Jump to content
FAS Goran
The Punisher

Fiat Stilo 1.2 16v - problem posle čišćenja klapne gasa

Recommended Posts

Moraš otići kod plinadžije da ispegla mapu.

Imam utisak da trimovi nisu dobri, ovako na daljinu.

Još ako bi mogao da postaviš skrinšot mape i odstupanja malo bi jasnije bilo.

Pogledaj i očisti prvu labda sondu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sve je jasno. Napisao si već.

Bilo bi dobro da vidim mapu i ostalo zbog razlike u podešavanjima.

Sa druge strane, vozi nekoliko dana isključivo na benzin i ugasi plin pa ako se ništa ne popravi sigurno je problem u benzinskom delu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao da anlaser vrti u prazno i ne uklapa zupcanik anlasera u zamajac. Tj. mozda je bendiks/automat.

Ako na to mislis, a i ako ja dobro cujem :D , tek u zadnjem pokusaju je uhvatio zub i zaverglao kako treba.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako zvuci motor kad ga verglas bez svecica ili kada prezubi - pokrivi ventile, ukratko, kada vergla u prazno :D Posto je ispravan, u tvom slucaju me navodi da alnaser vrti u prazno- ne izbacuje bendix ili ti fali neki zub na bendixu ili zamajcu

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, nisam rekao. Stavio sam stare svećice jer sumnjam da ove nove nisu original (kupljene u Prosport u Vojvode Stepe). To je od tada. Sad sam vratio nove pa ću da snimim opet paljenje sutra kad je hladan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sa novim svećicama:

 

https://www.dropbox.com/s/k2e7wgbzfkzqnz0/paljenje 2.flac?dl=0

 

zbog nepravilnog rada za ovih par meseci i detonacija, one su imale tolike naslage na sebi da nisu bile bolje od ovih starih, samo sam ih išmriglao i vratio.

Još sumnjam na staro gorivo. Pošto vozim na plin, benzina u rezervoaru je bilo oko pola i to se uopšte nije trošilo, samo za jutarnji start tako da je sporo padala kazaljka. Gorivo je staro više od godinu dana. Odlučio sam da ga potrošim i vozio sam ga do polovine rezerve pre neki dan kad sam sipao 20 litara, sad je mešavina 4 litre starog i 20 litra novog i za nijansu bolje pali ujutru ali poslušajte i sami snimak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre jedno 10 tak godina ,manje više, sličan problem ali na Škoda Fabia  . Stari model motor je bio mislim 1,2 ali sa direktnim ubrizgavanjem i sekvent plinom. Taj auto je vozio penzioner i to stalno na relaciji Umka ili Ostruznica - Beograd. Imao je zatvorenu garazu u prizemlju kuce u dvoristu i auto je tamo bio parkiran. Prvi put kada mu je crkla pumpa za gorivo u rezervaru on nije hteo da je menja jer tobož kao stalno vozi na plinu i ne zanima ga benzin. Od tad Uvek vozio je auto na plac i nazad samo na plin. Jednog dana je prodao nekom auto i rekao mu da je auto kod mene odrzavao. Ja sam na njemu uglavnom menjao ulje, filtere i sl na servisima jer je jako malo prelazio sa autom. Ali kada je novi vlasnika probao da pali na benzin nikako nije palio. Doterao je auto kod mene i ja sam odmah zamenio pumpu za gorivo i filter goriva. Probao sam da upalim auto ali nešto nije radio kako treba, tresao se i nije primao gas, pa sam ostavio za sutra da probam da ocistim dizne i sl. Sutra opet nije nikako palio. Pumpa je preko noći zapekla i blokirala. Prao sam je sa nitro razređivačem i sl ali Nikako nisam mogao da je nateram ponovo da radi. Vratio sam je u prodavnicu , napisao izjavu i stavio pečat dobio drugu i nju stavio. Motor je sad radio relativno dobro u odnosu na juce ali sto je vise radio to je njegov rad bio gori i gori. Na kraju se ugasio. Pumpa je ponovo prestala sa radom. Sad sam provalio i zašto . Ceo rezervar i sva creva za gorivo su bila iznutra obložena nekom crnom smolom . Lepljivom i gustom masom koje je najvise bilo na dnu rezervara. Pokusao sam to da operem ali slaba vajda kad sam sipao nov benzih bi poprimio neke neke tamne braon boje i videla bi se kao neka smola koja se lepi . Dalje nije bilo zezanja. Već dva ili tri dana se komplikuje posao a nema boljitka. Kupljen drugi rezervar i zamenjena komplet pumpa sa plovkom + creva za gorivo i filter goriva. Dizne su čišćene još 3 ili 4 puta pa sam na kraju i njih zamenio. 

Benzin Isparava i ako dugo stoji u PVC rezervaru rastvara samu plactiku i creva za gorivo a to posle ide kroz pumpu do motora te začepli i zalepi sve zivo .  Ako vozite na plin nemojte zanemarivati benzin, ponekad vozite malo i na benzin da se ne bi sve zapeklo.

Edited by Jastrebov
Slovna greska

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Stilo 1.8 16v, trokira na leru smanjuje obrtaje dize sam, trokira na punom gasu ili na uzvisenju bilo kom, zamenjena klapna gasa sa celim map senzorom posto je riknuo, da li je potrebno da se Kalibrise i da li moze preko AlfaObd?, Auto kao da nema dovoljno goriva, na leru bez klime radi normalno, pod klimom zalece od 200 do 800rpm, kada je promenjena klapna auto na dodir gasa spusta obrtaje od 1200 do 1000 malom brzinom?, Neko ista iskustva i neka resenja? Ili predpostavke?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...