neshtry 14788 Posted April 20, 2021 Један много леп рено, односно два...Рено 9 и Рено 11 су аутомобили које је производила француска фабрика аутомобила Рено. Производили су се од 1981. до 1988. године. У Турској се Рено 9 производио до 2000. године. Разлика између ова два модела је у облику каросерије, Рено 9 је седан са четвора врата, а Рено 11 је хечбек са троја или петора врата.Рено 9 је представљен октобра 1981. године, а Рено 11 две године касније. Оба модела је дизајнирао француски аутомобилски дизајнер Роберт Опрон. Развијени су под кодним именом L42. Роберт Опрон је замислио троволуменски традиционални дизајн како би се допао традиционалном купцу и избегао лош пријем који је био у складу са стилом Реноа 14.Рено је започео концепцију Реноа 9/11 1977. године под називом „четири метра” што се односило на њихову дужину, како би попунили празнину између Реноа 5 и Реноа 14. До тренутка када су модели ушли у производњу, на пројекту је радило више од 500 људи, забележио је 14.500.000 сати студија и испитивања, конструисано 44 прототипа, испитано 130 мотора и 2,2 милиона пређених километара тест вожње.[2]Иако су аутомобили 9 и 11 имали различита имена и стилове каросерије, у унутрашњости су били идентични. Рено 9 је имао три редизајна, а Рено 11 два. Рено 11 који је избачен 1983. године представљен је са двоструким предњим светлима, што је било другачије од Реноа 9. Године 1985, Рено 9 је добио нови изглед предњег дела, што му је дало исти изглед као код Реноа 11.[3]У сарадњи са American Motors Corporation (AMC) продаван је и на северноамеричком тржишту као Renault Alliance (1983–1987) и Renault Encore (1984–1987). На америчком тржишту продавале су се верзије седан са двоја и четвора врата и као кабриолет са двоја врата.[3] У Турској се Рено 11 производио до 1995. године. За турско тржиште, на Реноу 9 је урађен већи редизајн 1997. године и од тада мења назив у Renault Broadway. Производио се до 2000. године, када га мења модел симбол.[4]Године 1982, осваја титулу за Европски аутомобил године.Sent from my motorola one macro using Tapatalk 5 italiano, debelizmaj, Siciliano and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 463 Posted April 20, 2021 @neshtry Bas sam i ja hteo da pomenem R 9/11. Bili su zanimljiva alternativa Golfu i Kadettu iz tog perioda... 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3684 Posted April 20, 2021 A sećate li se Renoa 6 i 8 ? Stariji su i modeli, ali, znao sam ih kao klinac povremeno videti. Lepi su mi bili. Ma, baš je tada bilo mnogo lepih vozila. Ili, Simca, modeli 1000, 1100, 1300 i 1500 2 italiano and alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14788 Posted April 21, 2021 Simca 1500 je za mene najlepši sedan iz toga perioda...ima mi nešto "jaguarsko" u sebi... Sent from my motorola one macro using Tapatalk 2 Siciliano and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1480 Posted April 21, 2021 Simca 1500 je za mene najlepši sedan iz toga perioda...ima mi nešto "jaguarsko" u sebi... Sent from my motorola one macro using Tapatalk Bila nam prevoz kada sam bio klinac...samo 1301 special. Slazem seПослато са M2003J15SC помоћу Тапатока 2 neshtry and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14788 Posted April 21, 2021 Kod mene je čovek imao 1501, ali u pravu si masovnije su bile 1301...Sent from my motorola one macro using Tapatalk 2 moron and Siciliano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1480 Posted April 21, 2021 Osim sto "masovno" i Simca tesko idu u jednoj recenici kada je u pitanju tadašnja SFRJ. Uvek bih se odusevio kada sam ih video u francuskim ili italijanskim filmovima a tek u "Sivom domu" kada je Crni ukrao jednu, jurio i prevrnuo se sa njomПослато са M2003J15SC помоћу Тапатока 1 1 neshtry and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted April 21, 2021 Više je bilo Ami-ja nego Simki Sent from my SM-G770F using Tapatalk 3 moron, Woodoo and Siciliano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14788 Posted April 21, 2021 Nije bio čest auto,ali je bio lep...Istina za Ami,mi smo imali 2, jednog krem belog i jednog karavana tamno zelenog...Ami 8Sent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3684 Posted April 21, 2021 Amika ... Šestica i osmica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1480 Posted April 21, 2021 Kod mene je čovek imao 1501, ali u pravu si masovnije su bile 1301...Sent from my motorola one macro using TapatalkImali smo ovakvu sa drvenim sportskim volanom i rucicom menjaca a na srednjem mostu je bila ovakva kaseta ispred menjaca sa tri okrugla pokazivaca- srednji veci obrtomer a sa obe strane manji manometar ulja i ampermetar punjenja aku. Udobna, tiha..sedista ko fotelje jos ih pok.cale prekrio nekim presvlakama kao ambasador cebe mekanima najzesca fora kad dodjemo na pumpu a pumpadzija gleda gde da sipa...a onda cale spusti zadnju tablicuПослато са M2003J15SC помоћу Тапатока 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14788 Posted April 21, 2021 Isti fazon za gorivo k'o na moskvičuSent from my motorola one macro using Tapatalk 2 moron and Siciliano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3684 Posted April 21, 2021 Ah, kao da sada uživo gledam tog "repaša" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted April 21, 2021 1 hour ago, moron said: Amika ... Šestica i osmica Sestica se pravila poprilicno, koliko se secam do kraja 70-ih, tako da sam zakacio period dok ih je bila jos poneka na ulicama. Za mene je uvek bila poprilicno grdan auto, sa sve onim kontra nagibom zadnje soferke: A verujem i poprilicno praktican . Na osmici su to spolja vizuelno spustili u formu Hatchbacka, ali je ostao odvojen gepek. Tj. zadnja soferka se nije podizala sa 5. vratima. Citroen ne bi bio Citroen, da nije imao i izleta. Verujem da manje ljudi zna da je na bazi Ami osmice napravljena M35 verzija. Koja je cak imala Wankel motor i hidropneumatiku: Sa Wankelom su imali izlet i kasnije na GS modelu, cini mi se GS Birotor. 3 srdjos, djomla and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 463 Posted April 21, 2021 (edited) Ami 6 je pradeda od Renault Megane mk2! Edited April 21, 2021 by italiano 3 2 moron, igor0511, Woodoo and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
debelizmaj 414 Posted April 21, 2021 (edited) Kada smo kupili Fiat Uno 60 S posle juga, mojoj sreci nije bilo kraja. Tih dana sam obozavao da gledam sbb kbb kad bi mogli da uzmemo Tempru ili Tipa. Tipo sa svojom digitalnom tablom mi je bio top top zelja. Ono skuplje i vece je bilo nerealno ali Tempra i Tipo, tu nekako, na dohvat ruke Edited April 21, 2021 by debelizmaj 5 horvat, MS PK, moron and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 21, 2021 Uh Tipo Sedicivalvole.. Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14788 Posted April 21, 2021 Video sam samo par tih sediči valvoe,bili ultra nadr#ani auti u svoje vreme...i croma turbo i.e.Sent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 21, 2021 Imao decko iz mog mesta bas dobrog do pre 2-3god,crn, 1993godПослато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14788 Posted April 22, 2021 Mahom bili crni...Sent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted April 22, 2021 (edited) 18 hours ago, neshtry said: Isti fazon za gorivo k'o na moskviču Moskvič je auto koji nisam mogao smisliti, od prvog milimetra prednjeg do zadnjeg milimetra zadnjeg branika a imao ga je komša nastavnik tik preko puta naše kuće, i to crvenog, upadao u oči i da nećeš. I hteo, ne hteo, gledao sam ga svaki božiji dan. Nezgrapan, ružan, bučan, kad sedneš u njega, neprijatno ti. Još je komša uživao da ga pere svakog vikenda bar jedno prepodne. NIkad mi komša nije bio jasan no dobro. Isti ovakav ispod samo crveni. Edited April 22, 2021 by srdjos 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14788 Posted April 22, 2021 Koja su kola to bolja od moskviča? Sent from my motorola one macro using Tapatalk 2 1 srdjos, moron and alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14788 Posted April 22, 2021 Kada smo već kod ruskih automobila, evo jednog vrlo specifičanog...Volga dresina:"Živorad daje pun gas i plava "volga" karavan počinje da ubrzava. Ali ne čuje se škripa guma, već samo ritmično kloparanje točkova koji klize po brzim prugama Srbije. Živorad se strogo pridržava ograničenja brzine – kazaljka na brzinometru čuvene ruske limuzine, koja je u doba sovjetskog lagera bila simbol "crvene dekadencije" i dokaz da putnički automobil za tren oka može da se pretvori u tenk, zaustavlja se na 60 kilometara na čas. ..."http://www.politika.rs/sr/clanak/27186/Возач-волге-експресSent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 463 Posted April 22, 2021 Jos jedan "lepotan" sa istoka, FSO Polonez iz Poljske, naslednik cuvenog Pezejca: 5 srdjos, neshtry, moron and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 23, 2021 Jel video neko uzivo? Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 7 horvat, debelizmaj, moron and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites