Jump to content
FAS Goran
neshtry

Fiat Punto mk2a by neshtry

Recommended Posts

Moze i most kao sto kaze Mica, ja sam tako probao, ali su mi bili jako zapeceni sarafi, pa sam na kraju samo diskove odradio. I jedno i drugo je na saraf :) 

 

P7210791.thumb.JPG.c90da0abd0d0c854c65bbc8287ad9c2c.JPG  P7210802.thumb.JPG.376a7cdb1ac9b35181da133b7459fec0.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne mogu tacno da se setim, davno to bilo, ali znam da sam doneo iz Sapca ceo zadnji most od HGT, pa sam na kraju ipak skinuo diskove sa tog mosta i montirao na svoj. Mislim da sam sajle rucne kocnice morao naknadno da kupim u prodavnici, i naravno, po potrebi, diskove i plocice (to nisam ali zavisi kakve ubodes na otpadu).

Nikad posle toga nisam imao problema sa zadnjim kocnicama, a bio sam na jedno 4 tehnicka pregleda. Investicija me izasla oko 150e, ali to je bilo 2011. godine, ne znam kako se sad krecu cene.

Ali kad si vec kupio ove dobose, mozda grehota da ih bacis, pokusaj jos da zavrsis to sa njima :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super je ovo poslic, nema sta.

Samo mislim da je @vicent zestoko u pravu - treba debelo proveriti sta ce "strucnjaci" na tehnickim reci. Ranije je prolazilo svasta, a sad se boje i sopstvene senke.

Pogotovo mozda u manjim mestima gde si ogranicen sa brojem tehnickih na koje mozes da odes dalje, bolje se raspitati. A i dolazi gomila Puntica sa dobosima, sigurno ce im upasti u oci diskovi pozadi, na nekom obicnom (koji nije HGT).

Pa vozim najobicniji Sport, sve fabrikana - i vec drugi put na tehnickom zagledaju oko pragova, spojlera, duplih cevki izduva, grebu tamna zadnja stakla i vizir napred trazeci folije, postavljaju glupa pitanja... Odstampao sam na kraju fabricki spisak opreme iz ePer za svoj VIN i drzim to u autu, u svescici za odrzavanje. Uzimali su u obzir i na tehnickom (da me *** ne bi propitivali za svaku sitnicu) i panduri kad bi proveravali detaljnije oko opreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pakovao diskove, prosao tehnicki bez problema, ne prave pitanje da li je disk ili dobos, samo da koci, moj ti je savet da kupis kompletan most po mogucnosti sa cevima za kocnice, ja sam menjao samo rukavce i ima vise tipova rukavaca, jedna razlika je u hvatanju abs senzora, imao sam srecu da sam pogodio isti tip kao sto su moji stari bili pa sam njih iskoristio, moraces sajle za rucnu da zamenis, ja sam i creva kombinovao i izmisljao posto ne dolaze isto kao nq dobose, posao je prost, otkacis most i amortizere, odkacis cevi za kocnice i obrnutim redosledom vratis most sa diskovima, taman zameni i selen blokove, nisu skupi a vredi kad su novi

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja je verovatnoca da ce zagledati iza felni da li su diskovi i dobosi, i sto bi to problem bio? Mislim, razumem da donekle "nije fabricki" ali koliko znam to jos ne gledaju pored velicine tockova, opruga npr. , a drugo, kod nas je na tehnickom uvek bio najmanje bitan taj tehnicki deo pregleda, bitno je ono sto se vidi od spolja i da li ti radi panorama trenutno. Spone mozes da privezes i zicom :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio malopre ne valjcima,prošao sa 7% odstupanja....

Drug koji radi na tehničkom mi učinio uslugu,pa mi otvorio...

Šteleri bili problem...

Ima@Ivan ima dobru poentu...

sada prolazi jer ne znaju,ali to ne znači da neće naučiti,a onda zavisilo od njihove dobre volje...fakat kamera to ne vidi i biće ucena na ličnom nivou,a da ih prijaviš,veliki je rizik

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, MS PK said:

Koja je verovatnoca da ce zagledati iza felni da li su diskovi i dobosi, i sto bi to problem bio?

Ne zagleda nista iza felne, nego lepo vidi iz kanala :) . Znas sta sve sada kontrolisu i da cak dizu i prednji i zadnji kraj dizalicom iz samog kanala.

Sto se mene tice, unapredjenja nikada ne bi bila problem, ako moramo i da ih atestiramo. Ali ocigledno ne znaju gde udaraju i prave ljudima problem i za banalne stvari.

Ne pricam da treba odustati, naprotiv - samo da prethodno treba proveriti, da ne bude muka i trosak za dzaba. A verujem da je samo pitanje vremena kada ce se ovo vratiti u normalu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugo, isplati se se čak iako se radi atest

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ofucale mi se ratkapne,ali sam sa ove strane…

kupio sam one imitacije za z10 ali je plastika na njima tako loša(bukvalno znone), da se mislim da li da ih stavim na proleće…

0D3857EC-B0F2-427B-A658-673B2FC7F3B9.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam ih danas,malko su bolje ali sličan kvalitet...

Imam od Opel Omege ćaletove,možda njih stavim...

Z10 ili Omega?image.thumb.jpg.83d8c88cc5f27a41b80b63d9468ba328.jpgr14-z10.thumb.jpg.928768e7396f426cc5eba25f8a4e9c9f.jpg

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokušaj da ih zamenis, nekome trebaju Opelove. U međuvremenu ih stavi na punta, malo ko vidi znak.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupi one od punta klasika, po meni nema lepse

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da znate, ratkapne od klasika mogu samo na felne od klasika. Kupim nove fiatove felne ove kao na Puntu 2 do klasika odradi vulkanizer sve pošto na njih ide šraf,kad lufta 2-3 cm i morali smo vezice da stavimo da nebi lupalo. Felne kod klasika imaju onaj srednji deo malo izbačen a ove obične su ravne. Smešno deluje da zavrnes šrafove a kao da nisi što se tiče ratkapne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mićo već sam ih kupio ...

Letnji točkovi su mi od Pande mk3, isto su kao na Puntu mk2b

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostao bez suvozačevog brisača,pukla mi ova plastika (izgleda odavno)od šasije makaza brisača(slike 1 i 2)….

Čekam nove makaze…

A1CF21EE-AA90-4E3E-BA1F-67D6F9D8D2D7.jpeg

6D15C1B0-45CE-49E2-9430-919F2FD410E6.jpeg

B0F0ADE1-147E-4F88-9AC4-AA9C37E8EC25.jpeg

58ECD73F-1BA5-48B7-99AF-F62B45A5F98E.jpeg

6795DC4A-0233-4625-A3D5-3F667BD5F24C.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da verujem da to može da se polomi...

Probaću sam da namestim(ako uspem da skinem vozački brisač)

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slika od pre dve godine...

Moja bivša Alfa(sada je burazer vozi) i Punto u zimskom pejsažu sa psom FB_IMG_1641372543254.thumb.jpg.0ee0cf34874477796a68662cdcc95f9b.jpg

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigle makaze, najjeftinije na celom netu...2000 rsd sa poštarinom
Skinuo ih tip i bacio negde da travu...
Namestio uz dosta komplikacija...
Kada sam sve namestio pustim i prk ,ušla voda u motor i izbio osigurač.Namestio drugi osigurač i pustio da se razradi i sada šljaka...
Stari,polomljeni je bio delco,a ovaj zamenski magneti mareli.


Sent from my moto g(8) using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...