Jump to content
Goran
neshtry

Fiat Punto mk2a by neshtry

Recommended Posts

Tako sam ga i našao… bio neki pioneer deh 7200 na KP povoljno i ja ukucam u google da vidim rivjue,ono,da li i on ima kineske kondenzatore,kada iskoči mi ovaj xWave… taj xWave je naš brend za kinesku elektoniku sa ( otprilike) aliekspresa… Ima čak i aplikaciju

 

f2728a227bbb7e9039b98b235142e49d.thumb.jpg.ed92fcb5ef729294414574aef229f615.jpg
 

Edited by Ivan
Sredjena slika, skinut TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/23/2023 at 10:34 AM, Ivan said:

Gledam slike - da li je realno da xWave mora i ime da iskopira :blink: ?

Je li bese DEH bila oznaka modela upravo Pioneer-a?

Jeste pioniri imaju uvek DEH oznaku ;)  posle dodje MP ako je mp3 itd. UB ako ima usb podrsku itd.  kakav crni xway , da mi ga neko da za dzabe sutradan bi taj x shit munuo u reku :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj stari crknuti pioneer je imao mvh oznaku,ali nije loš taj xWave za cenu od 3000 rsd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kakvi , to ti spali auto , a kvalitet zvuka je prd varijanta ... bolje da je brend , ja imao neki 5700 mp bez usb podrske , ali zvuk bomba , podrska za mp3 narezan disk i lep dizajn skroz ... drugar imao clarion kad se pojavio , taj je menjao boje na displeju nikad ne bih cing cang cung brend :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad mi palo napamet…

Moj auto je proizveden decembra 2001. ,dakle pre 22 godine,znači,oko 9k km godišnje,što je ok…

Tako da je za  22. rođendan zaokružio na 200k km

 

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites

9k km godišnje je taman koliko treba,ni previše ni premalo za mali benzinski motor

 

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites

ebc4cf85ef733cf2a3454f255b9f26a4.jpg
dee3054d39a0d420bcf0d686e7e2aa84.jpg
aa67abd9da93c705bb7566948eab58e2.jpg
6eff3cb07f4171d8b2f6e0865a564d0b.jpg
e92593f129cf0959efdadb49c39bc25e.jpg
e883a970bc6962760b60fe6722a51beb.jpg
Ćutalo mesecima,videle se tačkice,doduše i u zadnje dve-tri nedelje izkulminiralo...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
9k km godišnje je taman koliko treba,ni previše ni premalo za mali benzinski motor
 
Aj ne zezaj, vek auta neka i bude 20 godina. Po 20 k km godisnje, pa tek tad se stigne do oko 400 000km, sto je neki vek motora.

Redovno odrzavanje, i sve to ima da predje pola miliona km ko od sala

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ko vozi toliko treba dizelku ili neko drugo gorivo( tng,metan) za malog benzinca dosta...

Jedna moja komšinica ima Clia 4 sa 15 km ukupno,a ova druga punta mk2b zastavinog sa 36k km... greota auta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije greota, javi kad rese da ih prodaju

Ja sam moj Z10 kupio 10 god starog sa 53000km. Kod mene za 5 god, blizu 90 000km.



Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, neshtry said:




6eff3cb07f4171d8b2f6e0865a564d0b.jpg


Ćutalo mesecima,videle se tačkice,doduše i u zadnje dve-tri nedelje izkulminiralo...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nepisano pravilo ali kao i na ovom sivom parkiranog iza tebe bude mnogo je otoprnija ta siva boja da se ne ljusti lak. Eto kod mene oba siva, prvi 2001. drugi 2005. ni na jednom od njih nista pokazalo nije, verovatno cu ih rucno polirati da im jos malo produzim vek trajanja limarije kad je vec tako uspela da se odrzi i posle 20 godina a od prvog dana oba ispred zgrade parkirana, garazu videli nisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taj sivi je dve godine mlađi,a iskreno nisam video ni jednog sivog da se ljušti

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshtry

Posle pranja se najvise primeti, "nakostrese" se uvis ivice gde je lak popustio. U sustini vizuelno ruzno, meni se Stilo tako ljustio po krovu. Ali posto nije rdjalo (pu, pu) nije bio funkcionalan problem, samo estetski.

A bukvalno sam svaku boju na Fiatu tog perioda sa pocetka 21og veka video da se ljusti jedino sto tamne (+bordo) ranije krenu od svetlijih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče zamenio točkove,stavio letnje...

Sve spremim, točkove,ključ,,dizalicu,šrafilicu,stolicu... kada ono nema šine za dizalicu sa desne strane,istrulela od rđe 

hebi ga,ajd kod majstora....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ujuttu kada vozim,upalim i ugasim auto sugurno 10-15 puta...

Shebao sam dva- tri akumulatora dopunjavajući stalno punjačem sa mreže(imam onaj starog tipa,što puni dok je mreži,par puta prepuniš,ćao akumulator).Čak sam kupio i battery buster,kada me zahebe,da mogu da upalim auto...

Zadnjih mesec dana sa prestao da gasim motor kada su kratka zadržavanja i aku je potpuno stabilan i ne moram da ga dopunjavam,sam se dopunjava...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitava priča oko toga što nisam ukapirao kako da ne prekinem dopunjavanje akumulatora,priznajem,glupe sam...

 

Sent from my Xiaomi Redmi Note 12 4G using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok radi na leru akumulator se vrlo malo ili ni malo ne puni. Time što ga stalno ne gasiš i pališ više ga sačuvaš nego što ga stvarno "napuniš". 

 

Ne možeš da upropastiš akumulator punjenjem na bilo kom ISPRAVNOM punjaču. I ne možeš da ga prepiuniš jer akumulator sam prestane da vuče struju kada se napuni. Ako je napon punjenja veliki to je već druga priča ali to nije ispravan punjač. 

 

Inače ko se mnogo vozi u gradu, uvek je bilo pravilo da se akumulator puni bar u proleće i jesen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas ove smart punjace, ostavis i ne razmisljas. A fakat je da sa 10, 15 startova zapravo potrosis akumulator. A kratke ture za dopunjavanje. Nego slobodno ti pali njega 15 puta, ali povremeno prikaci na punjac da se dopuni.
A mogao bi malo i da optimizujes tu jutarnju rutinu, mislim... 15 startova eeeeee

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, zarekg said:

 

Ne možeš da upropastiš akumulator punjenjem na bilo kom ISPRAVNOM punjaču. I ne možeš da ga prepiuniš jer akumulator sam prestane da vuče struju kada se napuni. Ako je napon punjenja veliki to je već druga priča ali to nije ispravan punjač. 

 

Netačno!

Čovek je lepo rekao da ima stari dakle transformatorski punjač. 

Tvoj tekst je ok SAMO pod uslovom da je napon u mreži 220V. Sa normalnim toleramcijama.

Takav napon ima veoma mali broj priključaka u Srbiji 

Nije isto ako je napon 200V ili 240V, u prvom slučaju akumulator nema svrhe ni priključivali a u drugom ako se na vreme ne isključi doći će do deformacije ćelija ili kako ljudi kažu "prepunići  će se".

Nažalost napon je često niži od 200V a ponegde i viši od 240V.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ti transformatorski punjaci su jako nekontrolisane stvari, vecina daje bar 10A na izlaz i 15.6V zato se i krive celije i kuva elektrolit. Ne znaci da se ne moze koristiti, ali uz malo opreza... Malo punis akumulator, malo ga odmaras, pa tako u krug.

 

Digitalci drze 14.4/14.7V (zavisi od programa) i nece pokriviti celije ako se ostave bez nadzora.

 

Tehnika 20og veka je za vozila 20og veka... Sam akumulator se nije toliko promenio u osnovi, ali stari antimon olovo akumuoatori su bili tenkovi u odnosu na ove rodno neutralne ca-ca neodrzavajuce akumulatore... Ali su ti stari "pili" destilovane dosta pa je moralo cesto da se proverava...

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...