuvremenu, prvo Mercedesovo električno vozilo, SUV EQC, sa dometom od 450 kilometara, napravljen je na modifikovanoj platformi koju koriste vozila sa motorom na unutrašnje sagorevanje. Međutim, novi modeli koristiće posebnu platformu, poznatu kao EVA (Electric Vehicle Architecture).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Otkriven futuristički dizajn unutrašnjosti Mercedesa EQS

 

EQS je oznaka potpuno električne luksuzne limuzine pod markom Mercedesa, pomoću koje je Mercedes-EQ odlučio da redefiniše ovaj segment vozila. EQS je ujedno i prvi model koji se bazira na modularnoj arhitekturi za luksuzna i električna vozila više klase.

 

212633-mercedes eqs2.jpg

 

Spajanjem tehnologije, dizajna, funkcionalnosti i povezanosti, EQS inspiriše vozače i putnike. Prvi iskorak ka novom vozačkom i putničkom iskustvu videli smo nedavno, kada su iz Mercedesa podelili detalje o novom višenamenskom zakrivljenom ekranu Hyperscreen. Taj ekran će činiti integralni deo unutrašnjosti vozila, a sada možemo da vidimo kako će ta unutrašnjost zaista izgledati. Kabinom i kontrolnom pločom dominira Hyperscreen, 141 cm širok kontinuirani ekran, ukupne površine gotovo 2.500 cm2. Njime se upravlja svim funkcijama vozila, dok ostalim radom automatike upravlja veštačka inteligencija koja se oslanja na preko 350 senzora kako bi učinila vožnju sigurnom i udobnom.

 

212632-mercedes eqs1.jpg

 

Unutar velikog ekrana postoji i 12 aktuatora koji pružaju haptičku povratnu informaciju (vibracije) kada vozač ili suvozač dodiruju ekran. Sve to pokreće procesor sa 24 GB radne memorije, uz dodatnu kameru i senzor osvetljenja koji regulišu svetlinu prikaza na ekranu. Svi prikazi su individualizovani i dinamični, a moguće je podesiti do sedam profila za različite vozače te ih prilagoditi njihovim potrebama i željama. Glasovne komande će funkcionisati na najmanje 27 jezika, kažu iz Mercedesa. Sa koeficijentom otpora od 0.20, model EQS postavlja novi aerodinamični rekord za serijska vozila.

 

EQS se proizvodi, zajedno sa S-klasom i Mercedes-Maybach S-klasom, u potpunosti CO2-neutralnoj fabrici kompleksa Sindelfingen, najmodernijem pogonu Mercedesa. Sistemi baterija se proizvode u obližnjem pogonu Mercedesa u Unterturkheimu, fabrici Hedelfingen. EQS na tržište stiže u avgustu ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Mercedes EQS zvanično

 

mercedes eqs 2021 11.jpg

 

Fotografije ogromnog ekrana ''Hyperscreen'' od 56 inča Mercedesa EQS, koji se proteže celom širinom kokpita već smo imali priliku da vidimo, a sada je Mercedes premijerno predstavio i luksuznu krstaricu. Reč je o prvoj električnoj limuzini marke iz Štutgarta i prvoj električnoj limuzini visoke klase uopšte.

 

mercedes eqs 2021 10.jpg

 

Generalno, cilj Mercedesove Ambition 2039 inicijative je da do početka 2030. godine polovina vozila koje prodaje ima električne pogonske sisteme, drugim rečima, potpuno električne automobile i plug-in hibride, pa je u svetu automobilske industrije danas EQS definitivno glavna vest. To je limuzina kojom je redefinisan Mercedesov asortiman luksuznih vozila, a korišćenjem materijala koji štede resurse, poput podnih prostirki od recikliranog prediva, glavni cilj novog EQS-a je održivost.

 

mercedes eqs 2021 9.jpg

 

Za početak, EQS je postavljen na potpuno novu MEA (Modular Electric Architecture) platformu samo za električne automobile jer nije dovoljno kombinovati kvalitete postojeće S klase i novih tehnologija automobila sa nula emisija da biste dobili luksuz, udobnost, pomoćna sredstva u vožnji i najnoviju generaciju MBUX Hyperscreen infotainmenta. Nova platforma Mercedesu EQS obezbeđuje pogon na zadnje točkove kao i varijantu pogona na sve točkove 4Matic, uz puno snage, udobnosti, stila i bezbednosti, sve što je Mercedes oduvek garantovao.

 

mercedes eqs 2021 8.jpg

 

Dugotrajna saradnja stručnjaka za aerodinamiku sa dizajnerima je rezultirala najboljom vrednošću koeficijenta otpora vazduha. Vrlo dobre rezultate postiže i u obnavljanju energije, a to je postignuto kočenjem bez upotrebe papučice.

 

mercedes eqs 2021 7.jpg

 

Prvi model 450+ nudi maksimalni domet od 770 kilometara i ukupnu snagu do 385 kW (516KS), što su odlične vrednosti za veliku limuzinu iz segmenta S-klase. U kraćoj budućnosti očekuje se i verzija visokih performansi sa snagom od 560 kW, koji će uz električni pogonski sklop (eATS) na zadnjoj osovini imati još jedan i napred.

 

mercedes eqs 2021 6.jpg

 

Za veliki domet je zaslužna nova generacija baterije, zbog čega EQS ima 26% veći udeo iskoristive energije od modela EQC. Baterija se može puniti snagom do 200 kW na brzim punjačima, što znači da ćete za 15 minuta za EQS-om moći da vozite 300 kilometara. Na konvencionalnim punjačima ili kod kuće, sa ugrađenim punjačem, EQS se može puniti snagom do 22 kW. Proces punjenja koristi ''Mercedes me Charge'' uslugu, koja garantuje punjenje energijom iz obnovljivih izvora. Punjenje se odvija na principu Plug&Charge. Novi EQS dolazi i sa godinu dana besplatnog korišćenja mreže brzih punjača, koja se sastoji od 500.000 lokacija u 31 državi, od kojih je preko 200.000 u Evropi.

 

mercedes eqs 2021 5.jpg

 

Još jedna od inovacija EQS-a je sistem navigacije koji koristi ''Electric Intelligence'' funkciju koja uključuje samostalno izračunavanje potrošnje energije i planiranje najbrže rute do stanica za punjenje. Kompletno je osvežen i infotainment sistem koji se proteže na zakrivljenom 12.3-inčnom ekranu (MBUX Hyperscreen). Sistem po prvi put preuzima i aktivira ažuriranja bežičnim putem (over-the-air updates – OTA) i omogućava da se od početnog konfigurisanja određene EQS-ove funkcije prilagode ličnim željama vlasnika, a dostupne će biti i pretplate, privremene aktivacije i besplatne faze testiranja funkcija.

 

212633-mercedes eqs 2021 4.jpg

 

Pažnja je posvećena i kvalitetu vazduha unutar kabine EQS-a. Sistem ''Energizing Air Control Plus' koristi senzore i ima visok nivo filtriranja čime blokira nepoželjne supstance koje mogu ući sa spoljašnjim vazduhom, a premaz od aktivnog uglja smanjuje nivo sumporovog dioksida, azotnih oksida i drugih mirisa. Ako je kvalitet vazduha nizak, sistem će sam preporučiti zatvaranje određenih prozora na automobilu.

 

212632-mercedes eqs 2021 3.jpg

 

Jedna od opcija su i automatska comfort vrata, koja će prilikom prilaska automobilu izvući kvaku vrata, a zatim ako se još približite, automatski otvoriti vrata. EQS ima više od 350 senzora koji prate razne stvari poput udaljenosti, brzine, ubrzanja, uslova rasvete i slično. Na neki način, može se reći da inteligentni EQS ima ''mozak'', tj. kontrolne jedinice koje uz pomoć raznih algoritama brzo donose odluke, a EQS može i samostalno da uči na osnovi novih iskustava.

 

mercedes eqs 2021 2.jpg

 

Moguće je postaviti i individualne akustičke postavke, a ''zvučna iskustva'' (Sound Experiences), koja se mogu uključiti na centralnom ekranu, uključuju Burmester surround sistem, Silver Waves i Vivid Flux. ''Energizing Comfort' sistem je dopunjen sa tri 'Nature' programa koji su namenjeni kako bi obezbedili realistično zvučno iskustvo: Forest Glade, Sound of the Sea i Summer Rain.

 

mercedes eqs 2021 1.jpg

 

Standardno upravljanje na zadnjoj osovini uključuje ugao zakretanja do 4.5 stepeni, a moguće je naknadno aktivirati i ugao zakretanja do 10 stepeni putem OTA-e. Ova karakteristika omogućava limuzini dugačkoj preko pet metara krug okretanja od 10.9 metara, što je jednako mnogim modelima iz kompaktne klase. Mnogi od ukupno 350 senzora rade za sistem parkiranja, a EQS je moguće parkirati putem pametnog telefona koristeći ''Remote Parking Assist'' funkciju. Moguće je automatsko parkiranje vozila putem 'Intelligent Park Pilot' funkcije, a ako to nacionalni propisi dozvoljavaju EQS može automatski da se parkira i izađe sa parkinga bez vozača za volanom. 'Drive Pilot' je opcionalan, a omogućava autonomni režim vožnje do 60 km/h, međutim u početku će biti dostupan samo u Nemačkoj. Najnovija generacija sistema pomoći u vožnji uključuje razne funkcije podrške vozaču, poput 'Attention Assist-a koji analizira pokrete zenica vozača koristeći kameru u ekranu.

 

Ključne karakteristike prednjeg kraja su duboka crna maska hladnjaka iznad koje se proteže svetlosna traka, spajajući prednja svetla. A već ekskluzivni dizajn može da se dodatno unapredi, tako da kao opciju možete izabrati trodimenzionalni uzorak zvezde koji dolazi iz paketa spoljašnjih detalja 'Electric Art'. Inovativna prednja svetla su napravljena od svetlosnog modula sa tri diode koriste 'Digital Light' tehnologiju, koja omogućava projekciju putanji ili znakova na putu.

 

Definitivno, Mercedes EQS baš kao i do sada svaka nova S klasa želi da bude najbolji i najnapredniji automobil na svetu, a već je poznat i start prodaje: počinje 15.06.2021. a prvi primerci u salonima se očekuju u novembru, s'tim da cene za sada još nisu poznate.

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počela proizvodnja eMercedesa EQS

 

mercedes eqs pr.jpg

 

Mercedes je i zvanično počeo sa serijskom proizvodnjom luskuznog električnog modela EQS koji je premijeru imao prošlog meseca. Proizvodnja se odvija u Sindelfingen fabrici u Nemačkoj, uz standardnu i dužu verziju S klase, kao i Mercedes-Maybach S. Više o Mercedesu EQS možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj ste.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes EQS leteo nad Štutgartom, sve je spremno za poznati teniski turnir

 

214984-mercedes eqs.jpg

 

Dobre vesti za sve ljubitelje tenisa u Štutgartu i okolini. Nakon što MercedesCup prošle godine nije mogao da bude održan zbog pandemije, ove godine turnir će se ipak održati. Biće to 42. događaj MercedesCup  organizovan u štutgartskom teniskom centru Weissenhof. Turnir će se održati od 7. do 13. juna 2021. godine. Pobednik turnira dobiće vrednu nagradu - novi EQS: prvi potpuno električni Mercedes u luksuznoj klasi. Kratko pre početka turnira, EQS je lebdeo visoko iznad travnjaka.

 

Brojni međunarodni teniski profesionalci su potvrdili svoje učestvovanje, uprkos preklapanju rasporeda sa Grand Slam turnirom na French Openu. Osim trenutno najboljeg nemačkog igrača, Alexandera Zvereva, u Weissenhofu će igrati i 19-godišnja zvezda iz Italije - Jannik Sinner. Na turniru će igrati i nemački broj dva Jan-Lennard Struff i trojica Kanađana Denis Shapovalov, Miloš Raonic i Felix Auger-Aliassime. I da, EQS je let odradio bez problema. Čeka tenisere u prvim redovima teniskog centra...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže i električni Mercedes-Maybach EQS SUV

 

maybach eqs.jpg

 

Mercedes ubrzava svoje planove za elektrifikaciju i sada želi da 50% modela bude hibridno ili potpuno električno do 2025. godine, umesto ranijeg cilja od 25%. Tokom predstavljanja strategije nekoliko izvršnih direktora nemačke kompanije je iznelo ove planove, uključujući potvrđivanje prethodno nenajavljenih modela.

 

Kako piše Motor1, Britta Seeger odgovorna za marketing i prodaju u Mercedesu, potvrđuje da će EQE SUV i EQS SUV debitovati sledeće godine. Pored toga, stiže i Mercedes-Maybach verzija SUV-a EQS. Seeger je takođe potvrdila da je potpuno električna G klasa u planu za 2024. Nedavne nezvanične vesti kažu da bi koncept modela mogao da bude predstavljen početkom septembra na sajmu automobila u Minhenu. O tome još nema mnogo detalja pa nije poznato da li je ovo elektrifikovana verzija postojećeg modela ili novi proizvod jedinstvenog stila i proporcija.

 

Mercedesova EV strategija je da ima potpuno električno vozilo u svakom segmentu koji zauzima do 2022. godine. Od 2025. godine, svaki novi model biće samo električni. Ovo će obuhvatiti i odeljenje AMG. ''Ovi predstojeći AMG-ovi modeli će takođe pomeriti granice u pogledu efikasnosti i aerodinamike. A biće još mnogo toga da bi ovi automobili postali pravi AMG-ovi u električnom svetu'', kaže Seeger.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Mercedes EQS

 

Kako napraviti Mercedes koji je značajniji i od S klase? Pa, tako što se napravi S klasa potpuno na struju = EQS:

 

 

 

roadshow.jpg RoadShow:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nico Rosberg & Mercedes EQS

 

Kaže Nico da je fenomenalno doživeti čisti luksuz - ali ovaj auto nije samo luksuz. Jednostavno, više ne osećate kompromis između verzije sa klasičnim motorom (S klasa) i ove njene električne. To se vidi i po dometu jer Mercedes kaže da EQS ima preko 700 kilometara dok se baterija skroz ne isprazni. Nico je isprobao auto i po planinskim putevima iznad Monaka:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes kreće sa zvaničnom prodajom EQS modela

 

mercedes eqs 03.jpg

 

Kompanija Mercedes startovala je sa prodajom svoje potpuno električne EQS linije u Nemačkoj, potvrđujući cene i ostale detalje. Nemački proizvođač otkrio je i to da će neke od najiteresantnijih novih karakteirstika moći da budu ažurirane putem over-the-air softvera. U Nemačkoj, cene za EQS modele startuju sa 106.374 evra u EQS 450+ izdanju, dok je moćnija verzija EQS 580 4Matic stigla na tržište sa cifrom od 135.529 evra.

 

217109-mercedes eqs 02.jpg

 

U ograničenoj ponudi, modeli nove linije biće dostupni u Edition 1 verziji, koja će koštati dodatnih 18.433 evra i dodavati AMG Line eskterijer, crne metalik finiše karoserije, panoramski klizeći krovni segment, 21 inč velike višekrake alu felne i Edition 1 oznake. Enterijer će takođe dobiti i Neva Grey/Reflex Blue Nappa kožne postave, multi konturna prednja sedišta, finiše od orahovog drveta, Edition 1 oznake na patosnicama i tapacirunzima vrata i posebno dizajnirane pojase.

 

217108-mercedes eqs 01.jpg

 

Brojna over-the-air ažuriranja takođe su predstavljena u vreme lansiranja ovih modela, a jedan od njih dodaje takozvani Roaring Pulse saundtrek koji pojačava zvuk EQS modela, zajedno sa paketom igrica koji donosi Tetris, Sudoku, Pairs i Shuffle Puck, u kojima putnici mogu uživati na masivnom hiperskrin informativno-zabavnom sistemu. Ove mogućnosti dostupne su u prvih dvanaest meseci i mogu biti produžene doplatom od 89 evra.

 

Pored ovoga, bežična ažuriranja omogućuju ''Beginner Drive Mode'' i ''Valet Service Mode'', od kojih prvi ograničava brzinu na 120 km/h i blokira Sport vozački mod, a poslednjepomenuti ograničava na 80 km/h i postavlja restrikcije na lični vlasnikov profil. Mercedes takođe je predstavio i Highlight Mode putem over-the-air ažuriranja, a on može biti aktiviran glasovnom kontrolom kako bi izvršio demonstraciju različitih karakteristika automobila na hiperskrin sistemu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Mercedes EQS

 

Ako želite komfor i da ostavite utisak sa Mercedes značkom - uzima se S klasa. Ali, sada postoji njena električna alternativa u vidu EQS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Mercedes EQS vs Mercedes S Class

 

Najveći rival luksuznoj S klasi na struju je pre svega tradicionalna S klasa sa motorima SUS - evo zato kompletnog poređenja ova dva auta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes AMG EQS 53

 

Električni novitet je Mercedes AMG EQS 53 4MATIC+ čiji elektromotori kombinovano raspolažu sa 658KS i 950 Nm (uz Dynamic Plus paket 762KS i 1.020 Nm).

 

mercedes eqs 53 04.jpg mercedes eqs 53 03.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3.4 sekunde, dok je najveća brzina ograničena na 220 km/h (uz Dynamic Plus paket iznosi 250 km/h).

 

mercedes eqs 53 02.jpg mercedes eqs 53 01.jpg

 

Tu su i baterije od 107.8 kWh (autonomija iznosi između 526 km i 580 km po WLTP-u), pogon i upravljanje na sva četiri točka, AMG Ride Control+ adaptivno vazdušno oslanjanje, kao i kočnice sa diskovima od 415 mm napred i 378 mm pozadi (opciono i sa AMG keramičkim kočnicama i diskovima od 440 mm).

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor1youtubelogoall.jpg Motor1: 2022. Mercedes EQS

 

Mercedes kaže da je ovo S klasa na struju...ali, u stvarnosti ga ljudi tako ne shvataju. Nema tog dizajna, prestiža, pa u dosta stavki ni kvaliteta kao u klasičnoj S klasi.

Uostalom, postoje druge automobilske opcije koje na bolji način daju taj prestiž koji je trebalo da pruži EQS, kao npr. Porsche Taycan:

 

 

 

redlinereviewyoutubelogonew.jpg RedlineReviews:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Mercedes AMG EQS 53

 

Prvi potpuno električni AMG model.

Ima 658KS/950Nm, pogon je naravno na svim točkovima. Baterija je od 108 kWh, sa dometom do 580 kilometara (u praksi može da pređe i malo preko 600 kilometara sa laganom nogom na pedali gasa):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Mercedes EQS

 

Ovo nije elektrifikovana S-Klasa, već luksuzna električna imuzina veličine S-Klase koja je napravljena na novoj platformi dovoljno velikoj da primi ogromnu bateriju od 107.8 kWh u svom ogromnom međuosovinskom rastojanju. To je pet metara dug odgovor svim pridošlicama u svet električnih automobila. Mercedes je tu za novu eru stavio sve što ima i zna kako bi napravio EQS. Zvanična tvrdnja je monstruoznih 730 kilometara maksimalnog dometa. Ali, koliko daleko stvarno može ići sa jednim punjenjem? Pa, Top Gear nam to otkriva:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotradervelikoA.jpg Autotrader: 2022 Mercedes EQS

 

Mercedes EQS je prvi potpuno električni model luksuznog proizvođača automobila, i to je odlična mašina. Imate dva izbora: jednomotorni EQS450+ ili EQS580 sa dva motora. Oba obezbeđuju domet od preko 560 kilometara, dok u unutrašnjosti pružaju istinsko iskustvo luksuznog automobila:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: Mercedes EQS 580 4Matic

 

Sa teoretskih 676 kilometara dometa - za ekološki osvešćene direktore velikih firmi...al' smo u onim državama koje imaju razvijenu mrežu bržih i/ili brzih punjača:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes će električni EQS sklapati i u Indiji

 

mercedes eqs indija.jpg

 

Mercedes će započeti prodaju EQS ''Made in India'' u četvrtom kvartalu. Mercedes planira da startuje sa lokalnom proizvodnjom EQS električne limuzine u Indiji ove godine, što je deo šire elektrifikacione kampanje u Aziji, kaže Martin Švenk, šef ogranka nemačke marke u ovoj zemlji. Mercedes, koji će biti prvi globalni proizvođač luksuznih automobila koji će električne modele proizvoditi u drugoj najmnogoljudnijoj zemlji sveta, očekuje da će lokalne EQS primerke plasirati na indijsko tržište u četvrtom kvartalu ove godine, pišu Vrele Gume.

 

Kompanija je prodaju uvezenog EQC električnog SUV-a u Indiji započela 2020. a od tada razvija plan za elektromobile u ovoj zemlji, mada je on u ranoj fazi. ''Sada umesto da uvozimo model, proizvodićemo ga na lokalnom planu, jer ima izuzetan potencijal'', rekao je Švenk. Prodaja elektromobila, posebno onih luksuznih, čini tek delić ukupne prodaje vozila u Indiji, u najvećoj meri zbog slabe potražnje i visokih cena, kao i nedostatka lokalnog lanca snabdevanja, uključujući i proizvodnju baterija. Pored toga, visoke uvozne dažbine na električna vozila (Indija oporezuje kompletno sklopljene uvezene automobile na čak 100%), odvraćaju kompanije. Tesla je lobirao kod indijskih vlasti tokom prošle godine da smanji carinske namete na 40%.

 

Švenk nije komentarisao koliko bi Mercedes uložio u EV program u Indiji, ali je rekao da je kompanija uložila četiri milijarde rupija (47.6 miliona evra) u tu zemlju u protekle dve godine, čime su tamošnja ukupna ulaganja dostigla 300 miliona evra. Globalno, Mercedesova matična kompanija, Daimler, planira da uloži više od 40 milijardi evra do 2030. godine u razvoj električnih vozila, dok se priprema da dostigne Teslu, saopštila je kompanija u julu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg Throttle House: 2022. Mercedes EQS

 

Mercedes EQS 580 je luksuzni novi EV koji ima za cilj da pokaže šta luksuz znači u električnom vozilu. Unutra ima ono što Mercedes ponosno naziva Hyperscreen - komad stakla širine 56 inča koji sadrži više različitih ekrana koji su neprimetno integrisani zajedno:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Mercedes EQS 580 na Autobanu

 

Veoma važan auto za Mercedes jer je faktički prvi Mercedes od starta zamišljen da bude isključivo na struju. U razvoju je od 2015. godine, na potpuno je novoj namenskoj EV platformi.

Da, postoje EQA i EQC, ali su oni napravljeni na platformi koja je već postojala za pogon SUS, i nastali su njenom preradom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek: 2022. Mercedes AMG EQS

 

Skoro svaki savremeni Mercedes ima svoje AMG izdanje, tako da je bilo samo pitanje vremena kada će AMG uploviti i u nepoznate vode potpuno električnih Mercedesa - evo ga tako AMG EQS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...