Jump to content
FAS Goran
neshtry

Fiat Punto mk2a by neshtry

Recommended Posts

Crkla mi oba oborena svetla….i levo i desno…

ne vidim koji je osigurač ili šta već odgovoran za oba fara…

2E386082-7CB4-49BC-9256-660F3FA7BCF0.jpeg

699ADEE8-5B54-45BC-A6FF-4BD535BA3824.jpeg

21C7D491-FF61-41F8-B257-E593AC04981F.jpeg

57BB9FCB-80C7-4373-BA09-14D06DD4A181.jpeg

8ED13F45-BB4B-4254-BA2F-78B037185F79.jpeg

52F01129-E9E9-43AF-B9A4-B2975E86DFE2.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pali,prebacuje,ablenduje,sve radi osim oborenih svetala...čitam malopre da im pregori žica zbog stalno upaljenih svetala...

Evo i slika,ali gde stoji...?FB_IMG_1644524476157.thumb.jpg.5c6df8e31f712b7834a5c4bce17ea05e.jpg

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja greška, F12 i F13 su osigurači za kratka svetla. Nalaze se levo ispod volana.

Treba će ti unimer da ispitaš provodnost do gnezda sijalice.

Proveri pobudu releja, da li dobija 12v kada se uključe kratka svetla.

Izmeri prisustvo napona posle uključivanja kratkih sv. na osiguračima, na releju.

proveri lokaciju releja kratkog svetla, trebalo bi da je levo ispod volana, iza poklopca.

Poso je malo pipav ako nisi vičan. Nađi šemu veza i po njoj prati.

Eliminiši deo do releja i deo posle releja, koji preko osigurača vodi na sijalicu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proradilo svetlo...

samo od sebe...

Ipak sam otišao do autoelekričara,proverio sve,izmerio i naprskao sve kontakte sa kontakt sprejom i one štekere skinuo sa farova i njih očistio i naprskao...

Videću sta ce se desavati dalje...

 

 

Sent from my moto iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turene letnje,a u procesu zamene ustanovljeno da je guma što drži izduv kod zadnjeg lonca prsla,pa je i to zamenjeno…

Skinuo sam originalne ratkapne,da ih malko sredim,stavio sam ove sa pijace ,zvone kao zvonca…

0B4CF2FB-6022-4AA3-8079-FE1498C049A1.thumb.jpeg.2a0f8d3bba035dfcc8fb1c33812f30c6.jpeg

2792B3FA-F2B5-41F1-AD5F-664BB1847E90.thumb.jpeg.5dac7b2b2d111cbc4a301c55c6fd5b62.jpeg

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni je na Z10 ta guma što drži auspuh zdrava i dobra, ali je često spadala sa one šipke na koju je okačena, posle par nameštanja, privezao sam je žicom, 

 

red je da se zimske skidaju  i vraćaju letnje ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sam i promenio,da ne ispadne izduv, skoro je stavljen nov...

Ovo je neka nemačka, jedva smo je navukli, da prostiš, valjda neće da spadne..

15 minuta da zamenimo točkove,sat vremena glupu gumu da skinemo i navučemo ....

I mnogo nervozan posao...

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promenjeno ulje i svi filteri…

filter kabine  strava i užas

185671 km

CCC14208-7F8F-409A-A814-B91FDB7F22AD.thumb.jpeg.48e3f02b268617e4ee2276a7e4fbfb56.jpeg

5F9D94E0-B32C-4C92-8ACE-668B9BD5816D.thumb.jpeg.b8573d9466abbb58ad534a7cf5210444.jpeg

FFFAAEB2-B114-4C42-9C0B-F623B0966F74.thumb.jpeg.bfa473ad0ef36a2c2d8782140c85316b.jpeg

 

 

 

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako kupujem, ne na litar, već kanticu. Sad kad budem ispustao sraro ulje, sipam novo od prošle zamene, da ispere prljavštinu. Potroši možda oko 0.5L na 15K km... Tako da treba i za dolivanje. Jeftino ulje, može se

Sad sam uzeo na Eko pumpi, za poene, 1400din 4 litre.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas ocajan kvalitet laka generalno u FIAT grupaciji u to vreme, krajem 90-ih i pocetkom 2000-ih. A limovi odlicni i bez korozije :) .

Nazalost, prilicno cesta pojava, isto mi se desilo na bivsem Stilu, iako sam ga kupio par godina starog i bio je svo vreme mazen i pazen. Takodje na slicnom mestu na krovu napred, verovatno je tu vise i na udaru od kamencica sa puta. Samo sto sam ja pi*ajzla i nema sanse da gledam tako nesto, pa mi je to drugar sredio odmah u startu. Srecom se nije dalje sirilo ni pojavljivalo, tako je i ostalo sve dok nisam prodao auto.

Kasnije generacije su evidentno bolje uradjene i po ovom i po ostalim pitanjima. Najvise se to vidi u enterijerima i pogotovo u njihovim restyle verzijama. Koje su sa daleko boljim materijalima, bolje sklopljene i ususkane, konkretno u ovim klasama Punto Evo i Bravo MY10.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, neshtry said:

Počeo je lak da skida…

Do pre mesec dana nije bilo skoro ničega,po koja tačkica…

02A645CF-3467-4729-A12F-954A97C215F8.jpeg

Dobar si, meni je ceo auto zreo za farbanje, bas je pukao lak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj stoji napolju, ujutru mraz, preko dana 20 ... mislim da se vlaga podvuče ispod laka i kada zagreje samo prsne...

Komša ima corsu c,njemu i krov i hauba stradali a stoji mu auto u garaži

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osim lakiranja,sve ostalo na ovima do 2004. je extra kvaliteta.I izduv zamenjen prošle godine je iz prve ugradnje

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...